În urmă cu 2 ani de zile testam Xiaomi M365, prima trotinetă electrică pe care o comandasem din China. La momentul acela, trotinetele electrice nu erau foarte populare, iar Xiaomi era cunoscut în general pentru telefoanele mobile și mai puțin pentru vehiculele electrice. Odată cu lansarea primei trotinete electrice, Xiaomi a devenit un etalon în domeniu, M365 fiind una dintre cele mai accesibile trotinete electrice cu aspect minimalist și performanțe foarte bune.
La aproape 2 ani de zile de la lansarea acesteia, a apărut și M365 Pro, un upgrade mult așteptat de utilizatorii primei generații. Aceasta vine la pachet cu display LCD cu ajutorul căruia poți vedea mai ușor viteza și modul selectat pentru utilizare, precum și cu un acumulator cu capacitate mai mare. La capitolul design nu s-au schimbat prea multe, însă despre toate acestea vom vorbi în review-ul ce urmează.
Cuprins review Xiaomi Mijia M365 PRO
Xiaomi Mijia M365 PRO

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA
Și de această dată am cumpărat trotineta din China, mai exact de pe site-ul celor de la Banggood.com. Au fost printre primii care au avut-o și o au în continuare pe stoc cu un preț foarte bun. Livrarea a durat fix o lună de zile, asta pentru că eu am ales să o comand din depozitul din China, în detrimentul celui din UK, pentru un preț mai mic. Oricum aveam Kugoo S1 și M365 pe care le puteam folosi în această perioadă, deci timpul de așteptare nu a fost o problemă în cazul meu. Pachetul a fost livrat la ușă de către curier, fără alte taxe suplimentare.
DESIGN ȘI CONSTRUCȚIE
La fel ca și prima generație, M365 Pro vine într-o cutie destul de voluminoasă, asta deoarece este deja asamblată în proporție de 90%. Spre deosebire de prima generație, aceasta vine însoțită de 2 bucăți mari de polistiren și 2 pungi din plastic, pentru o protecție mai bună pe timpul transportului. Cred că ar fi fost mai “eco friendly” dacă ar fi folosit carton pentru ambalarea sa, însă posibil ca așa să fi mai redus din costuri.
În cutie sunt prezente următoarele: manualul de utilizare, un prelungitor pentru pompă, încărcătorul (identic cu cel pe care îl primim și la M365), imbus și 5 șuruburi (unul este de rezervă) pentru instalarea acesteia. Instalarea se face în cel mai simplu și intuitiv mod posibil. Nu trebuie decât să prinzi ghidonul cu cele 4 șuruburi iar apoi trotineta este gata de utilizare. La capitolul instalare este identică cu M365.
Chiar dacă vine cu câteva noutăți față de M365, în proporție de 90% aceasta este identică cu prima generație, lansată în 2017. Primele detalii care atrag atenția sunt stickerele roșii de pe roata din față. Nici de această dată nu avem suspensii, însă ca să fiu sincer, nici nu am simțit nevoia. În primul rând pentru că nu este un model cu care să faci offroad, dar și pentru că roțile cu cameră amortizează extrem de bine denivelările din asfalt. Rămâne una dintre cele mai confortabile trotinete electrice cu care eu am mers până acum.
Nu mai are rost să precizez faptul că este extrem de solidă și de bine construită, prevăzută cu finisaje și îmbinări de calitate. Acest lucru se poate observa și în imaginile pe care eu le-am făcut, însă nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Xiaomi are produse de calitate.
Comparativ cu prima generație, noul model are șasiul și ghidonul mai lungi cu câțiva centimetri, 5 centimetri în plus pentru șasiu, respectiv 4 centimetri pentru ghidon. Dacă dețineți prima generație, veți observa această schimbare imediat cum o veți scoate din cutie.
Chiar dacă este construită din aluminiu, trotineta cântărește 14.2 kilograme, fiind destul de grea, mai ales dacă o compar cu Kugoo S1 sau chiar cu M365. Dacă veți urca câteva etaje cu ea, s-ar putea să aveți nevoie de puțin antrenament. În general, trotinetele electrice din acest segment de preț sunt mai ușoare, însă o autonomie bună nu poate fi obținută decât cu o baterie mai mare, iar în cazul de față numai bateria cântărește 3 kilograme.
