• Caută

Metode de livrare pentru Rom – EU Priority Line – Banggood Express și Tariff Insurance

De ceva timp avem disponibilă opțiunea de livrare „via Banggood Express”, pentru produsele prezente în depozitele din China (CN), metodă care funcționează precum „Priority Line”, doar că de cele mai multe ori este gratuită sau nu costă mai mult de $2-3. Pentru cei mai noi pe blog, menționez că livrarea folosind serviciul „Banggood Express” se face prin curier, fără să mai plătiți alte taxe suplimentare. Prețul plătit pe site este și cel final iar produsul comandat este livrat la ușă, fără să mai faceți alte drumuri la poștă.

Pentru produsele cu livrare din Europa (depozite CZ-PL-ES), metoda de livrare EU Priority Mail vă va aduce pachetul acasă, tot prin curier, fără să mai plătiți alte taxe, doar că într-un timp mult mai scurt, 3-5 zile lucrătoare.

Pentru că recent am început să prezint tot mai multe produse din oferta celor de la Banggood.com, cred că era nevoie de un articol de acest gen, în care să explic care sunt metodele de livrare pe care eu le recomand, dar și cum puteți recupera banii plătiți pe taxe, asta în cazul în care se întâmplă ca pachetul să ajungă să fie taxat. Ca și GearBest, cei de la Banggood au pus la dispoziție metoda de livrare via EU Priority Line, asta inseamnand că produsul ajunge prin curier, fără alte taxe suplimentare, indiferent de valoare. Eu am câteva comenzi făcute cu EU Priority Line și pot să vă spun că timpul de livrare variază destul de mult.

Metode de transport Banggood

De cele mai multe ori pachetul a ajuns în 2-3 săptămâni, însă s-a întâmplat să ajungă și mai greu. De obicei, Priority Line este “rentabil” atunci când valoarea produsului depășește $50, asta pentru că acest gen de transport nu este gratuit, costul variază undeva între $3-10, în funcție de greutatea sau prețul bunului cumpărat. Spre exemplu, dacă alegeți să cumpărați un produs care costă $20, nu este avantajos să plătiți încă $7 pentru transport via Priority Line.

De aceea, pentru comenzile sub $50, recomand să optați pentru “Tariff Insurance“, asta pentru că Banggood, spre deosebire de GearBest, nu permite să alegem metoda de livrare atunci când pachetul este trimis prin poștă (Air Parcel Register), iar sistemul lor alege random poșta (Sweden Post, Swiss Post, Belgium Post, Netherland Post, Singapore Post, China Post, etc) prin care va fi trimis.

Tariff Insurance costă destul de puțin (pentru produsule până în $50) și așa cum ne sugerează și numele lui, este o asigurare cu ajutorul căreia ne putem recupera banii plătiți pe taxe vamale și TVA, în cazul în care pachetul nostru va ajunge la posta vamală. După ce veți plăti taxele vamale, păstrați chitanța, faceți o copie iar apoi o trimiteți pe mail. Magazinul va returna banii plătiți pe taxe.

Iar dacă alegeți să cumpărați produse super ieftine (sub $10), precum acesta, pentru care nu rentează să plătiți tracking number, alegeți măcar “Shipping Insurance”, costă de obicei maxim $0.09, dar în cazul în care posta va pierde pachetul, magazinul se oferă să vă trimită din nou produsele comandate, fără alte costuri suplimentare.

Acestea sunt metodele pe care eu le recomand atunci când cumpărați de pe site-ul celor de la Banggood, sper că am reușit să mă fac înțeles. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă aștept în zona de comentarii, dacă nu, folosiți acest link pentru a vă cumpăra tot ce vă trece prin cap. 😀

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

693 comentarii
  • Salut , daca am plasat o comanda prin EU Priority Line iar livrarea se face prin DHL mai platesc ceva?coletul a avut valoarea de 147€

