LightInTheBox este un magazin chinezesc pe care eu l-am descoperit în urmă cu 3-4 ani de zile. Pe atunci magazinele din China nu erau atât de populare la noi în tară, drept urmare am stat puțin pe gânduri până să plasez prima comandă. Nu știam cum stă treaba cu plata online și nici dacă chiar este pe bune treaba cu transport gratuit indiferent de prețul produselor comandate. După mai multe zile de documentări, am decis să îmi fac curaj și să plasez prima comandă.
După această experiență au mai urmat și alte comenzi, iar până în prezent am ajuns să acumulez aproape 20 comenzi doar la acest magazin. Totul a fost în regulă, produsele au ajuns, iar eu am fost foarte mulțumit. Într-un cuvânt chinezii au fost serioși și nu mi-au dat motive de îngrijorare.
Dacă ești la prima comandă pe LightInTheBox, hai să-ți explic cum stă treaba, adică cum poți cumpăra fără să plătești în plus alte taxe vamale sau TVA, care este metoda de plată pe care să o folosești și care sunt produsele cu cele mai bune prețuri!
VEZI TOATE PRODUSELE CU TRANSPORT GRATUIT IN ROMANIA
În general, cei de la LightInTheBox nu oferă transport gratuit, însă dacă alegi transportul prin metoda “Super Saver Shipping with Tracking”, poți plați maxim 10$, adică o valoare apropiată de prețul pe care îl plătești în tară pentru curierat rapid. Este destul de ok, având în vedere că produsele sunt trimise direct din China iar în acest preț primești și tracking code (poți urmări pachetul).
Dacă alegi Expedited Shipping, pachetul va fi trimis prin DHL, iar la intrarea în tară va trebui să plătești 100 lei către DHL pentru a putea trece vama. În caz contrar, poți urma pașii de aici și iți poți face singur vama pentru produsele comandate.
Există și o variantă prin care poți cumpăra fără să fie nevoie să mai plătești taxe vamale sau TVA. Atunci când deschizi o categorie de produse, bifează întotdeauna opțiunea “Shipping Locally”, în felul acesta îți vor fi afișate doar produsele care sunt livrate din depozitul European.
Astfel, vei evita taxele, iar pachetul va ajunge mult mai rapid la tine acasă. Referitor la plată, magazinul LightInTheBox acceptă plata cu cardul, Western Union sau Paypal. Eu recomand întotdeauna PayPal, însă poți folosi cu încredere chiar și cartea de credit.
În cazul în care nu ești mulțumit de calitate produselor sau numărul ales nu se potrivește, poți returna pachetul în maxim 30 zile de la dată sosirii. Spre deosebire de alte magazine chinezești, LightInTheBox îți permite să returnezi produsele comandate către depozitele din Europa, chiar dacă acestea au fost comandate din China.
În felul acesta, costul transportului nu va fi unul foarte mare, pentru că trebuie să știi că va fi suportat de tine ca și cumpărător. Prețurile practicate de LightInTheBox sunt asemănătoare cu ce întâlnim și la alte magazine chinezești, însă acesta oferă periodic cupoane de reducere, cu ajutorul cărora poți economisi bani cu care iți poți achiziționa alte produse. Le poți găsi și pe blogul meu sunt disponibile pe pagina dedicată acestora, iar eu încerc să le actualizez periodic.
Alternative LightInTheBox
Dacă ați fost dezamăgiti de acest magazin sau poate nu ați găsit produsul căutat, puteți încerca și alte magazine din China cu livrare gratuită în România, serioase și cu o gamă largă de produse. În urma experiențelor avute eu recomand următoarele două magazine:
Bună ziua. Am comanda 2 rochii si o pereche de sandale. O rochie si sandalele le aveau in stoc. Cealalta rochie …După 3 zile de corespondenta m- au lasat sa o schimb cu un alt model. Am ales cateva si am întrebat care e cea mai rapida comanda. Mi- au răspuns si am ales un model mai scump. Comanda a durat 4 saptamani. De la plata pana a ajuns coletul. Toate au fost conform cu imaginile prezentate si detaliile de la fiecare model. Nu am platit nimic in plus. Coletul a ajuns, din China, cu dpex , prin Bulgaria …ca sa se evite taxele din România si sa ajunga mai repede. In România a fost preluat de dpd…divizia Romania a dpex- ului.