Sistemul de pliere este identic cu cel pe care îl găsim și la prima generație, excepție făcând levierul pentru pliere, care acum este mai lung, facilitând astfel strângerea trotinetei. Momentan, sistemul de pliere este fix, în cazul meu nu au fost necesare alte reglaje sau modificări, nici la sistemul de pliere și nici la frână. Sunt curios dacă au rezolvat problema cu “jocul din ghidon” și cum se va comporta sistemul de pliere după câteva sute de kilometri parcurși.
FUNCȚII ȘI DOTĂRI
Pe ghidon sunt prezente următoarele elemente: frâna de mână, soneria, farul, butonul pentru închis/deschis, butonul pentru accelerație și ecranul de tip LCD care afișează toate informațiile de care aveți nevoie. Soneria a fost îmbunătățită, acum se aude mai tare și este mai ușor de folosit, fiind suficientă pentru utilizarea de zi cu zi. Farul cred că a rămas același, nu este mai puternic și nici mai slab decât cel prezent la M365. Dacă o veți utiliza în oraș, nu cred că veți simți nevoia de a avea mai multă lumină. Stopul este și el prezent pe aripa din spate.
Ecranul afișează informații cu privire la modul de utilizare (ECO: 15km/h; D: 20km/h; S: 25km/h) și capacitatea bateriei. Îmi place pentru că este vizibil chiar și pe timpul zilei, în soare. Se mai pot observa și alte iconuri care este posibil să se activeze atunci când va exista o problemă.
Pentru informații mai detaliate cu privire la kilometrii făcuți, ciclul total de încărcări și versiunea firmware, tot ce trebuie să faceți este să instalați aplicația Mi Home pe telefonul mobil și să conectați trotineta prin Bluetooth. Din aplicație se pot activa/dezactia pilotul automat și opțiunea de a se aprinde automat lumina la pornirea trotinetei.
Mânerele au o aderență bună și sunt destul de confortabile la drum mai lung. Oricum, acestea se pot schimba destul de rapid în cazul în care nu vă plac. Motorul are o putere nominală de 300W sau 600W maximum, iar panta de urcare este de până la 20 de grade.
Nu lipsește nici funcția de recuperare a energiei, care încarcă bateria atunci când luați mana de pe accelerație. Cât de multă energie să recupereze frâna regenerativă poate fi setat din aplicație, însă recomand să o lăsați pe Weak, așa cum vine din fabrică, asta pentru că oprirea este mai lentă și totodată protejați și calculatorul acesteia.
În celelalte 2 moduri (Normal și High) oprirea este mai bruscă. Nu vă gândiți că veți încărca bateria folosind doar frâna regenerativă, pentru că nu va fi așa. În schimb, dacă anticipați traficul, nici nu va fi nevoie să folosiți frâna de mână.
Discul de la frână este acum mai mare decât cel de la M365, având un motor mai puternic – era necesar ca sistemul de frânare să fie îmbunătățit. În utilizare nu am sesizat diferențe, frâna este eficientă, reușind chiar și la viteză maximă să oprească trotineta în timp util și destul de lin. Cu siguranță frâna pe disc rămâne una dintre cele mai bune opțiuni atunci când discutăm de frâne pentru trotinetă.
Protecția de cauciuc pentru mufa de alimentare este acum magnetică, ușurând chinuitorul proces de aplicare, posesorii de M365 știu despre ce vorbesc.
EXPERIENȚA ÎN UTILIZARE
Pentru pornire, trotineta are nevoie de un impuls din picior, precum la o trotinetă clasică, în timp ce țineți maneta pentru accelerație apăsată. M365 Pro are 3 moduri pentru utilizare: Eco, Drive și Speed. Pentru schimbarea acestora nu trebuie decât să apăsați de 2 ori foarte rapid pe butonul închis/deschis. În mers poate fi mai dificil de realizat acest lucru, mai ales dacă nu aveți experiență, de aceea recomand să vă opriți atunci când doriți să schimbați modul de utilizare.
În modul ECO, trotineta accelerează foarte lent, până la o viteză maximă de 15 Km/h. De obicei, modul acesta l-am folosit pe trotuar, atunci când era aglomerat și nu puteam merge cu viteză mai mare. Dacă foloseam modul Drive sau Speed, trebuia să frânez destul de des și încălzeam bateria inutil prin accelerații și frânări repetate.
