În perioada 21 ianuarie – 1 februarie, majoritatea magazinelor chinezești lucrează cu personal redus, fiind sărbătorit noul an chinezesc. Acesta este principalul motiv pentru care procesarea comenzilor întârzie. Așadar, dacă ați făcut comenzi în această perioadă și observați că timpul de procesare este unul mai mare decât de obicei, acum știți care este motivul.
Totodată, este posibil ca și noul virus din China să joace un rol important, asta pentru că multe din companiile chineze trimit angajații acasă în încercarea de a încetini transmiterea coronavirusului, oferindu-le concedii mai lungi.
Eu am câteva comenzi făcute zilele trecute și pot confirma acest lucru. Dacă până acum erau expediate în maximum 24h, acum sunt încă în stadiul de “Processing”. Asta în cazul celor de pe AliExpress. La Banggood, o parte din ele au fost deja trimise, chiar dacă expedierea a durat mai mult decât de obicei. Cel mai probabil după 1-3 februarie lucrurile vor reveni la normal.
Legat de Coronavirus:
Q: Is it safe to receive a letter or a package from China?
A: Yes, it is safe. People receiving packages from China are not at risk of contracting #2019nCoV.
From previous analysis, we know coronaviruses do not survive long on objects, such as letters or packages.#KnowTheFacts pic.twitter.com/RBBqjkd5JQ— World Health Organization (WHO) (@WHO) February 1, 2020
Salut Madalin, am mai lasat un mesaj, inaintea celui la care ai raspuns. Cel initial inca “asteapta moderare”.
De la Geekbuying am cumparat, daca ma gandesc bine, cred ca HKDHL Express am folosit. Daca platesc taxe la el, i-as da cancel pentru ca gasesc la 2400 in Romania.
In alta ordine de idei, azi la ora 14.59 se fac 7 zile de la comanda, iar la ora 11 se face o zi de cand am cerut informatii mai multe prin Ticket si nici o noutate. Nu mai zic ca “Live chat” e mai mult dead, decat Live 🙂
Salut,
Anuleaza comanda daca ai ales HKDHL Express si este livrat din China pentru ca vei plati taxe. Daca mai comanzi din China pe viitor, alege pentru livrare EU Priority Line, doar asa nu vei plati taxe.
Intrebarile erau:
1. pot afla in vreun fel ce curier am folosit ca sa pot oarecum sti daca voi plati taxe?
2. cum ti se pare durata de “shipping”? Sunt deja 7 zile de la plata…
3. cum pot da cancel la comanda (gand care ma bate din ce in ce mai tare)?
Salut,
1. Comanda este facuta la Gearbest sau Geekbuying? Uita-te in cont si vezi ce informatii ai legate de shipping.
2. Posibil sa fi ramas fara stoc cand ai facut comanda, exista cerere mare pentru acel model. De aici intarzierea. Stiu ca Geekbuying au avut stoc in Europa si in cateva zile s-a epuizat.
3. Deschizi ticket si ceri anularea comenzii.
Salut Madalin, am dat o comanda de un Roborock S5 Max la GeekBuying. Livrare din HongKong. Am facut plata cu cardul pe 29.02, am platit si Insurance la el. Nu mai stiu insa ce companie de transport am folosit, cred ca HK Priority. Am lasat azi un ticket sa intreb de statusul comenzii si nimic. Am incercat Live Chat, nu reusesc sa intru in legatura cu ei, imi zice sa reincerc in cateva secunde.
Eu am probleme cu comenzile de pe banggood care au unele 3 luni si nu au ajuns, si unele de acuma de pe aliexpress care cica nu au produsele si ma roaga sa anulez comanda
Cele de la Banggood banuiesc ca sunt fara tracking number. Deschide ticket, vezi ce spun si ei. La AliExpress am si eu cateva care nu au fost trimise, comenzi facute la inceputul lunii, insa pana acum nu mi-au cerut sa le anulez. 😀
Si din experianta ta, cat dureaza livrarea?
2-3 saptamani dureaza pana ajunge.
Salut Madalin,
Cat dureaza o livrare prin EU Priority in aceasta perioada? Vreau sa dau azi comanda de un purificator Xiaomi (promotie buna) din depozitul CN.
Salut,
Livrarile nu sunt afectate, timpul de expediere a crescut, insa nu la toate produsele. Eu de exemplu am facut ieri o comanda cu EU Priority Line si astazi deja a fost expediata. Poti folosi link-ul acesta daca vrei sa faci comanda.
