Chiar dacă vremea de afară nu mă duce cu gândul la plimbat cu bicicleta sau trotineta, nu înseamnă că nu pot fi la curent cu ce mai apare în ofertele magazinelor chinezești în materie de mijloace de transport alternativ. Așa se face că recent am găsit în oferta celor de la Geekbuying.com un competitor pentru Fiido M1 sau chiar Fiido M1 Pro.
Cu portbagaj pe spate și apărătoare de noroi la ambele roți, Engwe EP-2 pare a fi bicicleta potrivită pentru plimbările prin coclauri sau pentru cumpărături. Poate fi utilizată atât pe vreme ploioasă, dar și pe zăpadă, iar asta datorită roților late pe 20 inch. Ele nu doar că oferă un plus de stabilitate și siguranță, dar pot servi și drept amortizare, făcând bicicleta ideală și pentru zonele montane sau ușor accidendate.
Motor puternic de 500W
Pentru un plus de confort, bicicleta dispune și de suspensie pe roata din față. Deși este o bicicletă pliabilă, Engwe EP-2 nu este o bicicletă pe care să o pliezi prea des. Poate o dată, când vrei să o depozitezi pentru o perioadă mai lungă de timp, în rest, din cauza greutății destul de mari (32 kilograme), plierea poate fi destul de greoaie chiar și pentru un bărbat. Un avantaj îl reprezintă faptul că acumulatorul este detașabil, astfel că bicicleta nu trebuie urcată până la etajul 5 pentru a fi încărcată, poate fi ținută afară iar bateria poate fi încărcată în casă.
La fel ca și restul bicicletelor din acest segment de preț, Engwe EP-2 dispune de 3 moduri de utilizare: asistat (motorul te ajută pentru a pedala mai ușor), complet electric (bicicleta devine un moped) și manual (folosită ca bicicletă obișnuită). Transmisia este formată dintr-un angrenaj cu o singură foaie, plus un schimbător de viteze shimano Shimano cu 7 pinioane. Frânele sunt mecanice, pe disc.
Autonomie de până la 80 kilometri
La capitolul performanțe, Engwe EP-2 integrează în roata din spate un motor puternic de 500W, care ajută bicicleta să atingă o viteză maximă de până la 38 km/h atunci când este utilizată în modul complet electric. Autonomia promisă de producător este de 40-45 kilometri (folosită în modul electric ), sau 70-80 kilometri (atunci când este utilizată în modul asistat). Acumulatorul are o capacitate de 12.5Ah iar o încărcare completă nu ar trebui să dureze mai mult de 5 ore.
La capitolul dotări putem menționa ecranul generos de pe ghidon, (unde sunt afișate informații cu privire la capacitatea bateriei, autonomie sau viteză în timp real), stop plus far cu LED, dar și claxonul electric.
Foarte interesanta aceasta bicicleta….inca una la favorite…imi place ca are rotile mai mari si poti trece mai usor peste gopile din asfalt.Vad ca este si o versiune de 750W cu o autonimie mai mare.
Nici nu vreau sa-mi imaginez cum accelereaza versiunea cu motor de 750W. 😀
Salut, probabil e un request prea specific, dar ai cumva idee unde găsesc un display de Pixel 3?
Salut,
Aici? 😀