• Caută

Update în legătură cu comenzile întârziate de la Banggood (mai-iunie)

O parte din cei care au cumpărat de la Banggood.com în perioada sfârșitul lunii mai – jumătatea lui iunie, au avut “norocul” ca produsele comandate și livrate via EU Priority Line, să fie trimise prin Royal Shipments. Este vorba strict despre pachetele de dimensiuni mici și medii. Se pare că în acea perioadă le expirase contractul cu GLS și au reînnoit cu Royal Shipments. Probabil erau mai ieftini, nu știu exact de ce i-au ales.

Cei care au comandat știu care sunt datele problemei, deci nu mai intru în detalii. Se pare că în sfârșit avem un update legat de starea acestora. Știu că o parte dintre pachete le-ați primit sau au început să fie livrate dar mai sunt care n-au ajuns încă, pentru acelea este comunicatul. Mailul l-am primit azi dimineață, însă până la această oră cred că deja l-ați primit și voi sau marea majoritate.

royal shipments - pachet

1. Utilizatorii care nu au primit pachetele până în ziua de astăzi (printre aceștia mă număr și eu), vor primi compensații în cont, 500 de puncte pentru fiecare comandă care întârzie, iar cei care au așteptat mai mult de 40 de zile de când s-a făcut comanda, vor primi în cont 5-10% din valoarea comenzii.

2. Până pe 25 August (cel târziu) ar trebui să ajungă toate pachetele livrate cu Royal Shipments din perioada menționată mai sus. În cazul în care produsele comandate nu ajung până pe 25 august, veți primi toți banii înapoi.

Vestea bună este că au întrerupt complet contractul cu Royal Shipments. Eu pot confirma acest lucru, ultimele 3 comenzi făcute în această săptămână mi-au fost expediate deja cu GLS, așadar, am scăpat Royal Shipments, iar de acum lucrurile au revenit la normal. Oricum, de această problemă au fost afectate doar anumite pachete trimise în acea perioadă. În trecut, când toate pachetele livrate via EU Priority Line erau trimise prin GLS, nu am avut nici măcar o singură dată probleme sau întârzieri de acest gen.

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

99 comentarii
  • Punct final pentru mine în saga Royal Shipments – am primit şi ultimii bani. 2 comenzi au mers foarte bine – am cerut refund sâmbătă iar luni la prânz am primit mail de la PayPal. Pentru celelalte 2 am intrat pe live chat timp de 2 săptămâni la fiecare 3-4 zile şi ceream informații: da, s-a aprobat, wait 48-72h. Azi am primit banii înapoi şi pe ultima comandă. Am ieşit bine până la urmă: unele chestii le-am cumpărat din nou un pic mai ieftin, altele am renunțat să le mai cumpăr fiindcă am găsit în Lidl zilele trecute nişte scule pneumatice mai ieftin decât la BG, iar creditele obținute pe comenzile neajunse (vreo 4000 de credite), şi pe care ei nu mi le-au luat înapoi odată cu returnarea banilor, m-au ajutat să fac trecerea la VIP5 mult mai repede decât ar fi fost posibil. Başca cei aproape 60$ în puncte + BGPay. La toate comenzile am plătit şi voi plăti shipping insurance: n-a trebuit să apelez la PayPal şi nici să mă cert cu ei pe chat. Plus de asta, mi se pare aiurea să cumperi de la un magazin şi să ignori cu bună ştiință condițiile de vânzare ale magazinului gândindu-te că-i vei strânge cu uşa numită PayPal în caz de ceva. Doar că s-au cam întins, lucru la care, sincer, mă aşteptam. Cu chinezu’ tre’ să ai răbdare de … chinez 😛
    Dar tu, Mădălin, ce-ai mai rezolvat cu comanda aia neajunsă? A reuşit să ajungă cumva la tine sau îți iei banii înapoi?

    • E bine ca ai rezolvat. Eu inca mai astept, m-au asigurat ca o sa ajunga in perioada urmatoare. Din pacate produsul cumparat este mult mai scump acum iar daca as cere banii inapoi ar trebui sa platesc destul de mult in plus, asadar nu imi ramane decat sa astept. Nu este ceva de care sa am nevoie urgent. Mi-au trimis niste screenshot-uri pe email imi care imi explicau ca pachetul nu este pierdut (probabil cei de la Royal Shipments au de livrat o gramada de pachete ramase si dureaza foarte mult acum). Daca nu ajunge pana la sfarsitul lunii viitoare voi cere banii inapoi.

