Experiența mea cu trotinetele electrice a început undeva prin 2017, atunci când am cumpărat primul model al celor de la Xiaomi, și anume M365. Înainte de aceasta, îmi aduc aminte cum urmăream periodic ofertele celor de la ETWOW. Pe vremea aceea erau singurele trotinete electrice pe care le puteai cumpăra din România. Mai erau prin Carrefour niște modele de la Razor, dar aveau un design învechit și parcă nu mă vedeam plimbându-mă cu așa ceva. Între timp, acestea au devenit super populare în toată lumea și au apărut tot mai multe modele accesibile, de la diverși producători, unul dintre aceștia fiind și Kugoo.
În ultima perioadă am folosit modelul celor de la Kugoo, o trotinetă care seamănă foarte mult cu modelele celor de la ETWOW. Am fost curios să văd dacă există alternative mai ieftine dar la fel de bune, pentru M365.
Deși Kugoo S1 este văzută de mulți ca fiind o clonă pentru ETWOW, eu n-aș putea să o numesc așa. De obicei, clonele sunt construite din materiale de calitate îndoielnică, cu finisaje și componente care nu inspiră încredere, însă aici nu este cazul. Pot afirma faptul că Kugoo S1 este o trotinetă extrem de solidă și rezistentă, construită din materiale de calitate pe care te poți baza. Iar asta o spun după o perioadă lungă de utilizare.
Cuprins review Kugoo S1
Trotineta am cumpărat-o de pe site-ul celor de la Geekbuying.com, disponibilă în depozitul din Polonia. A fost livrată prin curier rapid în câteva zile. Garanția se face tot în Polonia iar pentru retur magazinul va suporta costul. Vine ambalată foarte bine iar în cutie veți găsi un cablul cu ștecher european precum și unul pentru UK. De asemenea, tot în cutie veți găsi manualul de utilizare în limba engleză și încărcătorul. Trotineta este gata de utilizare, deci nu trebuie să vă bateți capul cu strânsul șuruburilor. O scoateți din cutie și puteți pleca la plimbare.
DESIGN ȘI CONSTRUCȚIE
Kugoo S1 nu este o trotinetă după care să întoarcă lumea capul, așa cum se întâmplă cu M365. Design-ul acesteia este unul destul de comun și banal, este posibil să mai găsiți acest model dar sub altă denumire. Totuși, faptul că design-ul este generic vine la pachet cu un avantaj major și anume, piesele de schimb sunt mai ușor de găsit, aspect foarte important la o trotinetă electrică. La o căutare rapidă pe Geekbuying.com am găsit cam toate piesele de schimb, începând de la aripă, motor și până la baterie sau accelerație. Așadar, în cazul în care veți avea nevoie de piese de schimb, acestea nu vor reprezenta o problemă.
Așa cum am menționat mai sus, trotineta este construită din materiale de calitate, solidă și foarte rezistentă. Cântărește numai 11 kilograme și suportă o greutate maximă de până la 120 de kilograme. Respectă standardul IP54, asta înseamnă că poate fi utilizată chiar și atunci când șoseaua este umedă. De asemenea, dacă vă prinde o ploaie ușoară, cel mai probabil veți putea continua drumul fără probleme.
În timpul utilizării am reușit să trec cu ea printr-un șanț făcut în asfalt din care am zis că nu ies întreg. Spre surprinderea mea, trotineta a ieșit teafără și nevătămată, nu știu dacă aș fi putut spune același lucru și despre M365 (cel puțin sistemul de pliere sigur ar fi avut de suferit).
Suportul pentru picioare este suficient de lat iar jumătate din suprafața acestuia este acoperită de un strat abraziv, pentru o aderentă mai bună. Acesta se murdărește rapid și este cam greu de șters. Mi-ar fi plăcut să folosească un cauciuc antiaderent, așa cum au majoritatea trotinetelor, pentru o întreținere mai ușoară. Totuși, există posibilitatea să poată fi dezlipit și înlocuit cu altceva.
Spre deosebire de trotineta Xiaomi, distanța dintre suportul pentru picoare și asfalt este una mai mică, oferindu-vă astfel posibilitatea de a utiliza trotineta chiar și atunci când rămâne fără baterie, ca și trotinetă clasică.
Sistemul de pliere este unul foarte bine gândit, ușor de acționat și foarte practic. Am văzut pe internet multe persoane plângându-se de acesta, probabil de aceea există în cutie un pliant care exemplifică exact procedeul pentru plierea sa. Pentru plierea acesteia nu trebuie decât să împingi ușor ghidonul în fată în timp ce apeși cu piciorul sau cu mana butonul pentru pliere.
