• Caută

Metode de livrare pentru Rom – EU Priority Line – Banggood Express și Tariff Insurance

De ceva timp avem disponibilă opțiunea de livrare „via Banggood Express”, pentru produsele prezente în depozitele din China (CN), metodă care funcționează precum „Priority Line”, doar că de cele mai multe ori este gratuită sau nu costă mai mult de $2-3. Pentru cei mai noi pe blog, menționez că livrarea folosind serviciul „Banggood Express” se face prin curier, fără să mai plătiți alte taxe suplimentare. Prețul plătit pe site este și cel final iar produsul comandat este livrat la ușă, fără să mai faceți alte drumuri la poștă.

Pentru produsele cu livrare din Europa (depozite CZ-PL-ES), metoda de livrare EU Priority Mail vă va aduce pachetul acasă, tot prin curier, fără să mai plătiți alte taxe, doar că într-un timp mult mai scurt, 3-5 zile lucrătoare.

Pentru că recent am început să prezint tot mai multe produse din oferta celor de la Banggood.com, cred că era nevoie de un articol de acest gen, în care să explic care sunt metodele de livrare pe care eu le recomand, dar și cum puteți recupera banii plătiți pe taxe, asta în cazul în care se întâmplă ca pachetul să ajungă să fie taxat. Ca și GearBest, cei de la Banggood au pus la dispoziție metoda de livrare via EU Priority Line, asta inseamnand că produsul ajunge prin curier, fără alte taxe suplimentare, indiferent de valoare. Eu am câteva comenzi făcute cu EU Priority Line și pot să vă spun că timpul de livrare variază destul de mult.

Metode de transport Banggood

De cele mai multe ori pachetul a ajuns în 2-3 săptămâni, însă s-a întâmplat să ajungă și mai greu. De obicei, Priority Line este “rentabil” atunci când valoarea produsului depășește $50, asta pentru că acest gen de transport nu este gratuit, costul variază undeva între $3-10, în funcție de greutatea sau prețul bunului cumpărat. Spre exemplu, dacă alegeți să cumpărați un produs care costă $20, nu este avantajos să plătiți încă $7 pentru transport via Priority Line.

De aceea, pentru comenzile sub $50, recomand să optați pentru “Tariff Insurance“, asta pentru că Banggood, spre deosebire de GearBest, nu permite să alegem metoda de livrare atunci când pachetul este trimis prin poștă (Air Parcel Register), iar sistemul lor alege random poșta (Sweden Post, Swiss Post, Belgium Post, Netherland Post, Singapore Post, China Post, etc) prin care va fi trimis.

Tariff Insurance costă destul de puțin (pentru produsule până în $50) și așa cum ne sugerează și numele lui, este o asigurare cu ajutorul căreia ne putem recupera banii plătiți pe taxe vamale și TVA, în cazul în care pachetul nostru va ajunge la posta vamală. După ce veți plăti taxele vamale, păstrați chitanța, faceți o copie iar apoi o trimiteți pe mail. Magazinul va returna banii plătiți pe taxe.

Iar dacă alegeți să cumpărați produse super ieftine (sub $10), precum acesta, pentru care nu rentează să plătiți tracking number, alegeți măcar “Shipping Insurance”, costă de obicei maxim $0.09, dar în cazul în care posta va pierde pachetul, magazinul se oferă să vă trimită din nou produsele comandate, fără alte costuri suplimentare.

Acestea sunt metodele pe care eu le recomand atunci când cumpărați de pe site-ul celor de la Banggood, sper că am reușit să mă fac înțeles. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă aștept în zona de comentarii, dacă nu, folosiți acest link pentru a vă cumpăra tot ce vă trece prin cap. 😀

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

693 comentarii
  • Salut Madalin!
    483190720340832
    Order Number : 69946833

    Cum pot afla pe unde este coletul? De la banggood trimis pe 26 iulie!
    Multumesc!

