Probabil știți că m-am portat de ceva vreme la DIGI, am câteva articole pe această temă. Spre deosebire de majoritatea persoanelor care au ales să-și facă abonament la DIGI, eu am vrut să rămân la cartelă prepaid, așa cum am fost și la Orange aproape 10 ani de zile. Atunci când m-am portat, în primele luni, foloseam un telefon care nu era compatibil cu frecvența 4G pe care emit cei de la DIGI. De curând am schimbat telefonul cu unul chinezesc, compatibil 4G DIGI, și cu toate astea, viteza tot nu a crescut, fiind identică cu cea pe care o aveam pe 3G.
M-am documentat și am aflat că pentru a avea acces la 4G trebuie să intru în meniu (*111#) și să activez acest serviciu. Problema a fost că la mine nu funcționa acel cod, iar cel pe care îl foloseam de obicei pentru activarea opțiunilor (*110#), nu avea așa ceva. Pe internet n-am găsit alte informații, motiv pentru care am decis să sun la RDS. Astfel, după câteva verificări, mi s-a spus că 4G este disponibil doar pentru cei cu abonament, nu și pentru cei care folosesc cartele prepaid.
Asta a fost cu siguranță cea mai mare idioțenie pe care am auzit-o în ultima perioadă. Nu înțeleg cum este posibil acest lucru, oare eu nu plătesc cu aceeași monedă ca și cei de la abonament? O regulă idioată. Așadar, dacă îndepliniți toate condițiile (telefon compatibil, setări APN corecte), însă telefonul nu vrea să funcționeze în 4G-ul celor de la DIGI, probabil sunteți pe cartelă, și nu pe abonament. Bună treabă, RDS!
Am abonament si nu am acces la iternet ce fac
Vezi daca telefonul are banda 38 pe 2600MHz. Altfel relatiile cu clientii sucks la digi
Are, asa cum am scris, daca folosesti cartela prepaid nu ai acces la 4G, doar cei cu abonament. 🙂
Nu inteleg de ce te-ai mutat la Digi…
Nu consumam minutele si internetul de la Orange intr-o singura luna, insa trebuia sa reincarc lunar. La DIGI am valabilitate 3 luni de zile pentru optiunea aleasa.
Parcă și la Orange era la fel sau greșesc?
Da, asa era la inceput, acum nu mai este. 🙂