#1. Numai eu sunt de părere că trailerele pentru filme sunt prea lungi? Mă uitam zilele astea pe YouTube la câteva filme și din trailer intuiam cum e filmul, care este acțiunea dar și cum se va termina. Practic, primești toate informațiile necesare, nu trebuie să te mai uiți la tot filmul. Ce mai pui că majoritatea filmelor cu buget mai mare au câte 2-3 trailere. Iar la filmele de comedie deja ai toate fazele amuzante în trailer. De multe ori citesc doar descrierea și mă uit direct la film, nu-mi place să aflu toată acțiunea în 2-3 minute de prezentare. Cred că un simplu teaser ar fi de ajuns, mai ales pentru filmele care ajung la cinema. 🙂
#2. YouTube deschide acum toate link-urile externe din descrierea video-urilor într-o fereastră nouă, gen popup. Știu că vor să înghită tot traficul și să acopere toate nișele posibile, însă ce au făcut e puțin cam penal, mă așteptam la Facebook să facă măgării de genul. Așa se întâmplă când nu există concurență.
#3. Poșta română ne asigură că pachetele din China vor ajunge în timp util de acum. Era nevoie de un nou director care să-și dea seama că un număr mai mare de angajați vor putea procesa pachetele mai rapid și mai eficient. Ce nu înțeleg eu este cum înainte ajungeau în timp util, cu același număr de angajați?
Mi se pare că și filmele sunt prea lungi, mai rar găseși un film care să dureze o oră și jumătate. Poate de aia și trailerele sunt mai lungi, că au de unde 😀