• Caută

LightInTheBox.com – păreri și informații despre comenzi, taxe vamale (TVA) și plăți

LightInTheBox este un magazin chinezesc pe care eu l-am descoperit în urmă cu 3-4 ani de zile. Pe atunci magazinele din China nu erau atât de populare la noi în tară, drept urmare am stat puțin pe gânduri până să plasez prima comandă. Nu știam cum stă treaba cu plata online și nici dacă chiar este pe bune treaba cu transport gratuit indiferent de prețul produselor comandate. După mai multe zile de documentări, am decis să îmi fac curaj și să plasez prima comandă.

După această experiență au mai urmat și alte comenzi, iar până în prezent am ajuns să acumulez aproape 20 comenzi doar la acest magazin. Totul a fost în regulă, produsele au ajuns, iar eu am fost foarte mulțumit. Într-un cuvânt chinezii au fost serioși și nu mi-au dat motive de îngrijorare.

Dacă ești la prima comandă pe LightInTheBox, hai să-ți explic cum stă treaba, adică cum poți cumpăra fără să plătești în plus alte taxe vamale sau TVA, care este metoda de plată pe care să o folosești și care sunt produsele cu cele mai bune prețuri!

VEZI TOATE PRODUSELE CU TRANSPORT GRATUIT IN ROMANIA

În general, cei de la LightInTheBox nu oferă transport gratuit, însă dacă alegi transportul prin metoda “Super Saver Shipping with Tracking”, poți plați maxim 10$, adică o valoare apropiată de prețul pe care îl plătești în tară pentru curierat rapid. Este destul de ok, având în vedere că produsele sunt trimise direct din China iar în acest preț primești și tracking code (poți urmări pachetul).

Dacă alegi Expedited Shipping, pachetul va fi trimis prin DHL, iar la intrarea în tară va trebui să plătești 100 lei către DHL pentru a putea trece vama. În caz contrar, poți urma pașii de aici și iți poți face singur vama pentru produsele comandate.

Există și o variantă prin care poți cumpăra fără să fie nevoie să mai plătești taxe vamale sau TVA. Atunci când deschizi o categorie de produse, bifează întotdeauna opțiunea “Shipping Locally”, în felul acesta îți vor fi afișate doar produsele care sunt livrate din depozitul European.

Astfel, vei evita taxele, iar pachetul va ajunge mult mai rapid la tine acasă. Referitor la plată, magazinul LightInTheBox acceptă plata cu cardul, Western Union sau Paypal. Eu recomand întotdeauna PayPal, însă poți folosi cu încredere chiar și cartea de credit.

În cazul în care nu ești mulțumit de calitate produselor sau numărul ales nu se potrivește, poți returna pachetul în maxim 30 zile de la dată sosirii. Spre deosebire de alte magazine chinezești, LightInTheBox îți permite să returnezi produsele comandate către depozitele din Europa, chiar dacă acestea au fost comandate din China.

În felul acesta, costul transportului nu va fi unul foarte mare, pentru că trebuie să știi că va fi suportat de tine ca și cumpărător. Prețurile practicate de LightInTheBox sunt asemănătoare cu ce întâlnim și la alte magazine chinezești, însă acesta oferă periodic cupoane de reducere, cu ajutorul cărora poți economisi bani cu care iți poți achiziționa alte produse. Le poți găsi și pe blogul meu sunt disponibile pe pagina dedicată acestora, iar eu încerc să le actualizez periodic.

Alternative LightInTheBox

Dacă ați fost dezamăgiti de acest magazin sau poate nu ați găsit produsul căutat, puteți încerca și alte magazine din China cu livrare gratuită în România, serioase și cu o gamă largă de produse. În urma experiențelor avute eu recomand următoarele două magazine:

#1 GearBest Europa 👍

#2 BangGood

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

308 comentarii
    • Da, am mai avut intarzieri. Poti sa mai astepti o saptamana, daca nu apare ar trebui sa deschizi un ticket pe site-ul celor de la Lightinthebox.