    Multumesc

  • Buna,
    Cu speranta ca ma puteti ajuta va relataz si eu situatia mea
    Am comandat de pe Banggood un produs in valoare de US$138.99 am mai platit,
    Shipping insurance: US$2.78
    Shipping Fee: US$8.06
    si am avut un cupon de reducere
    Coupons:#NEW67618:: US$-13.90 deci un total de US$135.93
    Am ales sa se livreze din depositul din europa si am primit un nr de urmarire
    Tracking Number: 3390018662401272
    Shipping Method: EU Standard Shipping Register
    NU AM PRIMIT COLETUL ! desi in contul meu apar ca si cumcoletul a fost livrat indata de 2 ianuarie.
    Ieri am fost la Posta Romana si nu este nici un colet, ma puteti indruma unde as mai putea sa caut? Exista posibilitatea sa ajunga la vama, chiar daca vine din Europa?
    Orice sfat, sugestie este binevenita.Multumesc.
    Asa apare in contul meu :
    Jan 02, 2020 10:52 B2CE – Delivered
    Jan 02, 2020 06:23 B2CE – Out For Delivery
    December 24, 2019 8:48 B2CE – Ready to Ship
    December 23, 2019 4:45 p.m. At the national sorting hub
    December 20, 2019 9:47 p.m. Order placed

    • Numărul ăsta e număr de Hermes UK. Mergi la trackyourparcel.eu și introdu codul tău poștal, numărul pe care l-ai primit și țara de destinație și vei obține un alt număr de urmărire + firma care transportă efectiv coletul din Olanda în România – coletul vine din UK via Olanda (acolo sunt acești B2C Europe). Dacă reușești să afli care e operatorul poștal care face transportul din Olanda, poate ne spui și nouă – de curiozitate, eu am mai luat din UK, dar n-am luat EU Register – metoda e destul de nouă. EU Standard Shipping (fără număr) vine prin Poșta Română.

      Edit: noroc ca nu sunt multe strazi Pluto in Romania. Parcelsapp imi furnizeaza numele strazii, de acolo am luat-o pe Google si pe incercari (vreo 3), coletul tau a ajuns la DPD, și văd că l-ai și primit.

      Deci EU Standard shipping register e livrare prin curier și costă mai nimic. Super.

  • Buna am o nelamurire in cos am doua obiecte din china 80$ respectiv 64$. Cand selectez EU Priority Line la cel in valoare de 80$ imi spune ca este gratis, iar la cel in valoare de 64$ ca este 2$
    O sa mai platesc taxe ?

  • Asa cum am promis am facut acest material pe care il recomand tuturor celor care comanda in Asia si au semne de intrebare referitor la comenzile plasate de ei, in sensul ca intre timp li s-au modificat adresa destinatarului “recipient”

    https://youtu.be/EiMGfm86tjA

  • Pe tracking imi apare country of origin: Germany. E posibil sa fie inregistrata cererea pentru DHL din Germania dar coletul sa fie trimis din China? Pe alt tracking imi apare si “The shipment has been processed by the sender. You will receive further information as soon as the shipment is received by DHL”.

  • Salut Madalin, nu ma grabesc, pot astepta pana in 11.11, mai ales daca va fi cupon. O sa revin catre tine cu o rugaminte atunci. Daca mai ai atunci si un affiliate link, mi-l poti da 😉
    Mersi!

    • Sigur! Oricum, voi posta pe blog un articol cu toate cupoanele pentru 11.11, deci posibil sa il gasesti acolo. Daca nu, scrie-mi si iti las cuponul. Cu placere!

    • Salut,

      Momentan nu exista cupon de reducere, insa mi s-a spus ca va fi cupon disponibil pe 11.11, in cazul in care vrei sa astepti pana atunci. Daca vrei sa faci comanda acum, alege depozitul din UK, are pret mai bun si livrare rapida. Poti folosi acest link daca vrei sa faci comanda.

    • Banggood este unul dintre cele mai serioase magazine chinezesti, cel putin eu asta cred dupa experientele pe care le-am avut cu ei de-a lungul timpului.