      PS. Mersi pentru feedback, majoritatea comenteaza doar cand sunt probleme. 😀

    • Atunci îți urez să îți ajungă într-un sfârşit… şi în stare bună, deasemenea. Cred că mai ai totuşi opțiunea să le ceri să-ți retrimită. Pe mine n-au încercat să mă convingă la nici una din cele 4 comenzi că ar mai exista vreo şansă ca să ajungă, deşi eu începeam discuția cu ceva de genul “ce ştiți de comanda no xxxxx?”, ceea ce mă face să cred că sunt pierdute, într-adevăr.
      Eu n-am vrut să-mi retrimită fiindcă erau comenzi cu multe produse în ele, şi dacă unul din ele nu ar fi fost pe stoc trebuia să aştept până venea “netrebnicul” ăla. Din principiu nu dau comenzi la BG care să aibă chestii cu “processing time x days”. Nu te poți baza că respectă timpii ăia. Dacă sunt produse foarte cerute şi vândute – da, ai şanse să se țina de cuvânt şi chiar să devanseze un pic termenul. Dar la chestii la care vezi “10 orders” – slabe şanse. Te pot lungi şi 1 lună tot băgând comanda în “processing”, apoi mail cu “item xxx is out of stock”, “aştepți, schimbi cu altul sau refund?” apoi iar “processing”… pățit chestia asta, din fericire am fost inspirat atunci şi am dat comanda cu doar acel produs.
      Mersi de apreciere, încerc şi eu să aduc o contribuție micuță la blogul tău, care cred că e primul în căutări pe Google (felicitări!), şi să se adune cât mai multe experiențe de interacțiune cu BG.
      Ține-o tot aşa cât mai mult timp, faci o treabă foarte bună!

    • Observ ca esti pus in tema cu tot ce inseamna Banggood. Daca doresti vreodata sa postezi un articol pe blog, esti invitatul meu. 🙂

      N-au incercat sa ma convinga, au zis ca pot cere si banii inapoi daca doresc. Mai astept o perioada.

      Multumesc frumos pentru apreciere!

  • Nici al meu nu a ajuns. Comanda din 18 iulie, am luat legatura cu Royal Shipment si au spus ca acel colet nici macar nu a ajuns in posesia lor ca sa il poata livra. Au spus sa iau legatura cu “roger@kingruns.com” dar nu am obtinut nici un raspuns, din 29 iulie ultimul update “Arrived at sort facility (Customs inspection)” 483190718194087. Bataie de joc clar. Aveti ceva sugestii ce pot face?

  • A venit, a venit, a venit…toamna. Si odata cu ea, a venit si MI9T, la 7-8 zile de la aparitia “Transit Nysa” si “Outgoing manifest generated”. 45 de zile de la comanda. Va doresc noroc si voua!

    • Ai vazut, cei de la Banggood au tinut cont de cererea ta, nu voiai sa ajunga prea repede. 😀
      Sa il folosesti cu placere, bine ca a ajuns intr-un final.

  • Cumnatul meu a primit refund 380$, Roborock S50 comandat cu mai mult de 90 zile in urma. A primit si 38 $ in cont BG.

    Eu mai astept Mi 9T, miscarea s-a oprit in “Outgoing manifest generated” acum 6 zile.

    • Zii sa il cumpere acum, e $338 cu livrare din UK. 😀
      In mod normal daca a aparut „Outgoing manifest generated” ar trebui sa ajunga.

  • Am primit refund 100% de la o periuta Soocas x3 si cele 500 de puncte BG. Fusese comandata pe 5 iunie si pe 26 am intrat pe live chat si am cerut refund. Treaba a mers chiar repede. A doua zi am primit mai ca s-a efectuat plata si in 48 de ore au intrat banii in cont.
    Acum ma intreb daca mai exista vreo sansa sa ajunga coletul tinand cont ca e din 19 iuie in Nysa. Track no: 483190605959629

  • Yuhuu, ma bucur ca un copil…

    2019-08-30 13:51:00 The shipment left the FAN Courier hub to the destination hub. (Fan Ro) (Arad)
    2019-08-30 13:51:00 The shipment was picked up by FAN Courier. (Fan Ro)
    2019-08-26 12:21:09 In Transit (Nysa)
    2019-08-26 11:29:21 Outgoing manifest generated
    2019-07-29 09:52:53 Arrived at sort facility (Customs inspection)
    2019-07-23 15:52:27 In Transit (Waiting for customs clearance)
    2019-07-23 15:51:22 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-07-21 20:36:27 In Transit (Leaving Hong Kong)
    2019-07-20 21:10:57 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)
    2019-07-16 07:22:06 System has accepted the order
    2019-07-16 07:22:02 System is processing the order
    2019-07-16 07:22:02 Request for shipping label

  • 1. Am primit un nou status “Outgoing manifest generated”:
    2019-08-30 13:07:56 Outgoing manifest generated,
    2019-08-29 13:42:31 In Transit (Nysa),
    Ce inseamna, e de bine?

