• Caută

Livrare EU Priority Line – Banggood vs. Gearbest

Așa cum am menționat într-un articol anterior, cei de la Banggood au rezolvat problema cu transportul via EU Priority Line, au revenit la GLS, firma cu care ajungeau pachetele înainte de Royal Shipments. Ultimele comenzi pe care eu le-am făcut au fost trimise cu GLS, deci pot confirma acest lucru. Mai jos aveți o imagine (click pe imagine pentru mărire) în care puteți observa cât timp durează până ajunge un pachet livrat cu (EU) Priority Line de la Banggood vs. Gearbest (DHL Paket). În cazul de fată întâmplarea a făcut ca ambele pachete să ajungă în același interval de timp.

Sunt conștient că nu vor ajunge întotdeauna în 14 zile, însă chiar și 3 săptămâni mi se pare un termen de livrare rezonabil, având în vedere că nu trebuie să mai facem drumuri suplimentare la postă iar pachetul este livrat direct la usă de către curier. Îmi aduc aminte cum la început, când comandam din China, trebuia să aștept minimum o lună de zile pentru a-mi primi pachetul. Între timp logistica a fost îmbunătățită, metodele de livrare diversificate și numai cine nu citește înainte să facă o comandă poate să se mai plângă de timpul de livrare sau de taxe.

Livrare EU Priority Line - Gearbest si Banggood
Livrare EU Priority Line – Gearbest si Banggood

Sper ca aceste informații să vă fie de folos.

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

199 comentarii
  • Th, 19.12.2019 03:34 —
    The shipment has been processed in the parcel center
    We, 18.12.2019 15:30 —
    The shipment has arrived in the destination country/destination area
    Mo, 16.12.2019 03:40 Feucht, Germany
    The international shipment has been processed in the export parcel center
    Su, 15.12.2019 19:01 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.
    Sa, 14.12.2019 16:32 Köln, Germany
    The international shipment has been processed in the parcel center of origin
    Sa, 14.12.2019 16:24 Köln, Germany
    The shipment has been processed in the parcel center
    Sa, 30.11.2019 19:02 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.

    Acesta a fost numarul meu de urmarire CP007632700DE.
    Pana pe data de 14.12.2019 am putut sa introduc codul meu postal si imi aparea numele meu adresa mea tara de destinatie Romania, totul perfect!
    Cand s-a facut al doilea update in data de 15.12.2019 19:01 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL datele mi-au fost inlocuite cu ale unui francez SANDRINE LOUCHART. Acum oricare punct din Europa care scaneaza Awb-ul si nu-l proceseaza manual dupa ambalaj si eticheta lipita de ambalaj o sa fie derutat si in functie de experienta fiecarui angajat din fiecare centru coletul tau este directionat corespunzator sau redirectionat

  • Am aflat misterul coletelor incurcate de la o cunostinta cu care am stat de vorba, ii povesteam ca am facut o comanda in China si el mi-a spus ca face sute de comenzi in China anual si mi-a explicat el ca a patit.

    Noi toti cand plasam o comanda in china si se creeaza numarul de transport, in momentul receptionarii datelor de catre Detsche Post Dhl primim un prim update pe numarul de tracking si anume “The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.”.

    Cei care aveti doua astfel de update-uri in date diferite pe nr. de tracking aveti suprapunere de comenzi cu acelasi numar de urmarire pentru ca nu toata lumea comanda dintr-un singur magazin din asia ca sa se poata evita aceasta suprapunere de comenzi cu acelasi nr. de urmarire.

    Spre exemplu eu am comandat la Banggood cu nr. de tracking CP007632700DE, informatiile au ajuns la Deutsche Post Dhl in data de 30.11.2019, dupa care a aparut update-ul “The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.”

    Un francez in cazul meu a comandat in alt magazin si a primit acelasi nr. de urmarire CP007632700DE numai ca el a plasat comanda pe data de 15.12.2019. Mi-a aparut al doilea update “The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.” in data de 15.12.2019 iar acum datele mele de pe tracking au fost inlocuite cu ale lui pentru ca e cea mai recenta comanda, iti dai seama simplu pentru ca numai poti introduce codul postal al zonei tale.

    Acum poate unii spuneti “- Da si eu am avut doua update-uri “The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.” si tot mi-a ajuns pachetul fara probleme.

    Da! dar aici conteaza foarte mult de tipul de sortare in centre si cine e de servici in fiecare punct. Cei cu experienta stiu ca exista cazuri de suprapunere si fac sortarea manuala in momentul in care scaneaza Awb ul si isi dau seama ca ceva e in neregula. Altii pur si simplu il redirectioneaza si nu mai si uita pe cuite sa vada ce scrie ca sa poata sa-si dea seama unde e greseala.