  • Mi-au zis ca dureaza fiindca nu mai au in stoc produsul, asa ca am cerut refund. Nu prea mi se par profi, fiindca nu au stiut sa-mi spuna cand il pot trimite.

  • Nasoala treaba. Imi apare tracking number, order status: shipped, shipping method: eu priority line si mai jos apare tracking info has not yet receive si sa astept.

    Asteptarea din pacate dureaza prea mult. Sa mai astept sau sa cer refund?

    • Din cate stiu luna trecuta au avut o problema cu o serie de pachete care s-au intors in China, posibil ca si al tau sa fi fost printre ele. Pe tracking ce zice?

  • Salut. Am comandat pe data de 12.09.2019 70mai pro+gps module si imi zic ca au incarcat pachetul si ca s-a pierdut. Acum cateva zile mi-au spus ca nu este in stoc si ca urmeaza astazi sa il trimita si ca o sa primesc email, dar nu cred ca mai am vreo sansa. Ce sa fac? Mi se pare ca ma tot duc cu vorba.

  • Salutare colegi,

    Doar ce am plasat si eu o comanda pe Banggood acum 2 zile si azi am vazut ca a fost expediat cu DHL Germania. Am văzut multe comentarii legate de DHL nu prea bune. La ce ar trebui să mă astept?
    Am de platit ceva taxe, vama? Am 3 ceasuri smart cu valoare de 120 USD.
    Mădălin, cuponul dat de tine mi-a redus 8 USD din valoare comanda, multumesc inca odata.

    • Salut,

      Cel mai probabil numarul de tracking începe cu CP/F și se termină în DE, nu ai de ce sa îți faci griji, ajunge fără alte taxe suplimentare.

  • salut !! la ultima comanda, facuta ieri, pe Banggood mi-au dat tracking number de genul CP00xxxxxxxDE , eu, priority line, care trebuia sa fie cu gls, cred… s-a schimbat ceva si eu nu stiu? sper sa nu platesc ceva taxe.. in plus .

  • Salut Madalin,

    Intr-adevar au fost trimise cu Royal.
    Ultima comanda a fost acum cateva zile cu GLS. Au trecut 2 sapt si nici un răspuns, ar cam fi timpul!
    Doresc sa comand ceasurile Bakeey, daca poti sa imi dai cupon ptr ele ar fi minunat.
    Multumesc ,
    Bogdan

  • Salut,

    Pentru ceasuri Bakeey ( Bakeey A6, Bakeey E101 E CU, Bakeey N58 E CU, Bakeey Q8 Mini) există cupoane de reducere ?
    Vreau sa co.and 6 ceasuri în valoare de 160 USD . Eu Priority line.
    Prima comanda nu a ajuns si am fost despăgubit după termenul legal de 60 zile. Comanda făcută undeva pe 13 Iulie s a pierdut undeva pe drum Longdon Hub.
    Ceva sfaturi la comanda noua ?
    Multumesc anticipat si spor tuturor la cumpărături.

    • Salut,

      Da, exista cupon, daca vrei sa faci comanda ti-l pot lasa aici. S-a pierdut pentru ca atunci erau livrate cu Royal Shipments, acum au schimbat contractul si au revenit la GLS, am scris despre asta aici.

    • Ciudat, am incercat acum sa finalizez comanda și nu au fost probleme. Scrie-le pe chat, dacă nu rezolvi nimic lasă-mi un screenshot și dau și eu mai departe.

    • Pe chat nu prea au fost de mare ajutor, au zis că direcționeaza către “concerned team” şi cam asta e. Eu am încercat pe 2 browsere desktop diferite şi în aplicație – acelaşi rezultat.
      Ca să ştim că vorbim de acelaşi lucru, asta e bicicleta (m-am oprit până la urmă la D2 fiindcă se “rupe” la mijloc)

      https://www.banggood.com/EU-Direct-FIIDO-D2S-Shifting-Version-36V-7_8Ah-250W-16-Inches-Folding-Moped-Bicycle-25kmh-Max-50KM-Mileage-Electric-Bike-p-1542813.html