În modul Drive, trotineta accelerează mai repede și atinge o viteză maximă de până 20 Km/h. Dacă vreți să creșteți autonomia, dar în același timp nu vreți să o folosiți în modul ECO (deoarece este mult prea lent și încet), acesta este modul de utilizare perfect.
Pentru a ajunge la viteza maximă de 25 Km/h, tot ce trebuie să faceți este să activați modul Speed. În modul acesta nu doar că folosiți trotineta la viteză maximă, dar și accelerația este foarte puternică, în câteva secunde atingând viteza maximă – parcă simți că motorul este capabil de mai mult, însă este limitat software la viteza legală de 25 Km/h. Dacă nu aveți nevoie de autonomie ridicată, dar vreți să vă bucurați la maximum de trotinetă, acesta este modul perfect. Aici veți simți diferența între M365 și M365 Pro.
Motorul este destul de silențios, indiferent de modul de ales, iar experiența în utilizare este una plăcută. În cazul meu, spațiul pentru picioare este acum suficient, nu mai calc cu piciorul pe aripa din spate. Datorită cauciucurilor cu cameră, confortul oferit de trotinetă este suficient, în 90% din cazuri nu veți siti nevoia de suspensie.
AUTONOMIE
Am folosit trotineta aproape zilnic, de la începutul lunii iunie, însă nu am reușit să îi consum niciodată bateria complet într-un singur drum. Din statisticile mele, cu o singură încărcare, folosită în mare parte doar în modurile Drive și Speed, autonomia obținută a fost de 33-37 kilometri.
Totuși, trebuie ținut cont de faptul că eu am 80 de kilograme și în marea majoritate a timpului, trotineta a fost folosită în plan drept. Cel mai probabil, cineva cu o greutate mai mică va reuși să obțină o autonomie mai bună. Iar dacă nu vă grăbiți și o folosiți doar în modul ECO, cu siguranță veți obține autonomia menționată de producător, 45 kilometri.
Pentru încărcare trotineta folosește același încărcător ca și M365. O încărcare completă, de la 10% până la 100%, durează aproximativ 8.5 ore iar o încărcare completă dureaza 9 ore, asta din cauză că integrează un acumulator destul de mare, cu capacitate de 12800 mAh. De aceea recomand să o încărcați după fiecare utilizare, în felul acesta o veți putea folosi mai repede atunci când veți avea nevoie și nu va trebui să așteptați 8-9 ore.
CONCLUZIE
Chiar dacă este puțin cam greu de transportat, La momentul actual, Xiaomi M365 Pro cred că este una dintre cele mai bune trotinete din acest segment de preț. Este o trotinetă stabilă, care oferă un sentiment plăcut de fiecare dată când este utilizată. Autonomia este foarte bună iar motorul de 300W este suficient pentru o utilizare obișnuită, prin oraș.
M365 Pro rămâne o trotinetă electrică ușor de întreținut și reparat, inclusiv de către persoanele atehnice. În plus, un alt avantaj îl reprezintă faptul că puteți găsi ușor piese de schimb, marea lor majoritate fiind aceleași pe care le întâlnim și la prima generație.
Xiaomi Mijia M365 PRO

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA
PRO ȘI CONTRA
✔️ autonomie ridicată
✔️ display LCD intuitiv, pilot automat, far puternic
✔️ frână pe disc eficientă
✔️ stabilă, accelerație puternică în modul Speed
✔️ accesorii și piese de schimb ieftine
✔️ finisaje și materiale premium
❌ fără încărcare rapidă
Salut am Xiomi pro 2 și nu mai porneste cred că prietena mea a uitato aprinsă menționez că o am de 8 luni și am soft din prima luna nu am avut niciodată probleme ce poate fi și ce pot face va rog ajutați-ma, mulțumesc
Salutare!
Am un Mi Pro 2 dar în aplicația de la Xiaomi nu mi arată Cruise Control, ai idee de ce?
Mulțumesc.