Kugoo S1 oferă posibilitatea de a strânge chiar și mânerele, pentru a ocupa mai puțin spațiu. De asemenea, ghidonul poate fi reglat pe înălțime, în funcție de preferințele fiecăruia.
Suspensia este prezentă atât pe roata din fată, cat și pe cea din spate, fiind foarte utilă, asta deoarece trotineta are ambele cauciucuri încărcate. Poate fi utilizată pe orice fel de teren, datorită faptului că nu veți face niciodată pană. Legat de suspensie, am fost surprins de cat de bine amortizează, parcă mai bine decât la ES1 și ES2 de la Ninebot.
FUNCȚII ȘI DOTĂRI
Trotineta nu are aplicație pentru mobil, așa cum găsim la M365, însă nu pot considera acest lucru un minus. Eu aplicația pentru M365 o folosesc rar spre deloc, deci nu mi-a lipsit în timpul utilizării. În schimb, Kugoo S1 are un display destul de generos pe ghidon, unde sunt afișate toate informațiile de care ai nevoie. Începând de la capacitatea bateriei, viteză, voltajul utilizat în timp real, distanța parcursă sau modul de utilizare. Ecranul este vizibil chiar și în lumina zilei, însă trebuie să aveți grijă pentru că se zgârie foarte ușor, ar fi fost utilă o folie de protecție.
Din setările acesteia se pot activa sau dezactiva diverse funcții, precum: plecarea de pe loc să se facă cu sau fără impuls, puteți (dez)activă pilotul automat sau puteți scoate limita de viteză. Pentru aceste opțiuni va trebui să consultați meniul de utilizare, asta pentru că trebuie să urmați niște pași. De menționat faptul că trotineta pleacă de pe loc fără a avea nevoie de un implus, așadar, aveți grijă să nu apăsați din greșeală maneta pentru accelerație. De asemenea, vine și cu pilotul automat deja activat, acesta intră în acțiune după 3-4 secunde de accelerare continuă. Ambele pot fi dezactivate din meniul trotinetei.
Sub ecran sunt prezente 5 butoane, fiecare având o funcție presetata: pornire on/off, activare claxon, far, selectare mod de utilizare și încă unul pentru activarea diverselor funcții. Claxonul nu este foarte puternic iar sunetul produs cu siguranță nu duce pe nimeni cu gândul la un claxon, de aceea recomand ceva clasic. Trotineta are 3 moduri de utilizare: în modul 1 viteza maximă pe care o poate atinge este de până la 15 km/h, în modul 2 poate atinge o viteză maximă de până la 20 Km/h, iar în modul 3 atinge viteza maximă, adică 32 km/h.
Kugoo S1 are frână electrică dar și frână manuală – poate fi acționată în caz de urgență la fel ca la trotinetele clasice. Din dotările acesteia nu lipsesc nici stopul pe frână și nici farul cu LED-uri, ambele foarte utile atunci când folosiți trotineta după lăsarea serii. Stopul pe frână se aprinde odată cu farul dar și atunci când acționați frâna.
EXPERIENȚA ÎN UTILIZARE
Kugoo S1 integrează un motor în roata din fată cu putere de 350 wați, fiind capabilă să atingă o viteză maximă de până la 30 km/h. În realitate, cu bateria încărcată complet, trotineta ajunge să atingă chiar și 32 km/h, asta fiind viteza raportată de ecranul acesteia. Din testele făcute cu mine, folosind GPS-ul telefonului, viteza atinsă de Kugoo S1 este de maxim 28 – 29 Km/h. Chiar și așa, este mai mult decât suficient.
Ambele cauciucuri sunt de 8 inci, însă cel de pe spate este puțin mai îngust. La început, mai ales în curbe, din cauza faptului că acesta nu este la fel de lat ca și cel de pe fată, mi s-a părut ușor instabilă, însă cu timpul am început să mă obișnuiesc. Bănuiesc că, dacă i-ar fi pus un cauciuc identic cu cel de pe fată, nu aș mai fi avut această primă impresie.
La capitolul accelerație pot spune că este o bestie neîmblânzită, fără să exagerez. Accelerația este destul de brutală, mai ales dacă o folosești în modul 3 și vii de pe M365. Atinge viteza maximă în numai câteva secunde. În modul 1 și 2, accelerația este puțin mai lentă.
