• Caută

Trotinetă electrică Xiaomi Mijia M365 Pro – review

În urmă cu 2 ani de zile testam Xiaomi M365, prima trotinetă electrică pe care o comandasem din China. La momentul acela, trotinetele electrice nu erau foarte populare, iar Xiaomi era cunoscut în general pentru telefoanele mobile și mai puțin pentru vehiculele electrice. Odată cu lansarea primei trotinete electrice, Xiaomi a devenit un etalon în domeniu, M365 fiind una dintre cele mai accesibile trotinete electrice cu aspect minimalist și performanțe foarte bune.

La aproape 2 ani de zile de la lansarea acesteia, a apărut și M365 Pro, un upgrade mult așteptat de utilizatorii primei generații. Aceasta vine la pachet cu display LCD cu ajutorul căruia poți vedea mai ușor viteza și modul selectat pentru utilizare, precum și cu un acumulator cu capacitate mai mare. La capitolul design nu s-au schimbat prea multe, însă despre toate acestea vom vorbi în review-ul ce urmează.

Xiaomi Mijia M365 PRO

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA

Și de această dată am cumpărat trotineta din China, mai exact de pe site-ul celor de la Banggood.com. Au fost printre primii care au avut-o și o au în continuare pe stoc cu un preț foarte bun. Livrarea a durat fix o lună de zile, asta pentru că eu am ales să o comand din depozitul din China, în detrimentul celui din UK, pentru un preț mai mic. Oricum aveam Kugoo S1 și M365 pe care le puteam folosi în această perioadă, deci timpul de așteptare nu a fost o problemă în cazul meu. Pachetul a fost livrat la ușă de către curier, fără alte taxe suplimentare.

DESIGN ȘI CONSTRUCȚIE

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - design

La fel ca și prima generație, M365 Pro vine într-o cutie destul de voluminoasă, asta deoarece este deja asamblată în proporție de 90%. Spre deosebire de prima generație, aceasta vine însoțită de 2 bucăți mari de polistiren și 2 pungi din plastic, pentru o protecție mai bună pe timpul transportului. Cred că ar fi fost mai “eco friendly” dacă ar fi folosit carton pentru ambalarea sa, însă posibil ca așa să fi mai redus din costuri.

În cutie sunt prezente următoarele: manualul de utilizare, un prelungitor pentru pompă, încărcătorul (identic cu cel pe care îl primim și la M365), imbus și 5 șuruburi (unul este de rezervă) pentru instalarea acesteia. Instalarea se face în cel mai simplu și intuitiv mod posibil. Nu trebuie decât să prinzi ghidonul cu cele 4 șuruburi iar apoi trotineta este gata de utilizare. La capitolul instalare este identică cu M365.

Chiar dacă vine cu câteva noutăți față de M365, în proporție de 90% aceasta este identică cu prima generație, lansată în 2017. Primele detalii care atrag atenția sunt stickerele roșii de pe roata din față. Nici de această dată nu avem suspensii, însă ca să fiu sincer, nici nu am simțit nevoia. În primul rând pentru că nu este un model cu care să faci offroad, dar și pentru că roțile cu cameră amortizează extrem de bine denivelările din asfalt. Rămâne una dintre cele mai confortabile trotinete electrice cu care eu am mers până acum.

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - design si constructie

Nu mai are rost să precizez faptul că este extrem de solidă și de bine construită, prevăzută cu finisaje și îmbinări de calitate. Acest lucru se poate observa și în imaginile pe care eu le-am făcut, însă nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că Xiaomi are produse de calitate.

Comparativ cu prima generație, noul model are șasiul și ghidonul mai lungi cu câțiva centimetri, 5 centimetri în plus pentru șasiu, respectiv 4 centimetri pentru ghidon. Dacă dețineți prima generație, veți observa această schimbare imediat cum o veți scoate din cutie.

Chiar dacă este construită din aluminiu, trotineta cântărește 14.2 kilograme, fiind destul de grea, mai ales dacă o compar cu Kugoo S1 sau chiar cu M365. Dacă veți urca câteva etaje cu ea, s-ar putea să aveți nevoie de puțin antrenament. În general, trotinetele electrice din acest segment de preț sunt mai ușoare, însă o autonomie bună nu poate fi obținută decât cu o baterie mai mare, iar în cazul de față numai bateria cântărește 3 kilograme.

