Nu mai folosesc PayPal de ceva vreme, dar mai aveam câțiva bani rămași acolo de pe vremea când comandam des de la Banggood. Într-o dimineață, când am vrut să-mi verific soldul, surpriză!, nu primeam SMS-ul pentru verificare, cel necesar pentru autentificarea în doi pași (2FA) de la PayPal.
Am încercat de mai multe ori, fără succes. M-am gândit că au o problemă temporară și am renunțat. Seara am încercat din nou, dar situația era aceeași.
Degeaba aveam amprenta setată pentru logare și știam parola, nimic nu-mi permitea accesul în aplicație fără acel cod. După mai multe încercări nereușite, contul a fost blocat. Am trimis copie după permis, selfie pentru verificare… dar tot acolo ajungeam: singura opțiune era acel SMS pe care nu îl primeam niciodată.
Căutând pe internet, am descoperit că nu eram singurul în situația asta. Mulți spuneau că singura soluție reală e să suni direct la PayPal și să explici problema. Recunosc, nu aveam mari speranțe, dar n-aveam altă opțiune.
Așa că, după ce trimisesem deja toate datele de câteva ori, am sunat la numărul +40 0373 788 536. Mi-au recunoscut imediat contul, am trecut prin câțiva pași automați, iar apoi robotul m-a pus în legătură cu o persoană. I-am explicat situația și, după o scurtă conversație, mi-a dezactivat 2FA-ul prin SMS (probabil au mai întâlnit problema asta) și mi-a recomandat să folosesc autentificarea în doi pași prin Google, o metodă mai sigură. 🙂