• Caută

Produse mai scumpe? Întotdeauna de la producători consacrați!

Probabil cei care îmi citiți blogul de la începuturi, ați observat faptul că nu recomand produse electronice foarte ieftine sau de la producători mai puțin cunoscuți. În general caut să recomand doar produse care par a fi de calitate și care inspiră încredere. Fac acest lucru dintr-un singur motiv: șansele să ajungi la garanție cu un produs de la un brand consacrat sunt foarte mici. Iar acest lucru îl spun din experiență proprie. Din 2016, de când am descoperit brandul Xiaomi, nu am avut nevoie de garanție nici măcar o singură dată, asta în condițiile în care mi-au trecut prin mâini destul de multe produse – dovadă recenziile de pe blog.

Da, este în regulă să cumperi gadget-uri ieftine până în $50, de la producători despre care nu știi mare lucru (no name), însă pentru produsele care depășesc pragul de $100 (sau orice sumă pentru care ți-ar părea rău să o pierzi), indicat ar fi să te orientezi către ceva mai cunoscut, chiar dacă găsești un produs cu specificații asemănătoare, la jumătate de preț.

Tot din acest motiv, de-a lungul timpului, am încercat să promovez pe blog branduri chinezești mai puțin cunoscute, dar care au raport preț/calitate foarte bun, cum ar fi Tronsmart, Kugoo sau BlitzWolf. Le-am recomandat și continui să o fac, datorită experiențelor plăcute pe care le-am avut prin prisma utilizării lor pe perioade îndelungate.

Acest lucru este valabil atât pentru cumpărăturile din România, însă mai ales pentru cele din China, pentru că în felul acesta putem reduce aproape complet șansele ca un produs achiziționat, să aibă nevoie de garanție. Chiar dacă magazinele chinezești oferă garanție minimum 1 an de zile pentru produsele cumpărate, mai nou cu service-uri și în Europa, procesul de trimitere nu este întotdeauna atât de comod.

Pentru a exemplifica cele spuse de mine mai bine, gândiți-vă de câte ori ați avut nevoie să apelați la garanție în cazul produselor achiziționate de la brand-uri A-list comparativ cu cele no name sau rebranduite de diverse companii. Evident, nici cele scumpe nu sunt perfecte, însă așa cum am zis, șansele să se strice sau să ajungă stricate sunt mult mai mici.

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

14 comentarii
  • Am comandat o masina jbl cheetah cu 289 de dolari si vine cu european railway direct mail imi poti spune cu ce va veni prin posta sau curier multumesc pt rasp

    • Ah. In cazul acesta trebuie sa selectezi pentru livrare EU Priority Line, ajungea mai rapid. European Railway Direct Mail este pentru produsele voluminoase. Va fi livrata prin curier, cu UPS. Nu vei plati nimic in plus, doar ca va dura mai mult pana va ajunge. Pe viitor, daca mai faci comenzi, scrie-mi inainte. Te pot ajuta cu cupoane de reducere si alte informatii legate de transport.

  • Salut am facut si eu o comanda pe banggood si as vrea sa stiu daca o sa mai ajunga la mine am facut comanda pe 25 06 2020 pe 27 arata shipped. La my order mi sa schimbat de 2 ori data de la shipping time si la truck info imi apărea no traking si acum a apărut un cod lung: 1Z7W96V66853991473 imi poate spune cineva vreo informatie

    • Salut,

      Cu siguranta va ajunge dar mai trebuie sa astepti, e prea devreme sa primesti informatii legate de starea acestuia. Dupa numarul de tracking cred ca ai comandat ceva voluminos, iar produsele de genul ajung in general in aproximativ 2 luni.

  • Salut, tocmai am primit raspuns, nu pot trimite decât prin DHL, nu se poate EU priority, cred ca am sa le anulez pe amândouă, e vorba de doua comenzi, nu vreau sa plătesc taxele enorme de la DHL și stat. Cu banggood am pățit același lucru, acum o luna, nu s-a putut prin priority și am anulat. O perioada stau liniștit. Bafta cu recenziile, ajuți pe mulți cu informații utile. Merci

    • Da, stiu ca unele produse nu pot fi trimise acum cu Priority Line, probabil ce ai comandat se incadreaza in categoria asta. Asta mi-au spus si mie astazi. Mersi mult pentru apreciere, ma bucur sa aud acest lucru!

  • Salut, am o experiență destul de proasta cu cei de la gearbest, am 3 comenzi toate eu priority de acum 3 săptămâni și nici una nu este cu status shipped out, toate sunt în not shipped, chiar dacă produsele erau pe stoc. Pe una din ele am cerut de acum o săptămână refund și ei tot încearcă sa ma convingă sa nu renunț la comandă cu puncte bonus sau cu înlocuire produse. Sunt chiar neserioși pe banii clienților și nu puțin vreo 200$, eu am avut răbdare si știu ca-i o perioadă grea, dar totuși. A mai pățit cineva asa ceva? Mersi.

    • Stiu ce zici, si eu am 2 comenzi facute acum 2 saptamani, una a aparut astazi ca fiind “Packed” dar cealalta inca apare ca “Not shipped”. Probabil nu au stoc. Vezi poate gasesti ce te intereseaza la Banggood, ultimele mele comenzi facute la ei au fost trimise in 24h.

  • Multumesc!
    Am instalat app home. Merge google home-ul. 🙂 imi raspunde la comenzi – vreme, ora etc.
    Am instalat si app de la yeelight. Am resetat banda, a gasit-o, a accesat wifiul casei dar cand sa se conecteze…esueaza. zice sa verific reteaua. De 2h ma chinui. Nu stiu ce sa ii mai fac. Pur si simplu se blocheaza cand incearca sa se conecteze banda la wifi casei. Are parola corecta, semnal full. Banda e la 5 m de router.

  • Salut Madalin,

    Poti sa ma ajuti cu ceva? Am cumparat mai demult un google he mini si o banda led yeelight lightstrip plus prin linkurile tale. Cum fac sa le ‘leg’? Ca sa ii dau comanda vocala la google home so sa se aprinda banda led. Multumesc!

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.