• Caută

Răspunsul Poștei Române cu privire la pachetele din China care întârzie să apară

Pentru că aștept de ceva vreme niște pachete trimise din China prin PostNL, în urmă cu 2 săptămâni am trimis un email către Poșta Română să întreb care este problema. S-au pierdut sau există o problemă în sistemul de tracking? I-am întrebat asta, deoarece în sistemul de tracking a celor de la PostNL îmi apare că pachetele au ajuns deja în România, iar Poșta Română nu găsea numerele de urmărire în baza lor de date. Răspunsul l-am primit cu întârziere, însă știu că mai sunt și alte persoane în situația mea, de aceea îl postez aici.

Va informam ca in sistemul de urmarire Track&Trace (https://www.posta-romana.ro/track-trace.html) puteti verifica numai statusul trimiterilor postale care au indicativul “R” pentru recomandata, “C” pentru colet, “E” pentru Express Mail Service (EMS) sau “VN” pentru scrisoare cu valoare declarata, urmat de 9 cifre, si de codul aferent tarii de origine (US – Statele Unite ale Americii, CN – China, SG – Singapore, IT – Italia, FR – Franta etc.), exemplu: CP157203079CN.

In aceasta perioada, traficul postal international (atat fluxul de import, cat si cel de export) este afectat de o serie de factori specifici, precum: cantitati foarte mari de trimiteri, aglomerarea curselor de transport aerian international si conditii meteo nefavorabile, fiind anuntate intarzieri in efectuarea serviciilor postale. Mai multe detalii aici: https://www.posta-romana.ro/a938/stiri/vremea-extrema-afecteaza-traficul-postal.html.

Totodata, va mentionam ca statusul unui colet/unei scrisori nu poate fi verificat dupa nume sau adresa. Destinatarul unui colet postal este instiintat, printr-un aviz la cutia postala, cu privire la oficiul postal, data si intervalul orar in care poate ridica trimiterea.

Coletele postale interne si cele sosite din Uniunea Europeana ajung la oficiul postal care va deserveste, iar coletele cu continut necomunitar si cele sosite din afara tarilor Uniunii Europene sunt supuse asistentei vamale si ajung la oficiul postal cu asistenta vamala. Daca nu primiti avizul, va rugam sa luati legatura cu conducerea (diriginte sau oficiant superior) oficiului care va face distribuirea.

In situatia in care trimiterea postala nu ajunge la destinatie, se poate depune o reclamatie:

– scrisa la orice oficiu postal;
– sa completati formularul de reclamatii externe de pe site-ul Postei Romane https://www.posta-romana.ro/reclamatii-externe.html, la care sa se completeze toate datele destinatarului si expeditorului;
– sau sa sunati la INFOPOST – Birou Call Center, de luni pana vineri – 08.00-20.00, sambata – 09.00-13.00, la numarul de telefon: 021/9393111 sau 021/9393 (din orice retea) pentru o reclamatie verbala. Pentru informatii privind serviciile postale puteti contacta si INFOPOST – Birou Call Center, de luni pana vineri, in intervalul orar 08.00-20.00 si sambata, in intervalul orar 09.00-13.00, la numerele de telefon 021/9393111 si 021/9393 (din orice retea).

Va rugam sa ne scuzati pentru transmiterea cu intarziere a raspunsului.

Va multumim pentru increderea acordata!

Un răspuns standard care nu-mi oferă prea multe informații cu privire la ceea ce voiam eu să știu. Pe scurt, problema este simplă: sunt prea multe pachete care vin din China și prea puțini oameni care le procesează. Pachetele ajung în câteva zile în România, însă aici nu are cine să le prelucreze și stau prin depozite săptămâni întregi. De aceea nu apar pe tracking decât după câteva săptămâni. Așadar, dacă așteptați pachete din China, nu trebuie să vă speriați dacă nu apar în sistemul de tracking, probabil nu au fost încă scanate de poștă. Trebuie să aveți răbdare. 🙂

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

185 comentarii
  • Bună Mădălin,am o întrebare cum aflu cine distribuie coletele de la poștă Chineză cu nr.de urmărire care începe cu AM și se termină cu CN.Multumesc.