  • am platit cu cardul.
    iti dau un nr – RS993439202NL
    chestia e ca chiar as fi vrut telefonul, mi se pare culmea sa se piarda la sosire in Romania, pare ca si cum s-ar fi interpus niste degete “lipicioase”

    • Nu m-ar surprinde, de cele mai multe ori pachetele din China “se pierd” in Romania, nu in alta parte. Rare sunt cazurile cand un pachet se pierde pe drumul catre Romania. Am verificat si eu numarul de urmarire. Fie posta romana nu l-a scanat inca (BSI Bucuresti adica), fie “s-a pierdut”. Mai asteapta putin, poate apare. 🙂

      Asta e Romania, pana la urma o sa se lipseasca chinezii sa mai trimita aici.

  • Buna!
    Am comandat si eu ceva la LightIn The Box, pe 20 noiembrie anul trecut.
    Am platit, plata s-a confirmat, mi-au expediat produsele, ambalate in 2 colete, zicand ei ca asa e mai bine (desi e vorba de un telefon si mai multe carduri de memorie, deci chiar nu stiu cum de au avut nevoie de 2 cuti… dar treaba lor), cu o mare intarziere fata de termenele (4-7 zile calendaristice) pe care ei si le asumasera in momentul in care am plasat comanda, adica unul in 2 decembrie si celalalt in 4 (tot decembrie)
    A! sa nu uit, am optat pt servicii postale cu urmarire, (10-18 zile lucratoare) si am platit si asigurare de transport, pt orice eventualitate.
    Coletele au ajuns in Romania in 4 ianuarie, sau cel putin asa apare pe serviciile Track&Trace – atat pe cel de pe site-ul LiTB cat si pe cel de pe site-ul Postei Romane.
    Dupa care, nimic.
    Apare doar ca “articolul solicitat nu este inca inregistrat in baza de date postala”
    Le-am scris lor, imi raspund cu fraze standard, generate de vreun robot, indiferent daca formulez in romana sau in engleza.
    M-am adresat Oficiului Postal local, nu mi-au spus mai mult decat am gasit pe tracking – adica doar ca nu exista coletul in baza de date a Postei Romane.
    Am vorbit si la Bucuresti, la Posta, dar la fel, coletul nu e inregistrat.
    E o incercare disperata, si stiu ca nu e treaba ta, dar oare poti sa ma ajuti cu ceva?
    Multumesc

    • Salut,

      Ce metoda de plata ai ales? Daca ai platit pentru asigurare cel mai probabil o sa primesti toti banii inapoi, insa va trebui sa astepti o perioada, sa se asigure ei ca pachetul chiar s-a pierdut. Daca vrei numarul de urmarire sa verific si eu.

  • Buna,

    Am plasat si eu o comanda pe lightinthebox (servicii postale – tracking) iar la tracking e ok totul pana in Romania, ultima inregistrare fiind:
    “ROMANIA, 【ROMANIA】 Delivery failed.【 Reason: 】
    2018-01-11 07:34”, iar penultima:
    “ROMANIA, 【ROMANIA】 Shipment arrive at ROMANIA distribution center
    2018-01-06 02:11”.
    Stiti cumva ce inseamna asta?

    • Shipping Method: Servicii Postale – Cu Urmărire (SF-Express INT-track) (10 – 18 business days)
      Tracking number: 959677445675

    • Salut, ti-ai ridicat coletul? Daca da, de unde? De la oficiul postal sau de la vama? Stii cumva de ce apare Delivery failed? Dupa cate zile de la aparitia mesajului cu delivery failed ai ridicat pachetul?

  • Buna ziua dle Mădălin .. as vrea sa iau legatura cu dv. , sa vb personal. As vrea sa ma ajutați sa fac niște comenzi, nu prea ma descurc cu finalizarea plății și chestii de acest gen. Bineînțeles , contra cost.. dv stabiliți ce comision doriți.