      Am încercat şi cu altele, inclusiv trotinete, rezultatul a fost acelaşi.
      Nici măcar nu sunt convins că am să iau vreo una, dar faptul că am eroarea asta nu-mi dă pace, mai ales că tu zici că nu ai probleme la checkout. Şi cine ştie… poate mai sunt şi alții ca mine… şi BG pierde clienți. Ar fi în interesul lor să rezolve chestia asta, altfel până vine bicicleta din China se duce omul şi îşi ia din Carrefour 🙂 că tot în China e făcută, şi are şi garanție la ea…

    • Eu am ajuns pana la checkout si nu am avut probleme. Lasa-mi un screenshot, daca vrei, dau si eu mai departe, poate cei de la marketing isi dau interesul. Vehiculele electrice cumparate din Romania au aceeasi garantie ca si cele luate din China. 😀

    • Salut Mădălin,
      Astăzi din lipsă de ocupație, am mai făcut o încercare, aşa… de control – surpriză că acu’ merge. Mersi tare mult de ajutor, rămâne să se hotărască şi cine trebuie :). Nu ştiu exact când au rezolvat problema, că nu am verificat zilnic, dar au rezolvat-o.

      Multe mulțumiri încă o dată pentru timpul acordat şi pentru disponibilitatea ta de a ajuta!

  • Salut Mădălin.
    Oare e numai la mine chestia asta – nici o bicicletă electrică din depozit UK nu poate fi trimisă în România. Voiam să fac o simulare pentru un Fiido D3s (pentru o rudă, poate pot cheltui cu folos spinarea de puncte de la BG – azi mi-au mai dat 2 × 600 “points as goodwill” pentru 2 comenzi din septembrie, da’ chiar nu ştiu de ce, că sunt făcute acu’ vreo 2 săptămâni, n-au ajuns nici pe departe la timpii de la Nysa/Royal), apoi am luat la rând alte câteva, m-am dus şi pe eu.banggood.com, şi în aplicație – nu vrea să-mi trimită nici una. Cele din China – no problem. Dacă aş lua una din China (deocamdată e un mare “dacă”), ai idee care e durata reală pentru transportul cu trenul? Cu cupon, bicicleta ajunge la 470$ + 12$ asigurare – un pic mai bine decât dacă aş folosi puncte – 480$ + 12$.

    Ca fază tare: comandat 4 nimicuri de 8,16€ (cu tot cu shipping insurance) total, prin EU Priority Line – free shipping. Credeam că mai bine de atât nu se poate. Azi la comanda asta mi-au dat 600 de puncte, echivalentul a 6$. Cum să nu-i iubeşti? Lol

    • Salut,

      Da, cred ca de la tine este problema, eu am facut acum o simulare si totul este in regula. Vezi sa nu se fi schimbat tara de destinatie. Cu livrare din China dureaza cam 2-3 luni, tocmai ce mi-a ajuns o trotineta de la ei, a facut fix 2 luni de zile.

      Ultima comanda cu EU Priority Line arata cam asa, deci iti inteleg perfect “iubirea”. 😀

      livrare gls

  • Salutare! Siti cumva daca datele de la GLS nu se actualizeaza? Am dat comanda prin banggood cu EU Priority Line, iar de pe 18 septembrie imi zice aceasi chestie “Datele despre colet au fost introduse în sistemul electronic GLS; coletul nu a fost înca predat companiei GLS.” Le-am scris celor de la banggood si mi-au zis sa nu imi fac probleme ca pachetul meu este cel mai probabil in tranzit insa cei de la curier nu actualizeaza datele uneori (desi ma indoiesc)…

  • Am comandat cateva produse de pe Bangood UK, fara tracking (costa 8.43$), fara shipping insurance si nu mi-au sosit dupa 5 saptamani . I-am informat, dar mi-au raspuns ca nu pot sa ma despagubeasca pt ca nu am cumparat shipping insurance. Acum ce sa fac? Sunt indreptatit sa fac claim prin Paypal daca am platit prin ei ? Valoarea comenzii era de 89$ 🙁