  • Astept un colet din china care a ajuns la centrul de procesere din Romania pe urma scrie ca verificarea corespondentei a fost finalizata.stie cineva ce inseamna asta si ce urmeaza?

  • Buna si eu am comandat doua colete din China si au trecut deja 50 de zile si pe site-ul Postei Romane imi scrie ca este predat la destinatar.As vrea sa intreb unde trebuie sa sun ca sa imi spune unde este coletul pentru ca la posta vamala nu raspunde nimeni. Cat timpmai trebuie sa astept ca sa imi primesc coletul?

  • Buna,
    Am facut si eu o comanda la o firma din Spania dar comanda a fost trimisa prin S.F. EXPRES din China in Romania.
    Am primit numar de comanda pentru a urmari comanda SF6042270472344
    Acum comanda apare in Romania din data de 29.07.2021 ca ar fi la agent, dar nu stiu care agent.
    Am fost si la posta, dar nu m-au ajutat cu nimic, au spus ca nu este intregistrat in sistem.
    Si acum nu stiu unde sa mai intreb mai ales ca la posta am vazut ca numarul de comanda trebuie sa contina 13 caractere, iar la mine numarul are 15 caractere.
    Ma poti ajuta, te rog…

    Status comanda:
    In Transit China S.F. Express- Romania

    Destination
    2021-07-29 04:15 Romania, 【Romania】 Collect by Agent
    2021-07-29 04:15Romania, 【Romania】 Arrived at the destination country
    2021-07-28 13:37Romania, 【Romania】 Shipment arrive at Romania distribution center
    2021-07-27 13:52Romania, 【Oversea Distribution Center】 Shipment transiting to destination country
    2021-07-26 13:24 Romania, 【Romania】 The customs clearance is completed.
    2021-07-26 13:24Romania, 【Romania】Custom clearance completed
    2021-07-19 12:12AMS01Z, 【AMS01Z】 Flight Arrival
    2021-07-16 13:06 Romania, 【Romania】 The customs clearance is completed.
    2021-07-15 14:25 852QD, 【852QD】 Depart from country of origin
    2021-07-15 14:25 852QD, 【852QD】 Shipment transiting to next station
    2021-07-15 13:34 852QD, 【852QD】 Shipment arrive at 852QD distribution center
    2021-07-15 10:07 755Z, 【755Z】Custom clearance completed
    2021-07-15 10:03 755Z, 【755Z】Capacity arrives at port
    2021-07-15 05:11DONGGUAN CITY, 【DONGGUAN CITY】 Shipment ready for leaving the warehouse.
    2021-07-15 05:11DONGGUAN CITY, 【DONGGUAN CITY】 Shipment transiting to next station
    2021-07-14 04:11DONGGUAN CITY, 【DONGGUAN CITY】 Shipment arrive at the warehouse.
    2021-07-13 22:59 DONGGUAN CITY, 【DONGGUAN CITY】 Shipment arrive at DONGGUAN CITY distribution center
    2021-07-13 20:47 755J, 【755J】 Shipment transiting to next station
    2021-07-13 18:34 755HHBL, 【755HHBL】 S.F. Express has picked up the shipment

    Multumesc

  • Salut! Am comandat un colet din China. A ajuns in Belgia pe 18,V, cred. De atunci nimic. RU874458047NL. Sa se fi pierdut??

  • Am un colet prin China Post care in prezent are urmatorul status:
    2021-05-13 16:09 Bucharest, arrive at the place of origin
    2021-05-06 02:50 The airline departs
    2021-05-04 07:13 Airlines receive it
    deci a ajuns in RO in 13.05.2021.
    Din experienta voastra am sanse sa ajunga la mine? (Da sau Nu 50% stiu si eu).