  • Buna! As vrea sa comand niste haine de pe lightinthebox dar imi este teama sa nu raman cu banii dati si fara produse… Incerc sa gasesc un nr de tel sa vb cu ei…nu gasesc. Si am nevoie de tabelul de marimi pe care ei il spun ca il au dar nu stiu unde il pot vedea.. Ma poti ajuta te rog? Multumesc!

  • buna. pun si eu o intrebare? am facut zilele trecute o comanda (prima online) pe acest site. nestiind cu ce se mananca si facand prostia de a nu ma fi documentat inainte, comand mici scule, instrumente de patiserie pt pasiunea mea pt torturi. 48 euro pt 17 piese micute plus 18 taxele de expeditie. ca sa fie mai rapida si mai economica mi le impart , cica, in doua colete. nimeni nu mi.a spus ca voi mai avea ceva de platit, nicio avertizare, nimic. si zice 3-4 zile lucratoare, primul pachet ajunge repede dupa 6 zile, intr-adevar, dar… surpriza! la usa imi cere 35 euro taxe doganale. nefiind avertizata m-am gandit sa nu fie vreun smen de-al curierului si nu l-am luat. el mi-a spus sa iau legatura cu vanzatorul, sa ma conving si apoi mi-l aduc ei din nou . ei, acum, ia-i de unde nu-s. de o saptamana ma zbat sa dau de ei, lightinthebox imi raspunde cand si cand cu cate o fraza aiurea, automata, imi zice ca mi-au rezolvat problema si imi dau linkuri care nu se deschid etc. intr-un final am reusit sa sun (pe o gramada de bani) mi-au luat nr si mi-au zis ca ma vor suna ei, ciuciu, nimic! stii cumva cum il pot recupera? sau ce se intampla daca renunt sa-l mai cer? multumesc!

    • Scuze, uitasem… a venit cu DHL. Iar eu ma aflu in Torino, Italia. Banuiesc, insa, ca sunt aceleasi reguli . Sau imi dai macar o idee, tu fiind atat de experimentat in alde astea. Multumesc inca o data.

    • Probabil ala este comisionul DHL sau taxele vamale, e normal. Daca nu mai iei comanda ramai si fara produse dar si cu banii dati, sfatul meu este sa platesti si banii ceruti de curier, asta daca consideri ca merita. 🙂

  • Bună ziua. Știți cumva dacă comenzile cu “shipping locally” din prin posta sau curierat? Deși în descrierea produsului apărea mențiunea “expediere locala standard “, la plasarea comenzii nu era o astfel de opțiune, ci prin posta (cea mai convenabila). Sper ca m-am făcut înțeleasă. Multumesc

  • Buna! Azi am dat comanda de pe site si am vazut am optiunea cu 10-18 zile, verificarea statusului comenzii permanent. Am doua produse in valoare de 60 dolari iar transportul cu toate taxele 12 dolari.
    Plata este confirmata. Cand credeti ca va ajunge?:)
    Va rog mult, ajutati-ma cu un raspuns

  • Am intrat pe el si trebuie sa ma conectez,bag adresa de mail si imi spune ca ea exista deja,cum procedez?Am doua adrese de mail,le-am incercat pe amandoua si am primit acelasi raspuns.

  • Revin,rochia lui Coraly costa 149.99 $,asa arata linkul,tu spui ca o costa in total 131,15$.Cum a reiesit pretul asta mai mic?Unde te uiti sa vezi daca produsul respectiv este disponibil intr-un depozit din Europa?Multumesc inca o data!

  • Madalin,eu de curand am aflat de magazinul asta,insa imi este teama sa fac comanda din cauza faptului ca nu stiu exact cum este cu plata transportului.Eu nu doresc sa fac comanda rapida,sa vina si in 40-45 zile,dar nu vreau sa platesc transportul pentru ca in acest caz nu stiu cat de mult se mai merita.De exemplu am o prietena care face des comenzi de pe http://www.aliexpres.com si nu plateste nici un ban transportul.Multumesc anticipat pentru raspuns.