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - sistem de pliere

Sistemul de pliere este identic cu cel pe care îl găsim și la prima generație, excepție făcând levierul pentru pliere, care acum este mai lung, facilitând astfel strângerea trotinetei. Momentan, sistemul de pliere este fix, în cazul meu nu au fost necesare alte reglaje sau modificări, nici la sistemul de pliere și nici la frână. Sunt curios dacă au rezolvat problema cu “jocul din ghidon” și cum se va comporta sistemul de pliere după câteva sute de kilometri parcurși.

FUNCȚII ȘI DOTĂRI

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - ghidon

Pe ghidon sunt prezente următoarele elemente: frâna de mână, soneria, farul, butonul pentru închis/deschis, butonul pentru accelerație și ecranul de tip LCD care afișează toate informațiile de care aveți nevoie. Soneria a fost îmbunătățită, acum se aude mai tare și este mai ușor de folosit, fiind suficientă pentru utilizarea de zi cu zi. Farul cred că a rămas același, nu este mai puternic și nici mai slab decât cel prezent la M365. Dacă o veți utiliza în oraș, nu cred că veți simți nevoia de a avea mai multă lumină. Stopul este și el prezent pe aripa din spate.

Ecranul afișează informații cu privire la modul de utilizare (ECO: 15km/h; D: 20km/h; S: 25km/h) și capacitatea bateriei. Îmi place pentru că este vizibil chiar și pe timpul zilei, în soare. Se mai pot observa și alte iconuri care este posibil să se activeze atunci când va exista o problemă.

Pentru informații mai detaliate cu privire la kilometrii făcuți, ciclul total de încărcări și versiunea firmware, tot ce trebuie să faceți este să instalați aplicația Mi Home pe telefonul mobil și să conectați trotineta prin Bluetooth. Din aplicație se pot activa/dezactia pilotul automat și opțiunea de a se aprinde automat lumina la pornirea trotinetei.

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - manere

Mânerele au o aderență bună și sunt destul de confortabile la drum mai lung. Oricum, acestea se pot schimba destul de rapid în cazul în care nu vă plac. Motorul are o putere nominală de 300W sau 600W maximum, iar panta de urcare este de până la 20 de grade.

Nu lipsește nici funcția de recuperare a energiei, care încarcă bateria atunci când luați mana de pe accelerație. Cât de multă energie să recupereze frâna regenerativă poate fi setat din aplicație, însă recomand să o lăsați pe Weak, așa cum vine din fabrică, asta pentru că oprirea este mai lentă și totodată protejați și calculatorul acesteia.

În celelalte 2 moduri (Normal și High) oprirea este mai bruscă. Nu vă gândiți că veți încărca bateria folosind doar frâna regenerativă, pentru că nu va fi așa. În schimb, dacă anticipați traficul, nici nu va fi nevoie să folosiți frâna de mână.

Discul de la frână este acum mai mare decât cel de la M365, având un motor mai puternic – era necesar ca sistemul de frânare să fie îmbunătățit. În utilizare nu am sesizat diferențe, frâna este eficientă, reușind chiar și la viteză maximă să oprească trotineta în timp util și destul de lin. Cu siguranță frâna pe disc rămâne una dintre cele mai bune opțiuni atunci când discutăm de frâne pentru trotinetă.

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - capac mufa alimentare

Protecția de cauciuc pentru mufa de alimentare este acum magnetică, ușurând chinuitorul proces de aplicare, posesorii de M365 știu despre ce vorbesc.

EXPERIENȚA ÎN UTILIZARE

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - pornire

Pentru pornire, trotineta are nevoie de un impuls din picior, precum la o trotinetă clasică, în timp ce țineți maneta pentru accelerație apăsată. M365 Pro are 3 moduri pentru utilizare: Eco, Drive și Speed. Pentru schimbarea acestora nu trebuie decât să apăsați de 2 ori foarte rapid pe butonul închis/deschis. În mers poate fi mai dificil de realizat acest lucru, mai ales dacă nu aveți experiență, de aceea recomand să vă opriți atunci când doriți să schimbați modul de utilizare.