Atunci când capacitatea bateriei scade, și viteza maximă pe care o poate atinge scade, ajungând până la maxim 27-28 km/h. De apreciat faptul că accelerația rămâne la fel indiferent de capacitatea bateriei. Îmi place mult faptul că are pilot automat și nu trebuie să ții maneta de accelerație apăsată tot timpul.
Conform specificațiilor, Kugoo S1 integrează o baterie cu capacitate de 6000 mAh. Nu am avut cum să verific acest lucru, însă cred că mai importantă este autonomia pe care o puteți obține. Eu am folosit-o exclusiv în modul 3 (fără limită de viteză), cântăresc aproximativ 80 de kilograme și nu am urcat pante, deci doar în plan drept. În cazul meu autonomia a fost de maxim 15-17 kilometri, ceea ce mi s-a părut mai mult decât ok. Bănuiesc că cineva mai ușor ar putea obține o autonomie de până la 20-23 de kilometri, cu o singură încărcare.
Așa cum am menționat și mai devreme, suspensia fată/spate își face treaba și chiar amortizează mare parte din denivelări, făcând experiența în utilizare destul de confortabilă, mai ales dacă folosești niște adidasi cu talpă mai groasă.
Deși nu are frână pe disc, eu am reușit să mă obișnuiesc rapid cu frâna electrică și nu pot spune că am simțit lipsa sa. Este adevărat, frânarea electrică este ceva mai bruscă decât frânarea pe disc, însă cu timpul începi să o înveți și știi exact când și cât de tare trebuie să apeși butonul de frână. Oricum, în caz de urgență ai la îndemână și frâna mecanică (cea de picior).
CONCLUZIE ȘI PREȚ
După această perioadă de utilizare nu pot decât să o recomand. Kugoo S1 chiar a fost o surpriză plăcută pentru mine. Deși nu arată la fel de bine precum M365, trotineta vine la pachet cu un display generos, autonomie decentă, accelerație foarte puternică și anvelope fără aer. De asemenea, suspensia își face treaba cu brio. Având în vedere prețul, eu cred că poate fi considerată un adevărat best buy.
Despre Kugoo nu știam mare lucru, însă la scurt timp după ce am comandat trotineta am aflat că este vorba despre un producător chinez care fabrică doar vehicule electrice. Așadar, discutăm despre cineva care are experiență în domeniu.
Kugoo S1

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA
PĂRERI PRO ȘI CONTRA
✔️ raport preț/calitate excelent;
✔️ autonomie bună;
✔️ finisaje și materiale de calitate. foarte robustă;
✔️ accelerație foarte puternică, viteză maximă de până la 32 km/h;
✔️ accesorii disponibile;
✔️ pilot automat, far, suport pentru sacoșe, cric.
❌ claxon slab;
❌ geamul de la display se zgârie ușor.
Cred ca despre asta vorbea:
https://www.geekbuying.com/item/Pneumatic-Tire-For-KUGOO-S1-Including-Hub-Black-417644.html
Nu exista cupon pentru acel produs.
Salut
La anvelopa pneumatica spate ptr. Kugoo s există cupon de reducere?
Multumesc
Salut,
Pune link catre produs.
Cum plătesc ?
Cu cardul. 🙂
Care sunt pașii ca să cumpăr o trotinetă electrică. Trebuie să plătesc înainte ? Nu am avut reducerea de cupon
Da, plata se face inainte cu cardul. Poti folosi cuponul din articol, scade pretul acesteia la $299.
@Vlad – Salutare. In jur de 25 km,însă nu am mers cu ea până să rămân fără baterie,nu este recomandat sa mergi cu baterie sub 15-20%.
Salut, care este corespondenta in procente pentru culorile care apar pe ecranul lui S1 in cazul bateriei? Sunt 3 linii albastre, una galbena si cea rosie. Eu de obicei merg cu trotineta pana ajung la linia galbena. Se poate merge si pe rosu, sau nu e recomandat? In cazul meu, 68kg, 1.69 reusesc sa merg cam 21km in modul 1 de viteza (multe opriri, accelerari si pante usoare), pana ajung la linia galbena. Nu am incercat sa vad autonomia in modul 2, sau 3 dar banuiesc ca ar fi mult mai mica.
Salut,
Poti merge pana ajunge pe rosu fara probleme. Nu este recomandat sa mergi cu ea pana sa descarca complet.