  • Buna Madalin.
    Am si eu o rugaminte daca ma poti ajuta sa intrebi la Banggood daca stie ceva de comanda mea.
    Am comandat pe 29 mai 2019 si inca nu am primit coletul. Apare in tranzit in Nysa de pe 17 iul. 2019 , ma gandesc sa deschid o disputa pe PAYPAL. nr. comenzi este 66939787 iar Tracking Number: 483190531705523.
    Mersi anticipat. cu stima Mihaly

  • Vă salut.
    Deranjez și eu cu două întrebări : Pot să comand din Japonia, folosind serviciul EMS ?? În acest caz, se plătesc taxe vamale ??

    Mulțumesc anticipat pentru răspuns.

  • Buna dimineata. Se pare ca am castigat disputa deschisa pe Paypal,full refund. Sunt curios ce o sa faca Banggood acum cu comanda 😀

  • BG ne umple de bani 🙂 Eu n-am primit mailul de mai jos, dar alții cu comenzi întârziate l-au primit:
    “Dear Banggood customer,

    We would love to take this opportunity to thank you for shopping with us.

    We are sorry about the situation of your order [xxxxxxxx] shipping delay caused by our coadjutant logistics company. To keep your good shopping experience in the future, we will stop cooperation with this logistics company immediately, don’t worry, your order which has been sent out before will still be delivered normally.

    For this case, we will send an extra 500 points to your account within 3 days, moreover, we have confirmed to your logistics company that your order will be delivered on August 25th at the latest, we hope your understanding and wait for it patiently.

    As of August 25th, whether delivered or not, except for points sent before, if your total waiting time is more than 40 days since the date of shipment, we will compensate 5% -10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.”

    Mie mi-au pus în cont o roabă de puncte, inclusiv pentru o comandă deja ajunsă şi confirmată, au sărit o alta nelivrată… per total au nimerit-o – 5×500. Singura problemă e că trebuie să mai cumperi ceva de la ei ca să faci ceva cu punctele astea, iar unii o să zică “pas”.

    • Scuze, dacă eram mai atent nu-ți mai spamam comentariile. Eu mailuri tot n-am primit (mă simt exclus 🙂 ), dar între timp mi-a adus Fan-ul pachetul – o bilă albă pentru ei: de ieri la 12 din Arad l-au livrat azi la 16 la Iaşi – 56 zile de la comandă.

  • Am primit email de la Banggood :
    Dear Banggood customer,

    We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.

    We are sorry about the situation of your order [66699416][67052728] shipping delay caused by our coadjutant logistics company. To keep your good shopping experience in the future, we will stop cooperation with this logistics company immediately, don’t worry, your order which has been sent out before will still be delivered normally.

    For this case, we will send extra 500 points to your account within 3 days , moreover, we have confirmed to the logistics company that your order will be delivered 25th August at the latest, we hope your understanding and wait for it patiently.

    As of 25th August, whether delivered or not, except the points sent before, if your total waiting time is more than 40 days since the date of shipment, we will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.

    About the FAQ about BGPAY refers to the following link:
    BGPAY FAQ

    Please note:If you still don’t receive your order after 25th August, please contact us, we will refund the total payment by your original payment way unconditionally.

    • @Mo Re – Daca nu, macar sa vopsim ouale cu o piesa pe fundal la soundbar:))))

  • Am observat ca au adaugat express shipping si are shipping time 4-8 zile da e chiar mai ieftin ceea ce e dubios. Acela e tot fara taxe si tot prin curier? Eu deja am la priority mai mult de 60 de zile. Comandat in 28.05. Iar din 20.07 tot in Nysa e.

  • Vine şi unul dintre ale mele:
    2019-08-08 12:26:00 The shipment left the FAN Courier hub to the destination hub. (Fan Ro) (Arad)
    2019-08-08 12:26:00 The shipment was picked up by FAN Courier. (Fan Ro)
    ………………………………….
    2019-06-13 19:50:24 Request for shipping label
    Se pare că 60 zile pentru astea prin Royal devine regulă.

    Încă 2 chestii de la polonezi:
    1. Un răspuns recent Royal Shipments

    “If you want more information about your shipment, please contact roger@kingruns.com.
    We are a logistics operator responsible for distribution only in Europe. The sender is solely responsible for the process of importing shipments from China.
    The parcel with the last status “In Transit Nysa” is in the process of transport to Nysa, it was not finally delivered to our warehouse. All inquiries in the matter can be given only by the Sender.”