În modul ECO, trotineta accelerează foarte lent, până la o viteză maximă de 15 Km/h. De obicei, modul acesta l-am folosit pe trotuar, atunci când era aglomerat și nu puteam merge cu viteză mai mare. Dacă foloseam modul Drive sau Speed, trebuia să frânez destul de des și încălzeam bateria inutil prin accelerații și frânări repetate.

În modul Drive, trotineta accelerează mai repede și atinge o viteză maximă de până 20 Km/h. Dacă vreți să creșteți autonomia, dar în același timp nu vreți să o folosiți în modul ECO (deoarece este mult prea lent și încet), acesta este modul de utilizare perfect.

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - spatiu pentru picioare

Pentru a ajunge la viteza maximă de 25 Km/h, tot ce trebuie să faceți este să activați modul Speed. În modul acesta nu doar că folosiți trotineta la viteză maximă, dar și accelerația este foarte puternică, în câteva secunde atingând viteza maximă – parcă simți că motorul este capabil de mai mult, însă este limitat software la viteza legală de 25 Km/h. Dacă nu aveți nevoie de autonomie ridicată, dar vreți să vă bucurați la maximum de trotinetă, acesta este modul perfect. Aici veți simți diferența între M365 și M365 Pro.

Motorul este destul de silențios, indiferent de modul de ales, iar experiența în utilizare este una plăcută. În cazul meu, spațiul pentru picioare este acum suficient, nu mai calc cu piciorul pe aripa din spate. Datorită cauciucurilor cu cameră, confortul oferit de trotinetă este suficient, în 90% din cazuri nu veți siti nevoia de suspensie.

AUTONOMIE

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - autonomie

Am folosit trotineta aproape zilnic, de la începutul lunii iunie, însă nu am reușit să îi consum niciodată bateria complet într-un singur drum. Din statisticile mele, cu o singură încărcare, folosită în mare parte doar în modurile Drive și Speed, autonomia obținută a fost de 33-37 kilometri.

Totuși, trebuie ținut cont de faptul că eu am 80 de kilograme și în marea majoritate a timpului, trotineta a fost folosită în plan drept. Cel mai probabil, cineva cu o greutate mai mică va reuși să obțină o autonomie mai bună. Iar dacă nu vă grăbiți și o folosiți doar în modul ECO, cu siguranță veți obține autonomia menționată de producător, 45 kilometri.

Pentru încărcare trotineta folosește același încărcător ca și M365. O încărcare completă, de la 10% până la 100%, durează aproximativ 8.5 ore iar o încărcare completă dureaza 9 ore, asta din cauză că integrează un acumulator destul de mare, cu capacitate de 12800 mAh. De aceea recomand să o încărcați după fiecare utilizare, în felul acesta o veți putea folosi mai repede atunci când veți avea nevoie și nu va trebui să așteptați 8-9 ore.

CONCLUZIE

Trotineta electrica Xiaomi Mijia M365 Pro - review si pareri - design - concluzie

Chiar dacă este puțin cam greu de transportat, La momentul actual, Xiaomi M365 Pro cred că este una dintre cele mai bune trotinete din acest segment de preț. Este o trotinetă stabilă, care oferă un sentiment plăcut de fiecare dată când este utilizată. Autonomia este foarte bună iar motorul de 300W este suficient pentru o utilizare obișnuită, prin oraș.

M365 Pro rămâne o trotinetă electrică ușor de întreținut și reparat, inclusiv de către persoanele atehnice. În plus, un alt avantaj îl reprezintă faptul că puteți găsi ușor piese de schimb, marea lor majoritate fiind aceleași pe care le întâlnim și la prima generație.

Xiaomi Mijia M365 PRO

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA

PRO ȘI CONTRA

✔️ autonomie ridicată
✔️ display LCD intuitiv, pilot automat, far puternic
✔️ frână pe disc eficientă
✔️ stabilă, accelerație puternică în modul Speed
✔️ accesorii și piese de schimb ieftine
✔️ finisaje și materiale premium

❌ fără încărcare rapidă

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

198 comentarii
  • Salut, dupa primele 4-5 zile de utilizare (copil cu greutate 32 kg), exclusiv in parc, a inceput sa scartaie ghidonul la varianta Pro. E normal?