Nu știu in ce viața ai primit tu marfa calumea, #Madalin. Am dat comanda de un costum pt iubitul meu, cică din in. Nu știu ce material e, dar in nu este in nici un caz. Va bateți joc de oameni grav. In magazinele chinezești mai găsești ceva atractiv, ce mi au trimis ei nu e nici de purtător casa, da pai la un botez. Rușine sa le fie si sper sa le închidă site ul asta de cacat. Bine ca nu am comandat ceva mai costisitor.
Eu am publicat acest articol pe 11 aprilie 2016 20:58, posibil ca s-au mai schimbat unele chestii de atunci. 🙂
NU COMANDATI DE PE ACEST SITE, este SCAM!
O mare teapa!
Am comandat de la ei si nu am primit niciodata marfa, dar statusul comenzii aparea LIVRAT! Le-am si scris, nici macar nu m-au bagat in seama.
Daca ar fi singurii de pe piata nu as mai comanda de la ei!
Am platit cu cardul 303 lei niste huse de canapea, am primit mesaj că pachetul e pe drum apoi am primit email că nu am platit și pachetul meu s a întors. Ce pot sa fac? Am dovada plății!!!
sa nu mai comanzi niciodata de la ei!
Si eu am comandata de la ei (noroc ca era ceva ieftin) si nu am vazut niciodata marfa, chiar daca statusul comenzii aparea LIVRAT!
Ca și multe alte chinezării ieftin și fără de calitate. Calitatea produselor este de doi bani comparativ cu prețul și pe deasupra sint întârzieri la transport și bineînțeles că aproximativ toate articolele nu corespund mărimilor expuse pe site-ul lor oficial, totul este o făcătură.
Salut, am încercat sa dau comandă, deși înainte de a trece la plată costul coșului era 1470 lei, odată trecut la plată s a transformat în USD iar după ce am înscris datele cardului m a atenționat că urmează să plătesc 6830 lei. De ce?
Am comandat o bluza de dama acum doua zile și nu m-am descurcat cu plata.Ideea este ca nu vreau sa plătesc cu cardul ci cash la livrare.
Mai bine nu mai comandați D-na Maria este țeapă, eu am cumpărat mai multe articole de îmbrăcăminte, încălțăminte etc și totul este fake (făcături) marfă de o calitate redusă.
CINE MA AJUTA SA IAU LEGATURA CU EI SA-MI TRIMITA CE AM COMANDAT SI SA-SI IA CIURUCURILE INAPOI???
90% din comenzile facute la ei au fost sub orice critica fata de ceea ce prezinta ei:
-am comandat pulovar gros lung si am primit o carpa f subtire cu ochi sariti si gauri;
-am comandat jacheta din blanita cu mai multe culori pe ea c mai mult grena si am primut una cu culori spalacite!
-am comandat PALTON din stofa groasa si am primit PARDESIU dintr-un material oribil si subtire cu acelasi imprimeu ca paltonul!
-am comandat costum matase pantalon si bluza si le-au trimis neterminate, la gat decolteul nefinisat, mancile la fel, au ramas doar croite si atat!
Ma am si altele dar nu mai am timp!
Cei care au impachetat coletele, trebuie aspru sanctionati si dati afara!
NU AU RESPECTAT NIMIC! RUSNE SA LE FIE!
Mare dreptate aveți D-na Florica…Și eu am luat țeapă cu firma asta de 2 bani, niște ciurucuri, gunoaie ce să mai la deal la vale, chinezării ieftine
Dacă vrei să strici banii pe aceste ….produse ….este problema ta!
Dacă îți trimit prostii nu ai nici o șansă să recuperezi banii!!!
Am pățit cu un palton!
COMENTARIILE CARE LE SPUNE ADEVARUL DESPRE INSELATORIILE CARE LE FAC CU NOI, NU LE AFISEAZA AICI!
CINE E MADALIN CARE LE RASPUNDE UNORA LA INTREBARI, CA NICI CU EL NU POTI LUA LEGATURA SA-TI DEA NISTE SFATURI???
Si eu cu un palton si mai multe produse!
Nu trebuie sa le platesti nimic iar daca vine coletul trebuie desfacut si sa se spele pe cap cu ce contine in caz ca nu e ce ai comandat! Asa trebuie sa faca toti, sa nu dea nici un ban inainte!
Am facut o comanda.
Nu mi au sosit toate produsele.
Ce se intimpla?
De ce nu sosesc toate produsele?
Calitatea produselor este execrabila,de calitatevf f proasta.
Astept restul produselor sa imi soseasca pe adresa uretu doins str milcov nr 3 eforie sud constanta
Va rog analizati comanda di trimiteti resul de produse,daca nu voi actiona unde trebuie.
Astept restul produselor,sa soseasca.