Am kugoo s3 JILONG este
N-am înțeles ce ai vrut sa spui. 🙂
Salutare! A cumparat cineva S1 pro si a facut un test de autonomie ? sunt curios daca depaseste 30km autonomie . Merci 🙂
Cine doreste sa dezactiveze cruise control poate sa ma contacteze pe adresa de e-mail: edyaldea@yahoo.com. Mi-au trimis cei de la Geekbuying un video cum sa il dezactivez.
Îl poți pune in comentarii, așa îl poate vedea toată lumea. 🙂
[…] comand din depozitul din China, în detrimentul celui din UK, pentru un preț mai mic. Oricum aveam Kugoo S1 și M365 pe care le puteam folosi în această perioadă, deci timpul de așteptare nu a fost o […]
Salut!
Am luat pt prietena mea varianta PRO in special pt bateria mai mare, rotile pline si 11 kg adica foarte putin. Acum o testez eu pana in weekend cand am sa o predau, eu am M365.
Contra:
#frana e teribil de brusca dar sper sa te poti invata cu ea.
#cam dura, m365 mult mai confortabila.
#ghidonul are ceva joc la sistemul de pliere a coarnelor.
Pro:
#Bateria pare sa tina (acum am mers 8km la 95kg blana cu acceleratia numai pe functia 3 si s-a dus doar o limiuta din cinci). Pana in 50kg cat are prietena mea va tine super.
#Foarte usoara mai ales pt femei e perfecta la 11kg.
#plierea, se face foarte mica si confortabila pt ca nu ai nimic sa “agate” ca la M365 unde ai “coarnele” : ))) cu care mereu ma agat de cate ceva : ))).
#rotile pline pt ca nu faci pana dar nici nu ai un confort devenind rigida.
#a fost livrata cu husa de transport deci nu mai dai $$ si pe aia.
#livrare super rapida fata de M365-ul meu care a durat 3 luni.
Cam asta e…..oricum pare un mic tanc. Nu regret achizitia odata ce te inveti cu ea (in special frana) cred ca e o alegere buna in loc de M365 mai ales pt cineva de sex feminin. Pe premiza asta am mers si eu cand am ales sa iau pt prietena mea Kugoo S1 Pro in loc de Xiaomi m365.
🙂
Mersi pentru feedback, foarte utile informatiile!
Salutare,
Câți km aveți la bord? Si ceva defecțiuni ???
Până acum cam 200 si ceva, fără defecțiuni. E un adevarat tanc. 😀
“The new honeycomb design takes care of a comfortable ride , which better absorbs the bumps while offering better traction.”
Nu gasesc cuponul pentru PRO dar oricum nu se justifica diferenta de pret. Bateria are aceasi autonomie pana la urma, iar cauciucurile intradevar nu fac diferenta. Am gasit ca ar fi mai bune pe suprafete ude…vax albina. Bateria ar fi singurul lucru (7,5 Ah vs 6 Ah) dar nici nu prea imi dau seama ce inseamna REAL acest lucru. Tin sa mentionez ca am undeva in jur de 62kg deci cred ca nu o sa afecteze foarte mult autonomia acest 1.5Ah in plus…nu?
Ah, la 62Kg cred ca poti lua lejer S1. 😀
Pe suprafete umede oricum nu este indicat sa mergi cu ea, indiferent ce anvelope ai.
Salut Madalin si multumesc pentru raspus. Cuponul functioneaza doar pentru varianta normala nu si pentru varianta PRO. Eu intrebam daca ai vreun cupon si pentru varianta PRO. Intradevar e bateria mai mare, dar nu prea inteleg diferenta la cauciucuri. La varianta obisnuita scrie “Wheel Size: 8.0 inch Solid Rear Anti-Skid Tire” si la PRO “Wheel Size: 8-inch solid honeycomb explosion-proof tire”. Idea e ca ambele sunt solide, deci fara camera, si nu inteleg cum “explosion proof” deoarece nu vad cum cauciucuri solide pot avea explozii :). Ai idee daca e mai comfortabil ride-ul pe varianta de cauciucuri de la PRO?
Este si pentru Pro, exact sub cuponul pentru versiunea normala. 😀 La cauciucuri este marketing chinezesc. Pro-ul are acele gauri in cauciuc, posibil sa mai absoarba din socuri si sa ofere o experienta mai placuta, dar nu sunt 100% sigur de asta.
Salut,
Pentru varianta Pro nu ai nici un cupon? Vad ca are baterie mai puternica fata de s1 obisnuit si mai are in plus 4 reflectoare si cauciucurile diferite. Se merita diferenta de pret de 250 RON?