  • Salut,
    Am cumparat o trotineta m365 pro si s-a rupt inelul cu carlig de la sistemul de blocare (piesa neagra de plastic). Stii de unde putem achizitiona un carlig nou, original (eventual si cu montaj)?
    Multumesc.

  • Salut! Am cumparat de vreo 3 luni si nu am folosit-o din cauza pandemiei. Acum am inceput sa o folosesc, are 40 km facuti aproximativ si mi-am dat seama ca la roata din spate, discul de frana sau roata, e ovalata. Atinge discul pe placute intr-un anumit punct. Ati mai patit asa ceva? Nu stiu daca a fost asa cand am cumparat-o sau s-a ovalat de la vreo groapa. Am mers decent cu ea fara nebunii. Am luat-o din Altex redusa la 2.200 ron. Multumesc!

    • Bună Mădălin, mi-am cumpărat o trotineta de aproximativ 4 săptămâni, ieri am observat ca a apărut o trepidații pe toată trotineta la viteza de peste 10km/h, cu cât creste viteza creste trepidații, a apărut și un sunet ca de zdranganit. Nu are joc la ghidon în zona de unde se pliază. Am mers ieri pe un drum din beton și la rosturile de în binare a plăcilor era o diferență mica. Ce probleme ar prea sa fie, și cum pot remedia? Mulțumesc!

  • Salut Madalin,

    Eram convins ca o sa-mi cumpar segway ES2, dar citind articolul, cred ca mi-ar placea mai mult M365pro. Ce ma sfatuiesti?

    Ma tem de “pana de cauciuc” ce se poate intampla la M365Pro…

    Multumesc

    • Salut,

      In ambele cazuri trebuie sa faci un compromis. Daca iei Ninebot ES2 pierzi confortul oferit de rotile cu aer dar nu mai faci pana, iar daca iei M365 ai confort marit dar creste riscul de a face pana. Totusi, la M365 ai cateva optiuni pentru a reduce riscul de pana. Poti folosi Slime sau daca faci prea des pana poti inlocui rotile cu unele umplute. Eu folosesc M365 Pro si pana acum nu am facut decat de 2 ori pana si de fiecare data pentru ca s-a frecat camera in interior pana s-a tocit, nu a intrat nimic de pe drum. 😀

  • Salut. Am vrut sa te rog, daca stii, sau daca altcineva a intalnit problea pe care am sa o descriu si ma poti lamuri. Am luat 2 trotinet m365 pro si una din ele am dat-o altcuiva. Acea persoana a vrut sa isi puna roti pline si a mers la un service local de trotinete unde a lasat trotineta si a revenit dupa ce i-au schimbat rotile. El zice ca a pus roti pline tot de 8,5, nu cele de 10, iar dupa ce a luat trotineta cu rotile schimbate, sustine ca trotineta nu mai functioneaza pe modul eco, in sensul ca nu mai are putere sa invarta si ca i-ar aparea cevala baterie legat de 2 dintre celule. In schimb pe celelalte moduri merge bine. Gresala lui a fost ca nu a stat cu cei de la service, iar eu cred ca i-au schimbat bateria, sau doar e o “coincidenta” ca a aparut aceasta problema . As vrea sa stiu daca se poate verifica cumva schimbarea bateriei si daca aveti vreo solutie pentru aceasta problema (in afara de a circula pe celelalte 2 moduri). Multumesc si o zi buna sa aveti.

    • Salut,

      Daca i-a pus roti pline este normal sa nu mai aiba aceeasi acceleratie, rotile sunt mai grele. Nu poti verifica daca i-a schimbat bateria. Ii apare vreo eroare in aplicatie sau pe display?

    • Zicea ceva de o avertizare legata de 2 dintre celulele bateriei dar nu prea am inteles unde vede asta. Am inteles ca invarte mai greu dar la el deloc in modul eco.

  • Salut,
    Mădălin te rog să-mi zici cum pot dezactiva parola care am pus-o în aplicatia mihome pt trotineta (cod de 6 cifre). Ieri am întrat în posesia ei și m-am jucat.