    2. Unuia care a deschis 7 claim-uri pentru tot atâtea colete de la BG i-au blocat contul de PayPal

    “You can no longer use our services

    Due to your constant opening of matters that are not in line with the intention of the PayPal Buyer Protection Program and contrary to the terms of our User Agreement, we have determined that you can no longer use PayPal services. We’ve imposed restrictions on your account, which means that you can no longer send or receive funds through it. In addition, we have prevented you from opening matters under the PayPal Buyer Protection Program. All cases you open under the PayPal Buyer Protection Program will be rejected. ”
    Deci – nu vă considerați “blindați” de “protecția” PayPal – PP face, de fapt, ce vrea, şi internetul e plin de poveşti din astea.

    • Aparea ca fiind retrimis?

      Roger nu ofera de fapt nici o informatie. Ei sunt raspunzatori doar de pachetele care ajung in Europa dar daca vrei sa intrebi ceva referitor la pachetele care sunt in transport spre Nysa, mai bine intrebi magazinul. 😀

      De PayPal stiam, companii mari care nu dau doi bani pe clientii lor.

    • Da… e unul din cele 2 cu data de “shipped” modificată în 26.07. Celălalt tot la “In Transit (Europe)”.

    • Banuiesc ca nu ai primit tracking nou, s-a actualizat cu tracking-ul vechi. Pe 26.07 s-a modificat si al meu dar tot in UK apare. 🙂

    • Exact. N-am mai pus tot trackingul din nou (este mai sus câteva posturi) ca să nu poluez excesiv. Observ că se respectă o ordine relativă: Mircea cu comandă pe 9.06 ajunge la Fan pe 6.08, eu cu comandă pe 13.06 – 8.08. Mai observ că le ia cam 6 zile de la “Outgoing manifest generated” până la intrarea în țară. Astea fiind datele, nu cred că există speranțe să-şi primeasca lumea coletele mai devreme de 60 de zile de la data comenzii – pentru cele din iunie cu Royal. Şi mi se părea mult 45 zile în cazul celui de pe 01.06 🙂

  • Salut tuturor!
    Am comandat un telefon de pe Banggood si imi scrie ca va ajunge in 13 august 2019 cu: EU Priority Line
    As vrea sa va intreb daca pachetelul ajunge acasa la mine prin ceva curier sau trebuie sa merg la vama in resedinta de judet!
    Multumesc! astept raspunsurile dvs

  • Vineeeee!

    Data Status
    2019-08-06 11:20:00 The shipment left the FAN Courier hub to the destination hub. (Fan Ro) (Arad)
    2019-08-06 11:20:00 The shipment was picked up by FAN Courier. (Fan Ro)
    2019-07-30 10:49:16 In Transit (Nysa)
    2019-07-30 10:15:09 Outgoing manifest generated
    2019-07-20 21:06:55 In Transit (Nysa)
    2019-06-29 12:39:23 Arrived at sort facility (HUB UK – LONGDON)
    2019-06-09 13:37:33 System has accepted the order
    2019-06-09 13:37:29 System is processing the order
    2019-06-09 13:37:29 Request for shipping label

    • Ești norocos

      Number: 483190614779463
      Package status: In transit
      Country: Unknown -> Unknown
      Destination:
      Origin:
      2019-07-20 21:07, Nysa, In Transit
      2019-07-01 18:08, HUB UK – LONGDON, In Transit
      2019-06-14 08:49, System has accepted the order
      2019-06-14 08:49, System is processing the order
      2019-06-14 08:49, Request for shipping label
      ======================================
      Powered by http://www.17track.net

      Am și eu o întrebare.

      Coletele cu eu standard shipping cu ce operator ajung sa fie livrate in Romania?

      Mulțumesc

  • @Mircea C – Iti inteleg frustrarea, toti cei carora nu ne-au sosit pachetele comandate tocmai prin Mai exemplul meu si pe care am platit aproape 100$, suntem suparati…
    Banggood are o politica de rahat, dau produsele ieftin si trebuie sa te rogi sa-ti ajunga iar cu dat banii inapoi, nu ii mai vezi. Nici nu vreau sa ma gandesc la garantie sau ceva la ei.
    Iar Madalin, ne ajuta pe toti cu cupoane, daca sunt, sfaturi, dar nu are nici el ce sa faca sau cum sa ii traga la raspundere pentru noi, cititorii. Macar ne da posibilitatea sa ne varsam oful aici si sa vedem ce mai zice unul, altul.
    Bine avand si el beneficiile lui de pe urma noastra, reduceri mari, produse gratis probabil 😉
    Si eu o sa incerc sa ma feresc de Banggood cat pot, cel mai neserios magazin chinezesc.