Multumesc!
Salut,
Ba da, este la inceputul articolului cuponul. Nu stiu ce sa zic, as lua pentru bateria mai mare, atat.
Avand in vedere vidul legislativ actual in privinta circulatiei trotinetelor electrice pe drumuri publice, va confruntati cu probleme cand va deplasati prin oras? Va opreste Politia?
Eu n-am avut probleme niciodată, am mers chiar si pe lângă ei și nu m-au întrebat nimic. 🙂
BA daa!! 110%. Puneam rotile pe primul loc pt ca ma dor mainile si capul – pe pavaj e f. stresant.
Sparky boost e identica – el zice ca de fapt cu gauri e cam tot aia. NASPA!!! Macar are lumini si baterie extra.
https://www.youtube.com/watch?v=1ZvRdO1ksrA
Pe pavaj oricum nu e recomandat sa mergi cu trotineta, indiferent de ce roti are pe pavaj oricum te zgaltaie.
Singura diferenta notabila sunt rotile vrei sa zici— alea fac zgomot – cele umplute.
Parca as renunta la putina autonomie pt roti. Nu scapi de zmogot cica – mai fac putin.
Mai ai si semnalizare jos si sus – genial.
100% S1 pro .
De asta am zis sa iei pro…. Daca are viteza putin mai mare beton.
Pai si bateria nu conteaza? Rotile oricum sunt umplute in ambele cazuri, doar ca la S1 Pro au gauri (probabil pentru amortizare mai buna).
Pana la urma ce ar trebui sa cumpar s1 sau s1 pro?
Singura diferenta notabila este la baterie. S1 Pro are baterie de 7500 mAh iar S1 6000 mAh. In rest sunt aproape la fel.
S3 PRO nu cred ca exista doar una….. am gasit si cu 9ah si cu 7.8ah…
Cand cauti s3 pro iti da geekbuy si e S1 pro.. Ciudat//
Sunt sanse sa aduca S3 pro real care prinde ca E twow – 40km cu 36 maxim,,,
Asta va prinde tot 30 REAL maxim cu 35 pe hartie…
Era perfecta la 35…. dar cer cam mult…
Aia are 30kg…. Definitia prostiei …. Eroare de inginerie,,,,
E twow e OZN atunci,.
Apare S1 Pro pentru ca nu au S3 Pro. 😀
KUGOO S1 pro – uite ca e si la cupoane.
Prostia aia e 1000$ . si daca prinde 50 mi se pare enorm.
Kugoo S1 pro nu exista pe cutie cand il cumperi. Sau nu exista la Rusi.
Si s3 pro si s1 pro sunt la fel daca dai “translate”.
“S1 pro” sa il gasesti la “search” mai repede.
S3 Pro are bateria mai mare si mai multe stop-uri semnalizatoare. Altceva nu vad sa aiba in plus.
Am completat formularul după ce-am plasat comanda. Adineaori am primit și cuponul.
Bună ziua.
Am comandat-o aseară la prețul de 1323 lei, pentru băiatul meu de 11 ani. Sper să se învețe repede cu ea.
Mulțumesc pentru cupon.
Salut,
Daca e pentru copil recomand sa o foloseasca in primul mod de functionare, cel putin pana se obisnuieste cu ea. Completeaza si formularul de aici, primesti un cupon de $30 pe care il poti folosi pentru orice produs de pe site-ul lor, oferta este valabila pana pe 30 iunie. Cu placere!
[…] cu Kugoo S1, G-Booster este un adevărat monstru. Design-ul este similar cu cel întâlnit la majoritatea […]
Salut din nou….. Dupa ce m-am rugat de tine sa vezi cum e KUGOO S1 si ai facut review pana la urma m-am rugat de vanzator sa aduca si S3 PRO de la rusi (desi in China se face)…………
“Revergoreaza-te” cu banii…… pt ca……….. https://www.geekbuying.com/item/KUGOO-S1-PRO-Folding-Electric-Scooter-Blue-417247.html
Nu e S3 pro…… dar e S3 pro…. Sigur e dar pus tot “S1” ca sa o gasesti cautand “Kugoo S1”.
De la 7.8Ah pana la luminile jos pt frumusete, sus semnalizare si in final………… ROTI CU GAURI. Cred ca e trotineta perfecta acum…. la viteza asta evident.
SAMSUNG sunt celulele pt ca intreba lumea– stiu ca desfacut cineva.