    • Cand nu ai tracking number e bine sa platesti pentru asigurare. Acum PayPal a ramas singura optiune, probabil vei primi banii inapoi daca deschizi disputa. 😀

  • Multumesc frumos, intradevar, discountul e mai mare decat acel 10%. Voi folosi cuponul tau si livrarea prin curier.
    O si faina in continuare

    • Pentru cele 2 cu livrare din UK, adauga-le in cos si foloseste cuponul , scade pretul acestora la $97.66 iar pentru cel cu livrare din China, foloseste acelasi cod, scade pretul acestuia la $42.73. Sper ca reducerea este putin mai mare decat cuponul de 10% oferit de ei.

      Cu placere!

  • Multumesc de pont. Este vorba de niste produse auto, ce nu intra in acea oferta, dar am observat ca exista cupon de 10% reducere. Crezi ca ai mai avea si tu alte promotii mai bune?
    Mersi!

  • Ai specificat transportul prin curier. Mai jos postez cele 3 optiuni ce le am valabile. Ma gandesc ca te referi la ultima nu?

    EU Standard Shipping Free shipping 2-5 business days Not Tracked
    Uk Standard International Shipping US$9.42 5-7 business days Not Tracked
    France express(Colissimo) US$10.00 3-7 business days Tracked

  • Si in situatia asta ce recomanzi pentru conzile livrate din depozitul UK? In aceeasi ordine de idei, la posta de cartier se platesc taxe sau ceva?

  • Salutare Madalin,
    Cu o intrebare te deranjez. Ce stii despre comenziile de pe Banggood trimise din depozitul UK cu EU standard shipping. Vad ca este transport gratuit si ajunge cel mai repede 2-5 zile lucratoare, dar fara tracking number. La noi in tara, ajung la posta sau unde mai exact?
    Mersi si astept lamuriri din partea ta.

  • Am făcut zilele trecute încă o comandă Air Parcel Register în depozit HK, un Mi Band 3, şi am primit, din nou, număr de GLS.
    Ca să recapitulez – toate cele 4 comenzi recente Air Parcel Register din HK, cu ambele asigurări (tariff + shipping) bifate, au primit număr de GLS. 3 au fost căşti Xiaomi Airdots, a 4a acest Mi Band. 2 perechi de căşti au fost deja livrate acasă, a 3a tocmai ce a apărut în Belgia.
    Deci cine are de luat electronice mici şi relativ ieftine din HK, de genul căştilor sau ceasurilor, puteți risca cu Air Parcel Register de 2,3$ fără să mai dați bani pe EU Priority Line, sunt şanse maxime să le primiți tot prin GLS – până o să schimbe BG foaia. Eu am luat la toate şi tariff insurance, dar probabil că nu e musai.

    • Bine de stiut! Eu am facut acum 3 zile 2 comenzi cu EU Priority Line si tot stau in Processing, de obicei plecau in maxim 24h. Toate produsele sunt pe stoc. 😀

  • Salut,
    Te rog, poate poti adauga urmatoarele randuri in articol, sa stie si altii cum sa procedeze.

    Dupa o disputa de cateva luni, am reusit sa recuperez TVA-ul cu asigurarea lor Banggood Tariff Insurance .
    Plata a fost efectuata prin PayPal.
    Scurt istoric: contactez BangGood, cu poze pachet, poze hartie de la vama si posta, le cer sa returneze TVA-ul (doar TVA, fara taxa de la posta de 8 lei) si refuza pe motiv ca nu scrie tracking numberul pe hartia aia, la fel cum i s-a intamplat cuiva de mai sus.
    Contactez PayPal, prima data dau disputa dar cred ca intr-un mod gresit, ca nu am selectat strict serviciul asta, insfarsit, atasez documentele, poze, capturi de ecran din panoul BangGood, raspund cu numaru de tracking si cum ca ar fi trimis comanda, apoi schimb tipul disputei la serviciu neprimit (nu mai tin minte pe ce am deschis disputa initial), iar la schimbarea tipului disputei am reusit sa scriu si suma pe care o doresc restituita, intrucat initial aparea toata suma, cu toate ca eu am scris peste tot cat trebuie sa restituie in USD.
    Insfarsit, dupa ceva zile raspund favorabil.