    • Depinde ce vrei sa cumperi. Eu de exemplu, cumpar doar de aici, mi se par cei mai seriosi. Pana sa descoper am cumparat de le LightInTheBox, insa acum nu am mai facut-o. 🙂

    • Produsul respectiv nu este disponibil in depozitul din EU, cred ca la asta va refereati. Veti plati in total $131.15 iar in tara veti mai plati TVA 19% plus comision DHL 108 lei.

  • Buna ziua,
    daca ati putea sa ma ajutati. N-am mai comandat de aici, cumva am dat de rochia aceasta, pe care as dori s-o cumpar f. mult, dar nu gasesc optiunea de care vorbiti, si astfel ar trebui sa platesc peste pretul rochiei inca 70 de S- taxe de expediere si vama 🙁
    Poate puteti sa ma ajutati cu un sfat, la postal tracking ( asta o fi cu 10 S. ? ) nu ma lasa sa bifez. Am timp sa astept 45 de zile sa-mi soseasca produsul.

    Multumesc mult,
    Coraly

    • Pai TVA-ul este diferit, in Romania de exemplu este 19% din valoarea produselor comandate, cred ca in Franta este 20% din valoarea comenzii, cel putin asa spune acest site: http://www.vatlive.com/vat-rates/european-vat-rates/

      Practic vei plati transportul (30$) plus TVA-ul, atunci cand produsul ajunge in tara. Este posibil sa platesti si comision catre DHL, pentru ca acestia vor face vama in locul tau, in Romania DHL taxeaza in plus cu aproximativ 30$, mai exact, vei plati 200$ pentru produsele alese + 30$ pentru transport + TVA 20% + comisionul DHL.

      I hope to understand what I write. 🙂

    • Ah, ma gandeam ca sunt produse electronice. 🙂

      In cazul de fata este mai complicat. Daca alegi asigurarea produselor ei iti vor plati banii pe care ii cheltui tu cu taxele, dupa ce le faci dovada platii. Acum daca e avantajos sau nu, tu stii cel mai bine.

      Totusi, mi se pare extrem de scump transportul, arunca o privire si aici, poate gasesti ce te intereseaza, transportul este mult mai ieftin.

  • Buna!
    va rog sa ma ajutati
    Vreau sa fac o comanda pe lightinthebox, si am optiunea de a adauga asigurare de vama. Daca bifez asigurarea de vama si alte taxe imi scrie ca, in cazul in care tara imi cere tva si alte taxe….ei imi vor compensa aceste cheltuieli. Este adevarat? si daca da….cum anume?
    Precizez ca am o comanda de aprox 270usd iar taxele de asigurare si expediere mai sunt 204usd (expedierea 140usd + asigurarea 604)
    nu stiu ce sa fac ….
    nici nu stiu cum anume sa caut sa fac in asa fel sa comand numai din europa

  • Buna ziua.Stiti cum se procedează cu returul?Unde pot trimite produsele înapoi?Adresa daca o stiti si cu ce curierMultumesc

  • Nota: unul din produse, din ceramica, mi-a ajuns spart fiind prost ambalat. Le-am cerut sa imi trimita altul. Mi-au cerut sa il expediez in Polonia, sa il verifice ei. Am raspuns ca cine plateste trimiterea in Polonia, cand ei nu au ambalat bine, le-am trimis poze. Au raspuns ca imi reexpediaza gratuit inca un produs si au facut-o. La primire, a trebuit sa platesc insa vama, dar mi-au returnat-o. Atentie la ce comandati, obiectele fragile pot veni deteriorate si procdura cu Polonia sau alt depozit (Olanda de ex) va pune la costuri de expeditie – care ulterior probabil ei le returneaza, dar va trebuie rabdare si atentie sa urmariti problema, sa nu aveti vreo sincopa in urmarire, ca ei daca va scriu ceva si nu raspundeti la timp, caseaza problemele, ca au mii de clienti. Cititi procedurile de retur de pe site. Alta obs: daca deschideti tichet de discutii cu ei, scrieti cat mai scurt problema, ca ei nu citesc popologhii si va raspund aiurea. Maximum 3-4 propozitii, nu uitati de fotografii si incheiati textul cu o intrebare, ca sa aiba la ce va raspunde.

