• Caută

Eleglide D1 Master – review

Eleglide D1 Master este una dintre cele mai puternice trotinete electrice pe care le-am testat și am scris aici pe blog. De altfel, D1 Master este și cel mai performant model produs de Eleglide. O folosesc deja de aproape 2 săptămâni și sunt impresionat de performanțele acesteia, de aceea am zis să postez și acest review. Deși se poate spune că seamănă destul de mult cu Langfeite L8, aceasta se diferențiază la capitolul confort, autonomie și performanță.

Așadar, dacă sunteți în căutarea unei trotinete electrice pe care să o puteți folosi atât prin oraș, cât și pe drumuri fără asfalt, Eleglide D1 Master poate fi un model de luat în calcul, atât timp cât greutatea nu reprezintă o problemă.

Eleglide D1 Master a fost achiziționată de la Geekbuying.com și livrată în 4 zile prin curier rapid, din Polonia, evident fără alte taxe suplimentare. Trotineta a venit ambalată într-o cutie extra peste cutia originală, pentru o protecție suplimentare la transport, și a ajuns în stare perfectă.

În cutie este livrată cu câteva chei tip imbus, câteva șuruburi pentru prinderea ghidonului, încărcător, 2 chei (pentru pornire) și manual de utilizare, adică fix accesoriile pe care le găsim cam la oricare altă trotinetă electrică.

CONSTRUCȚIE

Eleglide D1 Master - lateral complet

Știam deja la ce să mă aștept, prin urmare, șocul nu a fost foarte mare atunci când am primit și deschis cutia, așa cum s-a întâmplat cu Langfeite. Ca să o descriu în 3 cuvinte, Eleglide M1 Master este masivă, grea și robustă. Calitatea materialelor dar și a finisajelor este una foarte bună, structura de rezistență a acesteia fiind din aluminiu – cel puțin asta susține producătorul în specificațiile tehnice.

Prea multe nu ar fi de spus aici, designul este unul clasic, excepție făcând “portbagajul” prezent deasupra aripii din spate. Eu așa l-am denumit, nu știu exact ce vrea să fie, însă eu zic că este un suport cu ajutorul căruia poți căra ceva (sper să nu greșesc pentru că în manualul de utilizare nu am văzut să se menționeze ceva legat de acest aspect). Tot în spate are și un mâner cu ajutorul căruia trotineta poate fi ridicată mai ușor.

Eleglide D1 Master - cric

Eleglide are în portofoliu și modele mai ușoare, însă în cazul de față, șasiul masiv, suspensia, cele 2 motoare și acumulatorul generos își spun cuvântul. Cântărește 28.5 kilograme, iar acel mâner metalic de care am menționat mai devreme este binevenit, deoarece ușurează procesul de ridicare. Nu este o trotinetă pe care să o poți căra, cel mult o poți urca în portbagajul de la mașină.

FUNCȚII ȘI DOTĂRI

Eleglide D1 Master - suport picioare

La capitolul dotări trebuie să menționez faptul că suportul pentru picioare măsoară 21 de centimetri lățime, ceea ce oferă un plus de confort în utilizare. Cred că pot avea loc chiar și 2 persoane, fără probleme. Este cauciucat iar asta înseamnă că poate fi curățat foarte ușor atunci când se murdărește.

Eleglide D1 Master - ghidon reglabil

Un alt detaliu care sporește confortul acesteia este forma ghidonului, care spre deosebire de ce am întâlnit la restul trotinetelor testate pe blog, este mai lat și ușor curbat – lucru ce face ca poziția pe trotinetă să fie mai relaxată, aducând un plus de confort într-o utilizare de lungă durată. Aș putea spune că seamănă destul de mult cu ghidonul bicicletelor pentru oraș.

Eu nu i-am găsit nici o întrebuințare “portbagajului” din spate, însă bănuiesc că la nevoie poate fi utilizat și pentru a transporta ceva (măcar un sac de cartofi). 😀

Eleglide D1 Master - stop lateral

De menționat faptul că ghidonul este reglabil pe înălțime, astfel că se poate ridica sau lăsa în funcție de preferințele fiecăruia.

Farul nu este prea “strălucit”, însă dacă nu vreți să cheltuiți mai mulți bani pe ceva mai puternic, cred că vă puteți face treaba și cu acesta. În schimb, claxonul electric (integrat în far) este altceva. Este suficient de puternic încât să poată fi auzit chiar și pe șosele cu trafic.

Eleglide D1 Master - stop spate si lateral

Trotineta este dotată cu un stop LED pe aripa din spate și 2 pe laterale șasiului, care se aprind automat în momentul în care aprindeți farul. Acestea oferă un plus de vizibilitate în trafic și funcționează și pe post de semnalizare. Pe ghidon avem un comutator prin intermediul căruia putem semnaliza atunci când schimbăm direcția de mers.

Ideea în sine este foarte bună, însă butonul este destul de mic și greu de accesat în timpul utilizării, mai ales atunci când trotineta rulează cu viteză mai mare de 25 km/h. Chiar și așa, nu știu câți participanți la trafic sunt atenți la semnalizarea unei trotinete.

Eleglide D1 Master - ghidon cu butoane

Pe ghidon există și un display (destul de generic), care afișează informații cu privire la distanța parcursă, capacitatea bateriei, viteza curentă și modul de utilizare. Tot pe ghidon avem și un buton care permite cuplarea celor 2 motoare de 500W, dar și un ecran mai mic care indică voltajul acumulatorilor.