    Daca-i presati cu usa, PayPal, aveti sanse mari sa va recuperati banii, mai greu ce-i drept dar ii recuperati daca cumparati cu Tariff Insurance.

    • Ca sa nu mai umplu comentariu de sus, dau un copy paste si la disputa (nota, sume si tracking schimbate) :
      22 August 2019 -> Catre BangGood
      I didn’t receive my VAT tax back from BangGood, as I’ve paid for tariff insurance. They refuse to pay back VAT, as “there is no tracking number on custom document”, but I’ve attached the two photos where you can see the weight from the package correspond with the one from the custom document, also price and has official stamp. These are the documents you receive from Romania customs, as they don’t give an electronic invoice. Also, on the third file attached you can see I’ve paid processing tax for my goods. If you check the tracking number on http://posta-romana.ro you can see I’ve got my goods on 13.08.2019 (as seen on the four attachment), the number: *** . The amount I’ve paid is 19% VAT + processing tax. I’ve want to get back at last the 19% VAT I’ve paid to custom, according to tariff insurance. The amount in USD for 19% VAT is 19 USD from 100 USD.
      Atasamente: imagini cu pachetul, acte primite si o captura de ecran cu comanda si unde se vede si cumpararea serviciului.
      27 August 2019 -> catre PayPal
      I’ve purchased tariff insurance from seller at this order, but they refuse to return the amount in USD for 19% VAT -> 19 USD from 100 USD. You can see all documents attached in conversation. I’ve also contacted them by email and still got a refuse.
      4 September 2019 -> de la BangGood
      Raspuns cu tracking numberul
      10 September 2019 -> Schimb tipul disputei (la obiect sau serviciu lipsa), cer suma exacta si trimit iar mesaj
      I’ve purchased Tariff insurance from Banggood, and it doesn’t want to reimburse me the VAT I’ve paid. You can see documents for paid VAT in attachments of first message on this case.
      Item description: https://www.banggood.com/Search_hl69_at650

  • Cei de la banggood imi spune sa astept sa ajunga in Europa si dupa imi vor da ei email unde sa cer returnarea coletului.. Nu as vrea sa pierd timp pana ajunge in tara si sa cer returnare..

    Stiu ca mi se va opri taxa transportului dar nu e problema. Cica imediat dupa ce le dau awb de returnare si se asigura ca se intoarce coletul, ei imi vor da banii inapoi

    Ce sa faci.. mai faci si greseli din astea din graba.. am crezut ca are acel produs o functie care o vroiam eu, dar nu o avea si vanzatorul nu a trecut in titlul anuntului ca nu are ci doar marunt in specificatii.. Si eu am vazut abia dupa 2 zile de la comanda… Prea tarziu..

    Cat dureaza cu aproximatie sa ajunga coletul din china in europa prin sistemul asta de livrare? sa stiu cu aproximatie cand va ajunge in Belgia? daca nu stii voi mai verifica eu din 2 in 2 zile..

  • Madalin am facut o greseala am comandat un produs ce nu corespunde cu nevoile mele si am observat abia la 2 zile si prea tarziu deja coletul a fost trimis prin Eu priority line..

    Imi poti spune daca fac cerere la gls se poate intoarce la banggood? ca sa nu mai pierd vremea si sa astept sa vina la mine si sa refuz coletul etc.. Am intrebat banggood daca se poate cu varianta asta si a zis ca da si ca dupa ce ajunge si imi opreste banii pe transport imi vor da banii mei..
    Ce stii tu se poate trimite inapoi coletul din Belgia cand va ajunge?

    • Salut,

      Nu cred ca il poti refuza inainte sa ajunga la tine. Cred ca trebuie sa astepti pana ajunge la tine, insa nu sunt 100% sigur de asta pentru ca nu am refuzat pana acum nici un pachet, de aceea cel mai bine iei legatura cu GLS si ii intrebi direct pe ei.

