Noua trotinetă electrică marca Kugoo a ajuns recent și în oferta Geekbuying, putând fi achiziționată în regim de precomandă. G2 Pro pare a fi o alternativă mai accesibilă pentru G-Booster, modelul de top din portofoliul producătorului chinez, lansat anul trecut. La o prima vedere mi se pare că, pentru a o face mai accesibilă, aceștia au redus din costuri, alegând un acumulator cu capacitate mai mică, un singur motor, sistem de suspensie diferit dar și un sistem de iluminare mai slab.
Am menționat faptul că poate fi considerată ca o alternativă pentru G-Booster și asta nu doar pentru că dispune de aproape aceleași specificații tehnice, dar și pentru că designul acesteia este similar. Diferențe vizibile sunt la suspensia de la roata și la aripa de pe roata din spate.
Kugoo G2 Pro integrează 2 motoare un singur motor cu putere de 800 wați. Anvelopele sunt pe 10 inci, pneumatice. Dacă la G-Booster aveam suspensie hidraulică atât pe roata din fată, cat și pe cea din spate, aici nu se menționează tipul de suspensie utilizat. Dacă ar fi să mă iau după imaginile de prezentare, cred sistemul de suspensie de la G2 Pro nu este unul hidraulic, însă cum nu este specificat oficial de către producător, nu pot spune cu certitudine acest lucru. Rămâne de văzut. Cert este că suspensia de pe față arată destul de ciudat.
G2 Pro promite spațiu suficient pentru picioare, având o platformă cu lățime de aproximativ 20 de centimetri. Pentru ca viteza maximă pe care o poate atinge este una destul de mare, trotineta avea nevoie de un sistem de frânare eficient. De aceea, pentru a asigura o oprire în timp util, dar și pentru un plus de siguranță, producătorul a optat pentru frână pe disc pe ambele roți.
Și dacă am făcut referire la viteză, Kugoo G2 Pro poate atinge o viteză maximă de 50 km/h. Surprinzător, panta de urcare maximă este numai 15 de grade. Tind să cred că este o eroare, având în vedere că Kugoo G Booster are aceeași putere și panta de urcare de până la 35 de grade. Sub suportul pentru picioare, trotineta ascunde un acumulator cu capacitate de 13Ah capabil să asigure o autonomie de până la maximum 50 kilometri. Totuși, autonomia poate varia în funcție de aspecte precum condițiile meteo sau greutatea utilizatorului. O încărcare completă durează până la 6 ore.
La capitolul vizibilitate în trafic, trotineta are atât far și stop tip LED, precum și o bandă LED instalată pe lateralul șasiului. Pe ghidon este prezent și un di ecran destul de generos, care afișeză informații cu privire la viteză, modul de utilizare precum și capacitatea bateriei. Cântărește 16 kilograme și poate susține o greutate maximă de 120 de kilograme. Cam atât despre Kugoo G2 Pro.
Bună aripa față și spate pentru ploaie de ce nu sa fabricat încă.???. Când ploua te stropește și în fata cât și în spate. Deci ARIPĂ????
Salut. Am stricat si eu motorul la o trotineta Kugoo g2 pro. Aveti idee de unde pot sa cumpar un motor pentru ea sau ceva compatibil? Va multumesc
Completare: nu are doar 16 kg cum e scris aici… și nici măcar 23 kg ca-n cartea tehnică, ci bate spre 25 !
Nu e oricum o hibă majoră decât pentru cei fără lift în dotarea de serie, soliditatea fiind chiar un atu. Ar fi fost totuși bine să aibă pneuri tubeless (are cu cameră, ca celebra candidată la *snake bites* Xiaomi M365 și amicul posesor a comis deja prima pană.)
Pozitiv e că nu are alte probleme electro-mecanice, dar după numai două luni și vreo 400 km rulați ar fi fost aiurea să aibă.
Deși nu văd la noi un interes major pentru G2 Pro (care, by-the-way, pe la ruși costă echivalentul a 2.414 lei :-P), voi încerca să vă țin la… curent cu starea ei de sănătate. 🙂
Drumuri bune să aveți !!!
Multumim pentru informatii.
Rusia are alta politica vamala comparativ cu UE
Un *bravo* sincer, Mădălin, pentru utilitatea informațiilor (din p.d.v. comercial mai ales) livrate aici — chiar dacă, teoretic-principial, tsunami-ul produselor chinezești nu face prea bine bătrânei noastre Europe.
Există însă categorii de mărfuri practic inexistente în portofoliul european — printre care și kick-scooter-ele electrice, așa că un pic de globalizare nu strică.
Ontopic, G2 Pro-ul lui Kugoo e fain, chiar dacă-i un gen de compromis preț / design / performanțe. Concurează deci Inokim OX, mai ales la preț… Zic asta fiindcă m-am dat deja cu ea (un amic și-a tras una de la noi, mai scumpă decât pe geekbuying, dar cu ceva garanție totuși.)
Trage deci bine, deși nu *prinde* mai mult de 45-46 km/h (măsurat GPS, că pe bord apare 50+) și urcă lejer rampe mai accentuate decât 15% — atenție, NU grade, ci PROCENTE, adică 15 m urcați la fiecare 100 m rulați — o eroare făcută de majoritatea comercianților de e-troti… dar și de revieweri.
Per total se simte solidă, în ciuda designului original — nu bate, nu troncăne, vorba samsarilor. 🙂
Minusuri ar putea fi tija ghidonului nereglabilă pe înălțime (să zicem pt cei mai *bine-crescuți* de peste 1,85-1,90 m) sau lipsa aripii-față. Nici cea de pe spate cam… incompletă nu protejează grozav pe ploaie, dar cine merge pe ploaie cu ele?
Suspensia e de tip *cartuș de torsiune* cu elemente elastice interioare și, după niște ani (sper :-P) se înlocuiește doar cu totul.
E o țâră mai rigidă vs. soluțiile arc+amortizor în off-road, dar pare mai OK pe șosea, unde nu are tendințe de *șerpuire* la viteze mari ca Zero X8 de pildă.
Cu bateria de 13 Ah (cu celule Li-Ion de origine chinezească, deci nu LG-Samsung-Panasonic -etc.) autonomia nu e într-adevăr impresionantă, dar 30 km sunt fezabili, ba și 40 fără excese.
Hai pa și succes în continuare! M-am lungit cam mult deja și poate ar fi mai bine să trec la scris troti-review-uri pe Youtube.
Multumesc!
Suntem în siguranta pe acest site pt cumparari? Sunt seriosi? Trimit coletele am înțeles ca au depozite in europa
Normal, altfel nu îi mai recomandam. 🙂
Nu pare a avea 2 motoare, poate și de aceea nu urca pantele ca și G Booster
Ai dreptate, nu știu de ce mi-a dat impresia că ar avea 2 motoare. Am modificat acum, mersi!