  • Asta e track-ul primit de la cei de la Bangood
    CP007632568DE
    We, 18.12.2019 13:26 Köln, Germany
    The international shipment has been processed in the parcel center of origin
    Su, 15.12.2019 19:01 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.
    Sa, 30.11.2019 19:02 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.

  • Doar ca ce mi se pare dubios este de ce totusi a ajuns in Romania pachetul? Ar fi trebuit sa se duca spre Franta oarecum … Este posibil sa fi facut sortare manuala la pachet sa fi inregistrat Awb-ul manual de pe foaia lipita de cutie si nu prin scanare automata a Awb ului. Chiar nu stiu ce sa mai zic … astept urmatorul update sa vad … oricum maine dimineata ma duc pana la Urgent Cargus ca am niste cunostinte acolo sa vedem daca se poate face ceva sa modific adresa destinatarului

  • Apare si la mine ca a intrat in Romania dar tot stau cu emotii pentru ca mie pe numarul de transport imi apare tot francezul cu adresa lui si la Urgent Cargus nu apare in baza de date

    https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=CP007632700DE

    https://www.logistics.dhl/ro-en/home/tracking/tracking-parcel.html?submit=1&tracking-id=CP007632700DE

    codul meu postal in continuare nu merge pentru ca nu sunt recunoscut ca proprietarul comenzii si trebuie sa bagi zip code 58600 al francezului

    • Salut madalin
      Ai comandat pana acum cu Express shipping ? Pt ca m ar intresa un produs pt gradina care costa in jur de 160 de lei si nu as vrea sa stau o luna dp eu priority line
      Sau daca nu ai comandat ai idee daca as mai plati ceva in plus cand vine ?

  • Salut oameni buni , mă bag și eu în discuțiile voastre :)) cumpărat ceva de pe bangood , primit track DHL germania , iar acum a intrat în procesare in Koln , dar îmi arată următoarea direcție “Gr ” :))
    Oare e Grecia , eu aștept coletul in Romania :))
    O seara faina la toți !!!

  • Madalin te rog mult trimite-mi si mie niste numere de transport din comenzile tale deja finalizate pe care le ai primit deja in trecut, sunt curios sa vad cum a aratat tracking ul tau ca si traseu si ca informatii de actualizare te rog, cred k am descoperit ceva?!?!?!?! da-mi cateva ca model te rog

  • Mo, 16.12.2019 03:40 Feucht, Germany
    The international shipment has been processed in the export parcel center

    Am vazut la altii ca de aici din Feucht merge direct in Romania la Oradea, dureaza o zi, doua, trei de obicei, acum ca este cu sarbatorile probabil merge mai greu. Sunt curios daca intra in Romania, tare curios sunt sa vad dar tare mi-e ca o sa scrie alt oras din Germania mai aproape de granita cu Franta

  • Eu te cred dar eu sunt dovada vie ca doua persoane nu si-au primit coletele, probabil o sa le primeasca pentru ca eu le-am dat retur dar din ce-am inteles coletele acelea or sa ajunga din nou in Germania la Deutsche Post Dhl pentru resortare, ar fi misto la resortare sa greseasca iar adresele :))))))) pana la urma se satura aia si “solicita REFUND”.

    CHIAR!!! Sunt tare curios de treaba asta, ia gandeste-te umpic, sa presupunem ca tableta mea ajunge in Franta si ala o ridica si tace. Pe awb apare livrat in Franta. Eu imi iau banii inapoi. Chinezii nu castiga nimic!!! Doar nu se duce peste ala in casa sa ii ia tableta nu? :)))))))) …. dar ce dreaq sta aia in loc de o tableta cand ei vand miliarde de produse :)))))

  • Una peste alta apreciez din suflet ca ai creat acest blog Madalin, este foarte util si cred ca toti avem de invatat lucruri de aici din experientele fiecaruia. Bravo felicitari. Chiar as vrea daca nu te deranjeaza sa ma cauti pe facebook si sa-mi trimiti cerere de prietenie sa mai ma ajuti si pe mine cu una alta in cazul asta si nu numai, si pe viitor in cazul in care mai fac comenzi in afara, eu sunt pe facebook Gabriel Țarcă (obligatoriu cu diacritice “Ț” și “Ă”) https://www.facebook.com/tarca.gabi da-mi o cerere daca vrei, doar daca vrei

    • Multumesc pentru apreciere. Cred ca mai bine imi dai tu un like la pagina de Facebook (https://www.facebook.com/madalinliviu.ro/), asa vezi mereu ce mai postez iar daca vrei sa te ajut cu un sfat sau o parere ii poti lasa oricand un comentariu pe blog. Imi pare rau ca ai avut o experienta neplacuta, chiar de la prima comanda. Daca imi vei rasfoi blogul vei vedea ca eu am cateva zeci de comenzi facute, pana acum fara probleme. De aceea am si zis sa asteptam pana livreaza pachetul tau, pentru ca tot imi este greu sa cred ca s-a putut intampla asa ceva, este prima oara cand aud asta.