Salut,
Am vazut-o si eu, insa cred ca este S1 Pro, nu S3 Pro, asa cum ai spus tu. 🙂
De asta ce zici? Livrare din Polonia. 😀
Mai nou sunt posesor și de kugoo,pe lângă m365. Am rămas plăcut surprins sa vad cat de puternica este kugoo. Are un demaraj nervos de-a dreptul,iar la urcarea pantelor este net superioara fata de m365. Setările sunt un pic mai complicate ,in rest merită toți banii. Recomand
Salut! Cum sta cu partea de franare? Cum e experienta cind pui frana?
Frâna e puțin mai bruscă, fiind electrică, dar cu timpul te obișnuiești și știi cum și cat trebuie sa apeși butonul de frână pentru a te opri în timp util.
A venit frumusetea in 7 zile dpd Polonia…1328 de pe geek.
Arata super …fuge bine si pot cara 1 copil de 32 kg cu ea..eu fiing la 77 kg
https://s3.gifyu.com/images/20190621_200436.jpg
https://s3.gifyu.com/images/20190621_200431.jpg
Sa o folosesti cu placere! Arata foarte bine culoarea aia. 😀
N-am gasit in manual setarea respectiva (nu e documentat, sau n-am vazut-o eu, celelalte mentionate de tine sunt acolo).
Am aflat (cu ajutorul unui prieten posesor de Xiaomi) cum se dezactiveaza cruise-controll-ul fara sa ating frana: dupa ce este activat, dau un impuls pana la capat manetei de acceleratie si eliberez.
Probabil se poate schimba roata, deocamdata nu ma deranjeaza atat de tare incat sa merite bataia de cap.
Ai dreptate, am incurcat eu, nu poti dezactiva pilotul automat din meniul acesteia. 🙂
In mare e ok trotineta pentru prețul cerut.
Trage mai bine decât Xiaomi stock, și viteza maxima ușor mai mare (teste făcute pe teren plat).
Accelerația e puternica și frana e agresiva/brusca – e mai lin controlul pe Xiaomi, pe kugoo e brusc, nu e pentru copii.
Frana de urgență (pe roata spate) e mai ineficienta decât a unei trotinete nonelectrice de la Decathlon.
Roata spate e cam îngustă și pare să piardă aderenta ușor la franare deși e din cauciuc.
Pe sosea se comporta ok, pe trotuar/dale e cam zgomotoasa, se simt denivelările – roti fara camera.
Suspensia spate e ok, cea fața e cam rigida (cu vaselina cu tot).
Mecanismul de pliere funcționează surprinzător de bine.
Ghidonul pliabil e bun in metrou.
Cricul e ok.
Cârligul pt pungi/prindere e ok daca mergi pe drum fara denivelări.
Claxonul mult prea slab.
Nu știu cum să dezactivez autopilotul 🙁 mă tot ia prin surprindere.
Vezi ca in manual gasesti setarile pentru dezactivarea acestuia, sunt cativa pasi de urmat, nu e complicat. Tot acolo gasesti sa setezi si plecare de pe loc, cu sau fara impuls. Banuiesc ca roata de pe spate poate fi schimbata cu ceva mai lat, sa fie identica cu cea de pe fata.
Ma gandesc sa iau o trotineta electrica si nu stiu ce sa aleg. Ca si utilizare am nevoie mai mult de ea ca si hobby, sa merg prin cartier la o piata sau la magazin sau sa o iau in metrou cand am treaba in oras. Probabil ca nu o voi folosi zilnic. Nu am o problema de buget, in schimb ar trebui sa aiba un sistem de securitate si electronic cu alarma si pe mobil ( daca este posibil asa ceva ) si cu “lant” pt ca in oras am locuri unde ar trebui sa o las afara. Stau la curte deci o pot incarca usor si nu trebuie sa o duc in spate la etaj. Imi poate recomanda cineva un model sau mai multe din care se aleg? Multumesc.
Salut,
Îți recomand Kugoo S1 sau Xiaomi M365, ambele variante sunt foarte bune pentru ce ai nevoie.
Am comanda si eu una azi de pe geek 1325 lei cu cupon. Ms Mult
Cu plăcere! Ai renunțat la ES2? 😀
Da.. am vazut un video pe YouTube care zicea ca rotile de plastic (sau din ce sunt facute) fac destul de multa galagie fata de M365, deaia sunt nehotarat 😀
Am înțeles. Așa este, toate roțile fără aer fac mai mult zgomot, dar nu e ceva de speriat. Nu te gândi că vei fi deranjat de acest lucru în timpul mersului, nici nu le auzi. 😀
Salutare. In jur de 25 km autonomie,însă nu am dorit să descarc bateria sub 20% întrucât nu este recomandat.