    • Te contrazic si pe tine putin. 🙂 Mircea zice ca era level 4 la ei si totusi e prima data cand scrie la mine pe blog. Din zecile de comenzi facute la ei s-a intamplat sa aiba o problema si uite ca acum si-a gasit timp sa ne impartaseasca experienta lui cu Banggood. Asta e omul, cand e bine nu ii pasa, cand se intampla ceva incarca internetul cu pareri despre experienta lui. Clienti nemultumiti si probleme exista la orice magazin online, oricare ar fi el. Daca Banggood avea probleme de genul asta mereu cu siguranta nu il mai recomandam pe blog. Eu sper ca se va rezolva problema actuala si totul va reveni la normal, drept dovada ultimele comenzi mi-au fost expediate cu GLS.

      BTW, eu postez oferte de la majoritatea magazinelor chinezesti, nu doar de la Banggood, intamplarea face ca cele mai multe oferte sa vina de la ei pentru ca au si cele mai bune preturi. Nu cred ca v-ati dori sa postez oferte cu preturi asemanatoare cu cele din Romania, nu? 😀

  • Apreciez faptul ca ai dat accept la comentariu. Totusi o chitanta de la posta cu vama e suficient de explicita, pentru cine a vazut una vreodata. Toate datele sunt acolo, mai putin ce voiau ei. Singurul detaliu care nu l-am dat este ca ulterior le-am trimis si anotatii pe poza, cu rosu, explicand care e valoare taxata, valoarea taxei platite, etc. Ca la prosti, ca se faceau ca nu pricep.

    Ca sa termin intr-o nota mai utila, sper: cei care cumparati cu Tariff Insurance de pe Bangood, cereti celor care scriu chitanta la vama să scrie TRACKING NUMBER-ul, altfel vă luati adio de la bani si va mancati nervii cu smecherii de la Banggood. Desi nu-i exclus sa mai gaseasca si altceva daca nu vor sa va returneze.

    Pentru mine experienta cu ei a fost suficienta sa-mi dau seama ca nu vor pur si simplu. Cred ca daca mi-ar fi cerut as fi trimis si originalul pe hartie la ei in Hong Kong sa se convinga ca nu-i fals, cum implicit m-au acuzat.

  • “Nu le iau partea, dar haide sa privim si altfel lucrurile. Cum isi pot da ei seama ca acea chitanta este pentru plata taxelor vamale si nu este factura de la Kaufland sau o chitanta facuta de cineva cu scopul de a primi niste bani? ”

    Eu zic ca le cam iei partea.

    Scrie clar ca e de la Posta Romana formularul, are si stampila. Vrei sa spui ca un simplu RU323543432CN scris pe formular ii ajuta sa-si dea seama ca nu e factura de la Kaufland ? Esti ridicol omule.

    Daca puteam sa falsific o stampila, nu puteam sa scriu cu pixul un tracking number ? Uite ca m-am incapatanat sa nu-l scriu si sa le dau chitanta exact asa cum am primit-o de la posta.

    Scrie clar valoarea in USD si valoarea in lei care corespunde cu factura descarcata de la ei pana la ultimul cent.Vrei sa spui ca poti sa te duci la Kaufland sa faci o smecherie sa-ti dea factura in USD, cu echivalent in lei, si cu stampila de Posta Romana ? Poate la varu’ Costel care are butic la parterul blocului poti sa faci jmecherii cu stampile si factur. Inca odata ridicol.

    • Ok, esti liber sa crezi ce vrei. Daca le tineam partea iti stergeam din start comentariul si nu mai stateam sa iti ofer explicatii.

  • Tariff Insurance – furt pe față !

