Scris de Cornel Tarba (un cititor al blogului).
O achiziție bună Samebike L026. Am ales modelul cu motor de 500W și jante cu spițe. Mă tentau rău de tot cele de aliaj dar nu pot fi centrate și la frânare sunt probleme (așa am înțeles din alte review-uri).
Pachetul nu a fost lovit la transport (se plâng mulți pe net că au primit furca deteriorată). Am avut doar o mică zgârietură pe protecția de metal de la butuc spate (s-a frecat cu ambalajul din carton).
Asamblarea se face ușor, dar pentru reglaje fine (frâne, transmisie) ar fi de apelat la un cunoscător. Îi mulțumesc cu această ocazie lui Adrian de la Bike ER, sincer fără el, nu reușeam să o reglez corespunzător. Pentru partea electrică găsești manualul de utilizare ușor. Caută Enoeco Limited LCD S830 Manual Control Panel! Sunt câteva setări și poți ieși la plimbare.
Senzația e grozavă când accelerezi de la 5 km la oră la peste 25 în câteva secunde! Viteza maximă atinsă de mine este de 30 Km/h, dacă forțezi mai mult din pedalat, intră protecția iar motorul nu mai trage. Era bine să fie suma lor: 25 Km/h din motorul electric + viteza din pedalat. Până acum nu am reușit să anulez restricția din soft! Mai caut.
Șaua nu a fost pe placul meu. Am schimbat-o cu ceva mai comod, mai lată, de oraș, Selle Royal 5550U. Nu a venit cu lampă spate, am cumpărat una LED Xanes TL06. Am avut nevoie și de câteva accesorii.
Samebike LO26

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA
Modificări aduse:
PRO:
✔️ Prețul plătit este imbatabil, ceva asemănător (cu roți de 26″) nu găsești decât mult mai scump!;
✔️ A ajuns la ușă prin UPS, fără taxe, fără vamă;
✔️ Bicicleta arată foarte bine, se poate folosi lejer fără electric, se pedalează ușor, chit că greutatea ei este de 23 de kilograme;
✔️ Motor puternic de 500W de la Bafang;
✔️ Folosită mult pe electric, am descărcat bateria după vreo 40 de Km;
✔️ Poate fi folosită și de cei cu greutate, eu depășesc lejer suta! 🙂
✔️ Am folosit un cupon de reducere de 20$
CONTRA:
❌ Livrarea a durat exact 2 luni, pe traseul China-Polonia-România;
❌ Sunt câteva piese ieftine, nu știu dacă vor rezista prea mult. Adrian mi-a recomandat să schimb în primă fază lanțul (cu unul de calitate) și schimbătorul de pinioane (cu Shimano Acera);
❌ Apărătorile de noroi sunt inutile, eu am lăsat-o pe spate doar pentru design;
❌ S-a scumpit între timp, eu am plătit 680 $ pentru bicicletă și aproape 20$ asigurarea de transport.
Aștept întrebările voastre dacă vă interesează Samebike LO26!
Salutare!
Am o intrebare tehnica si nu ii dau de cap.
Am Apasat pe doua butoane de la panoul de comanda (butonul de marirea a vitezei si cel de micsorare a vitezei cred) si mediat mi s-a luminat display si bateria mi s-a golit instantaneu desi abia o scosesm de la incarcat. Am incercat sa o reincarc in nenumarate randuri si nu vrea sa se incarce mai mult de 29% si aceasta cantitate de energie se consuma in primul Km parcurs. Oare am stricat bateria sau este vrre setare/formatare pe acre am facut-o bateriei si nu mai stiu eu sa ii dau de cap?
Exista vreun forum pentru in romania pentru tipul de biciclete ca a noastra?
Multumesc!
Buna seara, am stricat suspensia spate la bicicleta… am modelul cu spite motor de 500… ce suspensie imi recomandati sa cumpar?
Salut,totusi P7 sunt magnetii si cum este mai bine ? Toti sunt pe 1 dar un englez spunea ca sa punem pe 47… Eu am pus dar imi arata viteza de 55-60 km ceea ce nu era asa.