  • Ideea e ca am inteles, o sa se vada pe AWB ca pachetul se duce in Franta prost unde nu trebuie si chinezii imi dea banii inapoi dar trebuia sa fie un cadou pentru baietelul meu si chiar era o tableta performanta la banii astia 13 mil. 8 Gb ram ddr4 procesor Intel Quad Core de 2.4 Ghz ssd 256 ghz, misto tare, la noi nu gasesti la banii astia, dar asta e. O sa vad ce il mint pe baietelul meu si asta e.

    • Ce e putred si eu nu inteleg, Deutsche Post Dhl a folosit la telefon termenul de “luati legatura cu partenerii nostrii din csdrul companiei Banggood”; operatorii de la Banggood spun “luati legatura cu partenerii nostrii logistici de la Dhl Germania” si totusi la solutionarea litigiilor nu interactioneaza intre ei, aia spun ca nu pot sa ia legatura cu ceilalti si invers. I-am rugat si pe cei de la Urgent Cargus sa ma ajute ca au parteneriat logistic cu posta germana dhl, am prieteni la urgent cargus, le-am spus “-bai tot ce vreau de la voi este sa stiu sigur ca ajunge mesajul meu la Dhl Germania atata tot ca automat aia cand or sa vada ca voi a-ti trimis mesajul o sa-l bage altfel in seama decat daca trimit eu. Ce-a fost mai haios e ca i-am rugat pe cei de la Bucuresti de la Dhl express sa ma ajute si mi-au spus ca nu au absolut nicio treaba cu Dhl Germania dar in acelasi timp au recunoscut ca si Dhl express si Dhl deutsche post sunt subdiviziuni ale firmei mama. Astia cred k sunt certati intre ei tot.

  • Ca sa fac asa o recapitulare sa intelegeti voi eu am facut o singura comanda in viata vietilor mele in afara tarii, asta la Banggood si ea a primit tracking no. (CP007632700DE – nume Gabriel Tarca adica eu.)

    Alte doua persoane care au comandat tot de la Banggood au primit numerele astea (CP007575358DE – nume Vaduva Novac Romania, jud. Gorj) si (CP007575812DE – nume Ronni Mori, Italia) amandoua AWB-uri pe numele meu pe adresa mea atribuite prost de nemti la Deutsche Post Dhl.
    M-am trezit intr-o zi cu telefon de la Urgent Cargus ca o sa mi se livreze un pachet cu un numar de transport ciudat, asa s-a exprimat soferul cand m-a sunat. Cand a ajuns soferul la mine m-a chemat la masina, am vazut ca e o punga mica neagra cu doua fiare inauntru, asa la pipait pareau sa fie piese de masina ceva bielete, capete de bara, sub factura de la Urgent Cargus care a fost pe numele meu, lipit pe punga era o alta eticheta cu numele doamnei si adresa ei din Gorj cu numar de transport CP007575358DE.
    I-am dat retur la colet.
    Dupa doua zile de la aceasta patanie am primit mesaj de la Dhl express bucuresti ca am un colet in italia, am zis gata asta e tableta. Dupa alte doua zile tot Dhl Romania imi spune ca nu e treaba lor sa-mi livreze coletul pentru ca a ajuns accidental in reteaua DHL EXPRESS, trebuia Deutsche Post Dhl sa trimita coletul catre Urgent Cargus, binenteles acest colet avand alt numar de urmarire fata de cel al comenzii mele, adica numarul italianului Ronni Mori CP007575812DE (informatia asta o am de la Banggood ca le-am dat lor nr. de transport spre verificare ca le-am zis ca o sa mi se livreze mie si ei mi-au zis ca nu are cum sa fie coletul meu ca proprietar e RONNI MORI)
    In tot acest timp pe numarul meu real de transport nu am avut nicio actualizare de transport nimic. Intr-un final primesc si eu update la numarul de transport ca packetul este procesat in Koln dix dupa doua saptamani cum a si zis MADALIN ca va fi. Dupa care alaltaieri pe 15 s-a facut acel update („Su, 15.12.2019 19:01 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.”) si gata, numai este coletul meu, este al unui francez. I-am zapacit pe operatorii de la BANGGOOD, am intrat pe Chat Live de 30 de ori, am trimis zeci de email-uri si la Deutsche Post Dhl si la Dhl express si la Dhl Parcel si la Dhl Packet si peste tot. Operatorii de la Banggood imi spun ca sa stau linistit ca la ei apare ca mi se va livra mie si ca nu e nicio problema. Cum pot eu sa mai am incredere in ce spune Banggood cand doi oameni asteapta coletele care au ajuns la mine. Daca aia avea in pachete niste produse de zeci de milioane si eu eram un nenorocit si taceam din gura???