  • De la o vreme, imaginea este neclara, am schimbat browser tot la fel !
    Nu mai inteleg nimic !
    Tocmai cand ma pregateam pentru noi comenzi !

    • Am comandat.. Acum am stres legat de taxe, dar sper sa fie doar in capul meu si sa nu existe. Nu e o comanda ieftina si daca ar fi taxe as da cu vreo 20 euro in plus si nu ar fi tocmai ok. Sa vedem in cat timp vine, nu e graba poate veni in 2 saptm ca si asa voi fi plecat vreo 4 zile din tara si sa nu ma caute curieru sau postasul degeaba!

    • fix 14 zile a durat pana a ajuns coletul din China in Belgia.. Am vrut sa completez formulatul de pe gls-europe.eu de returnare dar nu am putut din cauza ca banggood a setat sa nu se poata face returnari gratuite.. Am sunat la nr de telefon de acolo si nimic.. raspunde robotul si imi da alt nr care este invalid..

      Gls Romania spune ca cererea de intoarcere a coletului tre sa vina de la expediator.. Total aiurea..
      Varianta ar fi sa refuz coletul cand ajunge curieru la mine in oras.. Dar tre sa ma asigur ca poate ajunge inapoi la banggood ca altfel il trimit degeaba.. Ar fi fost ok sa il trimita cum ajunge in Romania si sa nu mai astept sa ajunga la mine..
      Banggood imi tot baga replica cu cele 14 zile drept de retur.. Da si dupa sa mai dau alti bani pe transport la posta si sa atept pana ajunge, adica 2 luni cu Posta Romana.. Pierd prea mult timp..
      Aveam nevoie de produsul respectiv cel tarziu pana la sfarsitul lunii viitoare.. Vad cum fac daca nu se poate intoarce inapoi creca il accept si va mai trebui sa cheltui eu cateva sute de lei sa fie asa cum trebuie.. Daca m-am grabit cand am comandat!

  • Multumesc Madalin pentru lamurire! Totusi cei de la banggood spun ca vor fi taxe vamale. Si la produsele ce trec de 50-60 euro nu ai optiunea de asigurare in caz de platesti taxe vamale.

    • Daca alegi EU Priority Line pentru livrare, iti garantez ca nu vei plati nimic extra, indiferent de valoarea produsului si de ce spun cei de la Banggood. 🙂

  • Salut. eu nu am mai comandat prin EU priority line si as vrea sa fiu sigur ca nu vine prin curier international gen DHL. De ce? pentru ca pe langa tva tre sa mai platesti o taxa idioata pentru un cod EORI ce costa in jur de 100 lei si in felul asta nu mai fac nimic.. De asta am anulat comanda prin dhl si am avut noroc sa-mi aprobe aliexpress anularea comenzii.. astept sa intre banii inapoi in cont si as vrea sa comand prin alta varianta mai rapida gen eu priority line..

    Deci vine prin posta sau prin gls? si in afara de tva 19% nu mai platesc nimic?

    • Salut,

      Cu Priority Line pachetele sunt livrate prin GLS, fara alte taxe suplimentare, asa a fost mereu.

      Cu Expedited sunt livrate cu DHL sau EMS.

  • Salut,
    Si eu am aceeasi problema, comanda data pe 11.06.2019, ultima actualizare tracking 29.07.2019, Europe, In Transit.
    Am sunat la FanCurier, nu au auzit de Royal Shipments, de FHB Group au auzit dar nu au primit nimic pe numelemeu /adresa mea.
    Am trei intrebari:
    1. Sa mai astept sau sa cer refund?
    2.Tot ce trimite Banggood cu European Railway Direct Mail si EU Priority Line sunt scutite de taxe vamale, tva, etc?
    3.De unde pot comanda acumulatori Lipo?… ca Banggood nu trimite in europa

    Multumesc.