Azi am modificat de curiozitate amperajul, treptat de la 12A -20A. Viteza nu se modifica prea mult, maxim 1 km/h, asa ca am lasat pe 12A. Prin pedalat + electric am ajuns la 34.8 km/h, doar pe electric la 31.2 km/h. Am mers doar cativa km, asfaltul e plin de nisip si nu am fortat. Pe liber trece de 35 km/h…, dar eu sunt greu si normal ca solicit motorul! Odata anulata restrictia de 25 km/h, asa ramane, indiferent ca am scos ieri bateria sa o pun la incarcat.
Salut
Pedalele la aceasta bicicleta sunt “rabatabile”?
Din ce material este janta?
Functioneaza la mine, 35.1 km/h pe liber, doar pe partea electrica.
In setari la P8 am pus 100 (max), aici poti pune viteza legala de 25 și totul revine la normal…
Puterea motorului se poate mari și din amperaj, mărind de la 12 la 14 sau 16 (P14) dar autonomia bateriei se reduce.
48V x 12A = 576W
48V x 16A = 768W
Eu nu am modificat amperajul, o viteza de 35 – 40 km/h e suficientă și protejez motorul și acumulatorul.
Ce inseamna pe liber ? Eu parca scapasem de limita cu o combinatie mai simpla.
Am depasit 1300 de km cu ea. I-am pus anvelope Continental, bune si ptr asfalt, dar si ptr offroad.
Am schimbat placutele de frana cu unele organice ca sa elimin scartaitul acela enervant.
Furca scoate un zgomot uneori, greu de perceput. Am inteles ca trebuie unsa cu ulei special care contine si silicon.
Posibil sa ii schimb lantul in curand. Din ce intelesesem ,odata cu schimbarea lantului se schimba si caseta cu pinioane ?:/
Buna. Am și eu o bicicletă samebike cu motor de 750w. Problema e că se descarcă foarte repede bateria. După nici 10 km e descărcata. Se poate să fie defecta?
Clar are o problema daca se descarca dupa 10km.
How to remove Speed Limit: Samebike LO26
I found the solution to remove the speed limit even on the Samebike LO26 500W.
Follow this procedure:
1) Insert the key
2) Pull and hold the right brake lever
3) Turn the key to the ignition position
4) Press and hold button M together with the right brake lever held tight and hold for 10 sec.
The battery symbol will NOT fill from 0% to 100% as in the video. The meter will show the code E02
5) Release button M and right brake lever
6) Turn off by clicking on M for 2 sec [DO NOT turn the key otherwise the sequence must be repeated from point 1]
7) Turn on again by clicking on M for 2 sec.
Speed limit removed!
Revin dupa 250 de km facuti.
Bicla este la un pret corect. Daca eram dispus sa platesc mai mult m-as fi indreptat catre Eljoy-ul bulgarilor, dar care, din pacate, s-a scumpit foarte mult in ultima vreme. Are roti de 29, aparatori care chiar protejeaza, frane bune etc
Cu Samebike am ajuns dupa deblocare la aproape 35km/h.
Sunt la a treia incarcare a bateriei si mai are inca 50% pana la a patra.
Am reglat singur schimbatorul de foi ( era prea ridicat fata de foaia cea mare si din aceasta cauza, atunci cand schimbam incercand sa revin de pe cea mijlocie, lantul cadea). Din pacate am ciufulit capatul cablului….sper sa nu fie o problema.
Am reusit sa reglez si deraiorul de pe spate deoarece imi trecea de pe viteza 7 direct pe 5 (Americanii de la Parktools au niste tutoriale de nota 20 ! )
As vrea sa schimb anvelopele cu unele care sa fie si ptr sosea, dar si un pic ptr offroad. Am vazut ca cei de la Continental au unele netede pe mijloc si cu crampoane pe margini – Double Fighter III. Am senzatia ca pe asfalt anvelopele mtb din dotare imi iau din viteza si ca “rontzaie” din sosea.
Mi s-a rupt aparatoarea din plastic de pe foaia cea mare atunci cand mi-a cazut lantul ptr prima oara incercand sa schimb foile dupa urcarea pe un pod. Am abandonat-o pe marginea drumului. :))) Cred ca nu a fost bine fixata.