  • Scuze ca nu am fost explicit, de la roata motorului, roata din fata tot XiaomiM365 Pro am si eu, iese un cablu negru , la un capat de la roata si la celalalt capat cablul negru trebuia sa aiba un capacel de culoare rosie de silicon prin care intra cablul ca sa-l protejeze de ploaie, eu am pierdut acel capacel, am altul dar nu stiu cum sa-l pun acolo, pentru ca nu-l pot baga direct pe cablu.

  • Salut, am o problema sa-i pun un capac de protectie de cauciuc la firul negru, pentru ca cel original s-a dus, cum trebuie oare procedat ca nu pot sa pun firul pe gaura de la capac.

    • Salut,
      Mie mi-a ramas blocata din app si nu mai vrea sa se conecteze bluetooth, nici far nu pot sa -l sting si nici o comanda nu mai ia
      Cum as putea rezolva
      Multumesc

    • Salut, am revenit. Da pot folosi trotineta. Doar aplicația de pe telefon a trotinete nu o pot folosii. Cred ca parola e asociata cu trotineta nu cu telefonul. Întrebarea este dacă se poate reseta din trotineta? Mulțumesc!

    • Salut,

      Nu stiu daca functioneaza si la M365 Pro, dar poti incerca sa o resetezi. Tine apasata frana, acceleratia si butonul de on/off, toate in acelasi timp, pana auzi un bipait.

    • Salut,

      Se descurca, dar nu recomand sa o folosești pe astfel de drumuri. Cu timpul vei avea probleme la sistemul de pliere și posibil cu bateria.

  • Bună ziua. Ieri mi-a venit și mie trotineta și vreau sa o modez sa ajungă la viteza de 35 km/h, dar nu reușesc, m am uitat la multe tutoriale pe YouTube și nu am reușit nici cu “m365_downG”, am versiunea de firmware 1.6.6, ma poate ajuta cineva?

    • Pai și nu mai e nici o modalitate sa resetez trotineta sa ii fac o versiune mai veche sau de pe o alta aplicație sa ii “deblochez” motorul? Chiar mi ar fi foarte folositoare chestia asta

  • Salut trotinetisti, Octavian, Madalin,
    A aparut pentru Mijia Pro update 1.6.6. Daca il faci nu te mai poti conecta cu m365_downgrade sau Mijia365_Tools. Eu unul l-am facut. Oricum merg pe drive mod, imi place sa simt atmosfera… de toamna, mai racoare :). Plus ca la 20km/h te dai usor jos de pe ea. Dupa 3 saptamani de refacere la coloana dupa o cazatura… nu mai puteam ajunge la job decat pe trotineta… Doamne fereste de scarile de la metrou sau de scaunele joase din auto 🙂 DRIVE MODE 🙂

    • Am 365 pro și nu îmi apare iconița de bluetooth pe display și nu este activ cruisecontrolul. Îmi da cineva o soluție?

    • Am instalat aplicația Mi home și nu găsește trotineta pentru ca nu este activ bluetoothul trotinetei, nu este aprinsa iconița de pe display-ul trotinetei. Am încercat mai multe combinații de apăsare pe butonul de pornire și sa țin și frâna, dar nu am reușit sa activez iconița de bluetooth. Am găsit alte combinații: la patru apăsări ale butonului de pornire nu mai accelerează și la șase apăsări se schimba din kmh in mph.
      Poate știe cineva o alta combinație sa activez blueetoothul, va rog!

    • Nu s-a aprins niciodată iconița de bluetooth. Am cumpărat trotineta in 28 Decembrie 2019 sh de la o persoana care a cumpărat-o de noua in vara lui 2019 din Italia.
      Am scanat codul QR de pe instrucțiuni și am instalat aplicația MiniRobot, dar nu m-am putut conecta la trotineta.

  • Salut Octavian,
    Da i Info de doua ori si dupa aceea Open bin, dupa care flash bin. Trebuie sa mearga. Mai am un prieten care a facut acelasi lucru.

  • Salut. Am incercat dar fără succes. Am făcut modificarea în aplicație doar la viteza, am făcut download. Am întrat în aplicația m365 și m-am conectat la trotineta și am dat info version…fara nici un raspuns, am dat de vreo 2 ori info version… fără nici un răspuns. Nu merge. Nu știu ce sa ii mai fac. Multumesc.

