• Caută

Nou în afiliere? Uite de ce nu te promovez!

În prezent observ că există un trend în afiliere, fie ca e vorba de 2Parale sau Profitshare, amândouă aleg să aducă cât mai mulți adertiseri în rețea, indiferent de calitatea acestora, ceea ce mă face să cred că pentru ei cantitatea primează. Înțeleg, mai multe abonamente, mai mulți bani de încasat și uite așa în fiecare săptămână cele două rețele de afiliere se ”laudă” pe blog cu noi magazine gata de promovat și generat comisioane. Problema este că multe dintre ele, la scurt timp ies din rețea, unele așa cum au intrat, altele cu datorii către afiliați. E drept, în Profitshare nu au fost cazuri de genul acesta în care un advertiser să iasă fără să plătească suma datorată către afiliați.

Acest lucru se întâmplă din pricina faptului că multe nu înțeleg cum funcționează afilierea și nu au un suport specializat. Vor ca vânzările să crească imediat ce au intrat în rețea, fără niciun efort din partea lor (bannere periodice, mesaje către afiliați, mici concursuri).

Altele au parte de ceva vânzări, însă nu suficient de multe pe cât și-ar fi dorit. Vânzările scăzute se datorează în mare parte numărului mic de afiliați care le promovează. De ce nu sunt foarte multe persoane interesate să promoveze acest gen de magazine? Păi sunt mai multe cauze, însă în acest articol eu voi încerca să detaliez puțin despre principalul motiv pentru care eu nu promovez unele magazine noi intrate în 2Parale.

Pentru că cele mai multe magazine prezente în rețelele de afiliere din România sunt pe nișa fashion, voi lua drept exemplu unul recent intrat în 2Parale. Este vorba despre magazinul de haine și încălțăminte, HaineDeTop.com. Eu personal, nu vreau și nici nu pot să îl promovez dintr-un singur motiv: design-ul acestuia nu îmi oferă mie ca afiliat, garanția că va mai exista peste 3 luni în această platformă și că îmi va putea plăti comisioanele. Dacă nu a investit suficient pentru un design profesional, atunci cum aș putea avea încredere să îl promovez? Înteleg, este un magazin mic, probabil destul de nou pe piață, însă nu cer mult, o temă responsive și un logo cu aspect mai profesionist. Consider că aceste mici detalii pot genera o încredere mai mare, atât din partea afiliaților cât și a cumpărătorilor.

Este adevărat, pot fi si excepții, magazinul să nu aibă un design îngrijit și în spatele acestuia să existe totuși o echipă de oameni corecți, care doresc mai multe vânzări și chiar sunt dispuși să plătească comisioanele, însă eu nu îmi pot pierde timpul promovând site-uri de acest gen, atâta timp cât există alternative. Un exemplu de magazin mic, nu foarte vechi în 2Parale pe care am ales să îl promovez este Declub.ro.

Din câte știu acesta este administrat pe partea de afiliere de Cristian Șerban, deci dispune de suport specializat care știe cum funcționează o astfel de promovare. Folosește o temă wordpress customizată, este responsive, curat, iar comenzile sunt ușor de plasat. Ceea ce doresc eu să subliniez este faptul că un suport specializat și un aspect plăcut ochiului sunt principalele elemente care fac diferența între un magazin pentru care afilierea funcționează cu succes și unul pentru care acest tip de promovare nu va fi decât o experiență.


DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.