Pentru cei interesați, ZMI NZBT01 este disponibil în oferta celor de la Banggood.com cu prețul de $27.99 folosind cuponul de reducere . Pentru livrare prin curier, fără alte taxe suplimentare, recomand să alegeți EU Priority Line.
ZMI este un brand care face parte din ecosistemul Xiaomi, fiind axat în general pe încărcătoare și baterii externe. Nu am reușit până acum să testez niciun produs de-al lor, însă am de ceva timp în Wishlist acest încărcător pe care sper să-l cumpăr cât de curând. Recent, cei de la ZMI au lansat un gadget puțin diferit față de cele cu care ne-au obișnuit de-a lungul timpului.
Este vorba despre un ceas cu alarmă care integrează asistentul virtual “Xiao Ai”, acesta fiind și compatibil cu aplicația Mi Home. Dacă asistentul virtual este inutil pentru noi, faptul că poate fi accesat prin intermediul aplicației Mi Home face ca el să devină mai interesant.
Legat de aspect, ceasul arată aproape identic cu modelul celor de la UMIDIGI, cel pe care l-am prezentat în acest articol. Poate fi folosit și ca boxă portabilă, iar pentru conectarea la telefon folosește Bluetooth 5.0. Integrează un acumulator de 2400 mAh, capabil să asigure până la 72 de ore autonomie – atunci când este folosit precum un ceas clasic.
Așadar, pentru funcția de ceas, acesta trebuie conectat în permanență la o sursă de energie, altfel nu te poți baza pe alarma de dimineață. Și pentru că am ajuns la capitolul alarmă, ZMI NZBT01 are 30 de melodii presetate din care poți alege să setezi alarma.
Prin generarea de zgomot alb (are până la 5 astfel de sunete diferite) poate fi utilizat și ca dispozitiv pentru adormirea celor mici, acoperind cu succes zgomotele deranjante din cameră. Pentru că poate fi controlat și vocal (doar cine știe limba chineză), ceasul dispune de 3 microfoane în partea frontală și un difuzor cu putere de 5 wați în spate.
Ce e cam urat e ca perioada asta de inactivitate nu e reflectata deloc in informatiile de pe site.
Am comandat un mop cu o rezerva de pe banggood cu transport rapid, iar rezervele de pe aliexpress, cu transport cu bicicleta, sau ce e alea doua luni.
Nu s-a intamplat nimic cu mopul, si dupa doua saptamani i-am intrebat ce e, au zis ca nu au in stoc, si sa mai stau vreo 3 zile. Am stat, degeaba. Apoi nu mi-au mai raspus, iar la live chat mi-au zis ca e anul nou si ca luna asta nu mai sunt sanse sa miste ceva.
Intre timp, pe site apare produsul mai ieftin, cu timp de procesare de 24 de ore.
Pot sa puna processing time – x zile, altfel suportul lor se aglomereaza, si nu e in interesul nimanui asta.
Eu am vazut ca apare in dreptul fiecarui produs aceasta atentionare. Unele au “Processing time 2-3 zile, altele chiar si 20 de zile”, probabil in functie de produs sau depozit.
Foarte bine. Insa mopul ala care ma interesa nu avea asa ceva.
https://imgur.com/a/Uu4KkUR
Au uitat sa îl includă, cred. 😀
La mine au cam stagnat comenzile. Am vreo 10 comenzi. Am observat ca mi-au mărit fără sa cer timpul de livrare (protecția), iar la cele cărora le-am solicitat prelungirea “protecției cumpărătorului”, nu mi-a răspuns nimeni, asa ca am cerut returnarea banilor, ca sa nu pierd și aceasta șansă.
In schimb cred ca toate problemele sunt de la sărbătoarea lor, anul chinezesc si din câte știu eu tine vreo 2 săptămâni. Si anul trecut am avut aceleași gen de probleme, si am primit pachetele mult mai târziu si bineînțeles ca le-am dat banii prin PayPal, sau prin înțelegere cu vânzătorul prin recumpărare de produse fără livrare.
Poti sa ceri banii inapoi si dupa ce expira perioada de protectie, daca nu confirmi ca ai primit produsul. Daca ai cerut prelungirea in perioada asta, este normal, nu prea lucreaza nimeni la ei pana pe 1 februarie.
Afectate de noul an chinezesc sunt comenzile facute in perioada aceasta (am vreo 5 care n-au plecat inca de la ei) si cele care n-au reusit sa iasa din China pana pe 20 ianuarie (cam de atunci au inceput sa intre in vacanta). Restul, daca intarzie, cel mai probabil se intampla din cauza sistemului inovator de prelucrare si livrare pe care il are posta romana. 😀
Salutări ✌️ Mădălin ce probleme crezi că vom avea cu comenzile din China din cauza virusului. Întârzieri sau chiar blocarea lor.
Salut,
Eu nu cred ca se va ajunge la blocarea lor, in cel mai rau caz vor fi intarzieri din cauza acestuia.