De când mi-am cumpărat cartela DIGI, urmăresc cu interes subiectul DIGI Mobil. În tot acest timp, am observat foarte multe persoane care, cum prind ocazia, comentează despre cât de prost merge internetul de la DIGI. O fac peste tot, nu contează că au mai spus-o și într-un articol mai vechi, pe același blog. Ei bagă aceeași placă:
Internetul este varză. Am fost weekendul trecut în Tanzania și aproape că am rămas fără semnal.
Probabil i-ați observat și voi, sunt peste tot, unde există un articol legat de telefonie mobilă sau internet, trebuie să existe și un hater care să facă mișto sau care să bage placa. Eu nu înțeleg deloc oamenii aceștia. Dacă ești nemulțumit de un serviciu, în cazul de față, DIGI, cine te obligă să îl folosești, de ce nu renunți?
Crezi că dacă te plângi pe toate blogurile vei rezolva ceva? Sunt utilizator DIGI și de la început am știut la ce să mă aștept. Într-o oarecare măsură, eram conștient că un serviciu care costă de 5 ori mai puțin decât ceea ce oferă concurența, nu se poate ridica la același nivel.
Este ca și cum ți-ai cumpăra un telefon Allview și ai fi mereu nemulțumit de performanțele acestuia. Înțelege că de cele mai multe ori, cât plătești atât primești. Nu-ți convine, renunță la acel produs/serviciu, doar așa vei găsi rezolvare la problemă!
Pai nu-s romanii aia care sunt vesnic nemultumiti? Pe 1 august o sa ma portez si eu la Digi, am testat cartela o perioada si-am observat ca nu sunt probleme. 🙂
Pai nu era Romania tara cu cel mai cel internet din toata lumea asta? Cum de se plange lumea de el?
Asa este, insa aici vorbeam despre internetul mobil de la DIGI.
Probabil ca sunt obisnuiti cu internetul de la RDS si se asteapta la aceeasi viteza. 😀
Da, vor viteze Gigabit pe mobil, ca sa stea pe facebook. 🙂