Da, încă folosesc DIGI Mobil, chiar dacă la cartela prepaid nu beneficiez de 4G și nici nu îmi pot folosi numărul în Roaming. Încă sunt motivat de opțiunile cu valabilitate de 3 luni de zile. Dacă Orange sau Vodafone ar avea opțiuni de genul, probabil m-aș porta din nou.
Este incredibil cum la RDS îți poți reîncărca cartela doar atunci când nu bate vântul. Da, site-ul lor funcționează după cum bate vântul! De fiecare dată când încerc să fac o plată primesc următoarea eroare: 0x08. O problema tehnica de severitate critica a intervenit.
Dacă erorile astea se rezolvau cu o rolă de cablu atârnat de server, sunt sigur că acum nu mai existau probleme. Astfel, sunt nevoit să aștept până își revine site-ul pentru a-mi putea încărca cartela. Mi se pare incredibil cum o companie care oferă servicii de internet, nu poate să aibă un site funcțional!
Cred că mai rapid rezolv asta cu o vizită în showroom-urile lor. Site-ul nu e chiar atât de important, doar suntem în anii ’90, ei au investit banii în modernizarea punctelor RDS&RCS din oraș.
0x08, nu cred că e de bine, la 0x09 deja ieșea fum din server.