    • Daca pachetul chiar va ajunge in Franta (vom afla zilele urmatoare), atunci DHL este cel care a incurcat pachetele si ei ar trebui sa fie trasi la raspundere.

  • CP007575812DE nu este coletul meu, au pus adresa mea si numele meu gresit pe el, este comanda unui italian, Ronni Mori il cheama. Asta e comanda mea CP007632700DE doar ca acest colet are adresa unui francez si se duce in Franta la SANDRINE LOUCHART, cod postal 58600 in FOURCHAMBAULT. Pana pe data de 14.12.2019 pana sa faca update-ul ala cu (“Su, 15.12.2019 19:01 —
    The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL.”) aparea numele meu cu adresa mea, dar de cand a facut update-ul asta apare francezul. Am sunat la Deutsche Post Dhl la nr. de telefon +492284333112, e singurul pe care pot sa sun cu cartela de Romania decat ca e complicat pentru ca iti intra prima data robotul in germana si nu intelegi nimic dar am apasat si eu “1” si apoi “2” ca a spus la un momendat ceva in germana de genul “expediten internationalen” si am inteles si am intrat cu un operator si l-am rugat sa vb in engleza si ne-am inteles si mi-a spus ca nu poate sa imi dea nici-o informatie despre nr. de transport CP007632700DE pentru ca cica nu este proprietatea mea, este proprietatea lui SANDRINE LOUCHART din Franta, si i-am zis sa-mi dea adresa lui de email din cadrul companiei sa-i trimit INVOICE “factura” sa fac dovada ca sunt proprietar, am facut print screen-uri la comanda mea din aplicatia BANGGOOD, i-am trimis factura tot ce trebuie si mi-a raspuns pe email ca solicitarea mea nu se ia in considerare pentru ca e treaba EXPEDITORULUI (in speta magazinul BANGGOOD) sa faca sesizari. Am intrat cu un operator BANGGOOD pe Live Chat si mi-a spus ca nu e treaba lui sa ia legatura cu Deutsche Post Dhl ca sa iau eu legatura cu ei, si le-am explicat ca am vb cu nemtii la telefon si mi-a zis ca daca magazinul BANGGOOD dovedeste ca comanda mea este CP007632700DE se rezolva, insa ne invartim in cerc ca nemtii spun vorbeste cu chinezii, chinezii spun vb cu nemtii, asa ca francezul daca e baiat destept se face cu o tableta de 13 milioane pe gratis. bravo lui.

  • Tableta mea e ca si pierduta, ori o ridica francezul ala si tace din gura frumusel, ori ii da retur si ajunge la mine prin februarie, dar francezul cand o sa desfaca cutia o sa vada ca e tableta inmauntru si tace din gura ca el e proprietar pe AWB, iar eu trebuie sa cer banii inapoi la chinezi si sa vedem daca mi-i returneaza

    • daca nu mai ajunge tableta la time poti lua bani inapoi vb cu asistenta , practic nu ai pierdut nimic

    • am vazut acel video si cand vei vorbi cu asistenta iei vor verifica ca dhl a modificat adresa si numele si awb a ramas la fel si iti vei primi bani inapoi pe cele 2 produse

    • vad ca pachetul tau este in roma suna cat mai urgent la dhl si vb cu iei in engleza si le explici cum sta treaba , ca si spune ca au nevoie de informatii suplimentare

  • Nu mai am nicio speranta sa ajunga la mine frate, aceeasi situatie a fost cu celelalte doua numere de transport, ITALIANUL RONNI MORI și ROMANA VADUVA NOVAC DIN GORJ, amandoua au fost facturate cu numele meu si m-am, trezit cu curierul la usa, unul mi-a fost livrat prin Urgent Cargus (doua brate metalice pentru un scaun cu rotile pentru persoane cu dizabilitati) si unul se livreaza prin DHL Express cred ca maine imi ajunge, trebuie sa-i dau retur si la ala, si ce crezi ca fac astia in momentul in care dai retur?????? le trimit inapoi tocmai in Germania la Deutsche Post DHL ca ei sa le reproceseze, iti dai seama cand ajung coletele alea catre proprietarii adevarati? si daca te-ai uitat pe filmare, cand introduci codul postal pe site la Deutsche Post DHL sub numarul de transport iti arata adresa proprietarului (destinatarului) unde trebuie sa ajunga iar la mine acum o sa vezi ca pe nr. meu adevarat de transport o sa apara de la ”FEUCHT” spre FRANTA

    • E prima oara cand asa ceva, de aceea mie imi vine greu sa cred. Am la activ cateva sute de comenzi pe site-uri precum Gearbest, Banggood sau AliExpress si pana acum nu am avut nici macar o singura problema.

    • Am vazut clipul. Incontinuare zic sa mai astepti cateva zile, daca pana la sfarsitul saptamanii nu ajunge in Romania, atunci putem trage o concluzie.