  • Buna,

    De anul trecut trimiterile simple nu primesc.
    Este foarte interesant…. cineva duce acasa si scoate la vanzare….
    Poate gasim produsele comandate pe OLX 🙂

  • Am coletul nr. RU781334164NL are 60 de zile in tranzit ,nici nu stiu unde este , cand il caut apare : “NL-Item received at OE in the destination country:Consignment received at the PostNL Acceptance Centre “.
    Oare mai vine ?

  • Buna Madalin,
    Am coletul cu nr . RU780378169NL care apare ca fiind ajuns in tara inca din 7 martie dar neprimit inca, nu apare nici daca il caut pe track&trace la posta, sunt 2 luni de atunci si nici urma de el. Se poate sa fie pierdut ?

    2021-03-07 17:39
    GMT+1
    Delivering
    Arrived at destination country

  • Astept un colet din China trimis prin Olanda. A ajunz in tara in Ianuarie dar nu apare in trackingul oferit de posta Romana. Eu inteleg ca mai sunt intarzieri dar suntem aproape in Aprilie. Adica sa astepti dupa un colet 4 luni din care 20 de zile a fost transportul din China mi se pare chiar o nesimtire. Chiar si pe jos ajungea deja din Bucuresti.

  • Vai de capul lor, cred ca la ultimele 30 de pachete comandate din China am fost instiintat ca au intrat in tara in medie cam la 10 zile de la comanda iar apoi in tara pana la destinatie aproximativ 2 luni. Va dati seama ce competenta avem la noi in sistem? Cel mai indicat cred este ca fiecare din noi sa faca sesizare la Posta Romana privind aceste intarzieri sa primim raspunsul nerusinat ca vremea sau pasarile care zboara sau mai nu stiu ce ar fi de vina privind intarzierile. Sa dea odata faliment sau sa o cumpere cineva in privat ca asa nu se mai poate!!! Bataie de joc pe aceeasi bani, nu raspunde nimeni de intarzieri.

  • Buna ziua Madalin, Aș vrea să vă cer ajutor, apoi eu, care locuiesc în Italia de ceva timp, am făcut o comandă pe aliexpress pentru o pereche de pantofi pentru nepoata mea care locuiește în România. După două luni de așteptare, în sfârșit astăzi a sosit mesajul cu aviz surorii mele că trebuie să meargă la Timișoara și trebuie să duca factura si dovada platii..ce să-i trimit de când am comandat totul eu era nu are nimic ..multumesc

  • Si eu am avut aceasta problema: a avut niste pachete comandate de pe aliexpress si trimise prin PostNL. Unul dintre pachete a ajuns in tara pe 19/12/2020 si abia pe 19/01/2021 a aparut in sistemul de la Posta Roamana. Ieri, 25/01/2021, am reusit sa-l ridic. Celalalt scrie ca ar fi ajuns in ro pe 04/01/2021, deci ma astept sa il primesc prin februarie, cu toate ca rusii primesc in 15-20 de zile maxim! :))) Asta e… In schimb am un pachet, trimis prin posta Belgiana, care din noiembrie se pare ca este pierdut, nu mai exista nicio informatie despre el, intr-o zi expira si o sa cer full refund. Mda. Daca tot ce am comandat se putea gasi in tara, nu mi-as fi batut capul cu ali, dar din pacate asta e situatia.