Dupa aceasta patanie am detectat un clic ciudat la pedalare. M-am ingrozit documentandu-ma despre ce inseamna sa desfaci un bloc pedalier ( cate chei speciale iti trebuie, cate prostii poti face distrugand ireparabil cadrul daca nu te pricepi etc)
Pana la urma am gasit un cvasi service de bicle, singurul din oras, unde un nene mi-a schimbat cei doi rulmenti cu altii noi dintr-un bloc putin mai lung. Acolo am aflat ca in provincie se practica tarife mai mari decat la serviceurile profi dim capitala. Niiiice !!!:))) Am pozat blocul pedalier gasit in samebike si, pana acum, nu am gasit unul asemanator care sa detina aceleasi date tehnice. Nu stiu cum ma voi descurca la nevoie.
De farul frontal nu sunt foarte multumit. Este decent, dar bun doar ptr oras. Initial imi comandasem unul de pe bandorgood, dar se pare ca am luat teapa si nu mai soseste.
Nu stiu ce sa fac momentan in privinta anvelopelor, daca sa le schimb acum sau sa le las sa se toceasca. Oscilez mai ales ptr ca este destul de dificil sa montezi un cauciuc pe roata din spate ( sper sa nu stric ceva pe acolo ). Ar fi fost bine ca motorul sa fi fost conectat la controler printr-o mica mufa – priza pe care sa o poti desface la nevoie indepartand roata spate de cadru fara probleme.
Mi-am achizitionat o pereche de manusi de vara de la Force si am impresia ca ar fi bine sa schimb ghidonul cu unul ceva mai lat (citisem undeva ca este indicat sa fie macar cat masori in umeri, altfel, la drum lung, devine obositor). Inafara de disconfortul resimtit, parca as mai vrea sa imi incapa pe el si alte prostii decat cele din dotare :)))
Am pus un portbagaj care se prinde de tija de sa si care poate suporta sarcina de pana la 10kg. Aripile le-am pastrat, ma uitam dupa unele de la Zefal, dar, sincer sa fiu, nu intentionez sa pedalez prin ploaie mai ales ca nu observ sa existe vreo garnitura din cauciuc in cadru care sa izoleze bateria de umezeala. Chiar nu am chef sa o busesc si, apoi, pedalatul prin ploaie nu e ceasca mea de ceai :)))
Gasisem ceva discutii legate de setarile biclei, astazi incerc sa ies la 35 de grade pentru a experimenta cateva dintre ele si revin cu pareri.
Sper sa reziste ok motorul si bateria. In rest, bicla pare foarte ok.
Sa nu uit sa mentionez ca am achizitionat o oglinda rabatabila care se prinde de brat. In orasul in care locuiesc e cea mai mare prostie sa iesi cu bicla fara sa ai oglinda retrovizoare. Drumurile sunt praf, piste nu exista iar accesul cu bicicletele in parcuri este interzis.
Ceva noutati, Cornel ?:)))
Franele nu le-am schimbat. Si la mine atingea discul, dar pe fata. Eu am chemat un profesionist pentru reglaje, sigur nu reuseam sa le fac precum Adrian. Nu ma apuc sa schimb chiar toate piesele, decat la nevoie! Am scapat de scarturi, am pus WD40. 5 moduri de functionare? Parca sunt doar 3. Detaliaza, eu am lasat pe pedalat+asistenta motor. Deblocare la 40 Km/h? Cifrele din controller nu conteaza, ma refer la P08, eu am tot schimbat 35-50. Real doar 30 km/h. Clar restrictia se elimina cu metoda aia trimisa de tine. Nu te apuca sa reincarci bateria dupa fiecare iesire, te tine mult dupa o incarcare full. Multa sanatate si mai vorbim.
2019-07-20 – 21:07:16 In Transit (Nysa),
2019-07-01 – 18:08:34 In Transit (HUB UK – LONGDON).
Acestea sunt ultimele date.
Asta e tracking de Priority Line. 😀 Cel mai probabil pachetul o sa ajunga pe la sfarsitul lunii august.
Air parcel register. Am platit si asigurare. Totul prin paypal, era suma mica. Poate am avut vreo presimtire ?:)))
Ideea este ca, ma uit la statusul comenzii, si vad ca, desi plata s-a facut pe 16 iunie, ei au expediat pe 26 iulie si urmeaza sa primesc pachetul pana la sfarsitul lui septembrie :))))
Un asistent mi-a spus ca au avut probleme si ca au trimis un nou colet.
