Dacă nu vă plac bicicletele electrice pliabile sau poate nu vi se par suficient de confortabile, în oferta magazinelor chinezești au început să-și facă apariția tot mai multe biciclete cu dimensiuni normale. Două modele care mi s-au părut interesante sunt Bezior M1 și M2, acestea fiind listate de Geekbuying în depozitul din Polonia. Vin 95% asamblate, deci va fi necesar doar să montați pedalele.
În mare parte design-ul celor două este similar, ambele biciclete arată foarte bine, însă Bezior M1 este un model care dispune de roți mai mari cu diametru de 27.5 inch, asta în timp ce Bezior M2 are roți pe 26 inch, portbagaj și aripi față/spate.
Motorul este de 250W, este amplasat în roata din spate iar spre deosebire de bicicletele mai ieftine, aceste modele dispun de opțiunea pentru asistentă electrică ghidată prin senzorul de pedalare, având 5 nivele de asistentă la pedalat (pe nivelul 1 motorul folosește aproximativ 25% din puterea totală, pe nivelul 2 – 50%, pe nivelul 3 – 75% iar pe nivelul 4, motorul folosește puterea totală de 250 wați).
Bateria este de 48V 12.5Ah, integrată în cadru, din păcate fără posibilitatea de a fi detașată. O încărcare completă durează 5-6h iar autonomia dată de producător este de 80 kilometri, cel mai probabil atunci când este folosită în modul cu asistare la pedalare. Dacă este folosită în modul moped, autonomia va scădea probabil la jumătate. Evident, autonomia poate varia în funcție presiunea cauciucurilor, greutatea utilizatorului sau condițiile de relief.
Poate fi utilizată și ca moped (fără a fi necesar să mai pedalați), ajungând la o viteză maximă de 25 Km/h, și bineînțeles și ca bicicletă clasică, dacă vreți să faceți mișcare sau atunci când rămâneți fără baterie.
Este construită din aluminiu iar la capitolul confort putem bifa suspensia pe roata din față. Frânele sunt pe disc iar ca și dotări putem menționa farul și stopul tip LED, dar și ecranul LCD cu diagonală de 5 inch care indică informații cu privire la capacitatea bateriei, viteza curentă sau distanța parcursă.
Poti cumpara o roata de 26′ cu motor integrat de 1000W cu 300$ (vine cu tot ce trebuie), mai adaugi 400$ pentru baterie (se gasesc gata facute, cu cutie speciala pentru montat pe cadru) . Iti transformi bicicleta intr-una electrica cu 700$.
Salut.
Ai niste linkuri legat de cele expuse?
Mersi mult.
Din poze pare că totuși e detașabilă bateria
Ai dreptate, nu observasem.
Nu înțeleg de ce la modelul cu roți mai mari nu i-au pus portbagaj și aripi la roți.
Nu am găsit o explicație, la asta m-am gândit și eu. 😀
Pentru ca in general se elimina accesoriile care adauga greutate. Se pun doar componentele esentiale pt a da cat mai bine in caracteristici dpdv al greutatii. Chiar m-am mirat ca are cric, ca se incadreaza tot la accesoriu care creste greutatea.