Sunt 3 moduri de utilizare: Eco (limitată la 20 Km/h), Standard (până la 35 Km/h), Sport (45 Km/h la utilizarea cu un singur motor) sau Sport (55 Km/h când se alege utilizarea ambelor motoare).

EXPERIENȚA ÎN UTILIZARE

Eleglide D1 Master - display

Pornirea se face folosind una din cheile primite în pachet, altfel nu poate fi utilizată. Nu are alarmă sau sistem de blocarea a roților, însă la cât cântărește, poți fi sigur că este cam greu de furat fără cheie.

Dacă Langfeite L8 era o bestie atunci când venea vorba de accelerație, în cazul acesteia situația se schimbă radical. Deși este puternică (cu o putere maximă de 1000W), trotineta accelerează foarte plăcut atunci când este utilizată atât cu un singur motor, cât și cu ambele. Nu are o accelerație brutală ci mai degrabă o accelerație ce se activează tot mai puternic pe măsură ce viteza crește. Nu m-am simțit nici o secundă în pericol sau că aș putea pierde controlul. Totodată, nu recomand folosirea acesteia fără echipament de protecție. Aproape că nici nu îți dai seama cât de repede ajunge la 30 Km/h. Poate urca pante de până la 30 grade fără probleme, însă doar atunci când ambele motoare sunt active.

Eleglide D1 Master - stop si semnalizare spate

Roțile pe 10 inch (pneumatice) oferă un plus de siguranță și stabilitate, iar faptul că are suspensie față/spate face ca trotineta să fie plăcută în utilizare chiar și pe drumurile cu mai puțin asfalt. Suspensia este mai bună decât ce am întâlnit la modelul Langfeite L8 (o compar cu aceasta pentru că este singura trotinetă cu suspensie față/spate pe care am testat-o), amortizează foarte bine și chiar se simte în utilizarea de zi cu zi, având un aport important pe partea de confort. Nu vreau să exagerez spunând că plutește, însă suspensia face ca orice denivelare din asfalt să fie “absorbită” cu ușurință.

Sistemul de frânare este format din cele 2 frâne pe disc, atât pe roata din față cât și pe cea din spate. Foarte eficient, nu scârțâie și oprește trotineta în siguranță indiferent de situație. De cele mai multe ori este suficientă doar frâna de pe spate, însă la viteză maximă, pentru a opri mai repede, este necesară acționarea celor 2 manete pentru frânare.

Greutatea maximă pe care o poate susține este de 120 kilograme. Sistemul de pliere funcționează perfect, făcând trotineta să fie foarte ușor de deschis sau pliat.

AUTONOMIE

Eleglide D1 Master - mufa incarcare

Eleglide D1 Master integrează un acumulator generos cu o capacitate de 22 Ah. Pentru o încărcare completă (0-100%), are nevoie de aproximativ 10-12 ore, însă nu trebuie să te sperie acest lucru pentru că sigur nu o vei încărca zilnic, asta deoarece cred că vor fi foarte puțini cei care vor reuși să rămână fără baterie într-o singură zi de utilizare.

Autonomia depinde de condițiile de utilizare. Ei spun că se poate obține o autonomie maximă de 80 de kilometri, însă doar dacă este folosită de o persoană care cântărește 70 kilograme la o viteză constantă de 15 km/h. Evident, nimeni nu va atinge această autonomie.

Eleglide D1 Master - acumulator

În condiții reale, eu cântărind 74 de kilograme, am obținut o autonomie de 40-50 Km/h, trotineta fiind folosită cu o viteză medie de 30 Km/h, cu un singur motor activ, rareori am folosit-o cu ambele motoare. La un mers mai economic cred că se pot atinge chiar și mai mulți kilometri cu o singură încărcare.

CONCLUZIE

Eleglide D1 Master - experienta

Eleglide D1 Master este una dintre surprizele plăcute în materie de trotinete electrice. Este extrem de confortabilă, are o accelerație suficient de puternică încât să ofere un demaraj cursiv și echilibrat, iar autonomia este mult peste medie. În schimb, la fel ca majoritatea modelelor cu suspensie duală, greutatea este una destul de mare, fiind mai greu de ridicat și transportat.

Poate fi utilizată fără probleme atât pe drumuri cu asfalt, cât și fără, iar roțile mari pe 10 inch nu fac decât să ne asigure un plus de siguranță în utilizarea de zi cu zi. Are și sistem de semnalizare, dar și un claxon electric puternic.

Dacă sunteți interesați, zilele acestea o puteți cumpăra de la Geekbuying.com cu prețul de $1051 folosind cuponul de reducere . Este livrată prin curier rapid în 3-4 zile iar în preț sunt incluse toate taxele.

Tot la Geekbuying mai găsim alte 3 modele de trotinete electrice marca Eleglide.

Este vorba despre Eleglide D1 care costă $641 folosind cuponul de reducere , Eleglide S1 cu prețul de $324 cu cuponul și Eleglide S1 Plus care poate fi achiziționată cu $383.

Eleglide D1 Master

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA

PRO ȘI CONTRA

✔️ autonomie ridicată
✔️ claxon puternic
✔️ stabilă, foarte confortabilă, suspensie eficientă
✔️ sistem de semnalizare

❌ destul de grea
❌ far nu foarte puternic
❌ display generic

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.