    Am ales pentru o comanda pe Banggood acest tip de asigurare, Tariff Insurance. Am platit ceva în plus în speranța că imi returneaza banii dacă plătesc taxe vamale și oricum ies mai ieftin la final.

    E bine am plătit taxe vamale, am trimis poză cu chitanța la Banggood cerând returnarea taxelor vamale. Ghici ce, surpriză surpriza ? Au refuzat, pe motivul că pe chitanță nu scrie tracking number-ul pachetului. De parcă le pasă celor de la vamă/poștă ce tracking number are pachetul ca să incaseze TVA-ul pe el. Pe formularul respectiv nu e loc de tracking number.

    Am schimbat vreo 12 mailuri cu cei de la Banggood explicându-le, ei o țineau tot pe a lor : tracking number. Nici măcar nu puteam să mă duc ușor la poștă sa cer refacerea chitanței cum vor ei, pentru că poșta cu vamă e in reședința de județ la 100 km de mine și are programul clasic de gravide 2 zile pe săptămână câte 4 ore. Poate voiau să fac un fals în acte să produc eu altă chitanță cu tracking number.

    Până la urma m-am dat batut. Am cerut sa-mi desființeze contul deși eram VIP4, și nu vreau să mai am de a face cu ei.

    DECI ATENȚIE LA ȚEPARII DE LA BANGGOOD ȘI MAI ALES LA ȚEAPA NUMITĂ TARIFF INSURANCE !

    • Nu le iau partea, dar haide sa privim si altfel lucrurile. Cum isi pot da ei seama ca acea chitanta este pentru plata taxelor vamale si nu este factura de la Kaufland sau o chitanta facuta de cineva cu scopul de a primi niste bani? 🙂

  • Multumesc pentru raspunsul rapid. vad ca nu se incadreaza nimic din rubricile de acolo la problema mea, (pachet inca la Nisa) – ma asteptam probabil la *pachet care nu a ajuns la timp* ceva de genul.. cred ca daca intru in chat cu un operator nu fac mare lucru…

  • Multumim de info, sper sa se fi rezolvat.. imi spune si mie cineva unde e pagina de a deschide un ticket pe bangood? in mod normal ma descurc pe site-uri fara probleme, insa cred ca pagina cu ticket e **ascunsa * intentionat..

  • @Radu – Se prea poate sa ai dreptate, dar daca PP face magarii de genul asta si ii crede pe chinezi e super nasol pentru noi… La ce mama dracului mai platesc prin ei?? Doar sa nu imi afle Banggood datele cardului??
    Platesc de ani de zile pe Aliexpress doar cu cardul, am castigat toate disputele, pe drept, deschise la ei, sunt corecti.
    Si apropo, eu cred ca Nysa, cel putin la mine e fake…

    • Vesti bune! Se pare ca au revenit la GLS. Am facut ieri 2 comenzi iar astazi ambele au fost trimise cu acestia. Sper sa fi renuntat complet la Royal.

  • De pe Reddit, de la userul Banggood:
    “Royal shipment orders are currently following this procedure:
    They will be refunded or resent if not delivered in 60 days and if tracking information has not been received for 30 days. It has been slower than expected but they are not lost, we do expect delivery.”
    Eu din asta înțeleg că trebuiesc îndeplinite 2 condiții simultan: comanda trebuie să fi fost făcută înainte de 5 iunie ŞI ultimul status de urmărire trebuie să fie mai vechi de 5 iulie – de exemplu cei parcați din 1 iulie la In Transit (HUB UK – LONGDON). Practic, anunțul cred că se adresează celor mai vechi comenzi, pe care incompetenții de la Royal nici nu le mai găsesc în movila de colete. Restul – mai aşteptăm. Unul dintre ale mele se învârte ca o curcă beată în Nysa:
    2019-08-02 15:42:21 In Transit (Nysa)
    2019-08-02 15:30:04 Outgoing manifest generated
    2019-08-01 17:19:31 In Transit (Nysa)
    2019-07-20 21:07:18 In Transit (Nysa)
    2019-07-01 18:08:43 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-06-13 19:50:28 System has accepted the order
    2019-06-13 19:50:24 System is processing the order
    2019-06-13 19:50:24 Request for shipping label
    Trag totuşi speranță că o să nimerească săptămâna asta (dacă trackingul e real) şi indicatorul cu “Ieşişi din Nysa”.