    2. Daca se intampla sa fie de bine(ca sa nu fie rau) si chiar primesc pachetul intr-un final, se stie cine il aduce acasa(DHL, DPD, …)? Sau polonezii astia le aduc pana in Romania, cum functioneaza?
    Multumesc.

  • Hihihi… “a-nceput de ieri să chice” – BG dă “despăgubirile” promise prin BGPay. Văd că mi-au luat comenzile la rând şi dau 10% din valoarea lor în contul de BGPay, peste cele 500 de puncte/comandă (eu credeam că o să scadă valoarea punctelor). Acu’ de mi-ar da şi banii promişi prin PayPal… văd că se cam lungesc.

    • Astazi dimineata am primit si eu in BGPay. Culmea e ca mi-au dat si la o comanda pe care am primit-o deja… Poate imi dau si refund la soundbar din nou, pe langa disputa Paypal :)))) Asa chiar si-ar spala pacatele cu mine pentru cele 3 luni pierdute si dracii aferenti 😀

    • Nu şi-au mai bătut capul – mi-au dat şi mie la unele din iulie cu care n-am avut nici o problemă, trimise cu DHL-ul. Au sărit altele, neajunse, dar e posibil să dea în continuare – au fost diferențe de câteva ore bune între plăți. Până acum 5 plăți – 36$. Dacă mai pun şi cei 25$ în puncte (cu care, spre deosebire de alții, eu am ce face) pare că iese bună “afacerea”. Condiția e ca şi banii plătiți să se întoarcăm într-un fel – ori marfa, ori refund. Eu tre’ să mai aştept câteva zile ca să pot cere refund la 3 comenzi din 28.06 – 350€. Atunci zic eu “hop”…

  • In sfarsit, s-a miscat ceva acum cateva ore(dupa 37 de zile):
    2019-08-29 13:42:31 In Transit (Nysa),
    2019-07-22 09:03:59 System has accepted the order,
    2019-07-22 09:03:55 System is processing the order,
    2019-07-22 09:03:55 Request for shipping label,

    Are vreun sens sa ma bucur? S-a schimbat ceva intre timp? Sau ma asteapta alte 30-40 de zile in Nysa pana la vremea “refund”, ca pe toata lumea?

  • Tocmai mi-a intrat refund-ul de 97$ pe Revolut de la comanda care azi implineste 3 luni:)).
    In 25 le-am cerut refund. In 29 au intrat banii.
    O sa il comand din nou cand apare iar in stoc:)).

  • Asta cu “refund” mi se pare ca rezolva problema partial si este o practica adoptata si de magazinele de la noi din pacate. Cum e ceva din vina lor…refund si s-au spalat pe maini.
    Dar noi, ca asteptam un colet 3 luni si nu mai vine? Ca stam cu banii blocati si fara produs 3 luni?
    Sau ca-l iei la reducere si-ti fac refund…ca sa-l mai comanzi o data…la pret intreg (vezi emag).
    In schimb, daca ai tu o problema si vrei sa faci retur…tre’ sa ai nervi de otel.

  • Comanda din 13.06
    2019-07-29 18:28:19 In Transit (Europe)
    2019-07-20 21:07:09 In Transit (Nysa)
    2019-07-01 18:08:11 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-06-13 18:48:25 System has accepted the order
    2019-06-13 18:48:22 System is processing the order
    2019-06-13 18:48:22 Request for shipping label
    La prima încercare pe live chat, am dat de unul care nu zicea nimic – şi aşa s-a şi terminat: eu tastam şi din partea cealaltă nimic – 20 de minute. Apăsat pe butonul de refund la unul din itemuri din comandă, cerut refund, aşteptat 24h – nimic.
    Intrat din nou pe chat. “Oscar”, băiat de treabă, m-a întrebat simplu “refund sau resend?”, n-a mai zis nici că vine el personal mâine cu pachetul, nici că e în vamă dar când iese din vamă mi-l aduce tot el (pe trotineta eco-friendly), aşa că am zis şi eu, tot simplu, “Refund, please”. Acum aştept să văd dacă se ține de cuvânt – 48-72h pentru PayPal. Dacă bagă banii şi va apărea şi pachetul dupa aia (adică peste câteva săptămâni la cum se mişcă lucrurile) – îl plătesc fără probleme… sau poate îi amân şi eu “next week my friend, indubitabil şi negreşit” 😛

