• Caută

Gearbest este oficial “Offline”

Pentru o bună perioadă de timp, Gearbest a fost principalul magazin chinezesc de la care achiziționam marea majoritate a gadgeturilor, începând de la telefoane și până la biciclete electrice. Totuși, în ultimii ani, magazinul a crescut destul de mult prețurile și am renunțat să mai comand, cred că am maximum 4-5 comenzi făcute în ultimii 2 ani, drept urmare nici pe blog nu l-am mai recomandat. Ca să fiu sincer, nici nu prea mai aveam ce să recomand.

Cred că problemele au început să apară undeva prin 2019, atunci când magazinul a devenit un marketplace iar multe dintre produse erau vândute de diferiți comercianți, probabil nu mai aveau stoc propriu și încercau cumva să devină un mic AliExpress. Apoi a avut acea tentativă cu plata ramburs, care părea a fi o idee bună, însă a fost oprită la scurt timp după lansarea oficială. Posibil ceva să nu fi funcționat cum se așteptau ei.

Se pare că anul trecut problema cu virusul i-a afectat destul de mult, astfel că pe la sfârșitul anului auzisem zvonuri despre faptul că s-ar apropia de faliment.

Globalegrow eCommerce

Zvonurile s-au adeverit luna iulie, atunci când compania mamă “Globalegrow Ecommerce” a intrat în insolvență. În tot acest timp site-ul încă funcționa. Am vrut să scriu atunci (să nu cumva să faceți greșeala și să mai comandați ceva), dar m-am gândit că oricum sunt șanse slabe având în vedere prețurile pe care le practicau. Plus că de ceva timp nici nu mai trimiteau în România prea multe produse.

De săptămâna aceasta Gearbest este oficial Offline și probabil așa va rămâne. Dacă intrați pe site veți fi întâmpinați de o eroare. Pagina de Facebook a fost abandonată, la fel și canalul de Youtube. Personal, eu i-am înlocuit de mult timp cu Banggood, Geekbuying și AliExpress, și sper că și voi ați făcut același lucru.

Gearbest offline

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

19 comentarii
  • Era de așteptat să nu mai pot recupera banii, chiar daca am mai avut o mică speranță. Pe viitor, dacă o să comand de pe site-uri chinezești cu livrare in România (as vrea sa încerc Banggood – am văzut în articole că îl folosești in cea mai mare parte), cea mai buna metoda de plată către ar fi pentru a nu mai avea astfel de probleme și să pot recupera banii mai ușor? E vorba de Paypal sau ar fi alte variantă mai indicată? Mulțumesc pentru ajutor!

  • Salut. Eu nu am cunoscut situația asta și am făcut o comandă la sfârșitul lui iulie de aproximativ 42€ (transport inclus), iar în august nu primisem nimic. Le-am scris începând cu August și am cerut banii înapoi dar au refuzat cu motivul că trebuie să aștept data de expirare când ar putea face asta și anume 21 Octombrie. Ultimul mesaj de la ei a fost pe 5 Septembrie și rămăsese sa îmi returneze banii dacă până pe 21 Octombrie nu am primit nimic. După care la mijlocul lui septembrie nu mai puteam accesa site-ul și am găsit și articolul tău… Pe la mijlocul lunii Octombrie am observat că site-ul a reînceput activitatea și le-am trimis mesaje pentru returnarea banilor pe același tichet inițial care inca era deschis dar și prin unul nou, însă nimeni nu a mai răspuns.
    Crezi că ar fi vreo posibilitate sa îmi pot recupera banii, având în vedere că site-ul e “online” dar nimeni nu răspunde la mesaje? Mulțumesc!

    • Am plătit prin iDEAL, care e o metoda de plata la comenzile in Olanda. Credeam că mai am o șansă când am văzut din nou că site-ul era online. Cum poate fi posibil sa poți avea un site international care să nu aibă nicio metoda de suport disponibilă? Teoretic încă au 3 variante la categoria Suport, dar practic nicio variantă nu funcționează.

    • Ia legatura cu banca (iDEAL), doar ei te pot ajuta. Nu stiu exact cum functioneaza dar in Romania este imposibil sa mai recuperezi banii daca ai platit cu cardul.

