Dacă Facebook face tot posibilul să ne țină în rețeaua lor, mai nou observ cum și cei de la Google își doresc acest lucru. Dacă n-au reușit cu Google+, acum încearcă cu motorul de căutare. În ultima perioadă, în căutări apar tot mai des rezultate de acest gen. Trebuie doar să scrii un cuvânt, acesta preia informații de la anumite site-uri, și ți le afișează direct în pagina de search.
În general oferă informații pe scurt, esențiale, și de cele mai multe ori, îți sunt suficiente, astfel încât să nu mai fii nevoit să intri pe site-ul respectiv. Într-un cuvânt, taie din traficul direcționat către anumite site-uri care apăreau bine în căutări. În prezent Google ne oferă informații detaliate direct în search, despre: filme (iMDB are concurență?), vremea deja o aflăm printr-o simplă căutare, rezultate sportive, plus altele. În acest mod, Google își lărgește orizonturile, înghite tot mai multe niște, și nu mai rămâne un simplu motor de căutare.
De acord cu Marius, această chestie se întâmplă de ani de zile, nu de acum. Acum doar se avansează puțin pe acel segment.
Da, probabil așa se explică de ce tot o trag cu rich data și alte chestii de genul, să le vină lor mult mai ușor să interpreteze datele când le servesc cititorului. Din păcate nu știu cam ce s-ar putea face.
Pai face de ceva ani asta. Si tot o sa mai avanseze in “domeniu”. Sa vedem cine o sa mai faca si continutul… daca Google… face d-astea 🙂