  • Salut

    Am cerut ieri refound la o comanda din mai si a fost acceptat in Orders apare refunded. Acum sa intre si banii. Comanda a fost platita cu Revolut si fara insurance .

  • Pai pachetul pt care m-au intrebat era acea sonerie cu camera de la Xiaomi si ajunsese pe la 52$. Dar si-asa nu mai eram sigur ca o vreau asa ca le-am zis sa-mi returneze banii.
    Si ba da, tot ce iau peste 15-20$ iau cu EU Priority Line. Doar ca ei mi-au oferit livrare cu Air Parcel…
    Cu siguranta la aspirator (care ajunsese pe la 200$) am sa le cer sa-l retrimita tot cu EU PL…

  • Vorbeam de lup…tocmai am primit un mail de la ei pt prima comanda (cea din iunie):

    We apologize for this delayed delivery. If the address is correct, could you please contact your local post office or carrier by providing them with the tracking number xxx? Sometimes parcels are held by them.

    If you still can not find it in post office or carrier, would you like us to arrange a refund or a reshipment with Air Parcel Register?

    If you receive the original parcel in the future, would you mind rejecting the second one or pay again for it?

    We look forward to receiving your reply.

    Intrebare, Madalin: Air Parcel Register vine direct acasa sau ajunge la vama?

    • Depinde de valoarea declarata pe pachet si dimensiunea acestuia. Daca nu este voluminos posibil sa ajunga la posta de cartier. In mod normal ce depaseste 10 euro trebuie sa ajunga la posta vamala.

      LE. Nu ai ales Priority Line pentru livrare?

  • Si eu astept 2 pachete, unu de prin iunie si unu din iulie. Ieri mi-au zis sa mai verific o data la posta si apoi sa revin. De fiecare data cand am avut probleme cu vreun pachet am rezolvat foarte amabil si repede (incl refund-uri). De data asta insa as vrea sa retrimita pachetele (unu din ele e aspiratorul ala de-am prins super discount atunci si n-as vrea sa-l pierd…chiar daca mai astept 🙂 )

    • Asta e raspunsul pe care l-am primit eu ieri:

      The packages are still in customs clearance and haven’t been released yet, thats why the logistic website have not been updated yet.
      And the customer services team have ask the shipping company to accelerated operations every day.
      And the customer service teams advise to take a wait first!


      Sa mai astept pentru ca pachetul nu este pierdut (desi de pe 01.07 apare ca fiind in UK), mi-au dat si un screenshot in chineza din sistemul lor intern in care pe 24.08 ar fi avut loc un update. 🙂

      royal shipments

  • Eu am comandat un mi9 t din data de 22.07.19 aceeasi poveste sa astept bla, bla. Problema este la mine apare pe traking ca nici nu fost preluat coletul doar ca a fost acceptata comanda. Ei zic ca a fost trimis pe 25.07.19 dar in traking apare doar 23.07.19.
    Number: 483190723727558
    Package status: In transit
    Country: Unknown -> Unknown
    Destination:
    Origin:
    2019-07-23 06:41, System has accepted the order
    2019-07-23 06:41, System is processing the order
    2019-07-23 06:41, Request for shipping label
    ======================================
    Powered by http://www.17track.net
    Suntem deja la sfarsitul lunii august si mic. Am trimis pana acum 30 de mailuri la ei si 3 la Royal shipment am primit doar un raspuns ca ei nu au o evidenta doar in momentul cand se injecteaza coletul asa sau exprimat si vad doar in momentul cand apare comanda noua. Nu stiu ce sa mai fac plus ca am cumparat tot de la ei carcasa magnetica, folie protecție lentilă si cablu încărcare, care sa le folosesc cu noul meu telefon dar de unde telefon asa am luat teapa deocamdata de 56$ si daca nu imi vine nici telefonul + 321$. Chestia cu GLS este adevărată deoarece am comandat tot de la ei un ceas si a ajuns in max 15 zile ,carcasa, cablu si folia a fost trimisa din nou cu posta noroc ca m-am interesat ca pe colet nu era trecut numarul meu de telefon si nu ar fi sunat nimeni.
    Asta este al treilea comentariu care nu apare pe siteul tau de ce nu il lasi sa apara? si mai am o intrebare ati primit banii inapoi sau? ca vad ca sau întrerupt comentariile înainte de 25.08.19.