Am văzut că răspundeți doar celor câteva întrebări care nu vin de la dezamăgiți (99,99%). Mie mi-e deja clar că nu am ce căuta pe Light in the box!
În ultimul mail ați spus că pachetul a plecat către mine urmând sa îl primesc la jumătatea lunii martie. Am încercat pe site sa urmăresc coletul însă este imposibil cred că intenționat. Așa că vă rog pe dvs sa îmi comunicați unde se afla astăzi. Iar preventiv ce trebuie sa fac ca să primesc banii înapoi. Și asta cit mai repede. Aștept urgent un răspuns.
Din comentarii vad ca nu stați deloc bine. Problemele pe care vad ca le aveți și comentariile extrem de negative a-și fi dorit sa le cunosc înainte sa va trimit contravaloarea comenzii…
Ce se întâmplă cu coletul meu pentru care am achitat contravaloarea. Când ajunge?
Am facut o comanda acum o luna si ceva, am platit cu cardul, plata a fost acceptata, si de atunci nimic…
Șarlatani.
De ce?
Domnul administrator vad ca va grăbiți foarte tare sa răspundeți plătitorilor. Doresc sa îmi comunicați dvs. unde se afla comanda cu nr. #65146449. Am încercat sa o urmăresc eu pe site lucru imposibil.Am încercat sa iau legătura pe site cu un reprezentant al firmei…imposibil. Încerc sa iau legătura cu dvs….iar imposibil. Sa înțeleg ca va este greu sa comunicați? sau altele sunt problemele?. Din punctul meu de vedere sunteți direct răspunzător în calitate pe care o aveți cea de reprezentant al firmei mamă.Daca aveți AMABILITATEA faceți un mic efort și răspundeți.
Buna Madalin,am comandat doua rochii si un capot in valoare de 263 lei si am platit taxa expdiere si asigurare expediere 41+12 lei. As dori sa stiu cand ajunge cu aproximatie coletul, si daca mai am ceva de achitat. Momentan e in Olanda.Va trimit alaturat tacking number-ul: YT2214321272149633. Multumesc.
Salut,
Saptamana aceasta, cel tarziu la inceputul saptamanii viitoare vei primi pachetul. Nu mai platesti nimic in plus.
Buna seara,am dat si eu o comanda si am cerut sa o anulez deoarece vroiam sa o refac cu mai multe produse ,plus ca am gresit si marimea la un articol.Le-am trimis mesaj cu cererea de anulare..stiti cam in cat timp se dau banii inapoi?
Salut, am comandat o rochie în 4 mai, scria că livrarea durează 6- 12 zile lucrătoare. Intre timp am primit un mail prin care eram informată că produsul este gata să fie preluat (habar nu am de către cine), mi se dădea alternativa să mă adresez poștei dau firmei de curierat (fără a se preciza care dintre ele). Nici în momentul în care am făcut comanda nu am avut opțiunea să selectez vreo firmă de curierat, Te rog, dacă poți, să verifici, mie îmi apare ca fiind încă în China: YT2214221272052953. Mulțumesc!
Da, tot in China pare ca este si acum. Vorbeste cu magazinul, vezi ce se intampla.
Bună, știi cumva de la ce curier pot sa îmi ridic coletul comandat de pe Lightinthebox? Nr awb YT2211221272075832. Mulțumesc!
Comanda plătită pe 14 martie, pachetul, ioc!! Nu știu dacă să – mi mai fac speranțe sau să – mi iau “adio” de la parazăpezile comandate…
Buna ziua! Puteți va rog sa-mi spune-ți de ce coletul cu nr. YT2210621272101014 a fost returnat spre expeditor din Dongguan, CN? In 19 Aprilie 2022, deoarece noi destinatarii nu am solicitat acest lucru. Multumesc frumos!
Sunt niste EXCROCI. Nu mai comandați! Va FURA!
AM COMANDAT 2 TRICOURI și mi au luat taxe mai mari decât valoarea tricourilor. Am cerut banii înapoi și mi au răspuns că nu mi i returnează. Nu se poate face nicio reclamație nicăieri. Nimeni nu i poate pune la punct. Banii odată luați nu i mai vezi.
Magazinul ți-a luat taxele respective sau statul român?
Buna ziua.As vrea sa comand niste rochii dar vad ca nu se poate fără cont.Nr de tel nu aveți. Cum sa comand rochiile? Pierdeți multi clienți pt ca ne obligati cu aceste conturi!!
buna, MADALIN, am nevoie de ajutor, imi poti sune te rog pe unde este coletul meu si pe cand ajunge? YT2206121272196640 MULTUMESC.
