După modelul eMAG, toate magazinele online mai mari își doresc să extindă gama de produse. În cazul de față, Altex a introdus de ceva vreme categoria Auto. Am urmărit cu interes această categorie, iar dacă la început bătea vântul pe acolo, în ultima lună m-au surprins plăcut, pentru că au mărit numărul produselor. Totuși, în stilul caracteristic Altex, toate produsele listate sunt cu stoc zero, deci nu poate fi comandat nimic.
Acum nu știu ce să cred, au avut un succes teribil și au vândut tot ce aveau pe stoc și eu nu am fost pe fază, sau au ales să listeze niște produse pe site, doar pentru că pot face acest lucru? Având în vedere raționamentul Altex în general, mizez mai mult pe a doua variantă. Nu mai discutăm de faptul că fiecare subcategorie este reprezentată de câte o imagine, care nu respectă nicio regulă, fiecare având o dimensiune și un background diferit.
Nu imi plac magazinele unde trebuie sa ghicesti in stele cand iti va sosi comanda. Din pacate Altex face parte din aceasta categorie. Niciodata nu stii daca vine maine, poimaine, mai vine???
In legatura cu site-ul, arata penibil totusi sa intri la o categorie si la orice produs sa vezi stoc epuizat, cumva azi e black friday si nu am fost anuntat? 😀
Black Friday la Altex este in fiecare zi, nu stiai? 😀
Eu mi-am zis ca n-o sa mai fac nici o comanda la Altex. Mereu sunt enervata de timpul de asteptare si de neseriozitatea cu care isi trateaza clientii. Faza e ca uneori te atrage pentru ca are preturi mai mici decat alte magazine online. Daca ar sta mai bine la capitolul “comunicare cu clientii”, sigur ar avea mai mult de castigat. 🙂