  • Buna, da, mi s-a intamplat si mie, poate fi din cauza ca produsele pe care le ai in cos ies din oferte si atunci la check out ti se pune pretul lor actualizat, orice ai face… Daca e asa, ami aveti rabdare o luna, produsele intra iar la discount. Si atentie la moneda in care apreciati pretul, uneori mai intra browserul pe dolari si daca nu sunteti atenta, aveti evaluari eronate legate de preturi. Atentie mare pe site. altfel, sunt f seriosi si primiti produsele. Ce nu mi-a placut e modul de ambalare, cam neglijent cu obiectele fragile si scumpe, cutii de carton taiate si redimensionate cu cutterul de exemplu, iar in interior obiectele nu aveau destul bubble foil. Spre diferenta, daca comanzi de la IKEA Romania, iti vin ambalate bebelus, poti sa le arunci din avion si nu patesc nimic… 🙂 (cutii noi, bine alese dimensional, folii din belsug)

  • Revin cu o corectie! Trebuia sa platesc total comanda, cu taxe transport, impozit si asigurare 231 euro iar dupa ce am efectuat plata cu cardul mi-a aparut total comanda 315 euro iar produsele comandate aveau preturi mult mai mari decat cele afisate pe site!!!
    Ati intalnit situatii de genul asta? Se poate face ceva?

  • Buna seara,
    Am si eu o problema cu acest site! Am plasat o comandă insa suma perceputa este mult mai mare decat cea pe care trebuia -o achit. In loc fe 275 euro m-au taxat cu 315 eurio. Acest lucru l-am vazut abia dupa ce banii au fost trasi de pe card. Desi am facut imediat reclamatie mi s-a spus ca deja comanda a fost expediată. Nu am primit niciun raspuns cu privire la diferenta de pret dintre cel afisat pe site si cel perceput.
    Acum nu stiu daca va trebui sa achit si taxe vamale, sau cum voi primi coletul, aparea ca fiind produse din depozitul european. Am achitat si taxe de transport si asigurare de transport.
    Stiti cumva daca pot sa obtin înapoi diferenta pe care mi-au luat-o in plus?

  • Buna!am facut o comanda pe lightinthebox,pe 14 noiembrie,iar data de distribuire scrie ca este 23 noiembrie,adica azi…tot intru in cont si scrie comanda se proceseaza….am vreo sansa sa o mai primesc???

  • Vreau sa fac si eu o comanda la lightinthebox…dar la o comanda de 58 de dolari imi adauga transport 210 dolari…si nu stiu daca se poate sa selectez altceva in afara de expres delivery…zici ca sunt nebuni…nu am reusit deloc sa dau de cap la transport…voi ati patit-o pana acum?

    • Buna, pentru un anumit obiect ei iti ofera un anumit numar de variante de expeditie, in functie de depozitul in care il au. Daca il au in Polonia, de ex, e un cost, daca vine din Hong Kong, desigur e altul. Asadar optiunile pe care le vezi sunt singurele, nu ai ce face daca tansportul e asa mare – probabil e ceva greu au voluminos. In orice caz, atentie la taxele vamale, adauga si ele inca 20% la pret. si merita sa paltiti tax and insurance, pt ca daca faci un calcul, iesi cu taxe 50% mai mici. Ei ti le returneaza in 3 zile pe card dc ai platit tax and insurance (bifezi tot ce iti cer sa platesit, iesi mai ieftin)

  • Buna.as dori sa fac o comanda la lightinthebox.com….insa am o problema….imi scriu datele de pe card,iar cand apas pay….imi spune ca e o problema…desi am bani peste ceea ce vrea sa comand pe card..merci!

