La fel ca și în anii precedenți, noul an chinezesc este sărbătorit și de magazinele online care livrează în Europa. De această dată, noul an chinezesc este sărbătorit în perioada 27 februarie – 10 februarie, ceea ce înseamnă că în această perioadă majoritatea magazinelor chinezești lucrează cu personal redus. Acesta este principalul motiv pentru care procesarea comenzilor întârzie. Așadar, dacă ați făcut comenzi astăzi sau chiar și zilele trecute, probabil veți observa că timpul de procesare estimat este unul mai mare decât de obicei.
Am o comandă făcută pe AliExpress, astăzi, care nu a fost procesată până acum și nici nu cred că va mai fi trimisă luna aceasta. Deja timpul pentru expediere estimat de platformă a crescut la 22 zile. Comenzile făcute până astăzi au fost trimise toate. Probabil vor ieși din China tot luna viitoare, asta deoarece nu doar magazinele sunt în vacanță, ci companiile care se ocupă de transport, care funcționează la capacitate redusă în această perioadă.
Livrările din depozitele europene de la magazine precum Banggood sau Geekbuying sunt procesate ca de obicei, aici nu sunt întârzieri, drept dovadă tot astăzi am făcut o comandă la Banggood cu livrare din Franța, iar pentru aceasta am primit deja tracking number și săptămâna viitoare mă aștept să o primesc.
Ca fapt divers, Anul Nou Chinezesc va pica marți, 1 februarie 2022, și va începe anul Tigrului. 🐅
salut. poate ma ajuti cu un sfat ceva…am comandat un telefon pe 11 noiembrie pe Aliexpress si nici acum nu a ajuns. Apare in vama in Olanda (sau ceva de genul) inca din 7 dec. am deschis tichet la Ali si mi-au refuzat cererea de refund. azi mi-au inchis si comanda. Imi spun sa iau eu legatura cu vama, etc. Am refuzat ca nu vad a fi asta problema mea, dar nu stiu ce mai pot face. TRacking no e RU890381284NL
multumesc
Sa inteleg ca nu mai poti deschide disputa?