Că tot mă plângeam de Altex mereu, săptămâna trecută mi-au făcut-o și cei de la eMAG. Pentru că urmează să fac schimbul de ulei la mașină, și pentru că am aflat de promoția cu plata prin intermediul aplicației, am zis să-mi comand și eu ulei, mai ales că prețul acestuia era unul destul de bun. Produsul era pe stoc, așa că am plasat comanda plătind cu cardul.
Asta se întâmpla săptămâna trecută, luni dimineață. Am primit imediat un SMS prin care eram anunțat că voi primi produsele a două zi, așa cum eram obișnuit. Pe parcursul zilei n-am mai verificat contul, pentru a afla mai multe informații despre statusul comenzii, eram convins că voi avea produsul în 24 de ore.
A două zi, observ că pachetul meu nu fusese preluat de către curier. Sun să aflu dacă sunt probleme cu livrarea, însă niciun reprezentat nu putea să-mi ofere informații. Toți îmi spuneau că revin cu informații, însă acest lucru nu se mai întâmpla. Iar ca dezamăgirea să fie și mai mare, a doua zi produsul era listat cu un preț mai mic decât cel pe care îl plătisem eu. Plata o făcusem cu cardul, și n-am mai stat să anulez ca să comand din nou, deși puteam. Nu aveam nevoie urgent de produs, așa că am așteptat, m-am gândit că dacă nu mă sună nimeni înapoi trebuie să vină a doua zi.
Ziua următoare aceeași problemă, comanda era la stadiul de “comandă nouă”. În acea zi am sunat de 3 ori. Nimeni nu reușea să-mi ofere informații concrete despre ce se întâmpla. Ba chiar am fost sfătuit să anulez comanda și să fac alta. Am făcut chiar și o sesizare online, pe site-ul lor, dar bineînțeles că nici de această dată nu am primit un răspuns. Mi-am dat seama că nu are rost să mai insist pentru că n-are cine să mă ajute, așa am decis să aștept, așa cum fac și când comand din China.
Abia astăzi dimineață mi-a apărut în cont că produsul a fost preluat de către curier, iar comanda urmează să fie livrată pe data de 20 septembrie. O săptămână a trebuit să aștept pentru a primi o comandă, din România. Ca fapt amuzant, tot astăzi mi-a ajuns o comandă din China, făcută cu 2 zile înainte de aceasta. Eu sunt răbdător și nu mă deranjează să aștept, însă nu știu dacă toată lumea este dispusă să aștepte atât pentru o comandă. 😀
Ar trebui sa te bucuri ca macar primesti sms-uri :))
Dacă au văzut ce face concurența s-au gândit să mai reducă din diferență. Lasă că vin chinezii din urmă, dacă noi nu suntem în stare.
Am vreo 2,3 ani de cand nu mai comand de la eMAG. Am ales orice altceva decat ei. 🙂