    • Buna, fiti atenta la moneda de pe site. Cursul e de regula cursul BNR. Daca aveti un card valabil la plati pe net, nu ar trebui sa aveti probleme. De exemplu eu am un card Bancpost Visa care nu are 3D secure sau alte smecherii modrne si functioneaza la plati pe net in majoritatea situatiilor. am intalnit insa 2 site-uri pe care nu am putut plati pentru ca nu era ‘inrolat 3d’ sau asa ceva. Mai intrebati si la banca.

  • Buna, am primit pachetele de la Lightinthebox si revin la un comentariu de mai sus ca sa clarific ce nu stiam atunci. Asadar, chiar daca pe tracking apare Olanda, Polonia sau alta tara in care au chinezii depozit, ei nu platesc taxele vamale cand tranziteaza aceste bunuri, si taxeel se imping spre beneficiarul final. Pentru pachetele mele (baterii de baie vintage, cu accesoriile corespunzatoare, 4 piese in total, cost 230 euro plus expeditie si asigurari 200 euro) am platit curierului argus care mi le-a adus acasa vama si tva, adica aproximativ inca 100 euro (s-a aplicat la cost colet 430 euro tva si vama, adica 25% in total…). Despre colet, adaug ca continutul e de buna calitate, doar ca ambalarea s-a facut incredibil de prost si una din piese avea ceramica sparta. Cutia de carton care continea cele 4 cutii era …taiata in doua si imbricata cu ea insasi pentru a micsora dimensiunile coletului, ceea ce i-a distrus rigiditatea. Am facut 2 tichete la lightinthebox. Unul pentru duty taxes, pe care mi le-au returnat in 3 zile pe card si unul pentru retur o piesa. Mi-au spus sa expdiez piesa sparta in …Polonia. Le-am scris ca e absurd sa mai cheltuiesc expedierea din moment ce ei au impachetat in complet necorespunzator bunuri de 500 d euro. Apoi au spus ca mi-au trimis ei prin DHL inca o piesa si sa nu o mai trimit pe cea sparta. Asta a fost cu un colet. Alt colet mi-a ajuns la Vama Brasov, unde au vamuit tot adaugand 25% la valoarea declarata corect de chinezi. Pe de alta parte, coeltul de la Vama era si el praf, adica cutia de carton era turtita si rupta de transport. Comparativ, adaug ca am comandat online produse de la IKEA Bucuresti si mi le-au expediat in cutii de carton noi, super grijuliu, cu tone de folie bubble in interior. Cam asta a fost experienta. Concluzie: serviciile lor sunt serioase, ambalarea lasa mult de dorit, iar daca comandati, nu va zgarciti sa platiti pe site duty taxes si insurance, daca apare optiunea, pentru ca acele taxe sunt cu 50% mai mici decat cele adaugata de vamesii romani. Sigur, astepti sa ti se returneze banii platiti la vama romana, dar asta e. (trimiti scan dupa facturile de vama primite)

  • Am comandat doua buchete de flori de mătase ,am plătit cu card,in 17 octombrie îmi scriau ca marfa e expediata,dar azi în 7 noiembrie nu am primit o nu stiu ce se întâmplă ,As dori să-mi răspundă cei de la firma,.

  • Este scris Expediere rapida Gratuita si la majoritatea produselor scrie procesare 24 ore sau 1-4 zile ! Sper sa ajunga destul de repede ! Multumesc pentru raspuns !

  • La unele comenzi scrie transport gratuit in 3-4 zile la comanda de peste 90 $ ? In cat timp ajunge de fapt ? Stie cineva ?