Salut Madalin
Tocmai am cumparat un model MI S1 de la Altex si peste tot scrie ca are mod Eco, Standard si Sport insa la mine nu exista modul Eco in locul acestui mod apare un omulet si nu merge trotineta decat da impingi. Standard e ok prinde 20km/h si Sport pana la 25km/h doar Eco nu apare, ai idee de ce? Cand se incarca se aude un tiuit usor din incarcator banuiesc ca nu e normal, nu? Multumesc anticpat pentru raspuns.
Salut,
Da, tiuitul nu ar trebui sa se auda.
Salut Madalin ! Imi poti spune cat tine bateria pentru o zi de plimbare ?
Salut,
Am mentionat in review aceste lucruri. 🙂
Salut! pe roata de spate am un sunet de frecare metalica, probabil discul pe placute. O pot rezolva eu cumva sau e caz de dus la service?
Daca nu se aude excesiv de tare, va disparea singur in timp.
Salut Madalin,
Am cumparat hibridul… M365 1S. Sa zicem ca nu s-a citit bine manualul de utilizare si nu s-a facut activarea din Mi home. S-a plecat cu trotineta asa, cu beep si roata blocata. Niste prieteni au zis ca se poate dezactiva beep prin apasarea simultana a franei, acceleratiei si butonului ON/OFF. Se pare ca a mers, dar acum nu mai porneste deloc (acum insemnand imediat dupa aceea). Ai auzit cumva de asa ceva? Ai cumva vreo solutie de reset dashboard? Multumesc
Salut,
Daca nu mai porneste deloc poti incerca sa deconectezi cateva minute bateria, insa daca ai garantie mai bine o trimiti pentru reparatie. 🙂
Ship From:
CZ
Dispatch:
In stock. Ships in 24 hours
This coupon has expired
Încearcă acum, am actualizat cuponul.
Cuponul a expirat.
Da, era pentru depozitul din Cehia, iar momentan nu mai este in stoc.
Salut!
Mi-a plăcut mult descrierea și am cumpărat și eu varianta pro. 🙂
Am trotineta de puțin timp si o încarc in fiecare seara, chiar dacă bateria e pe la 50-60%. Ai idee dacă in timp bateria are de suferit? Ar trebui cumva sa o las sa se descarce mai mult și apoi sa o pun la încărcat?
Multumesc anticipat de răspuns!
Salut,
E foarte bine asa, chiar este recomandat sa o incarci dupa fiecare utilizare daca nu are mai mult de 60-70%.
Salutare ! am cumparat alti rulmenti si i-am pus din nou, acum nu mai am sunet de haraiala! Iar cu discul de frana l-am mai apasat/tras de el si acum nu mai atinge …
Pt Florin,
Atinge discul de frână pt ca nu ai centrat roată. Destrange șuruburile de fixare și învârte roata, ajustează poziția șuruburilor pana roată e centrata. Ia toate șuruburile la verificat și strângere. La mine a dispărut un zgomot specific care îl avea după ce am verificat. Unele nu erau bine strânse. Spor
Am sa incerc dar nu cred ..multumesc mult!
Am schimbat rulmentii dar degeaba fac la fel ba chiar mai rau. Problema este ca dupa ce am montat roata imi atinge discul de frana. Ai vreo idee de rezolvare sau link?:((((
La garantie. 🙂
A functionat !!! Multumesc.
Cu placere!
Salut Madalin, ajuta-ma putin, nu ma mai pot conecta la trotineta 365 pro cu telefonul… Nu o mai gaseste. Se poate reseta in vreun fel ? Multumesc.
Salut,
Ai activat locatia (GPS-ul) la telefon?
Mersi mult !
spune-mi te rog cum este corect sa utilizam bateria :
1) sa presupunem ca este full si merg cu ea azi 20 km ajung acasa ce fac o bag la incarcat chiar daca am mers putin? si pana cand o las sa se incarce pana cand bateria este full? sau mai putin ?
2) trebuie lasata sa se descarce complet si apoi bagata la incarcare?
Cred ca ti-am mai raspuns la intrebarea asta, mai sus. 🙂
Bun, mai am o intrebare cei doi rulmenti sunt asezati pe un butun nu ? acel butuc se invarte si el adica este si el tot un rulment? ca poate o fi din acela ..si sa nu cumpar degeaba…
Gasesti aici informatiile de care ai nevoie.
O dimensiune la rulmenti ceva? si trebuiesc cumparate 2 bucati nu?
Gasesti aici.