  • Referitor la comenzile din Asia, parerea mea personala e sa ni comandati niciodata nimic in viata voastra din China cel putin pana nu rezolva problemele de transport. Stiti comanda mea despre care faceam vorbire in comentariile anterioare? Deutsche Post Dhl mi-a trimis-o la un francez si mie mi-a trimis alte doua comenzi de la alti proprietari, de la un italian si de la o romanca din Gorj, adica saptamana trecuta in locul tabletei pe care am comandat-o cu numarul de urmarire CP007632700DE, am primit alte doua comenzi de la alte doua persoane iar tableta mea se duce spre franta. Am trimis o suta de email uri catre Deustche Post Dhl, niciun raspuns. Asa ca NU COMANDATI DIN CHINA, LUATI TEAPA

    • Pachetul cu numarul de tracking mentionat de tine mai sus, inca nu a fost livrat, este momentan in Germania, conform tracking-ului DHL Paket. Eu zic sa mai astepti cateva zile, nu te grabi sa tragi concluzii.

    • Salut,
      Am citit articolul tău referitor la Priority Line shipping. Am comandat de pe Gearbest pe 28.10 o baterie pentru drona care a ajuns la DHL: https://www.dhl.de/en/privatkunden/pakete-empfangen/verfolgen.html?piececode=WELEU9301000442YQ
      De pe data de 16.11 nu s-a mai mișcat din Germania. Am contactat Gearbest de mai multe ori și mi-au zis sa aștept. În cele din urma am deschis un tichet pe platforma lor, după care m-au trimis sa întreb la posta. Am sunat la DHL DE, mi-au spus ca nu îmi pot da detalii despre colet întrucât nu sunt eu expeditorul și sa contactez Gearbest. Am făcut asta și Gearbest din nou mi-a zis sa aștept și ca deadline-ul e sfârșitul lunii decembrie. Nu mi-am luat și asigurare pentru colet întrucât am vânat un preț cât mai mic.
      Coletul sunt convins ca nu mai ajunge, întrebarea mea este dacă mai am vreo șansă să recuperez măcar o parte din bani?

      Thanks!

    • Salut,
      Vezi ca pachetul tau este la Urgent Cargus, cu statusul 03.12.2019 07:11 Adresa destinatar gresita. Ia legatura cu ei. Numarul de tracking pentru Urgent Cargus este acesta: CQ246027645DE
      Poate nu au trimis pachetul inapoi, desi a trecut ceva de atunci.

  • Oricum am invatat o prima lectie referitor la informatiile de urmarire atribuite numerelor de transport de la Chinezi, se actualizeaza foarte greu, eu am coletul aproape livrat si in continuare nu am nicio informatie la numarul de transport din China, sunt curios cand o sa-mi apara Tracking Info si pentru numarul de transport de pe BANGGOOD

  • Din acest motiv ti-am scris mai devreme pe blog cam cat dureaza sa ajunga la mine pentru ca e un lucru pe care il fac prima data in viata mea si stau umpic in dubii, nu cunosc logistica acestor transporturi, nu cunosc nivelul de seriozitate al acestor companii asiatice, in schimb am fost maxim incantat de pretul tabletei comparativ cu romania, am dat 1300 de lei la ei si la noi este undeva la 2700 echivalentul la specificatii.

  • https://www.dhl.ro/exp-ro/express/urmarire_expedieri.html?AWB=9534465183&brand=DHL
    intra pe link-ul asta si uite-te si tu ca ai mai multa experienta ca mine în ceea ce priveste cumpararea de produse din China, la mine e prima data, astazi am primit sms de la DHL ca mi se va livra in zilele urmatoare un colet de 1,5 kg doar ca am fost umpic sceptic pentru ca acum coletul meu are alt numar de transport si am sunat la ei la DHL si mi au spus ca da intradevar este un colet din china preluat de ei din Italia venit până acolo cu posta germana si acum din ce am vazut pe numarul nou de transport o sa ajunga la bucuresti si de acolo livrare direct la mine in localitate (eu sunt undeva la periferia bucurestiului in localitatea Chirnogi, municipiul Oltenita)

  • Deci cu totul a durat 10 zile lucratoare, e super marfa EU Priority Line, decat sa dau cu 5-6 milioane mai mult in Romania pe un produs mai bine comand din China si astept 2-3 saptamani, e super cool

  • Coletul meu (tracking nr. CP007632700DE – BANGGOOD livrat în data de 30.11.2019) a ajuns în Italia, a fost preluat de DHL Express de la Poșta Germană și a primit alt nr. de urmărire 9534465183, ”am sunat la DHL România și mi-au spus ei”, a plecat spre ROMÂNIA din ITALIA – BOLOGNA la ora 5:00 de dimineață, am primit și mesaj pe telefon, deci în concluzie până acum sunt 10 zile calendaristice respectiv 7 zile lucrătoare; din experiența ta Mădălin cam cât mai durează să ajungă la mine dacă azi la 5 de dimineață a plecat din ITALIA?