Mersi de review, chiar il asteptam! 🙂
Este mai zgomotoasa decat M365? Inca sunt nehotarat pe care sa o aleg.
Zgomotoasă? La ce te referi? La motor? M365 este foarte silentioasa, in schimb la Kugoo S1 mai zdrangane ușor caroseria prin denivelari, precum la trotinetele clasice, însă nimic care să deranjeze. În schimb este extrem de solidă, am mers cu ea pe piatră cubică, străzi fără asfalt, fără să-mi fie frică că se poate întâmpla ceva. 😀
așteptam de mult timp review-ul ăsta.
hm, sunt puțin dezamăgit că a ținut doar 15-17km având în vedere că ai mers doar pe drum drept, asta mă face să mă mai gândesc dacă merită achiziționată deoarece prin Cluj, unde locuiesc, sunt destul de multe pante.
poate ne spune cineva care are cum îl ține autonomia mergând și pe pante.
O sa incerc sa ii mai fac o data testul de autonomie, pentru date mai exacte, l-am facut in primele zile cand a sosit si am avut multe accelerari de test, fiind “fascinat” de acceleratia foarte puternica. 😀 Cred ca puteam obtine o autonomie ceva mai buna daca mergeam mai economic, adica fara atat de multe accelerari si franari bruste. Apoi am folosit-o si n-am mai tinut salvat cati kilometri am parcurs cu o incarcare. Pantele cred ca le poate urca mai bine decat M365, o sa testez si acest lucru. Revin zilele urmatoare cu un update in review.
mulțumesc
Pentru putin!
O întrebare…vi s a cerut prin mail foto după card sau act de identitate,de către cei de la geekbuying,in urma comenzii,pentru a vedea daca sunt deținătorul cardului?
Da. Aproape toate magazinele chinezesti cer, mai ales daca esti la prima comanda (mai mare) sau adresa de livrare difera de cea de pe card. Si Gearbest si Banggood cer.
Ascunzi partile importante si lasi sa se vada doar numele.
Mulțumesc frumos pt ajutor.
Cu placere! Ai reusit?
Salutare. Am introdus codul de reducere si imi arata pretul final 329,9 $. 1409,8 pret in lei. Oare nu este ceva ok? Ms.
Salut,
Am actualizat acum cuponul, încearcă din nou, de la PC.
salut, nu mai este valabil codul 🙁
Salut,
Inca functioneaza codul, l-am testat eu acum. Incearca sa faci comanda de la PC. E posibil sa nu functioneze pe mobil.
Multumesc, inca oscilez daca s-o iau sau nu 🙂
Cu placere! 😀
Salut,
Mai ai cupon valabil pentru asa ceva? WAQDZNDZ zice ca a expirat si sa incerc un altul.
Multumesc
Salut,
Da, am actualizat acum. Îl poți folosi.
Unde iti pot da poza sa vezi
Am bagat codul.
Mi.a facut reducere dar la pretul inital de 2200 si m.a adus tot la pretul fara cod…
Poti pune imaginea aici si apoi imi poti lasa link. Ai incercat sa faci comanda de pe desktop?
Mie imi da 1480 lei dc oare ?
Pentru ca nu ai aplicat cuponul din articol. 🙂
Mădălin, până la urmă ce părere ți-ai făcut despre ea? Se merită? Ce range are?
Salut,
Da, merita banii, actualizez acest articol cu unul tip review in perioada urmatoare dupa ce reusesc sa ii fac si niste poze.
NU AI GASIT?? Esti novice.
Iti zic si fara manual. E aceeasi trotineta.
Apasa pe aia primu si pe al doilea buton – prima tiuia si la al doilea parca scria “set”.
si dai pe set pana vezi 25. si din al cinciclea schimbi. apoi dai pe al doiea, “set”, 5 secunde si e inregistrat.
e un tabel in manual pe stanga… dar mai sunt altele cu 25. sa nu schimbi altceva.
e la inceput sau la sfarsit. a 2-a setare e cu 1 sau 9 – pt pornire automata sau impinsa doar.
Asta iar e ceva misto – as da pe impinsa doar sa economisesti ca si asa merge ca unsa din picior.