  • Salut, sunt șanse sa mai primesc comanda data în 14.07 expediata prin royal shipment care din 29.07 a rămas blocata in UK? A mai primit cineva coletul blocat din cauza curierului?

    • Fix 145 lei faceau diferenta intre comanda pe banggood si cea de pe un site din ro. Daca stiam ce ma asteapta nu ma bagam sa comand de pe bg aspiratorul xiaowa lite c 102 cu 755 lei fata de 899 aici in ro, asta e, m-am fript si cu siguranta anul acesta nu voi mai comanda pe bg, stiu, nu e vina lor 100% dar ei stiau ca au probleme cu royal in 14 .07 si totusi mai expediau cu ei….

    • Te inteleg perfect. Si eu sunt in aceeasi situatie cu un pachet. Pana sa livreze cu Royal Shipments am avut zero probleme cu Banggood, livrau cu GLS in maxim 2-3 saptamani. Chiar ultima comanda facuta luna aceasta mi-a ajuns fix in 10 zile. Din pacate in aproape 2 luni de zile (cat au avut contract cu Royal) cred ca multi si-au pierdut increderea.

    • Dupa atatea luni de zile mai au tupeul sa iti spuna sa astepti!!?? Astia sunt criminali…

  • Am intrat pe LiveChat cu ei si le-am explicat ca astept de 90 de zile si ca suntem in 25.08 iar pachetul inca nu a ajuns. (soundbar in valaore de 97$).
    Raspuns : I have forwarded the details to the service team and they will initiate the refund within 24 hours.
    Am intrebat in cat timp o sa apara banii in contul meu.
    Raspuns : The estimated time for the refund to appear in your account is based on the payment method you used the expected processing times are shown below:

    Credit Card:Refund within one business day, but bank processing may take 7-14 natural days to show in your account

    We will email you once we completed the refund.

    Au spus ca dupa ce ei initializeaza plata o sa primesc email. Am platit prin Revolut. Stie cineva cat dureaza pana se intorc banii ?

  • Eu n-am stiut exact care-i faza cu tichetul, am apasat direct butonul “Refund” in dreptul comenzii. In fine, am primit raspuns sa mai astept o saptamana, poate vine produsul, poate apar mai multe informatii in tracking, iar cererea de “Refund” e in “Processing”. Am primit si linkul urmator care arata de fapt exact ce se vede pe site-ul banggood:
    https://www.trackingmore.com/royal-shipments-tracking/cn.html?number=xxxxxxxxxxxxxxx

    De o luna eu vad ultimul status: “System has accepted the order”, dupa asta nu mai apare nimic. Dupa cate zile ar trebui sa returneze efectiv banii in caz ca nu se primeste produsul? 50-60-80? Exista o limita dupa care discutia asta “mai asteptati un pic” e ridicola? Multumesc.

    • All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 60 days for orders shipped to your country.

      Dupa 60 de zile de la comanda, ar trebui sa primesti toti banii inapoi.

  • Ma poti ajuta cu info despre comanda 69650144.
    E cu EU Priority Line si Tracking Number: 11584076. Nu stiu unde sa ma uit dupa acest TN..
    Aveam estimat de livrare pe 16.08

    multumesc

  • La mine au început să se miste..4 comenzi din Nysa au update cu ” Outgoing manifest generated ” deci în 5 -6 zile vor ajunge..Am am două comenzi în Longdon…nici o schimbare de status..alea sigur nu vor mai ajunge pana pe 25 cand ar fi data limita.

    • Mersi pentru update-uri. 😀

      Se pare ca germanii gandesc putin diferit. 🙂

      Order very very much at Banggood. I have such difficulties for the first time.
      Will continue to order there. See Royal Shipments as the Black Sheep and not Banggood

      Pacat ca dintr-o eroare de acest gen pierd o gramada de clienti. Bine macar ca si-au dat seama de problema si au schimbat intr-un final serviciul de curierat.