  • Salutare..
    Am facut o comanda pe Gearbest in valoare de 280 euro… singura varianta de expediere era Priority Line… expedierea s-a facut in 06.12.2019… faza e ca la tracking imi apare : “The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically” … apare “in transit”…. apoi scrie: Germany _DHL Paket…. apoi : Romania-Romanian Post
    Sa ma astept sa imi vina pachetul la Posta si sa platesc taxe vamale si TVA? Stiam ca prin Priority Line nu ajunge la posta….. Ati mai intalnit o situatie de gen?
    Multumesc

  • Salut Madalin, astazi 08.12.2019 mi s a modificat statusul pe Banggood din “Shipped” in “Awaiting Reviews” si mai mi a aparut Delivery Info: unde scrie Delivery Date 08.12.2019 si 5 stele; ce inseamna asta, a fost livrat astazi? e posibil sa fi ajuns in Europa sau ce inseamna asta? Informatiile despre tracking sunt tot neafisate CP007632700DE, banuiesc ca din experienta ta stii despre ce e vorba …

  • Referitor la Tracking Info CP007632700DE livrat în data de 03.12.2019, în principiu din experiența ta, cam la câte zile după ce a fost livrat pachetul să mă aștept să apară informații despre tracking în aplicație?

  • Madalin Liviu, pentru cultura mea generală și nimic mai mult, sunt curios care e procedura de livrare a acestor colete din China către Europa? Spre exemplu în cazul meu personal (EU Priority Line – DHL Packet, tracking number CP007632700DE) ce să înțeleg? că există un depozit în Germania? sau are zbor direct China – Germania? Există și depozite în Europa? spre exemplu mie îmi apare că pachetul se livrează din China … are avion China – Germania și apoi cu Microbuz până în România?

  • E posibil sa intarzie fiind luna cu sarbatori? chiar mi as dori sa vina in perioada craciunului sa vina “mos craciun” am sanse, ce parere ai din experienta ta Madalin?

  • Salut, am comandat o tableta Teclast X4 de pe Banggood, numarul transportului este CP007632700DE, pe aplicatia Banggood nu mi apar informatii legate de transport, zice ca sa astept, daca bag numarul pe site urile acestea de pe google de monitorizare imi apare DHL Paket Germany am bifat EU Priority Line, dar informatiile sunt indisponibile despre pachet, comanda am facut o pe 28.11.2019 si apare Shipped 03.12.2019 cu data estimata a livrarii 26.12.2019, am vazut ca aici se vorbeste de GLS la EU Prkority Line, la mine apare DHL Paket

  • Sa inteleg ca prin EU Priority Line la Banggood coletul nu mai trece prin vama: deci nu se mai plateste TVA in vama? Merci frumos Razvan

  • Ma cam ia cu emoții Madalin cu cei de la Banggood. Nu s-a schimbat nimic cu acel tracking „Puurs,Belgium, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS” , comanda după 22.08. Ce crezi ca ar trebui să mai fac sau cat sa mai astept? Cred ca tu stii cel mai bine la cate comenzi ai dat. Nu am nici asigurat pachetul

  • Poate stiti voi cum sa procedez… Am comandat ceva de la Banggod prin iunie cu optiunea EU priority, coletul a intarziat, i-am contactat, mail de scuze, 500 puncte, trebuia sa ajunga dupa 20 august. I-am contactat din nou si mi-au spus sa ma duc la posta din cartier. Acolo nu apare nimic pe numele meu. Cum sa fac mai departe?

    • Da, chiar acest mesaj l-am primit. Am vorbit cu ei prin chat si m-au trimis la posta. Ma gandeam ca poate ar fi bine sa contactez vreun curier dar nu stiu cine livreaza. Am sa mai vorbesc cu ei o data. Multumesc.

    • Daca ai primit acel mesaj inseamna ca pachetul a fost trimis cu Royal Shipments. Nu ai verificat pe tracking unde a ramas blocat? Oricum, intra pe chat si explica-le ca ai primit acel mail, ai asteptat pana acum si nu ai primit pachetul. Ar trebui sa iti faca refund fara discutii.

    • Salut Madalin, am facut comanda pe 22.08 de un Xiaomi mi 9t de la Banggood cu un cupon de la tine, am optat ptr optiunea EU Priority Line, fără asigurare pachet, însă cu tracking number-ul lor imi apare următorul mesaj de pe data de 23.08.2019: “Puurs,Belgium, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS”. Termenul de livrare estimat este 15.09, însă vad ca nu sunt modificări pe parte de logistica, ai idee ce se intampla?

    • Salut,

      Pana nu ajunge in Europa nu se actualizeaza pe tracking. Abia cand ajunge in Belgia apare. Daca nu intarzie, ar trebui ca saptamana asta pana la sfarsit sa ajunga in Belgia.