  • Salut Octavian,
    Linkul este cel dat de Madalin. Alegi firmware 1.6.0 si setezi doar max speed la 34. Salvezi firmware pe telefon. Instalezi m365_downg pe telefon si arzi fisierul. Nu mai faci upgrade in MI Home.

  • Salut! Am cumpărat versiunea asta de pe Gearbest și mi-a venit în 4 zile :). Merg pe ea de o săptămână cate 25 de km pe zi. Am deja 150. Numai la superlativ. Am încărcat firmware modificat 1.6: max 34km/h in mod speed + 4sec Cruiser. La greutatea mea de 90kg se setează singura la 30km/h cu ajutorul funcției Cruiser. 30km/h e viteza ei :). De aici am aflat de Gearbest de unde am luat-o cu 2300. În Romanica se vinde cu 3000 și nu o găsești. Multumesc

    • Salut Adrian ,
      De pe ce site ai facut upgrade la firmware? Eu cand am deschis aplicatia pe telefon si-a facut automat upgrade la firmware si tot cu 25 km / h merge. E vreun site special cu firmware crackuit?
      Ce sa va zic.. merge impecabil troti :)) AM luat-o de pe gearbest , in 5 zile a ajuns cu UPS.
      Multumim Madalin pentru indicatii si rewiew . Esti profi!
      O zi excelenta tuturor!

  • Deci e ok daca imi iau un ninebot es1,nu dau probleme? …imi place mai mult ninebot es1 arata mai solida si imi place cum se inchide mai mult de cat xiaomi din cate am vazut pe net

  • 72kg nu sunt dealuri si de parcurs sunt cam 10km dus intors mam uitat la nineboot si mi-ar placea mai mult cu tot ca nu are frana pe disc nu am deranjeaza ca nu am de mers cu mare viteza dar nu stiu cum se comporta si care ar fi mai ok

  • Salut Mădălin,
    Am cautat pe mai multe siteuri sa imi cumpar si eu o trotineta Si inca nu sunt foarte sigur ce sa imi iau ,m-am uitat la xiaomi m365 sau la ninebot s1+batetie,
    vreau sa o folosesc mai mult pentru a merge la munca,ce mi-ați recomanda….mulțumesc

  • Salut! Foarte bună recenzia, felicitări!
    Mă poți ajuta cu un pont? Unde aș putea să găsesc cel mai bun preț pentru Xiaomi varianta Pro, dar pentru Ninebot ES2?

  • Salut,
    A incercat cineva cauciucurile pline pentru M365?
    Am gasit 2 modele:
    https://www.banggood.com/BIKIGHT-Upgraded-Solid-Tire-Wheel-Inner-Tube-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Scooter-Bike-Bicycle-Cycling-p-1339164.html
    si
    https://www.banggood.com/Anti-Explosion-Solid-Tyre-Front-Rear-Tire-For-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Scooter-p-1384290.html
    – si ma gandeam sa-mi comand… dar as vrea sa stiu daca atenueaza la fel de bine denivelarile ca si cele pe camera.

  • Revin cu un update… Deși am zis că ce e mare lucru sa mergi pe skateboard , că te înveți și am mai mers când eram copil, pot spune că nu e chiar așa. Am avut o tentativa după ce am luat o placa de la eMag (cu gândul de a atașa la ea dispozitivul de mai sus) și în timp ce o testam in drum spre casa am avut șansele cele mai mari de a ajunge la spital din ultimii 20 ani. Daca ai trotineta electrica și ești obijnuit cu mobilitatea ce ți-o oferă, și cât de practica poate fi mai ales în oraș, cu un skateboard pot zice că e total opus pentru că pe strada nu poți merge fiind prea mare riscul, trotuarele sunt neregulate, nu poți urca bordurile chiar daca au acea panta pt biciclete etc… Deci pentru un om normal care caută mobilitate in drum spre lucru și înapoi nu recomand, pentru cei ce practica acest sport și sunt pasionați este altă discuție.