Luasem un set Crivit din Lidl si, daca era mai ok farul chinezesc, aveam de gand sa il returnez in cele 30 de zile specificate in politica magazinului si sa imi iau banii inapoi.
Tu ce ai face ? :))))
Daca este ai parcel registered ar trebui sa apara pe tracking. Probleme au fost doar la EU Priority Line. Pe tracking ce iti spune?
Desigur ca o sa revin cu impresii mai detaliate. Nu am platit nimic pentru transport. Au bagat cei 70$ fix dupa ce mi-au trimis mie. Sa zicem ca am avut noroc.
Ciudat ca a venit prin Germania. A fost expediata din China pe 14 iunie si pe 25 iulie era in Romania deci destul de repede. Poate au vrut sa compenseze ca am facut plata pe 9 mai si a durat mai mult de o luna pana sa o trimita 😛
E o poveste si cu drumul prin tara, noroc ca am sunat eu ptr ca tovarasii de la Ups Romania nu au facut update de status, scanand coletul doar dupa ce m-am agitat eu. Imi aparea ca fiind in Germania de 4 zile si am vrut sa vad ce se intanpla de nu se misca.
Este destul de grea, de doua ori fata de bicla sotiei, o Adriatica pentru oras. Dar a se lua in considerare ca este si cumva mai lunga ( pentru cei asemeni mie care au retineri in privinta proportiilor corecte :))) )
Aparatorile pentru noroi nu mi se par inutile pentru ca nu am avut cand sa le probez. Dar nu am de gand sa merg cu ea prin ploaie – this is not my cup of tea :))) Atat pot spune ca sunt urate si cumva arata ca fiind ieftine.
Sistemul de transmisie nu m-a dat pe spate, dar eu sunt ok daca rulez cu foaia mare si cel mai mic pinion. Mai ales ca motorul te poate ajuta la greu atunci cand ai nevoie de um boost.
Doresc sa rezolv problema franelor si a anvelopelor, dar chiar nu stiu cum, neavand un service pentru biciclete aici. Sunt destul de handy, dar nici nu prea as experimenta aiurea pe ea, facand achizitii la intamplare.
Doream sa te rog sa imi dai un sfat in legatura cu Banggood. Pachet trimis de ei pe 16 iunie, ma aburesc ca au mai trimis inca unul intre timp, rugandu-ma sa astept. Cand pot cere banii inapoi ? Trackingul l-am platit, e dubios, imi arata niste statusuri ciudate.
Sper sa raspunda si Cornel ptr. a pune cap la cap de o bicicleta serioasa :)))
Cei de la Banggood au avut probleme cu transportul via EU Priority Line luna trecuta. Ce metoda de livrare ai ales pentru acea comanda?
In sfarsit am primit bicicleta !:D Cutia a avut lovituri pe alocuri, cadrul prezinta doua julituri, desi a fost foarte bine acoperit cu folie (100% asa a plecat din fabrica – motiv pentru care am facut reclamatie la gearbest si m-am ales cu 50 usd refund care urmeaza sa intre pe card, sper sa nu dureze 2 luni din nou :))) )
Problema este ca momentan am o otita de toata frumusetea, asa ca nu am apucat sa o testez cum se cuvine.
Franele par jalnice, uneori simt cum cea de pe spate atinge discul in timpul rularii. Am incercat sa le reglez, dar in zadar. Niste italieni au schimbat placutele cu unele organice care, din pacate, nu se gasesc la noi. Le pot procura din Italia, dar numai curierul costa 14 euro. Pentru ca in orasul meu nu exista service pentru bicle este cam riscant sa imi cumpar niste frane de capul meu fara sa primesc niste recomandari avizate. Tu le-ai schimbat, Cornel ?
As mai schimba anvelopele. Pe sosea din asfalt, cele din dotare, te trag intr-un fel inapoi. Am vazut Continental Double Fighter III care este aproape neteda pe fata si are crete are doar pe laterale sau Contact Travel tot de la Continental. Dar tot din lipsa de service nu stiu cat de ok sunt pe dimensiuni ( nu as vrea sa le cumpar degeaba ptr ca, in Romania, retururile sunt adevarate batai de cap)
Am reusit sa o deblochez la 40km/h, dar nu am si iesit cu ea sa vad la cat ajunge acum.