  • Aceeasi problema si la mine, dar doar cu pachetele in valoare mai mare de 10 euro, adica pachetele ce ar trebui sa mearga prin posta vamala. Am dat comanda anul trecut (2020) pe la jumatatea lui noiembrie de mai multe colete, printre care si unul de peste 10 euro. Intr-un final coletele sub 10 euro au ajuns recent (termenul de livrare fiind extins pana la 90 de zile. Aceeasi problema mentionata mai sus, in postNL le gasesc ca si fiind intrate in tara, dar la posta romana nimic. Am incercat sa sun la diferite birouri de la posta dar raspunsul pe care il primesc este “nu este vina noastra, coletul inca nu a ajuns la noi”, ceea ce mi se pare indoielnic pentru o posta.
    Macar sa fie transparenti in acest caz, la modul: Da , produsul este la noi, o sa il livram mai dificil ca este fluxul incarcat. Macar in acest caz stiu ca exista si nu este pierdut coletul. In cazul asta stau in dubii, mai am cateva zile la dispozitie si nu stiu daca sa ii dau refund sau sa ofer incredere in “responsabilitatea” postei romane.

  • Am scris la poșta romană și mi-au spus că numărul meu de urmărire nu există .. cei de la aliexpress îmi spun că este imposibil pentru că a ajuns la poștă. perioada de așteptare s-a terminat și încă nu știu ce s-a întâmplat cu pachetul meu .. este absurd.

  • “””14 decembrie 2020 15:13 Aliexpress-Cainiao Articol RO primit la OE în țara de destinație: Articolul este procesat la centrul de sortare PostNL 15 decembrie 2020 15:02 PostNL Pachet pe drumul către țara de destinație 18 decembrie 2020 15:12 PostNL Ajuns în țara de destinație 18 decembrie 2020 15:12 PostNL Pachetul va fi livrat în curând, vă rugăm să contactați operatorul poștal local pentru mai multe informații “””” ce trebuie sa fac in cazul asta? Multumesc

  • Salut, am un colet de la aliexpress, trimis prin postnl, trebuie sa-l ridic de la oficiul postal cu asistenta vamala, am platit pe el 265$ crezi ca trebui sa platesc vama? Multumesc.

  • Va salut d-le Madalin!.Am un colet din China care a ajuns destul de tarziu in Romania ,in aproximativ 120 de zile,si m-au instiintat sa vin sa-l ridic de la posta pe data de 17/09/2020,timp de 10 zile,ori eu stiam ca dupa ce ajung la oficiu postal,stateau 30 de zile,dar eu m-am prezentat dupa fix 10 zile pardon 11 zile ,ca 27 pica duminica,si am zis sa incerc luni in speranta ca acest colet este acolo si nu a plecat,dar surpriza,dupa ce am vorbit cu oficianta care nu gasea acest colet mi-a spus sa revin a doua zi,Asta am si facut ma-m prezentat dirigintele oficiului postal,si i-am explicat situatia,la care ea mi-a spus ca aceste colete au plecat de vineri 25/09/20,inapoi,am solicitat retrimiterea coletelor si a spus ca o sa-i contacteze telefonic cred ca la BSI Bucuresti,dupa un timp de o zi mi-a spus ca nu raspund la mesajul dirigintelui oficiului postal!. Am sunat si la info posta romana,pana sa vorbesc cu diriginle oficiului postal,doar de la ei am aflat ca sa ma prezint la diriginte si sa-i solicit sa faca o retrimitere a coletelor la oficiul postal!. Mai am vreo sansa ca sa-mi retrimita coletul inapoi d-le Madalin?.Cu stima!.

  • m am enervat suficient de 2 zile cu rahaturile celor de la ghiseul 7,ieri m am dus n au vrut sa mi dea coletul,mi au zis sa revin azi..si azi mi sa comunicat ca nu mai e in oficiu ca s a dat retur in china.am sunat la posta sediu central,nu tin de ei,am sunat la directia vamala bucuresti,nu tin de ei,unde sa sun si cum sa imi recuperez pachetul stie cineva?multumesc

  • Se complotează împotriva tuturor românilor care vor să cumpere din China. Vor să nu mai cumpărăm din China nimic.Suntem conduși din afară. Dacă faci comandă pe Amazon și cumperi din SUA ,cu siguranță pachetul nu va sta in depozite ,unde pachetele din China sunt, și vor fi uitate de timp și vândute mai târziu, în te miri ce magazin online.Asta se întâmplă astăzi in România, tot mai mult pe zi ce trece.