  • Salut Madalin,
    Te rog stii cumva ceva detalii despre metoda de livrare European Railway Direct Mail?
    Stiu ca vine pe cale ferata ..ca dureaza 40- de zile dar cu ce se livreaza si daca sunt cv taxe vamale .Merci!

    • Salut Madalin
      Am o comanda din 22.06 order 68203081 și am primit mail ca o sa-mi returneze banii daca nu primesc coletul până la sf. lui august
      Am incercat sa le trimit mail sa-mi retrimita comanda si nu am reusit.Te rog daca poti sa ma ajuti .Coletul in transit Nysa 21.07 Eu priority line Royal

    • Salut,

      Intra pe Live Chat si cere sa iti faca refund, mentioneaza ca ai primit mailul in care se specifica faptul ca vei primi toti banii inapoi daca pachetul nu ajunge pana la sfarsitul lunii august. Dupa ce primesti banii poti face din nou comanda de produsul dorit. Cred ca este mai simplu asa.

  • Uite o chestie interesantă, Mădălin: am comandat nişte Airdots din depozit HK, cu livrare Air Parcel Register, bifat toate asigurările, şi-am primit număr de GLS – pe care chiar îl găsesc în sistemul GLS (chestia standard cu “coletul nu a fost înmânat etc”). Ha! Livrarea prin EU Priority Line era vreo 10$, eu am dat pe asta vreo 3$. Care o fi treaba?

    • Well, la cât mai multe erori din astea.
      Fiindcă erau la super mega ofertă, ieri am mai comandat o pereche de Xiaomi Airdots – 19,7€ cu tot cu transport, tariff & shipping insurance, tot depozit HK, tot Air Parcel Register. Ha! Tot număr de GLS!

    • Nu ştiu ce să zic, eu din depozit HK nu am mai luat. Din restul depozitelor am mai luat cu Air Parcel Register, chiar recent. Au trimis cu China Post la 1.3$ şi Singapore Post la 1.7$ (asta merge repede – 20 zile de la plasare comandă până la ridicare din vamă). Am scris aici “pățaniile” fiindcă poate mai citesc şi alții şi profită de ofertă – plăteşti Air Parcel cu 2.3$ şi primeşti EU Priority de 10$. Da’ n-aş risca să iau vreun telefon aşa 🙂 Aşa că bag şi eu disclaimer: folosiți informația asta pe propria răspundere.

  • Ironia am prins-o… da’ chiar mi-s curios ce face cu el acum. Fiindcă dacă vrea să-l trimită în China direct, nu cred că îl primeşte vreo firmă de transport (inclusiv Poşta Română) cu plata transportului la destinatar.

    • Na… fiecare face cum vrea. Eu, fiindcă am cumpărat destul de mult de la ei, judec din perspectiva unuia care are mai mult de pierdut dacă mâine BG îmi blochează contul pentru o chestie din asta.

  • Salut.
    La catava zile dupa ce mi-au dat banii inapoi am primit si coletul.
    Acum ce sa fac? Sa le trimit coletul inpoi prin Royal Mail?

  • Am facut o comanda pe banggood pe 13 august, cu livrare prin EU Priority Line si pot sa va confirm ca pachetul imi ajunge maine, prin GLS. Se pare ca intr-adevar au schimbat furnizorul intre timp.

    • Da. S-a schimbat de la inceputul lunii, au revenit la GLS. S-a rezolvat problema, acum pachetele ajung in maxim 2 saptamani. Ultimul meu pachet a ajuns fix in 10 zile. 😀

    • Cei de la GLS mi-au trimis mail de confirmare, in care, ca si expeditori sunt ECDC LOGISTICS-BG. Aparent astia sunt din Belgia. Deci s-a zis cu Royal Shitments :))

    • Corect! 😀

      Nu stiu de ce s-au incurcat cu firma aia de 2 lei. Pana acum n-am auzit alt magazin care sa “livreze” cu Royal.

    • Buna! Deci pana la urma daca comand prin EU Priority Line (care e aparent free pentru produsul dorit de mine),nu mai platesc taxe vamale/tva?

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.