Gata, am gasit tabelul, am modificat. Mersi de info! Am dat si cateva ture astazi cu ea. Trebuie sa ma uit sa vad cum se scoate pilotul automat. Revin cu review. 😀
Gaby, detii trotineta? Ne poti spune mai multe despre ea? Pana publica Madalin review-ul. 😀
Vad ca ai pus un fel de review.
35km??? ??? Vezi ca la 41V are 33km in gol si ti-am mai zis.
Multi o sa-si cumpere crezand ca prind 35km la vale.
Prinde 28km la vale .
SCRIE asta: sa eliberezi surubul suspensie (mai liber) spate si sa dea cu vaselina sub cauciucu ala din fata ca sa fie mai moale suspensia fata.
Fura de la individu asta. a pus si silicon sub display = geniu:
Nu am gasit cum pot modifica viteza, asa cum am scris in comentariul anterior. M-am uitat prin manual dar n-am gasit sa mentioneze ceva de genul. Da, viteza am trecut-o gresit, am uitat sa modific. 😀
eu am zoom stryder cumparat din Romania 3000lei. este cu mult peste xiaomi (suspensii, roti fara camera ,nu este push to start, pleaca la maneta,ghidon reglabil si pliere maxima). La pretul acesta este minunata. Seamana izbitor cu e-towow/zoom stryder nx.
Daca au luat si calitatea materialelor/bateriei atunci este un “must have”.
Pare a fi o combinatie intre cele 2. 😀
Poate o cumpara cineva din cititorii acestui blog si revine cu un mic review pentru KUGOO S1. As fi curios sa aflu mai multe informatii, la pretul asta este best buy.
se merită mai mult decât un Xiaomi?
Greu de spus, cred ca depinde mult si de nevoile fiecaruie, buget, etc. Eu zic ca merita banii, pretul este unul foarte bun iar specificatiile sunt similare cu M365, la unele capitole chiar are cate ceva in plus. Daca nu vrei sa cheltui prea mult, cred ca poate fi o alternativa buna pentru trotineta Xiaomi sau Ninebot. 😀
Uite un clip comparativ:
https://www.youtube.com/watch?v=FvrSUC_mtMc
Seamănă foarte mult cu etwow și este la jumătate de preț, mă interesează. Am văzut că este cam greu de rabatat, ce ne poți spune despre sistemul de pliere? Este mai solid decât la M365? La trotineta Xiaomi e problemă mare cu acel sistem de pliere, are un joc incredibil după 700 kilometri.
Ca sa rabatezi trotineta trebuie sa impingi ghidonul usor in fata si sa apesi pe sistemul de pliere cu piciorul. Au si un video demonstrativ. 😀
detin aceasta trotineta de o luna de zile, pret de achizitie 1.370lei. Sunt multumit de ea, o folosesc mai mult in weekend pentru plimbari prin Bucuresti. Autonomia pentru 1.75cm si 74kg ajunge pana la 22-26km in functie de viteza de rulare. Din punct de vedere al calitatii materialelor sunt multumit, mai putin geamul de la display care se zgarie usor. Livrarea a durat 5zile( Dat comanda Marti seara, a ajuns Luni) prin curierat. Per total 9.5/10, raportat la pretul de achizitie!
Daca mai sunt intrebari, voi raspunde periodic.
Cum este frâna?
Cum se comporta suspensia? Am vazut ca cea de la Ninebot chiar face fata, insa am mai testat o trotineta ieftina cu suspensie si era cam degeaba, nu reactiona deloc. 😀
Frana este ok, mai ales daca folosesti si frana “clasica” de picior in acelasi timp! Suspensia este rigida, dar isi face treaba, atenuand pe cat cu putinta trecerea peste limitatoare si borduri joase.
de unde ai cumparat-o?
Găsești link și cupon de reducere in articol.
Bateria cred ca este cea care contează cu adevărat la o trotineta. Amperaj și producător. Măcar un 7800 LG sau samsung 🙂
Bănuiesc cu nu au pus ceva NoName, până și replicile de M365 folosesc baterie LG. 😀
Bateria este de la Samsung. Am vazut desfacuta la cineva curios. 😀
Salut,
În curând voi fi posesorul trotinetei kugoos1 si ptr un începător ce mod de utilizare imi recomanzi:
Setările din fabrica asa cum vine ea, sau ceva modificări pe la setări gen dezactivarea pilot automat, pornire,…etc
Multumesc
Salut,
In primul rand activeaza pornirea doar din picior. Apoi, daca esti incepator, pana te obisnuiesti cu ea foloseste trotineta in primul mod – pornirea este putin mai lenta. Sa o folosesti cu placere!