  • ” Shipping Method: EU Priority Line”. Mai departe nu stiu insa site-ul DPD HK e plin de comentarii cu oameni care au pachetele blocate, in unele cazuri si 40 de zile.
    Vad ce obtin saptamana viitoare; deocamdata se preconizeaza sa fie un nou Royal Shipments….

    Package status: In transit
    Country: Hong Kong [CN] -> Romania
    Destination:

    Origin:
    2019-08-14 12:00, Arrived In Hongkong, Waiting To Fly Away.
    2019-08-13 21:30, Leaving The Shenzhen Operations Center.
    2019-08-13 14:32, Shenzhen Operations Center Processing Package Information.
    ======================================

    Uite si site-ul oficial de tracking (vezi comentariile): https://www.trackingmore.com/dpd-hk-tracking.html

    • Eu nu stiam sa trimita cu DPD. E prima oara cand aud asta la Banggood. Am vreo 5 comenzi facute in August cu EU Priority Line la Banggood si toate au fost livrate cu GLS, in 2 saptamani.

    • Salut.

      Revin aici cu un update – am primit pachetul la aproape 2 luni dupa ce l-am comandat, stand de pe 13.08 pana pe 14.09 de la HK spre DE.
      Am facut si claim pe PayPal care a tot amanat termenul de rezolvare de pe 21 spre 23 si acum Oct 04. Am incercat sa-l inchid manual dar nu se poate.

      Intre timp, pachetul comandat saptamana trecuta deja a ajuns in Franta. Noi sa fim sanatosi…

      Origin:
      2019-09-23 06:39, Otopeni, Romania, Import Scan
      2019-09-23 03:11, Otopeni, Romania, Arrival Scan
      2019-09-20 09:30, Vecses, Hungary, Departure Scan
      2019-09-19 16:30, Vecses, Hungary, Arrival Scan
      2019-09-19 10:45, Vienna, Austria, Departure Scan
      2019-09-19 10:30, Vienna, Austria, Arrival Scan
      2019-09-19 02:07, Nurnberg, Germany, Departure Scan
      2019-09-18 22:32, Nurnberg, Germany, Arrival Scan
      2019-09-18 15:15, Herne-Boernig, Germany, Departure Scan
      2019-09-18 14:17, Herne-Boernig, Germany, Origin Scan
      2019-08-13 08:31, Germany, Order Processed: Ready for UPS

    • Salut,

      A facut 2 luni pentru ca a venit cu “European Railway Direct Mail” si nu cu “Eu Priority Line”, asa cum am banuit de la inceput. Asta e traseul pe care il urmeaza cand vine cu ERDM. Cel mai probabil au gresit cand ti l-au trimis. 😀

  • E un aspirator – ma astept sa aiba ceva volum dar nu mai mare decat niste rezerve de filtru de aer.
    Nu am mai avut pana acum problema aceasta sa nu imi apara nici un numar de tracking sau sa stea cu saptamanile in Asia.
    Nu stiu in ce masura protestele din HK influenteaza transportul – pare trimis cu DPD iar experienta mea cu ei e destul de proasta.
    Ma gandesc serios ca daca saptamana viitoare nu ajunge in EU, sa cer refund prin PayPal.
    Inteleg ca sunt intarzieri si probleme dar sa platesti pentru priority si tracking si sa nu primesti nici una, nici alta mi se pare complet aiurea.

    • Nu a fost cumva trimis cu “European Railway Direct Mail”?

      Stiu ca Banggood lucreaza cu GLS pentru EU Priority Line si nu DPD.

  • Salut.

    Am plasat o comanda pe 9 august cu EU Priority Line si pana in acest moment nu am tracking. Dupa ce am vb cu suportul, mi-au dat un link care arata ca pe 13 ar fi ajuns in HK si … atat.
    Ironia face ca un pachet cu nimicuri trimis standard comandat tot atunci a ajuns deja.
    Cele 15 zile lucratoare mentionate de ei (https://www.banggood.com/Shipping_hl70_at321) trec azi si enervant este ca nu am nici macar tracking.

    Ai vreo recomandare?

    Merci

    • Salut,

      Foarte ciudat faptul ca nu ai tracking number, de obicei apare in cont imediat cum a fost trimis produsul. Este cumva ceva voluminos? De obicei la astea apare mai tarziu numarul de tracking.

  • Salut Madalin, vreau sa-ti multumesc pentru vouchere, am luat un Xiaomi Mi A3 si Roborock 2. Aspiratorul a ajuns deja, insa vad ca telefonul a ramas in Belgia si are statusul de transit deja de 8 zile, sa-mi fac griji?
    2019-08-20 11:28
    Puurs, The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.
    Cu stima,
    Mihai

    • Salut,

      Nu a ajuns inca in Belgia, acel status indica faptul ca a fost facuta o cerere catre GLS pentru ridicarea pachetului, atunci cand va ajunge in Belgia. Este normal, nu ai de ce sa iti faci griji. De obicei dureaza 2-3 saptamani pana ajunge in Belgia iar de acolo 2-3 zile pana in Romania.