  • Pentru ca la alt colet, venit din Hong Kong, scrie asa la inceputul listei de tracking:

    2016-09-26 09:10 RO, Otopeni, Import Scan
    2016-09-26 08:01 Your package is at the clearing agency awaiting final release.
    2016-09-26 07:44 RO, Otopeni, Arrival Scan
    2016-09-26 04:46 PL, Ozarowice, Departure Scan
    2016-09-26 03:47 PL, Ozarowice, Arrival Scan
    2016-09-26 01:40 DE, Koeln, Departure Scan
    2016-09-25 17:23 AE, Dubai, Departure Scan
    2016-09-25 08:48 AE, Dubai, Arrival Scan
    2016-09-25 05:19 HK, Chek Lap Kok, Departure Scan
    2016-09-24 22:11 HK, Kwai Chung, Departure Scan
    2016-09-24 19:56 HK, Kwai Chung, Origin Scan
    2016-09-22 22:57 HK, Order Processed: Ready for UPS

    aici scrie clar ca vine din HONG KONG. La celalalt scrie atat la tracking:

    RC431103363NL
    -Netherlands(PostNL International Mail)
    -Romania(Romania Post)

    2016-09-23 09:22 The item has been processed in the country of destination
    2016-09-20 14:34 The item has arrived in the country of destination
    2016-09-20 06:40 The item is on transport to the country of destination
    2016-09-19 07:18 The item is at the PostNL sorting center
    2016-09-12 10:25 The item is pre-advised

  • Salut, nu sunt sigur, inca nu le-am ridicat, sa vad ce scrie pe ele, daca scrie de unde vin. Da apasand pe tracking, circuitul lor incepe cu “Netherlands(PostNL International Mail)” si se termina cu Bucharest, si asa am concluzionat, poate ai dreptate, e singura explicate, ca ele sa vina totusi prin ce stiu ce posta NL prin Olanda. Insa stim ca in Olanda e undepozit mare Lightinthebox, si de aceea am presupus ca ar veni de acolo. Fapt e ca atunci cand comanzi cum stii daca ai de plata vama sau nu? Te uiti daca scrie shipping locally sau asa ceva?

    • N-am mai plasat de ceva vreme o comanda pe site-ul celor de la LightInTheBox, insa inainte asa era, cum am specificat si in articol. Astept si eu un pachet, facut pe alt site chinezesc, trimis tot prin posta olandeza, insa din China. Are exact acelasi traseu ca cel mentionat de tine in comentariul mai sus, prin PostNL. Daca folosesc serviciul de posta olandez, este posibil sa apara ca tara de pornire Olanda, chiar daca el pleaca din China. Cand este trimis prin curier rapid (DHL, UPS), atunci pachetul apare cu plecare direct din China. Oricum nu iti dai seama de unde vine pachetul dupa tracking, cel putin nu in cazul chinezilor. 🙂

    • Buna, am plasat o comanda, iar asta ma suna de la posta bănuiesc ca marți sa ridic de la posta vamala și mi-a spus ca dacă nu am adresa de pe factura cu cea de pe buletin o sa fie mai dificil, ideea este ca eu am pus adresa de la munca, plus ca am avut cu linie prioritară, ma poate ajuta cineva sa înțeleg dacă merge sa iau și dacă nu sunt adresele la fel ?

