• Caută

Umbrela nu mai este la modă?

Mă gândeam zilele acestea că în România umbrela a fost înlocuită de mașină. De fiecare dată când plouă vezi cum toată lumea se urcă în mașină, taxi sau Uber. Persoanele care nu aleg astfel de atutovechicule, preferă totuși să-și tragă gluga pe cap în detrimentul umbrelei. Și nu cred că acest lucru se datorează faptului că trebuie să țină ceva în mână, pentru că smartphone-ul nu le lipsește nici măcar atunci când sunt pe trecerea de pietoni, ci mai degrabă cred că nu li se pare “cool” să folosească umbrela.

În țările mai civilizate, acest obiect este în continuare destul de folosit. Spun asta pentru că săptămâna trecută, cei de la Xiaomi, au lansat o umbrelă, iar contrar așteptărilor, aceasta nu este una inteligentă. Ce să înțeleg, încă mai există cerere destul de mare, nu?

Este o umbrelă clasică care se “laudă” că poate proteja și împotriva radiațiilor UV, deci poate fi folosită chiar și acum vara, când soarele îți ia și ultima picătură de energie dacă ieși afară la orele prânzului. Dar să fim serioși, dacă ai ieși la noi cu o umbrelă când e soare afară, lumea ar zice că ești nebun sau că ai impresii de vedetă. Nu știu de ce acest obiect util a devenit unul uitat și neapreciat de multă lume. Posibil și din cauză că multe din umbrelele disponibile pe piață sunt de proastă calitate și se strică după câteva utilizări, nu?

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

1 comentariu
  • Problema e că umbrelele sunt de foarte proastă calitate. Dacă mai bate și vântul, e imposibil să te descurci cu o umbrelă. Asta că lumea se urcă în mașină se întâmplă oricum, nu mai contează ce vreme e, lumea a devenit foarte comodă.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.