  • Sunt bulangii maxim. Am două comenzi din mai. Prima cică a fost livrată și deci nu mai pot face nimic conform politicii lor, a doua să mai aștept o săptămână că mă asigură ei că fac totul să fie bine. Gaură de 50 Euro. Pentru mine banggood e un capitol închis la fel ca gearbest. Măcar acolo am recuperat banii prin PayPal, acum am plătit via PayPal cu Revolut nu direct din cont si mi-am luat-o. Surprinzător cei mai cinstiți rămân AliExpress cărora cand le-am zis că nu a venit produsul mi-au dat banii înapoi. Aici doare limbaj mieros că te ajută maxim mai puțin să îți recuperezi paguba.

    • Mă bag şi eu ca musca, dar 2 chestii aş avea de spus:
      1. Dacă plata a fost prin PayPal, chiar dacă s-a făcut din card asociat, atunci beneficiezi de protecția PP. Nu am Revolut, dar nu îmi vine să cred că asta ar schimba cu ceva situația.
      2. O întâmplare de acum câteva luni: trebuia să îmi fie livrat un colet prin GLS, chiar de la BG. Era într-o vineri, se făcuse ora 16, venea o furtună din aia care inundă tot oraşul. Primesc telefon de la curier, care cere detalii despre adresă, dar mă şi avertizează că e posibil să nu mai ajungă la mine şi o să lase pe luni. Trece juma’ de oră, verific statusul trackingului – “livrat”. Să cad jos. Telefon la curier – “tre’ să fie o greşeală, stați liniştit, nu se dă decât cu buletinul, semnătură, bla bla bla”. Vine luni, vine şi curierul, se predă pachetul, fără semnătură, fără buletin – ce să semnezi dacă pachetul fusese “livrat” vineri? 🙂 Concluzia – era vineri după-amiază, curierul se grăbea şi el “la” week-end, a marcat pachetul ca livrat, GLSului i-a ieşit timpul de livrare promis, toată lumea mulțumită. De ce poate un curier să marcheze ca “livrat” un pachet, fără să aibă nişte minime date? Fiindcă poate. Şi fiindcă nu avea ramburs. Deci: eu i-aş întreba de sănătate pe cei care trebuiau să livreze – FanCourierul pentru cele prin Royal Shipments.

  • Am un tracking number din 15 cifre, telefon comandat in 17 iulie. Ultima informatie este:
    “2019-07-22 09:03:59 System has accepted the order”, status = SHIPPED. Inca nu a trecut o luna, insa vreau sa ma informez…

    Cum imi dau seama cu cine a fost trimis, unde scrie? E posibil sa fie afectat de problema cu Royal?

    De platit, am platit cu cardul Visa, dupa cate zile de la data comenzii trebuie facuta reclamatia sau cererea de returnare a banilor la banggood? 40 de zile, 60 de zile? Multumesc.

    • Din pacate a “prins” perioada cand erau trimise cu Royal. Poti deschide ticket daca nu ajunge dupa data estimata de ei. O gasesti in cont, in dreptul comenzii.

    • 1. Eu am comandat in 17 iulie, nu era vb de comenzi mai-iunie?

      2. La ce data sa ma uit? “Expected delivery date” sau alta? Expected delivery e 15 august, a trecut deja, pot sa fac reclamatie/tichet deja?

      3. Am platit cu card Visa 321 $, incluzand “Shipping insurance”. Sa presupunem ca telefonul nu ajunge. Exista posibilitatea sa raman cu gaura asta? Nu returneaza banii? Asta ar fi de noaptea mintii…moartea afacerii, cum ar mai putea continua activitatea cu mii de oameni “jefuiti”?

    • 1. Inițial așa am crezut, abia după ce am postat articolul am descoperit că sunt persoane afectate de această problemă cu comenzi făcute și in luna iulie. Totuși, nu toate comenzile livrate cu Royal Shipments au fost afectate.

      2. Da

      3. Nu, primești toți banii înapoi.

  • Asadar, tot probleme am si eu….colet luat cu EU prio line, din 13 iulie si inca nu a ajuns….ei o dau in abureli, ultimul raspuns:

    “Occasionally deliveries can take a slightly longer period of time due to a slower Customs procedure or longer processing times in the post office. Please wait for one more week to see if there are any updates about its logistics status.
    If you still can not find your parcel, please contact your local post office or carrier to request further details. If you still can not receive it, please do not hesitate to contact us again and we will help you to notify the logistics company.”