  • Salut Madalin, daca tot am citit ca ai parcul plin de electrice, ce parere ai de skateboard-uri electrice? (te-ar interesa ? sau pe oricine altcineva). https://www.gearbest.com/skateboard/pp_1625444.html?wid=1433363&lkid=44324894. L-am prins la reducere – 320$ , si nu m-am putut abtine, insa dupa ce a venit am zis ca parca nu e lafel de practic precum trotineta ce o am (no name) si care intre timp s-a rablagit. Am decis sa nu il folosesc pentru a avea sanse sa-i gasesc alt proprietar insa pe olx nu am gasit unul. M-ar bate gandul sa iau o M365 insa vreau sa scap de acest accesoriu 😀

    • Salut,

      Desi ma tenteaza foarte mult un skateboard electric nu stiu daca as putea sa il folosesc. Am incercat cu un skateboard clasic si n-am reusit sa imi pastrez echilibrul. Poate gasesti pe altcineva interesat din cei care imi citesc blogul. 😀

  • ESti rau tu! Hai sa o luam incet: care e salariul minim in Ro?
    Apoi raporteaza-l la pretul asta nu la xiaomi cea standard.
    CE preturi au la telefoane??? Foarte bune, corect? (Pt ca ai reclame.)

    CE PRET ai la orice alt produs Xiaomi??? Nu asa de bun ca la telefoane.
    CE PRET ARE E twow aia prima?????????….
    -Are GARANTIE E twow aia??? …..

    Prea multe “puncte”. (………….plus 14 kg vs 11kg)
    DACA NOI LUAM LA PRETUL ASTA pt upgrade de 30$ REALI ca atat e ca valoare… Va ramane pretul la fel,.

    DEce e buna? Eu am zis. Tu ce argumente ai acum care sa bata cate am scris?

  • Salutare! 🙂 eu am cumpărat recent de pe Gearbest versiunea pro cu livrare din Polonia, 550$ foarte ok prețul. Poți pune un link, poate ajută lumea.

    Keep up the good work!

  • DECE SA FACI review la asa ceva?!?!?!?!?! Woww!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    E diferenta foarte mare intre telefoane si alte produse. Pretul este prea mare.Calitate proasta!!!!!!! ZERO INOVATIE

    ASta face pe ea/// 11 kg (e twow care sunt scumpe).. 30 autonomie. Poti da din picior cand nu are baterie.
    Kugoo s1 pro . Tot PRO. Nu xiaomi erai pe aproape.

    • Ai tu ceva cu Xiaomi. In momentul de fata cred ca este cea mai buna trotineta electrica pe care o poti cumpara in segmentul si categoria acesta de pret. 🙂

    • Ai facut 3000km deja? 😀 Reglat surubul din interiorul sistemului de pliere, eu asa am scapat de joc la M365. Fara damper sau alte chestii puse pe acolo. 🙂

    • Ma apropii de 3k. Fac 20km zilnic din noiembrie in UK. Am noroc ca orasul meu e completely flat. Mai inca una care are 1.5k. Ambele se tin bine. La cea de 3k am avut 2 pene la cea de 1.5k nimic.

      A tinut damperul la cea de 3k pana acum 2 saptamani si deja are joc mare rau.

    • Încearcă să strângi șurubul de la sistemul de prindere, eu așa am rezolvat. Cu M365 am făcut până acum o mie și puțin, am avut o singură pană, făcută din cauză că s-a frecat camera în interior.

    • M-am chinuit vreo 2 ore dar nimic. Cred ca o sa mai iau 2 dampere si le pun suprapuse ca jocul e prea mare. Am strans surubul ala pana nu se mai apleca ghidonul sa il pliez si tot degeaba.
      Protip: pe la 900km am luat o groapa mai mare si s-a rupt bucata de fier care e “in miscare” (cea care tine ghidonul strans in sus, 20x35x15mm). Am aterizat pe umar la 20-25kmh de l-am dislocat si vezi plansete pe ambulanta. Nemtii de la Rollerplausch recomanda ca piesa originala sa fie schimbata pe la 750km cu o alta piesa hardened (luata de la un spaniol, facuta de el in atelier) care rezista 100 de ani. Se simte ca e si alt material si e mai grea decat cea originala.

    • Nu stiu daca m-am facut inteles, sper ca ai strans surubul care trebuia. Ar trebui sa rezolve problema. Momentan la M365 Pro se tine bine, sunt curios in timp. Nu stiu daca levierul acela mai lung face ceva dar parca prea fix sta, comparativ cu M365.

      Urmeaza tutorialul acesta, exact asta i-am facut si eu.