  • Asta e. Am avut multe comenzi la ei. Aproape 2 ani am tinut la ei in cont 30$ (nu mi-a ajuns un card), noroc ca i-am cheltuit acum 3-4 luni. 🙂 Am avut o problema mare de service, drona de 400$ care s-a stricat in prima zi, trimisa in Spania la verificare si mi-am primit banii. Discutiile au durat vreo saptamana, noroc ca am discutat in paralel cu producatorul dronei si au intervenit ei. Preturile in ultimul timp erau extrem de mari si de cand au aparut produse de la diferiți comercianți (erau multe fakeuri) s-au dus in cap. Banggood ramane baza cand vrei ceva scump.

  • Eu am avut ceva comenzi de la ei și am fost foarte mulțumit de preț și condiții de livrare. De la telefonul pe care îl utilizez și acum mi note 2, la lanterne nitecore și periuțe de dinți alfawise toate încă funcționează perfect. Acum câțiva ani au ales alt drum, iar acum avem certitudinea că a fost greșit.
    Mădălin sunt in căutarea unui nou telefon. OP9 pro l-am comandat pentru cineva din familie și nu m-a convins să renunț la Xiaomi. Am găsit un site tot din China tradingshenzhen.com cu un preț foarte bun la Xiaomi mi 11 ultra. Ai ceva informații despre el? Am văzut că expediază prin eu priority și spun ei pe site că ajunge in Ro fără taxe. Sunt chiar și câteva review-uri de la conaționali care declară că sunt mulțumiți de produse și livrare.

    • Nu am comandat niciodata de la TradingShenzen dar stiu ca sunt in regula. Din pacate nu am niciun contact de la magazin pentru eventuale cupoane.

  • Nu le duc lipsa.
    Desi de la ei am comandat mai multe produse scumpe la vremea respectiva (cateva sute de euro) am fost dezamagit cand mi-au trimis niste filtre de purificator gresite.
    Desi erau marcate ca originale, Xiaomi, erau niste clone ordinare cu alt nume, pachet, etc…
    Pe suport nu am obtinut nimic; raspundeau robotic sa treaca fereastra de retur.
    Am obtinut cam 50-60% din cost prin PayPal – as fi putut sa fortez returul insa ar fi luat mult timp plus ca era cu cantec sa transport pachetul inchina, nu era clar daca voi primit refund pe el plus ca trebuie sa verifice starea pachetului la destinatia.

    Concluzia – niste tepari care pentru cativa zeci de euro si-au pierdut un client cu cheltuieli de sute de euro.
    De atunci nu am mai comandat nimic de la ei desi la vremea respectiva erau de departe magazinul cu cele mai multe comenzi.

    E pacat ca scade concurenta pe de alta parte, cu cat mai putini tepari cu atat mai bine.

  • Salut. Am avut zeci de comenzi facute pe magazinele online chinezesti dar din pacate s au din fericire de o buna bucata de timp nu mai merita sa comanzi la ei, pret nesemnificativ s au chiar peste ce poti gasi la noi. Adevarat e ca sunt produse care inca nu se gasesc la noi dar mare parte din produsele brandului preferat sunt importante si lista pe siteurile romanesti…xiaomi 😉

  • Am avut de-alungul timpului cateva comenzi plasate la ei. Una nu am intalnit fara probleme. Iar suportul lor era de toata jena. Au avut totusi o initiativa interesanta pret de cateva luni, acum vreo 3 ani, plata la livrare pentru unele produse, am avut doua comenzi cu diverse plasate asa, mi-a placut ca am platit curierului la livrare, dar dupa cum am precizat, in ambele comenzi, cel putin un produs s-a dovedit a fi defect :)) Mi se pare net superior Banggood, atat ca diversitate de produse, cat si ca suport, acolo am rezolvat rapid problemele, precum un TV-box ce a ajuns cu Wifi-ul defect, mergea doar pe LAN, pentru care am primit banii imediat inapoi, in prezent inca il folosesc, dar prin cablu, un Tanix TX3 s905x3. Nu imi vor lipsi cei de la Gearbest.

    • Pana acum n-am avut nevoie de service, dar da, Banggood are o gama variată de produse iar acum foarte multe sunt disponibile și cu livrare rapidă.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.