Momentan in China. Cand ajunge, nu stiu. Oricum abia ce a fost trimis, deci mai dureaza. 🙂
Cum pot verifica datele comenzii dacă apare la istoric 0 dar am “plătit “n-am nicio opțiune
Am plasat o comanda in data de 26.02.2022 dar după ce banii au fost retrasi zicea ca statusul comenzilor este 0 …
Nu am primit niciun mail , nimic … ma Piți ajunta ?
Daca au dat retur expeditorului , mi.l mai pot trimite inapoi sau raman cu bani luati si fara colet?
Imi arata ca,coletul a fost returnat expeditorului … de ce?
Coletul meu dupa data de 15 decembrie nu a mai plecat de la unitatea de sortare DONGGUAN. Oare de ce?
Daca coletul vine din china trebuie sa mai platesc ceva? Ce de unde ridic coletul? Am ales priority line
Nu mai platesti nimic.
Am dat și eu comanda acum ceva timp cu priority line și nu mi a venit pachetul.
YT2129021272499942 Îmi poți spune in ce stadiu e?
Mai asteapta. Abia este in Olanda.
si cand adaug in cos peruca care costa 62 lei imi spube total 299 lei
Buna ! Am comandat ceva de pe acest site și din greșeală am scris adresa gresita ,și am fost anunțată că expeditorul nu poate să îmi livreze coletul ! Îmi puteti spune ce se întâmplă în acest caz ? Cum pot sa contactez curierul ? Iar dacă am editat adresa comanda îmi va fi livrată din nou ?
Contacteaza curierul.
buna ziua as dori sa comand o peruca din par natural cu breton culoare neagra si nu pot plasa comanda iar eu nu am card as dori prin fan curier
Daca nu ai card nu poti comanda.
si cand adaug in cos peruca care costa 62 lei imi spube total 299 lei
Traking number YT2125321272113610
Nu stiu unde e coletul, de unde sa l ridic, am optat pt global priority line euro3 yunexpres
Nu a ajuns inca. Poti urmari aici.
Buna,
Sunt curios ce nu fac bine, sau ce se intampla. Incerc sa comand de la lightinthebox niste seturi de recipiente din plastic pentru organizare camara in valoare de 475 lei. Insa cand ajung la pasul de adresa si selectarea tipului de expediere, ma costa 608 lei expedierea prin linie prioritara, mai mult ca produsele
La express e si mai rau 2180 lei doar livrarea.
Oare ce nu fac bine?
Mersi anticipat!
Salut,
Probabil sunt produse voluminoase, de aceea creste transportul.
Posibil, incercam asa ceva.
1. https://www.lightinthebox.com/en/p/cross-border-grain-storage-tank-4l-moisture-proof-and-insect-proof-rice-bucket-food-storage-box-pp-plastic-transparent-sealed-tank_p8775743.html2. https://www.lightinthebox.com/en/p/cross-border-hot-sale-whole-grain-storage-box-kitchen-15-piece-set-1-4l-rice-bucket-pp-transparent-sealed-jar-wholesale_p8761829.html
Incearca sa le cauti la Banggood.com, au livrare prin curier fara taxe iar preturile sunt mai mici
Buna ziua !
Am comandat și eu pt prima oară și cu toate ca am setat expediere prin Linie prioritară , pachetul nu a ajuns . Nu știu la ca serviciu de expediere sa sun sa întreb de pachet , unde ar putea fi . O sa va las aici nr de urmărire a pachetului .
Va mulțumesc mult !
YT2116421266023476
Pachetul a ajuns in Bucuresti iar acum se intoarce la expeditor, nu a fost ridicat.
Pot ss platesc ramburs?
Salut. Nu gasesc optiunea ,,Shipping locally”. Imi poti trimite un screen, ca nu merge linkul atasat in articol?
Indiferent de optiunea aleasa (transport), obligatoriu trebuie platite si taxe vamale? Scuze, e prima oara cand plasez comanda pe site-ul asta. 🙂
Salut,
Alege pentru livrare Priority Line si nu vei mai plati nimic.
“Global priority line-Euro1-ynexpress” Asa scrie in detalii.Mă sună curierul și.mi aduce la ușă?Mulțumesc pt.răspunsuri și pt.răbdare.
Da. Cu placere!
Și ce metodă de transport trebuie sa aleg ca să mi.l aducă acasă?
Priority Line.
Am descărcat aplicația și acolo nu am găsit limba română.Cum primesc coletul? Mă sună curierul și mi.l aduce la ușă?