  • Ciao. Am o problema cu un colet di Hong Kong care trebuia sa ajunga in oradea in 22 04.2020 . Intru.un final a ajuns acum cateva zile . Am fost la posta vamala in oradea si mi.au cerut dovada de plata . Am aratat dovada 37€ si nu au fost multumiti. Vamesul a deschis coletul farà ca eu sa pot vedea ce contine si a spus ca pe factura din colet scrie 3700 lei in $Hong Kong si nu pot sa ridic coletul pana nu platesc taxa de aproape 200€ . Ce treaba are vamesul cu factura interna din colet daca eu am platit adidasi 37€ . Stie cadeva ce e de facut in cazul.asta ? Multumesc

  • RS914701864DE am un colet de primit din Franta, trimis prin DHL ecommerce. Valoarea este de aprox 50 euro si nefiind din afara UE nu ar trebui sa aiba vama. Totusi…au trecut alea 10 zile pe care site-ul le spunea ca ar fi maximul necesar. Costul transportului a fost si el 24 de lei prin posta romana.

    Statusul pachetului pe Deutche Post este neschimbat din 1.06 – Departed destination terminal

    Are cineva idee? se livreaza acasa? Pun aviz in cutia postala? Nu am mai comandat niciodata pana acum prin ei.

    • Probabil va ajunge la posta de cartier, primesti aviz cand ajunge. Totusi, mai intai trebuie sa apara si pe site-ul postei romane.

  • Entiu nr de urmărire scris de tine a ajuns în Oradea dar în 10.06.2019 apare predat la destinatar. Tu când ai făcut comanda? În 2020 sau 2019?

  • Cine este interesat de la institutiile statului Roman sa rezolve problema pachetelor din China de valoare mica, sub 10$, care se pierd pe la oficiile postale din Romania, sau depozitele din Romania.
    In Romania, pachetele cu valoare scăzută sunt neglijate de către poștași (fie vin sau nu vin, nu răspund, nu sunt pedepsiți pentru neglijență. Așadar, pot fi pierdute sau furate. Sub 10 USD, nu au același regim ca cei peste 10 USD, nimeni nu răspunde de la oficiul poștal dacă nu ajung la destinație. Am scris în toată țara. Am pachete care nu mai vin cu zecile. Din acest motiv, vă sugerez să puneți ,,R” la numarul de urmarire de pe pachet, ceea ce înseamnă recomandat. Ei respectă cu strictețe acest lucru. Dacă doriți, faceți publicitate în București, poate vă poate ajuta de acolo. Căutați și raportați în București. Postați reclamații românești: CERERI DE INFORMAȚII ȘI PLAYARE Contact: 021 9393 021 9393 111 (pentru apeluri din străinătate) supportclienti @ posta-romana. Ro. https://www.posta-romana.ro/reclamatii-externe.html

  • Poșta Româna nu dorește sa rezolve problema mea!

    Trebuia să primesc un pachet (o jacheta) de la AliExpress, cu nr. de urmărire RV890318600CN. Pentru ca nu a venit la timp, am mers să mă interesez la Oficiul 6,Suceava, unde mi s-a spus că cu același număr a fost expediat un colet la Oradea, dar coletul meu sigur nu este pierdut-se afla in tara, dar mai durează.