Am si eu un laptop in processing de cateva zile. Oare sa nu fie stoc sau e doar intarziat de anul nou? 🙂
Întârzie din cauza anului nou și a virusului. Cele mai mari întârzieri le au produsele din depozitul CN, restul sunt expediate mai rapid. Știu că atunci când mi-ai scris de el era în stoc. La Banggood ce apare în stoc, chiar așa este. 😀
motivul era: adresa prea lunga….. am negociat una mai scurta cu ei si ar trebui sa plece de la ei in 2 zile. incredibil. de ce mai oferi 10 campuri cu detaliile adresei complete daca e o limita mult mai scurta?! vai, mama noastra! 🙂
Si eu folosesc Priority Line si pachetele ajung la posta romana din cartier si se pare ca evit TVA-ul si taxele vamale, dar nu am incercat cu produse peste 150Eur. Stie cineva ce se intampla in cazul asta?
Intrebare: Unde gasesc un cupon de reducere pt o placa de baza de pe Aliexpress? Multumesc!
http://s.click.aliexpress.com/e/_saXifs
Confunzi lucrurile. Cu Priority Line pachetele sunt livrate prin curier, nu ai treabă cu poșta. Cupoane pentru AliExpress – doar daca pune la dispoziție vânzătorul, in altă parte nu găsești.
Aștept și eu să revină la normal , am pe gearbest un produs platit in 15 Ian și încă nimic , Mădălin la Shipping information imi arata , BERAMHQ 15-28 zile , oare prin ce firma trimit coletul ? Ms mult
Ah, daca ai făcut comandă pe 15 și nu l-au trimis până acum, cel mai probabil nu îl au pe stoc. Comenzile care întârzie din cauza noului an chinezesc sunt cele făcute după 21 ianuarie. Oricum, chiar și acestea sunt trimise, doar că timpul de procesare a crescut, de la 24h la câteva zile. Cred că prin posta Belgiană va fi livrat pachetul tău.
Gearbest – cel mai jenibil magazin chinezesc. Am o comanda făcută la ei din 10 Decembrie (!!!), nici până acum nu au expediat-o, marfă vândută chiar de Gearbest, nu de magazin afiliat – 2 stații de încărcare USB, care acum apar ca “discontinued”, dar ei vând produs identic cu 4€ mai scump decât cel cumpărat de mine. Alte 2 comenzi prin Belgium registered ajunse în vamă pentru că deștepții scriu pe pachet exact cât ai dat pe ele – comenzi de 14 – 17€. La Banggood n-am avut niciodată problemele astea – pachete mari, cu dispenserul automat de săpun de la Xiaomi sau economizorul de apă au trecut fluierând de BSI și au ajuns la poșta de cartier, aveau sume de vreo 5$ scrise pe pachet, venite cu poșta suedeză. Și mai am alte 3 comenzi la Gearbest, dar din ianuarie, tot netrimise. Sigur, când le trimit cu adevărat, comenzile ajung repede – sub 2 săptămâni cu Belgium registered. Da’ le ia o lună de zile până trimit. Nu poți să te bazezi pe absolut nimic la Gearbest. Singurul motiv pentru care am comandat e că aveam puncte cu droaia… Și-acu’ au încă un motiv s-o mai întindă, virusații… De-acu’ mai mult de 5$/comandă nu mai cheltui la ei.
Ai dreptate, au probleme la capitolul stoc cei de la Gearbest. Mai nasol este că nu prea îți dai seama ce este în stoc și ce nu, pentru că ei afișează “In stock” la price produs listat.
Afli abia după ce faci comanda. 😀
Uneori funcționează treabă cu “Ship between”, cu cât data estimată de ei este mai aproape de data curentă, cu atât mai mari sunt șansele ca produsul sa fie in stoc.
Doamne apara si pazeste! :)) Momentan la posta doamnele incep sa se falfaie si sa comenteze ca -i virusul pe ele si ca nu avem voie sa mai ridicam colete. Inca o metoda ca sa pastreze ele pachetele.
Eu Priority Line si poate sa dispară poșta. Cu sau fără virus, ele tot păstrează pachetele dacă nu au tracking number. :))
Da , și eu am o comandă neexpediată (figurează în,Așteptare,) de circa o săptămână.Cred că va mai întârzia ceva.Sper să nu ne facă fițe poșta română .Am auzit că poștașii au început să mârâie cu privire la comenzile din China.
Doar ce comand de pe Ali (comenzi mici de obicei) vine la posta, in rest nu prea am treaba cu ei. Pentru restul comenzilor aleg Priority Line.