Bun!, ma poti ajuta cu rulmenti de vanzare dar nu site-uri din china, imi trebuie livrarea repede ai idee? ma gandesc ca esti mult mai informat decat mine , si sa imi recomanzi o firma anume de rulmenti daca este …Ideea este ca altceva nu are ce sa “haraie” decat rulmentii. nici 20 km cred ca nu am facut cu ea 🙁
N-am idee de unde ai putea cumpara din Romania.
Au service cu depanero, si ma gandesc ca o trantesc pe acolo, umbla urat cu ele stiu din experienta.
Atunci nu ai prea multe variante. Il schimbi singur sau o trimiti inapoi daca nu au trecut cele 30 de zile. 😀
Sau se merita sa ii schimb eu ?
De ce nu o trimiti la garantie?
Salut Madalin, am revenit cu noi impresii. Daca mai stii am luat doua trotinete una pro si una normală si reclamam faptul ca la cea din urma are un sunet roata din spate cand se invarte. Ei bine astazi mi-am dat seama de la ce este cred..suspectez rulmentii de la roata intrucat au si momente cand si troznesc …am mers cu ea 21 km. Oare se mai accepta retur?
Salut
Am luat acum vreo 1 sapt un xiaomi 365 pro si acum 2-3 zile a mai luat si un amic la fel. Ambele sh, a mea cu vreo 270km a lui cu vreo 700km la bord. A lui este limitata la 30km/h, a mea este la 25km/h. Ideea este ca a mea parca esre si mai puturoasa la plecarea de pe loc. A lui trb sa te tii bine de ghidon in modul sport, la mine, tot in modul sport pleaca mai usor. Cind am luat-o pe a lui vanzatorul mi-a spus ca e varianta europeana, ca e mai buna….etc. Intrebare: sunt 2 variante, europeana si asiatica?, aceasta diferenta de putere este data de faptul ca a lui e posibil sa fie pus un soft custom si a mea sa fie cel original?
Multumesc
Salut,
Exact. El are soft custom iar a ta are softul original, de aici diferențele.
Si te rog sa ma lamuresti daca ai idee de exemplu cand umflu rotile la trotineta pana la urma care este valoare corecta cea pe care o setez la inceput eu (ex. 2.7 ) sau cea care mi-o indica la final ? (de ex.2.9)
N-am idee.
Alta chestie…la auto am setat 2.2 am fost in peco acum mi-a gasit 1.9
Am cumparat deja compresorul auto, am umflat rotile auto . de e am setat 2.2, insa am obs ca nu se opreste imediat ce ajunge la valoarea 2.2, el tot mai baga ceva de genu pana la 2.9 aproape de 2.3 probabil asa e setat din fabrica.
la trotineta in schimb am ceva probleme , de ex ii dau o valoare de 2.7 , incarca pana la 2,7 insa imediat dupa finalizare mai creste presiunea cu inca 0.2 bari !! asa face si la tine? poti sa verifici te rog? sau il returnez si pe acesta:))) Las video mai jos:
https://youtu.be/LCxLCM6reOM
Da, asa face.
:))) daca o dau retur, eu vreau alta in loc, dar magazinul nu îmi poate da la aceeasi bani..
Gasesti in alta parte.
Este un pic cam greu de returnat, plus ca nu poate sa imi dea alta la acelasi pret..chiar nu stiu ce sa fac:(((( atat de incantat am fost
De ce sa fie greu de returnat? O pui in cutie si o trimiti inapoi. 😀
Se merita sa schimb mai bine roata spate cu totul? oare se gaseste ?
Se gaseste dar daca poti returna, de ce sa te complici?
Mădălin te rog sa nu ma uiti cu răspunsurile la ultimul mesaj de aseara, întrucât vreau sa stiu daca o dau inapoi sau nu..
Ti-am raspuns intr-un comentariu mai sus.
