Știm cu toții că review-urile reprezintă un factor important, dacă nu chiar decisiv în achiziționarea unui produs nou. Multe persoane citesc și părerile altora atunci când se orientează către un model anume. Dar ce te faci tu, ca și producător, când produsele tale nu primesc review-uri? Simplu, începi să le scrii singur! Produsul îl ai în față, știi ce poate, deci treaba-i ușoară. 😀
Totuși, nu te oprești la unul singur, scrii pe bandă rulantă pentru fiecare produs pe care îl vinzi. Credibilitatea începe să scadă în momentul în care alegi să-ți lași review-uri pe un site gen eMAG, care printr-un indicator, afișează vizitatorilor dacă cel care a scris chiar a cumpărat produsul. Când acel indicator nu apare la nici un review lăsat de tine, parcă începe să miroasă a “review fake”.
Orice producător dorește să aibă vânzări, însă dacă vrei să recurgi la tactici mai puțin “curate”, fă-o cu cap! Nu lăsa toate review-urile de la același utilizator și nu scrie doar de bine, sunt sigur că produsele tale nu sunt perfecte. Este posibil ca cineva să își dea seama, și atunci nu știu cât de mult te vor mai ajuta aceste review-uri. Citisem undeva că Amazon.com a fost dată în judecată după ce mai mult de 1.000 de persoane au scris pentru bani comentarii și recenzii excelente la diferite produse.
Nu stiam ca anumite marci pot avea astfel de fani. Chiar asa, sa ai toate electronicele de la acelasi producator?! 🙂
Acum serios, cred ca astfel de tactici fara cap functioneaza foarte bine pentru ca si multi cumparatori sunt fara cap.
Fanatici chiar! 😀