    După aproape 5 luni de așteptare, timp în care la Oficiul 6 pachetul nu a apărut, m-am hotărât să mă adresez Compartimentului Reclamații a Poștei Române, în speranța că îmi vor rezolva problema. Raspunsul verbal a fost ca, daca numarul este gresit, faptul ca adresa este corecta nu importa, pentru ca se lucreaza numai si numai dupa numarul de trimitere. iar raspunsul primit în scris: ,, Conform reglementarilor postale internationale dupa care opereaza si Posta Romana, orice trimitere postala apartine expeditorului atata timp cat nu a fost distribuita destinatarului, in cazul neajungerii la destinatie a trimiterii, expeditorul fiind primul indreptatit sa reclame si sa fie despagubit.
    Avand in vedere ca neregula apartine expeditorului, acesta trebuie sa completeze un formular de reclamatie international CN 08, in cadrul serviciilor postale din China, in termenul legal de 6 luni de la data prezentarii trimiterii, situatie in care finalizarea reclamatiei si plata eventualelor despagubiri se va efectua intre expeditor si operatorul postal din China”.
    Acest răspuns nu este conform cu realitatea . Chinezul nu răspunde la solicitari, este total dezinteresat și iese din discuție. Problema este la mine, că eu am rămas fără palton în pragul iernii. De asta mă interesează unde se află depozitul cu toate pachetele expediate cu număr greșit..
    Apelez la dvoastră cu rugămintea sa clarificati situatia pentru a nu pierde pachetul. Pachetul este în acest moment undeva intr-un depozit! Unde se află acel depozit? Asta vreau să știu. Mi se spune ca pachetul este retrimis, ceea ce nu poate fi adevărat, deoarece timpul a expirat, iar chinezul nu este prezent pe site, să raspundă. Deci vă rog insistent să faceți cumva să-mi dati adresa depozitului pentru a merge personal să ridic acel pachet care îmi aparține .
    Astept cu incredere să fiu înștiințat de situatia pachetului!
    Astept să fiu ajutat ca intr-o societate civilizată
    Chiar dacă pachetul meu are același număr de urmărire cu cel de la Oradea, pachetul meu trebuie să fie undeva, unde este? Sunt nedumerit și revoltat, că nu se reușește în RO să descopăr locația acelui colet ori de unde ar fi venit acesta.
    Coletul se află în țara mea. Sunt profund indignat.
    Adresa mea este clară. Sunt pe pachet toate datele ce îmi definesc adresa . Unde este coletul meu? Chinezul nu dorește să colaboreze pe acest subiect deoarece nu mai este interesat.
    Vă rog să mă ajutați ca în țara mea să-mi găsesc pachetul. Este un pachet mai mare, cu greutatea de 700gr.

    Multumesc anticipat!.

    Dar am primit de la Poata Romana raspus evaziv neprofesionist cu iz de suparare ca am indraznit sa deranjez

  • Buna ziua,
    am comandat niste colete din china prin nl post.
    o sa vina la posta de care apartin sau la ce sa ma astept?
    cum e mai ok prin china post sau prin nl post? multumesc sa stiu pe viitor

  • Salut. Stii cumva de ce întârzie atât de mult coletele din China comandate de pe Ali , coletele simple in special ajung dupa 3 luni etc. Cele recomandate după 2 luni , ajung in vama colete de sub 10 $ … se verifica in functie de greutate sau nr de bucăți completate pe colet? De aceea ajung in vama ? Se poate evita, am inteles ca daca se achiziționează mai multe produse , nu e ok?

    • Salut,

      Din cauza ca posta romana nu prea are personal, cel putin aceasta este raspunsul oficial. 😀 Poti evita, insa daca cumperi de la magazine gen gearbest sau banggood.

  • Salut! Am revenit cu “noutati” despre acel pachet “disparut”…
    Am fost la posta vamala unde evident ca am primit acelasi raspuns:”nu este intrat in tara”…
    Am plecat resemnat de acolo… iar la cca 2 zile am primit aviz. Am ridicat pachetul “diaparut”, spre surprinderea mea:) Aceasta intamplare ma duce cu gandul ca posta romana inca foloseste un sistem de operare invechit, cu multe erori. Sper sa isi revina si sa ajutam cat mai mult la dezvoltarea Chinei:))
    Asta ca sa fiu putin ironic…:)

  • Inca nu a aparut… Am fost astazi la posta si mi-au spus ca nu au nici un colet pentru mine. Le-am explicat fetelor tot ceea ce am scris aici si mi-au zis ca nu are cum asa ceva… si sa ma duc la posta vamala, sa intreb acolo. Problema este ca la posta vamala imi vor cere acel track si imi vor raspunde acelasi lucru…
    Am un prieten care a patit acelasi lucru si nu a mai vazut pachetul.
    Ca o parere personala, cred ca cineva cu “degetele” lungi si ceva cunostinte IT, umbla pe acolo… Sper sa ma insel! Va tin la curent!