      Probabil aspiratorul l-ai comandat atunci cand a fost disponibil in depozitul din UK, de aceea a ajuns atat de repede.

      Cu placere!

  • eu am comandat de pe banggod smartwatch xiaomi stratos cu livrare priority line….si surpriza….mi-a venit acasa prin posta….nu mai stiu exact cat a durat…..vreo 3-4sapt…..se poate asa ceva?….

  • Salutare din nou.
    Ai cupon de reducere pentru acest produs ?
    Ce bifez ca să ajungă fără taxe și alte probleme în Romania ?
    Mulțumesc anticipat.

  • Pachet trimis de Banggood pe 1.08 ajuns pe 12.08 la mine – eu zic ca e bine. 😀

    N-am avut probleme pana acum cu banggood, imi plac pentru ca au multe produse pe stoc – comparativ cu gearbest.

  • Am 2 comenzi banggood, ďin 12 respectiv 30 iunie. Sunt blocate, unul la Nisa, unul la Londra. Trimise cu Royal. Mi-au zis si mie ca au renuntat la acest transportator, si sa astept pana in 25 ca imi dau banii inapoi pe prima comanda. Sunt primele comenzi la ei, si foarte posibil si ultimele …

    • Am scris despre problema cu Royal aici. In articolul acesta era vorba despre serviciul de curierat actual. Au renuntat la Royal Shipments, deci nu vor mai fi probleme de genul. 🙂

    • Confirm. Cu GLS n-am avut niciodata probleme, livrare rapida in maxim 3 saptamani direct la usa. 🙂

      Au dat-o in bara cu Royal dar macar au intrerupt contractul destul de rapid. 🙂

  • Colet trimis de Gearbest pe 10.08.2019 si nu mai are niciun status.
    Comenzile vechi au venit foarte repede, maxim 14 zile.
    2019-08-10 18:05
    The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

    • Pana nu ajunge in Europa nu isi schimba statusul, momentan n-ai de ce sa iti faci griji. 🙂

      Nu ajung de fiecare data fix in 14 zile, se intampla sa mai aiba intarzieri, asa cum am mentionat si in articol. 😀

    • Greu,

      2019-08-18 15:01:00
      Port of Destination BUD, Parcel arrived at the airport.

      2019-08-17 08:07:35
      Hongkong, Departed Hongkong Sorting Centre.

      2019-08-13 17:00:00
      Hongkong, Arrived at Hongkong Sorting Centre.

      2019-08-12 22:00:52
      ShenZhen, Sent to HongKong Sorting Centre.

      2019-08-10 13:53:54
      Departure in Location Warehouse Sorting Centre.

      2019-08-10 13:31:34
      Shipping Label Printed.

      2019-08-10 13:31:34
      Confirmed & Prepared For Packing.

      2019-08-10 12:11:09
      Order Created.

  • In sfarsit! Cam tarziu si-au dat seama ca trebuie sa renunte la Royal. Inainte de astia am avut ~30 comenzi facut cu PL – GLS si toate au ajuns in 2-3 saptamani, fara intarziere sau alte probleme.

  • Livrare 1 prin EU Priority Banggood – pachet lovit, am avut insurance, mi-au dat inapoi doar 90 de dolari din 250 USD.

    Livrare 2 prin EU Priority Banggood – o astept de 2-3 luni, nu vor sa imi dea inca banii desi iar am shipping insurance, sa mai astept pana pe 25.08 ca au ei confirmare ca vine pachetul. Valoare colet tot aprox 250 USD.

    Parere foarte proasta Banggood dupa >50 de comenzi de valoare mica foarte ok.

    • Stiu de problema, acum au rezolvat (dovada in imaginea din articol 😀 ), au schimbat curierul, am scris si eu despre asta aici. Ti-au zis sa mai astepti pentru ca au fost cazuri in care pachetele au ajuns. Si eu sunt in aceeasi situatie, acelasi lucru mi l-au zis si mie. Se pare ca inca mai cred ca vor ajunge pachetele. Oricum daca ai avut asigurare primesti toti banii inapoi.

  • Da, ai dreptate, la livrările EU pl nu e mare diferența. Eu am avut o supriza plăcută : zilele trecute mi a ajuns un colet in 14 zile, prin China Post Small Packet Plus! Normal ajung in 2 luni…

    • Aproape toate pachetele ajung repede în țară (cele livrate prin poștă), problema este la poșta română care le tine in saci săptămâni întregi până să le scaneze sau sa le trimită mai departe. Pachet trimis prin posta (Singapore) ajuns in 4 zile la București, deci se poate. 🙂

  • 1
  • 2

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.