Nu am inteles cam care este treaba cu cele 5 moduri de functionare. Il rog pe Cornel sa detalieze, daca doreste sa ma ajute.
Eu nu prea am pe unde sa fac teste. Aici nu exista NICIO PISTA pentru biciclete.
Lumina pe fata nu mi se pare cine stie ce. Comandasem de la Bandorgood alta si o tot astept, trimisa din 16 iunie….nu cred ca mai ajunge :))))
Am achizitionat si un stand Crivit din Lidl, nu de alta, dar sa tot o dai peste cap atunci cand ai nevoie sa surubaresti la ea este o intreaga poveste :)))
Claxonul are o tonalitate agricola, desi isi face treaba. Parca as fi un clown la circ care claxoneaza de pe o mica bicla :))))
Am avut 4 iesiri scurte cu ea, fiecare pana in 5-6km. La ultima iesire imi aratase 98% bateria, in rest….100%. Este indicat sa incarc bateria dupa fiecare iesire, chiar daca nu am parcurs decat cativa km ?:/
Revin cu pareri atunci cand starea de sanatate imi va permite, nu de alta, dar bicla asta electrica este best buy.
Te asteptam cu impresii dupa ce o folosesti mai mult, poate si cu poze pentru articol. Nu trebuie incarcata chiar de fiecare data, ca si la trotinetele electrice, e bine sa nu o lasi sa se descarce complet. Apropo, tu ai platit pentru transport? Acum vad ca au bagat $70 pentru shipping.
Are o serie pe butuc SW-JB48V26… Nu l-am gasit la Bafang, poate ma insel eu!
https://www.bafang-e.com/en/products/?tx_bafangbase_bafangseries%5Bseries%5D=3&tx_bafangbase_bafangseries%5Baction%5D=show&tx_bafangbase_bafangseries%5Bcontroller%5D=Series&cHash=7d287aa1212fcfb8539d1d593e964fe1
Am inteles. Mersi de info. Parca as lua si eu una pentru mine dar ma cam da inapoi greutatea. As vrea sa o folosesc si ca bicicleta clasica. 😀
O luna de zile pana ajunge in Germania si inca o luna pana in Romania ?:)))
Nu, 3-4 zile lucratoare din Germania in Romania.
Astazi mi-a aparut cu nr de urmarire 1Z30W5786842994796 de pe ups cum ca pachetul este ready for ups in Germania.
Chiar o sa dureze o luna si jumatate pana ajunge in Romania ?:)))) Parca nu imi vine sa cred !:))))
Cred ca si daca m-as duce pe jos in Germania as face mai putin. :))) Ce parere aveti ?:)
Este Ready for UPS, asta nu inseamna ca a ajuns in Germania, urmeaza sa ajunga in perioada urmatoare. De obicei cam o luna de zile dureaza pana ajunge. 🙂
S-a schimbat numarul in 1Z3X64Y56868711638, dar tot nu apare nimic in status de pe 14 iunie. Pe siteul UPS, introducand acest nr. de urmarire , nu il recunoaste.
Ai mai schimbat ceva la bicla intre timp ( frane, schimbatoarele de pinioane si de foi ) ? Si daca da, cu ce anume ?
Ma uitasem la aripile Zefal No Mud. Din ce am inteles protejeaza bine, dar nu excelent si sunt mai apropiate de roti, avand posibilitatea pe spate sa pui si un portbagaj prins de tija de sa.
Nu am folosit-o de ceva timp. Am fost plecat dupa o masina in Germania, inmatriculare la noi apoi concediu… Renunta la aripi, la ce iti folosesc ? Eu le-am dat jos, mai mult ma incurcau.
Cornel, cum ai aflat că nu are motor Bafang?
Eu am avut tracking pe UPS. Usor de urmarit coletul pe site.
https://www.ups.com/track?loc=en_US&requester=WT/
O sa se schimbe nr tau de urmarire, in 1ZX…, pentru UPS, ai rabdare…
O sa stii exact cand ajunge, trimit SMS si suna in ziua respectiva.