Nu știu de aplicație. Depinde de metoda de transport aleasă.
Nu știu ce să răspund la a package confirm?
Confirmi doar daca ai primit pachetul.
Unde? Că eu n.am găsit în setări?Mulțumesc pt.răspunsuri.
In dreptul comenzii, in cont.
De ce dacă vindeți și în România nu aveți în meniu și limba română?
Exista si meniu in limba romana. 🙂
Dupa ce ajunge coletul in Romania, in cate zile il primesc si cum procedez
Depinde de metoda de transport aleasa de tine.
Am făcut pt prima dată o comanda la ei.intrb mea este daca plătesc taxa vamala?am ales livrare prioritara.cei de la wish trimit la posta ,La ăștia…nu stiu nimic.
Nu platesti cu Priority Line.
YT2110921266182741
Fie ti-au dat un tracking number gresit, fie au gresit destinatarul. Ia legatura cu magazinul.
Salut Madalin,
Am comandat in data de 21.04.2021 cateva tricouri. Pe data de 07.05.2021 apare LIVRAT (prin curier) la Or. Buzau. De atunci si pana acum incerc sa dau de colet si nu reusesc, nu ma anunta nimeni, am fost la posta si spun ca nu au nimc, desi numarul de urmarire de pe platforma 17Track confirma livrarea coletului. Pur si simplu coletul apare ca este sosit in Buzau din data de 07.05, iar eu nu reusesc sa dau de el. Ma poti ajuta cu un sfat?
Multumesc.
Salut,
Lasa-mi si mie numarul de tracking sa verific.
Multumesc pt raspuns. Inca ceva: 1. cu aceasta optiune priority line, mai platesc si taxe vamale extra? si
2. Am adaugat produse in cos si apoi la checkout ma directioneaza pe pagina unde tb sa introduc datele de livrare, dar la sfarsit cand îi dau save, imi spune ca ceva nu a mers bine si sa incerc mai tarziu(ps: am incercat toata ziua) . Ai idee ce poate fi gresit?
1. Nu mai platesti nimic extra.
2. Nu am idee, poate nu au fost introduse corect datele de la card?
Cu placere!
Buna ziua,
A-si dori sa fac o comanda pe LightInTheBox, insa nu am inteles cum se face livrarea, v-a trebui sa merg la PostaVamala sa o ridic, sau o primesc acasa prin curier?
Ce metoda de livrare ai ales?
Bună ziua, am dat comanda acum 10 zile o roche și am primit mesaje ca nu mai poate ajunge în tara, cum îmi iau banii înapoi? Am plătit online
Buna. Pe Light in the Box unde este acesta optiune de shipping locally?
Alege pentru livrare Priority Line si va fi in regula, nu cred ca mai exista acea optiune.
Buna! Ce banca si ce card agreeaza Lightinthebox ? Am vrut sa platesc cu card BCR si nu le-a acceptat. Care este cea mai comoda si sigura metoda de plata? Multumesc.
Nu stiu cum as face sa incerc sa iau sau nu pt ca nu gasesc in celelalte doua magazine virtuale cititor de amprenta pt a descuia usa/poarta fara card/chei. Mai am o usa la demisol ce da in curte in spate. Au aici cu f mari reduceri, dar am devenit circumspecta dp pataniile citite. In lei un zavor care citeste si amprenta e f ieftinuc, la 236 lei, e frumusel de iti ia ochii ca desen, spun ei ca e si destept ca poate incuia/descuia si cu amprenta si cifru si cu card si prin tf. Reducerea e si de 38%. Doar ca… nu stiu pe nimeni sa fi luat asa ceva de la ei. Nu am cui sa cer o parere. Oare stie careva daca macar acest gen de produse sunt ok? Rochitele am inteles ca nu sunt decat o imitatie de ultima subcategorie. Nu as vrea sa iau jaff-uri electronice.O, au si o yala masiva cu cititor de amprenta ce iti permite sa nu tii cheia in yala in casa fiind, ceea ce e f bine, ca daca ai pe cineva nu iti poate lua cheia si din gluma, pt ca yala are un cititor de amprenta a degetului tau langa locasul cheii, dar si pe exterior componenta acolo montata are si ea un cititor de amprenta, deci poti iesi linistit fara chei pt ca tu poti descuia usa cu degetul tau magic. Asa scriu ei, o fi cumva si real? Oare or fi macar electronicele acestea bunisoare? Cine stie? Sau cine ar sti?
Yala cu senzor de amprenta sub $100, nu cred ca merita. 🙂 Daca vrei ceva bun iti recomand Aqara N100.