  • Salut!
    Eu am o problema mai “delicata” ca zic asa…:
    a ajuns pachetul in tara, a intrat la bsi, a stat acolo 10-12 zile dupa care a trecut prin toate etapele si a ajuns la destinatie(posta de cartier). Asteptam avizarea. Si acum surpriza: a disparut din sistem!
    Imi apare ca inca nu a fost inregistrat in baza de date. Ceva de genul:” acest cod nu a fost inregistrat in baza noastra de date. Va rugam reveniti mai tarziu”!
    Asta in conditiile in care am stat cu ochii pe el ca pe butelie si stiu sigur ca a ajuns in oras, la posta de cartier(nu vamala).
    Sa fie vreo eroare?
    A mai patit cineva asa ceva?

  • Mersi de raspuns Madalin.
    O intrebare: un pacht prin posta de Olanda crezi ca va aparea si la ei in sistem? Cei din Timisoara de ex zic ca nu sunt codurile care sunt interne Postei Romane si ca nu se pot urmari.

    Mersi 🙂

  • Salut Madalin,
    Din experienta ta cu livrarile prin Posta NL-Posta RO, ce crezi ca as putea face in cazul in care am comandat de pe gearbest (valoare totala platita 4$) un obiect care are urmatorul traseu pana in 24 decembrie, iar pana acum am tot verificat la posta romana (nu sunt din Bucuresti) si ei zic ca nu a ajuns nimic:

    24-12-2018 14:03 The item has arrived in the country of destination ROMANIA
    22-12-2018 10:40 The item is expected to have arrived in the country of destination (end status)
    19-12-2018 10:40 The item is on transport to the country of destination
    18-12-2018 11:29 The item is processed at the PostNL sorting center
    18-12-2018 07:46 Consignment received at the PostNL Acceptance Centre
    13-12-2018 04:13 The item is ready for shipment
    13-12-2018 04:12 The item is pre-advised

    Mersi 🙂

    • Salut,

      Momentan nu poti decat sa mai astepti, inca este prea devreme sa il poti declara pierdut. Oricum, din ce vad nu ai tracking number care poate fi urmarit in Romania. Am si eu pachete cu data similara care n-au ajuns, cred ca nu reusesc cei de la BSI sa le scaneze. 😀

  • Salutare, astept si eu un colet de pe Ali si au trecut deja 2 luni jumate … oarea mai ajunge acel colet? Pe 17track imi spune ca a fost creata comanda logistica si mai spune ca a expirat .. am incercat sa iau legatura cu vanzatorul ai nu raspunde la mesajele de pe ali.. sa fie teapa, sa fie ratacite, sa mai sper ca ajung ?

  • Eu urmaresc un colet din China.Pe Track IT imi arata ca coletul a fost predat companiei aeriene pe data de 10.07.2018 si pe Track @ Trace al Postei Romane apare ca coletul a ajuns in tara pe data de 01.01.2006 iar in conntinuare pauza, nimic.
    Cum comentati aceasta situatie.

  • Buna ziua,
    La ridicarea coletului mi s-a cerut copia comenzii din China cu explicatai ca pretul produsului ar fi mai mare. Eu nu am imprimanta.E legal acest lucru? scrie undeva? Multumesc celor care ma lamuresc.