    Nu e niciun post office ci e curier, am mai primit cu GLS in primavara dar acum nu mai misca nimic de peste o luna de zile, bineinteles tot royal ship

    • Conform Banggood, daca pachetele nu ajung pana pe 25 august ar trebui sa primim banii inapoi. Daca nu, deschis disputa la PayPal.

  • Am citit! Eu nu am nici un mail prin care sa ma anunțe de vreo întârziere cu toate ca de peste 2 săptămâni coletul a înțepenit în UK 🙁

    • Probabil au trimis doar la cei cu “vechime”. Pachetul meu este blocat de pe 1 iunie in UK. 🙂 Daca nu ajunge pana pe 25 august si nu fac refund sau resend la pachet, deschid disputa la PayPal.

  • Salut, am comandat aspiratorul robot xiaowa pe 16 iulie, număr de urmărire 483190716431265, e pierdut în vama UK, ce pot sa fac?

    • Salut,
      Ai citit articolul? In mailul de la Banggood scrie ca vom primi banii inapoi daca pachetele nu ajung pana pe 25 august. In cazul tau e posibil sa ajunga, vad ca ultimul status este pe 2019-07-29.

  • Eu am o comanda din 28 iunie cu EU Priority line, pare livrata prin colissimo/dpd, si e tot in tranzit din 11/07. Oare ce e de facut?

    • Pe tracking unde apare? Livrarea prin Colissimo/dpd, se face de obicei la pachetele din EU, ar fi trebuit sa ajunga pana acum. Deschide un ticket la Banggood, vezi ce spun si ei. Daca nu rezolvi nimic si ai platit cu paypal deschide disputa.

    • Pe tracking-ul dpd apare ultimul status in 11/07 ca fiind in tranzit
      11.07.2019 04:23 CHEMAUDIN (FR) In tranzit.
      Am deschis tichet cu banggood, ei zic ca a plecat doar in 05/07, si sa astept cele 60 de zile, si daca nu vine, sa le mai scriu, probabil voi face asta. La alte colete care nu au ajuns am primit de la ei banii inapoi fara sa deschid disputa paypal.
      Am deschis tichet si la dpd romania, eu zis ca trimit problema mai departe in franta, inca nu am raspuns desi a trecut o saptamana

  • N am primit inca mail ul in legatura cu comanda mea… cei de la support habar n au de asta si nu vor sa mi dea cele 500 de puncte…hoti mai mari ca cei de la banggood n am vazut…la ali n am avut nicio problema

  • Eu am comanda din 24 mai si nu a ajuns asa ca se poate si mai rau :). Astept cu nerabdare ziua de 25 aug ca de la colet mi-am luat gandul desi ar fi frumos sa ajunga .

  • Salut, am și eu câteva întrebări legate de niște comenzi de peste 10$.
    Comanda pe gearbest de 100$, prin Priority line vine prin curier sau la poștă? Și alte taxe presupun că nu mai plătesc?
    Comandă pe geekbuying de 55$ prin EU Gls express vine prin curier sau la poștă? Din depozitul Europe bănuiesc că nu am de plătit nimic.
    Comanda pe banggood de 60$ prin Eu standard shipping, depozitul Europe. Curier sau posta? Taxe bănuiesc că nu.

  • Eu am 2 comenzi din iunie, astep sa vina 25 august sa le cer banii inapoi. am incercat de 2 ori sa obtin banii dar nu au vrut sa mi dea , au spus ca nu au trecut 40 de zile
    Sper sa recuperez banii, desi am facut plata prin Revolut nu stiu daca mai pot deschide tichet dupa 2 luni, ce stiti se poate?

    • Salut, dupa 30 de zile de la expediere am cerut sa folosesc asigurarea, dupa mai muuulte mailuri fara nimic concret primesc acesta “If you want to receive a replacement, we can resend it with EU Standard Shipping which has no tracking number. The estimated delivery time is 2-5 business days.” Produsul inca il doresc, dar in perioada urmatoare o sa plec in concediu, pot sa le zic sa il trimita la alta adresa? (Unde sigur va fii cineva acasa in urmatoarele doua sapt) si inca o chestie le-am zis ca sunt dispus sa platesc extra pentru un tracking number, dar nu au “inteles” s-au citit acea parte. Asa ca va intreb pe voi, ma mai risc cu eu standard shipping ? sau cer refund?