    • E bine ca macar mai actualizeaza la status… La mine de pe 20.07 nu s-a mai miscat deloc, comandat pe 24.05, trimis pe 28.05.
      M-a enervat si unul pe Live Chat mai devreme, tot o tinea ca in cateva zile il primesc, nu vor sa faca refund. Singura speranta e de la Paypal sa vad banii inapoi.

    • Deci au modificat “modificarea”? Din 26.07 au făcut 02.08 dar au lăsat acelaşi număr de tracking? Oricum, din screenshotul de mai sus se deduce că nu sunt încă 60 zile de la data comenzii (18.06), deci anunțul nu cred că se aplică.

    • @Mădălin – înțeles.
      @Mo Re – dacă statusul de pe 20.07 e real, pachetul ăla a fost scanat undeva în ultimele 30 zile, deci BG are motiv (întemeiat sau nu – nu mă pronunț) să considere că este în continuare în tranzit şi nu este pierdut – de aici şi reticența în a face refund. Dar, din tot ce am citit, PayPal a dat ca dată limită de soluționare a disputelor (nu numai a ta) ceva după jumătatea lui august – deci există o posibilitate destul de mare ca, până la soluționarea disputelor, pachetele respective chiar să ajungă. Aici a fost, de fapt, măgăria cu schimbarea datei de shipping în 26.07, iar PP au cam fost părtaşi la măgărie, fiindcă sunt convins că toți avem mailuri cu data şi ora “Your order is being shipped”, dar se pare că nu au ținut cont de ele ci au mers pe ce le spune BG – “şefu’, tocmai ce am trimis comanda, să mor de te mint”. Acu’ s-a văzut, de fapt, că celebra protecție PP nu e bună la nimic pe BG (o fi pe eBay), BG vor face în aşa fel încât să nu-ți dea banii înapoi, ci să te facă să aştepți comanda – chiar dacă durează şi 3 luni. Nu e niciodată vina lor – e vama, e curierul – de parcă nu tot BG alege curierul…

  • Salut,

    In trecut am tot comandat de pe gearbest, geekbuying și am zis sa incerc și de pe banggood având în vedere că au preturi foarte buna.

    6 comenzi de la ei toate cu probleme.

    Am avut colet comandat din eu warehouse care a ajuns după 1 luna cu toate că am platit 8-10 euro transport. Am colete prin eu priority line care sunt de 2 luni și zac în Polonia la Nysa.
    Am colet care este de 3 luni blocat într-un aeroport din China. Pentru acesta am vb cu cei de la suport și mi-au spus sa merg la poștă sa verific daca a ajuns … După ce le-am spus că eu nu mă duc să îmi pierd timpul la poștă daca am status că, coletul este în China mi-au făcut refund.
    Am mai comandat o pereche de papuci de 20 de zile are status in processing.

    Eu personal nu am sa mai comand de la ei. Nu cred că este o întâmplare sa am 6 din 6 probleme.

    In tot acest timp am primit colete de pe gear best, Amazon de fără probleme.

  • :))) Coletul meu este din acelasi lot cu al tau. Trimis pe 26 iulie. Mie imi arata ca pot sa-l astept pe 15 septembrie… (am facut comanda si plata pe 24 mai)

  • Sincer, mi-am cam luat gandul si de la soundbar si de la bani… Pe Paypal disputa se misca in ritm de melc, Banggood a fost doar intrebat din cate inteleg ce AWB si prin ce curier a trimis pachetul desi le dadusem datele astea. Un termen de finalizare a disputei 23 august ma cam pune pe ganduri, de 4 zile nu se mai intampla nimic, “Being reviewed by PayPal”.
    Nu cred ca mai cumpar nimic de la astia si culmea, sunt singurii care au soundbarul la vanzare.
    Poti sa le transmiti asta Madalin? Ca lumea e suparata si pierd clienti?