    • Salut,

      Cine stie daca e legal? Suntem in romania iar persoanele cu ceva mai multa putere pot face absolut orice vor, legea oricum e interpretabila. Oricum, din experienta mea nu iti vei putea lua pachetul fara sa faci dovada.

  • si eu am eu un pachet de pe zaful
    imi spune ca este in tara de pe 22 iunie dar n am primit niciun aviz , nici o instintare nimic , am sunat la posta vamala si mi au spus ca e la ei pachetul si sa astept avizul dar ce sa fac stau de 2 saptamani si nu am prinit niciun aviz

  • Am deschis disputa oricum, iar cei de pe Ali mi-au dat dreptate, nu stiu cat de zgarciti pot fi uni vanzatori incat sa nu mai dea un 1 dolar in plus pentru colet si sa aibe full track number, asta in cazul in care coletul depaste suma de 50 lei, mi se pare foarte firesc.
    Si mai si garanteaza ca acel colet ti-l trimit in termen de maxim 50 zile.

    • si eu astept de aproape 3 luni 2 pachete :(…. e prima data cand patesc asta desi am comandat de nenumarate ori de pe ali si am primit pachete si in 3 saptamani. macar vanzatorii au fost super de treaba si mi-au inapoiat banii.

  • Practic asa au ales respectivii, nu am avut alta optiune, fiind singura.
    Si deja sunt 90 zile. Vad la comentarii ca pana si rusii la acest produs primesc in 50 zile, unde la ei ajung destul de repede.

    Ufff…

  • Cunoaste cineva traseul coletelor de Bpost International cica din Belgia cred, majoritatea, dureaza prea mult, cel putin la mine si imi e teama ca intra in categoria pierdute – 2 luni si ceva, stiu ca acestea nu ar veni din China, deci teroretic ar trebuii sa ajunga mult mai repede nu dupa 3 Luni.
    Plus ca nu pot urmarii tresul coletului – sunt acestea lungi cu LV……etc. Pretul fiind de 23$ la acest colet – deci stiu ca pretul fiind mai mare, nu il costa prea mult sa dea un track number – care sa se poata urmarii pana la destinar.

    • In maxim 2-3 saptamani trebuia sa ajunga. De obicei daca iei cu Belgium Registered primesti tracking number, probabil ai ales Unregistered.

  • Ai primit pana la urma pachetele? Si eu am un pachet care a ajuns in Romania pe 11 martie si de atunci nu am mai primit nici un semn de viata.

  • Salut !
    La aceasta data pe track am urmatorul status
    Arrival at Destination

    2018-03-05 02:17:00 [RO]

    Arrival at Destination Post (Country: RO)

    2018-03-05 02:17:00 [GMT+8]

    Asta inseamna ca a trecut de BSI?
    Si ce trebuie sa fac fiindca pe site ul postei romane nu apare inregistrat nr tracking.
    Trebuie sa merg la posta sa intreb sau sa astept notificarea postei ?
    Multumesc pt raspuns si intelegeti-ma si pe mine ca sunt nou in bransa….

  • Ma gândesc! Între timp am găsit alta pârghie. Am văzut la TV ca banca poate bloca tranzacția, adică ia legătura cu banca ce a încasat plata și încearcă recuperarea sumei. Deja am vorbit și durează maxim 45 zile timp în care sunt ținut la curent cu desfășurarea procedeului!

  • Mădălin, nu găsesc adresa de e-mail iar Twitter nu am! Îmi poți spune care sunt pașii mai exact? Sau adresa în sine?

  • Stiti cumva daca recomandatele din Japonia (cod RX…JP) se opresc prin China? Sau daca sunt puse la gramada toate care vin si/sau au trecut prin China. Sunt curios daca am vreo sansa sa primesc comanda mai repede, avand in vedere si faptul ca pretul comenzii este de 113usd, si ar cam fi in interesul lor sa le platesc tva-ul.

    • Revin cu un update. Dupa 8 zile de la comanda am ridicat pachetul de la posta vamala.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.