Am curatat cauciucul mie mi se pare in continuare la fel situatia :
https://youtu.be/UpsWi90XPdE cauciuc denivelat? sau https://youtu.be/t1koQChUPFU poate se vede mai bine aici
https://youtu.be/HW_69FFw8ro sunet invartire roata/frecare (la trotineta pro nu am niciun fel de sunet) acest aspecta ma ingrijoreaza! LA LAPTOP NU SE AUDE BINE DAR LA TELEFON SE AUDE PERFECT INREGISTRAREA
https://youtu.be/VU_3TPTGmOA butuc denivelat sau nu este el perfect rotund din fabrica si de aceea pare ca nu are o rotire curat rotunda, sper ca intelegi ce vreau sa zic
Ca si accesorii, as vrea 2 suporturi de telefoane , la mija m365 am inteles ca la aparatoarea spate trebuie sa cumpar un fel de protectie cauciuc pentru un cablu care se va rupe in timp de la o anumita frecare a aripii, mecanismul cu surub pentru pliere sa am doua de rezerva in casa in caz de…, 2 caschete, ceva lumini in plus daca se pot adauga si display ca la trotineta pro si daca ma mai poti sfatui tu cu altceva ce mai am nevoie cu mare drag primesc orice informatie fie ea si rautacioasa!
Eu din clipurile pe care le-ai facut nu pot spune ca are o problema, insa in realitate poate se vede/aude altfel. Daca nu-ti place cum functioneaza mai bine o returnezi, decat sa stai cu gandul la asta.
Suport pentru bicicleta recomand asa, eu il am de ceva timp si sunt foarte multumit de el.
Mecanismul de pliere impreuna cu acel surub il gasesti aici, este o versiune imbunatatita. Mie nu mi s-a rupt dar din ce stiu aceasta varianta este cea mai buna, mai buna chiar decat originalul.
Pentru lumini eu folosesc modelul Nitecore BR35 ca far principal (este extrem de puternic, te vad toate masinile in trafic) impreuna cu acest stop si lanterna Nitecore NU05 prinsa de rucsac.
O sa mai ai nevoie de asa ceva pentru ca alea de pe aripa cu care vine trotineta o sa se rupa in timp si o sa le pierzi. Poti lua si o protectie pentru cric de aici. Iti recomand si un sticker pentru a proteja consola principala de zgarieturi, eu am lua de aici (gasesti si pentru M365 Pro) plus un set de “pene” din plastic (pentru a nu zgaria janta), o sa ai nevoie de ele cand vei face pana. Le gasesti aici. De altceva nu mai ai nevoie. Casca poti cumpara de la orice magazin, ce iti place tie.
Daca mai ai intrebari sau nelamuriri imi poti scrie.
Mersi pentru toate informatiile utile. Iti las mai jos un clip mic cu o posibila problema la mija m365 , te rog mult sa imi spui daca este normal ca acel butuc cand se invarte sa aiba o asemnea miscare la fel si la cauciuc, mentionez ca nu am avut bicicleta pana acum ca sa am putin habar… https://youtu.be/dbZD3f4gSZ4
Si un site romanesc de unde pot sa cumpar accesorii pentru ele cunosti ?
Am vazut la topicul tau pentru m365 un comentariu lasat de tine in care spuneai ce presiune sa bagam in roti in functie de greutatea persoanei care o foloseste..tu la fel ai procedat?
Cu placere. Din video nu pare sa aiba o problema, eu cred ca este o iluzie optica. Cauciucul este putin murdar in partea aceea si cand invarti apare acel efect. Butucul pare ca se invarte uniform. Incearca sa stergi bine anvelopa pe lateral si apoi vezi daca mai ti se mai pare ca nu se invarte uniform. Ce accesorii doresti sa cumperi?
Salut Mădălin, a achiziționat acest model de trotineta. Întrebarea este dacă sunt ghidoane mai mici pe înălțime?, deoarece este prea inalt pentru a putea merge soția cu ea. Mulțumesc! Soluția FLEXU o cunosc și eu.
Salut,
Eu n-am vazut pana acum.
Spune-mi bateria se incarca la un anumit procentaj? sau o pot incarca oricand doresc?
trbuie tinuta pana se incarca maxim sau acest aspect ii afecteaza bateria?
-atunci cand franez se aude un sunet usor metalic, este normal ? nu am mai folosit frana pe disc…
In mod ideal, bateria o incarci dupa fiecare utilizare. Bineinteles daca nu s-a consumat nici o liniuta, o poti incarca dupa urmatoarea utilizare. E bine sa nu o lasi sa se descarce complet si sa eviti sa o lasi in soare sau temperaturi mai mari de 25 grade, atat cat se poate. O lasi sa se incarce complet. Este normal, pana se mai toceste discul se mai aude asa.