    • Si nu doar soundbar-ul dar au si cele mai bune preturi la multe produse. Le-am scris dar n-am cu cine sa ma inteleg, ei o tin pe a lor ca pachetele vor ajunge si sa mai avem rabdare pentru ca au avut probleme cu vama din Europa. 🙂

    • Am tot stat si eu de vorba cu operatorii pe chat, Cica au probleme cu vama la intrarea în Eu…nu le-a mai iesit liberul de vama pe Anglia, si Au mutat vamuirea în Polonia la Shipper..si acolo se așteaptă șpagă 🙂
      Am si eu 2 colete care stau de 3 săpt în Anglia și 5 care stau de 15 zile la Nysa…sau cînd știe pe unde.Cel puțin ultimile 5 comenzi nu au mai trimis Cu Royal..ci cu DPD ..posta franceză și mai nou Ultimile două mi-au dat traking de GLS..- PUURS-BELGIUM.

  • eu v-as recomanda sa va verificati si contul de pe banggood – eu am facut o comanda care-a fost trimisa pe 27.06 si deoarece pachetul nu se misca din nysa din 21.07, le-am trimis un mail de control. cand am intrat astazi in cont – surpriza – pachetul apare trimis pe 26.07 :-). evident…mailul ramane si daca in 60 de zile nu primesc nimic, o sa ma duc la banca…

    • Daca citeai comentariile ai fi vazut ca si la noi este la fel… Probabil au fost retrimise sau doar trag de timp.

  • Din 2 colete cu Nysa pe 20.07, unul a primit pe 29.07 un status nou – In transit (Europe).
    3 colete înțepenite de pe 12.07 la “Ariving at the UK warehouse”, după ce au fost vămuite (cică) – ce mai aşteaptă ca să mi le trimită?
    Luni şi azi mi-au ajuns cele 2 colete comandate în 11/12 iulie – au făcut 2, respectiv 3 săptămâni din China pe filiera DPD (HK) – B2C Europe – Germania DHL – livrare cu Urgent Cargus.

    • Hopa… tocmai ce s-a mişcat şi celălalt după ce am lăsat commentul – de la Nysa la… Nysa
      2019-08-01 17:19:31 In Transit (Nysa)
      2019-07-20 21:07:18 In Transit (Nysa)
      Iar la mine e doar 12:27 – e clar că statusurile sunt pe ora chinezului.

    • Totalul ar fi de 5 colete de primit prin EU Priority Line: cele 3 comandate pe 28.06 sunt toate la “UK warehouse” din 12.07, cele 2 comandate pe 13.06 au trecut prin Nysa – unul e în “Europe”, celălalt se plimbă, cum scriam mai sus, tot prin Nysa – am să-l întreb cum a fost la Nysa :).
      Un singur colet comandat în iunie prin EU Priority Line, pe 01.06, mi-a parvenit – după 45 zile, trecând tot prin Nysa, livrat cu Fan Courier.

    • Cred ca le place vremea din Polonia. 😀

      Eu am unul care de pe 1.07 sta in UK si unul care doar ce a plecat din China, livrare tot cu Royal. Sunt curios daca au rezolvat ceva.

    • Faptul că au continuat să trimită cu aceşti Royal şi în iulie, după ce au trimis, cum spuneam, în acelaşi timp şi prin B2C Europe (unde livrarea a mers brici, dar probabil este mult mai scumpă – gândiți-vă că o expediere prin DHL – curierat rapid, nu DHL – Poşta Română, costă probabil minim 10€ – mă bazez pe prețurile plătite pe transport la chestii luate de pe eBay.de ) nu e deloc o veste bună. Eu personal am să mă abțin de la a comanda ceva prin EU Priority Line în august – am să iau cel mult nimicuri prin China Post. Până nu îmi parvin toate coletele, nu mai bag bani în dosul chinezului.

    • Eu sper doar sa fi fost o problema temporara cu Royal, asta pentru ca unele persoane mi-au confirmat ca au facut comenzi in iulie cu Royal si au ajuns fara probleme in 3 saptamani, oricum va tin la curent.

  • 18 august cred ca e la toata lumea modificata data acum. Luni mi-au raspuns sa mai astept iar o saptamana, a 4-a oara. Cica au avut probleme cu vama si acum e in tranzit normal auzi :)))

  • Salut. Nici o miscare. La fel, de pe 20 iunie. Deschideti si voi disputa pe Paypal.
    Cred ca Madalin are dreptate, coletele au fost retrimise, desi pe Paypal, in disputa Banggood mentioneaza acelasi AWB, cel vechi.