    • Victorieeeee ……cred. Am vorbit pe live chat, am mentionat de email-ul primit, mi-au cerut screenshot, dupa care le-am zis de livrare la alta adresa, au zis ca nu pot, si am cerut refund….care l-au aprobat in 30 de secunde. Sa vad daca or intra si banii. Fiind plata cu cardul, au zis ca dureaza o zi la ei si intre 7 si 14 zile la banca sa fie procesata plata. Inca o asteptare …..vedem ce a fii. Dupa ce intra banii o sa vad daca mai cumpar sau nu de la ei.

  • Eu am comanda de 130$ din uk, termen de livrare 2-5 zile, expediata in 23 iulie, estimata a ajunge in 1 august…..nu a ajuns nici pana in 10 august. Faza e ca apare untracked …in conditiile in care ei zic ca tot ce depaseste 25$ e tracked. Dupa niste conversatii cu botii de pe live chat am reusit sa smulg totusi ceva informatie si anume: A000091907230C1D la care am o nelamurire, daca comanda a fost data la depozitul din UK de ce apare si china pe acolo? ( Pe parcellaps la origin apare China pe 17 track apare doar centru sortare UK).
    Incep sa ma obisnuiesc cu gandul ca banii sa ii trec la pierderi….

    • Chestia cu 25$ e valabilă doar pentru coletele din China. Cele din depozit UK pot merge şi tracked şi untracked, indiferent de valoare – în funcție de ce modalitate de shipping ai ales. Din experiență proprie – ambele metode au ca punct intermediar Olanda, la B2C Europe. Dacă ai ales EU Standard shipping – asta e varianta low cost, iar B2C Europe le expediază din Olanda prin PostNL şi ajung la noi prin Poşta Română. În varianta tracked, în Olanda se schimbă numărul de urmărire, iar numărul de urmărire inițial nu se actualizează decât la sfârşit şi cu ceva întârziere. Acelaşi lucru e posibil să se fi întâmplat şi cu numărul pe care îl ai tu – care nu e un tracking number propriu-zis, mai degrabă o referință pentru uzul intern al lor.
      Nu te baza pe ce spune parcelsapp/FlytExpress – am avut colete trimise din China cu PostNL sau Sweden Post iar la “origin” apărea Olanda (Țările de Jos pe posta-romana.ro), respectiv Suedia.
      Într-adevăr timpul scurs e cam mare – 17 zile. Mie mi-a ajuns în 12 zile untracked. Poți strica o întrebare la oficiul poştal de care aparții dacă ştii că avizele le primeşti cu întârziere sau nu le primeşti deloc.

    • Cu cardul am platit. Din pacate dupa comanda am aflat ca eu standard shipping e varianta low cost, eu m-am luat dupa termenul estimat care este de 2-5 zile iar cealalta varianta, collisimo sau ceva, dadea 3-7 zile sau mai mult. Din partea lor tot ” wait more my friend”. Ciudata intarzierea aceasta.

    • Salut Mădălin. Vreau să mai adaug o nouă experiență cu EU standard shipping, poate foloseşte cuiva. Deci: comandă de 20€ 15.08 din depozit UK, ridicată azi 3.09 de la poşta de cartier -19 zile. Singurul TN înscris pe pachet e A000091908150RDA, pe care parcelsapp îl găseşte în FlytExpress (marcajul lor e şi pe etichetă, alături de NL P.P. şi adresa de returnare e un PO Box în Schiedam, Olanda), singura intrare fiind centru de sortare în UK pe 16.08, origin – China (evident, e aiurea, pachetul vine din UK). Deci pachetele astea probabil pot fi urmărite doar prin alte metode decât cele accesibile nouă şi, având în vedere şi experiența colegului Andrei, cel mai bun sfat e să nu comandați lucruri scumpe prin această metodă şi să luați întotdeauna asigurare, astfel încât BG să nu poată face nici un fel de nazuri când cereți refund după 30 zile.

    • Update: in 7 sept au intrat banii in cont. Inca indecis daca mai cumpar de la ei. Madalin, pentru viofo a129 duo, depozitul din uk, nu se aplica codul de reducere? (Acesta a fost si produsul comandat prima data)

    • Daca vrei sa o comanzi exista cupin de reducere. Foloseste cuponul , scade pretul acesteia la $145.34. Trebuie selectat depozitul UK inainte de a adauga produsul in cos. Cu placere!

  • O singură comandă mai am cu Royal Shipments. Am comandat pe 25 iunie, iar de pe 21 iulie a rămas amorțită în LONGDON. Am primit și cele 500 de puncte. Să fie primite!

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.