  • Salut, informatiile tale despre expediere/shipping, respectiv taxe, nu sunt valabile, sau poate nu am nimerit eu produsele cu ceea ce spui tu. Eu la cat am comandat din august 2016 pana acum nu am vazut niciodata „Super Saver Shipping with Tracking”, nici Expedited Shipping, Apoi, spui:
    ‘Există și o variantă prin care poți cumpăra fără să fie nevoie să mai plătești taxe vamale sau TVA. Atunci când deschizi o categorie de produse, bifează întotdeauna opțiunea „Shipping Locally”’ pai nu apare nici asa ceva cand cumperi, asa ca nu ai ce bifa! Acum sa te intreb altceva: taxele vamale + tva-ul mi s-a spus de catre cei de la UPS (asta e curierul care ia pachetele de la Otopeni) NU APAR DACA COLETUL VINE DIN UE. Pai eu am colet cu tracking din OLANDA, unde e un depozit, si mi-a spus telefonic curierul sa pregatesc banii pentru ‘statul roman’, taxe vamale+tva. Adica la fel ca in cazul in care vine din HONG KONG. (am 2 pachete de preluat, si la al doilea mi-a spus ca a venit din HONG KONG). La acesta da, inteleg ca am taxe de platit, dar la cel din OLANDA? unde pot sa fac reclamatie, pt ca cei de la curier cica asa le-a trecut vama pe hartie, ca a incaseze banii de la mine. E INTERESANT CA NU CER DOVADA PLATII CATRE SITE A PRODUSULUI, CUM FACE DE EX VAMA LOCALA DIN BV… Tu ce parere ai?

    • Esti sigur ca sunt trimise din Olanda? Chinezii trimit produse prin PostNL (posta olandeza), direct din China, cu tracking number de NL. Nu stiu cum reusesc dar fac acest lucru de parca ar trimite produsele din acea tara. Daca stii sigur ca sunt venite din Olanda atunci nu ar trebui sa platesti taxe vamale.

  • Buna ziua! Am comandat luni, iar la una din rochii scria ca se livreaza in 24 ore. Voiam sa va intreb daca stiti cu ce firma de curierat lucreaza in Romania? Multumesc, o seara faina!

  • Plata am facut-o deja, nu cred ca se poate anula. Ce solutii exista (daca exista) pentru trimiterea codului specific MTCN platilor WU la Lightinthebox.com sau sa cer returnarea banilor de la WU?

    • Asa cum am spus, incearca sa vorbesti cu cei de la Lightinthebox, le explici problema si poate te vor ajuta. Daca nu primesti niciun raspuns atunci incerci sa ceri banii inapoi celor de la WU. Sfatul meu este sa faci direct asa, nu cred ca merita sa te complici cu plata prin WU.

  • Am facut o comanda pe Lightinthebox.com, am platit prin western union (quick pay) si am primit un cod MTCN pe care cica trebuie sa-l trimit destinatarului doar ca destinatarul nu solicita nici cod nicaieri dar nici plata nu comfirma. Aveti idee cum se procedeaza?

    • Nu am platit niciodata prin WU, deci nu prea stiu cum se procedeaza. Cel mai bine le trimiteti un email sau le scrieti pe facebook. Personal nu recomand plata prin WU, deci, daca se poate, anulati plata si faceti alta cu paypal sau cartea de credit.

    • Transportul este in functie de produs, unele au transport gratuit altele nu, depinde. Dupa ce adaugi produsul in cos iti apare si costul pentru transport!

  • Imi doresc sa cumpar o rochie de 130€ de pe site, dar credeti ca o sa arate ca in imagini? Doresc sa aiba dimensiunile personalizate fapt care ar insemna sa vina comanda cu 3-4 zile mai tarziu. Am nevoie de ea peste o luna si jumatate pentru banchet. Credeti ca merita sa fac comanda? Returnarea se face gratuit?

    • Sincer pana acum n-am comandat decat tricouri si alte produse electronice. Nu stiu ce fel sunt rochiile. 😀 Returnarea nu se face gratuit, oricum nu le vei mai returna in China, ci in unul din depozitele din UE.

    • Ăstia nu are adresa al firmei lightinthebox. Am comandat sort sexy si degeaba . Le am lăsat adresa mea tot si nu stiu ce se intampla

    • Nu,nu va arăta.Tocmai ce trăiesc o dezamăgire de toată frumusetea 110$ si 40$ taxe de transport.Iar acum imi prind urechile in politica lor de retur,alambicata.Mare țeapă!

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.