    • Pe asta n-am mai vazut-o pana acum, pare ca jocul nu vine de la sistemul de prindere. Ai incercat sa o defaci de tot sa vezi ce este acolo?

  • Am uitat sa spun ca am pus in camere solutie antipana. Toata lumea recomanda asta, eu am pus Slime pentru cauciucuri cu camera.

    • Cu M365 nu am facut decat o pana, si atunci pentru ca s-a frecat camera in interior, in rest n-am avut probleme ca sa ii pun slime, si am peste 1000km facuti. 😀

  • Aplicatia Mi Home mi se pare horror, de fiecare data a trebuit sa sterg scoterul pt ca nu se conecta. In final am dezinstalat-o de pe telefon. Acum folosesc alta aplicatie, m365 Tools dar mi-ar placea una care sa arate si harta pe unde mergi.
    Ledul din spate se defecteaza pentru ca firul care duce la el nu e protejat si se freaca de roata cand se misca tare aparatoarea din spate. Se poate folosi un suport ca sa nu se miste aparatoarea: https://www.curiousjoe.se/product-page/mudguard-support-v3 sau o protectie la cablu de ex: https://www.curiousjoe.se/product-page/cable-protection.
    Am citit un review ca daca ai deja m365 nu merita upgrade-ul la pro pentru banii pe care-i dai in plus. Eu am luat Pro din prima. Oricum e prima mea trotineta electrica si imi place.

    • Dupa ultimul update si eu am problema cu conectarea la trotinete. Sper sa rezolve mai repede. Bine macar ca nu folosesc prea des aplicatia. 😀

    • N-ar fi corecta o astfel de comparatie, Kugoo costa 1200 lei iar M365 Pro 2200. Mai degraba as putea compara M365 cu Kugoo S1.

  • Mi-am pus la vanzare M365. Sper sa o dau repede pentru ca vreau sa-mi comand M365 Pro. Mai pun niste cash dar macar am display si autonomie mai mare. Nu as avea neaparat nevoie, dar e o boala, la fel ca si la telefoane. 😀

  • Foarte misto, pacat ca nu i-au pus niste roti mai mari, cum au pus la Ninebot. In rest n-ai ce sa ii reprosezi, nu cred ca gasesti ceva mai bun in banii astia.

  • vreau ES2-ul, as lua-o cu cuponul tau dar face 40-50 de zile pe drum, ratez vara.
    daca ai ceva cupoane pentru depozit de Europa da un semn

  • In sfarsit! Mersi de review 😀
    O sa vreau si eu sa o iau in August, sper sa mai ai cupon, ca vad ca e redusa bine cu cupon.

  • După 250 KM cu Xiaomi M365 mi-a apărut clasicul joc la ghidon (sistemul de pliere a devenit enervant că trebuie să tot reglez șurubul de prindere), iar led-ul de stop nu mai funcționează. Sper să pot rezolva led-ul pe garanție.
    Altfel e o trotinetă considerată best buy. Câteodată simt nevoia de mai multă viteză în linie dreaptă, dar probabil ar crește riscul de accident.

    • Nu simt nevoia de mai multa viteza, in schimb parca as vrea sa pot urca cu ea si micile borduri pentru care trebuie sa ma dau jos mereu. Cred ca niste roti pe 10 inci ar fi rezolvat problema asta.

    • O problema des întâlnită și pe care văd că nu o menționează nimeni:- in timp camerele se răsucesc in cauciuc și…se sparg.Acest fenomen se întâmplă și la biciclete fiind cu atât mai frecvent cu cât rotile sunt mai mici.
      A rezolvat Xiaomi ceva in acest sens?
      Gabi

    • Am menționat eu acest lucru, in comentariul de mai jos. Mi s-a întâmplat la M365, am schimbat camera am pus niște pudră de talc și până acum este ok. Momentan nu îți pot răspunde la întrebare, problema apare după câteva sute de kilometri, in general cam după 3-400.

  • De când aștept review-ul ăsta!!! O am pe mititica și mă tot gândeam dacă merită să fac upgrade sau nu. Mi-ar plăcea autonomie mai mare. Dacă reușesc să o vând, te contactez pentru cupon, sper să mai ai și atunci.

    Foarte faină trotineta. 😀

  • 1
  • 2

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.