Salut Madalin din nou! Esti singura sursa cu care pot sa am contact despre asa ceva (sau daca ai un alt loc dedicat acestui topic te rog sa ma informezi , deoarece nu vreau sa iti stric postarea cu mesajele mele).
Au sosit trotinetele versiunea pro si mija 365 . Am avut de montat doar 4 suruburi la fiecare in parte, rotile au venit umflate!
Nedumeriri majore:
– am inteles ca trebuie o pompa speciala cumparata pentru rotile trotinetei deoarece nu se potriveste la valva ( de unde pot gasi in Romania)?
-la versiunea mija 365 a mea are doar 2 moduri eco save si drive , pe siteuri citisem ca are 3 moduri ..
– acel surub de la pliere eu personal nu i-am mai facut niciun reglaj decat am fixat acel surub si “saiba de protectie” ca sa stea ghidoul drept( mai trebuie facut ceva?)
– cea mai importanta nedumerire: la ambele trotinete am obs ca atunci cand accelerez pe langa senzatia aceea de a te baga in scaun ca la masina, exista un joc/vibratie in ghidon nu stiu clar cum sa ma exprim, dar atunci cand ii dau “pedala’ se simte un zvac, joc in ghidon . Ambele fac la fel ! imi este foarte greu sa cred ca ambele au venit defecte….sunt doua variante ori nu am strans eu tot ce trebuie strans ori este perfect normal acel joc la accelerare. de ex daca o las la o viteza scazuta de 5-6 km si apas imediat la fund acceleratia datorita cuplului de putere simt un joc mic in ghidon ….
– aplicatia mi home functioneaza doar daca este telefonul aprins? am obs ca se inchide conexiunea bluetooth daca inchid telefonul.
Salut,
Poti scrie aici, fara probleme.
1. Nu este necesara o pompa speciala, valva este una obisnuita. Eu folosesc acest compresor portabil, insa le poti umfla si cu o pompa de bicicleta.
2. Este normal, 3 moduri are doar M365 Pro.
3. Nu trebuie sa ii mai faci nimic.
4. Jocul acela o sa il ai mereu iar cu timpul, in functie de cum o sa folosesti trotineta, o sa se mareasca sau o sa ramana la fel. Se mai poate regla din suruburile de la sistemul de pliere sau cu un dumper, insa nu-ti recomand sa faci asta inca de acum. Ca un sfat, incearca sa lasi ghidonul cat mai lejer, nu il tine strans cand acceelerezi, nu trage de el, altfel jocul acela se va intesifica in timp. Ghidonul trebuie sa fie doar pentru directie, nu trebuie sa fie ca un sprijin. Nu stiu daca m-am facut inteles. 🙂
4. Da.
Mersi pentru promptitudine! Explica-ne putin gen traseele pe care mergi tu (concret cum este drumul cu denivelari de la marginile soselei, guri de canal ne aduse la nivelul asfaltului, urci cobori cu ea mici denivelari) sau mergi cu ea doar prin parc gen unde terenul este plat fara denivelari vizibile?
LA m365 ii pot pune display ca la m365pro si oare influenteaza cu ceva trotinea/bateria?
Merg cu ea oriunde am nevoie, însă nu urc borduri și nu merg pe piatră cubică. Ii poți pune display dar trebuie sa ii schimbi și versiunea de firmware.
Cu plăcere.
Salut Madalin, sunt nou pe aici. Am comandat un m365 pro si un m365 .
1.Te rog mult spune-mi la versiunea pro mai sunt probleme la acel surub de fixare ?
2. sunt foarte speriat de rotile trotinetelor, am inteles ca este foarte greu sa dai roata jos sa o inlcuiesti
3. ce pot face cu privire la evitarea penelor de cauciuc?
Stima !
Salut,
1. Aici nu-ți pot răspunde pentru ca eu nu am avut probleme nici la M365 și nici la M365 Pro cu acel șurub de prindere. Când făcea puțin joc în ghidon îl mai strângeam, însă nu s-au rupt până acum.
2. Nu e chiar așa greu. Am avut 2 pene făcute până acum. Ai nevoie de niște leviere din plastic ca să nu zgârii janta.
3. Pui slime in cameră și eviți sa mergi chiar pe marginea drumului.