    • Salut,

      Eu ce sa mai zic, al meu a ramas blocat in Londra. Mi-au raspuns ieri si mi-au zis sa astept pentru ca o sa ajunga, avand data estimata 18 August. 🙂

      Va tin la curent. Mai am cateva pachete pe drum, sper sa se rezolvat intre timp.

  • Salut!

    Cei cu “Nysa” aveti cumva un status nou? Am un colet intepenit la Nysa din 20 iunie. Track-ul este 483…

    Multumiri!

  • Salut, la eu standard shipping livrare din depozitul UK ai mentionat ca dureaza 3-4 zile, am comandat un produs de 130 dolari care a fost expediat in data de 23 iulie. Problema esta ca imi apare untracked. Pot afla cumva cu ce curier vine? Teoretic trebuie sa primesc mesaj cu …..curier x livreaza astazi coletul nr….nu?

    • Salut,

      Da, ar trebui sa primesti mesaj. De obicei livreaza cu DPD sau posta romana. Probabil au trimis cu posta, de aici intarzierea. Deschide ticket si intreaba de tracking number.

  • Buna seara Madalin. Ti-au mai raspuns cei de la Banggood? Le-am scris si eu a 4-a oara, I-am rugat sa-mi dea un raspuns direct, ce se intampla cu pachetul si daca l-au retrimis sa-mi dea noul AWB. Sunt tare curios ce or sa imi raspunda 😀
    Pana pe 4 august trebuie sa raspunda si la disputa pe Paypal. Vad ca nu se grabesc deloc…

    • Pachetele au inceput sa se miste. Am comandat pe 4 iulie de la banggood un aspirator robot si mi-a ajuns acum cateva zile. A fost in tranzit prin Londra, Nisa, Arad. A durat 3 saptamani. Tot zilele acestea am primit si o pompa electrica de masina / bicicleta, comandata in aceeasi perioada

  • Jegosii mi-au modificat shipping date-ul si estimated delivery date-ul pentru doua comenzi. Din 23.06 in 26.07 respectiv din 16.07 in 18.08. O mizerie de retailer, o sa ma gandesc daca sa mai comand vreodata de la ei prin priority line cel putin.

    • Mie nu mi-au modificat, inca. 🙂 Am expected date 2019-08-13 02:08:08, desi e blocat in UK de pe 1 iulie. Probabil n-au ajuns inca la el sa il retrimita. 😀

    • Se pare ca inca lucreaza, comanda facuta acum 3-4 zile, astazi trimisa. Unele pachete sunt trimise cu DPD, probabil depinde de produs/depozit.

  • Se poate, tinand cand ca un pachet comandat tot pe Banggood la 3-4 zile dupa soundbar mi-a sosit deja de aproape 2 saptamani. Tot prin Royal – Fan Courier.
    Totusi e ciudat ca nu au modificat AWB-ul, apare tot acelasi tracking history, ca a fost trimis pe 28.05. Poate incearca sa-si stearga urmele in cazul unor dispute Paypal, cazul meu.

    • Acum cu tracking number-ul depinde cum privesc ei lucrurile. Daca vor sa o tina pe a lor ca intarzie dar o sa ajunga o sa il lase acelasi tracking number si te trezesti peste o luna cu pachetul la usa. Daca vor isi asume partial vina, dau un nou tracking number. La cum au procedat pana acum cred ca vor lasa numarul de urmarire afisat initial si o vor tine pe aia ca “intarzie”, cand de fapt ei retrimit toate pachetele.

      PS. Am o comanda noua cu Royal, sunt curios acum daca mai sunt probleme sau au rezolvat. 🙂

  • Mie mi-a disparut butonul ca am primit comanda, a ramas doar Order Details, iar la Expected delivery date au modificat data : 2019-08-18 02:06:49

    Ahh si ca mi-au trimis comanda ieri!!! Magarii nici pe Paypal nu raspund nimic, am escalat disputa si nimic,

    • Asta pentru ca au retrimis comanda, cel putin asta cred. La mine nu s-a schimbat inca, insa cred ca o sa se intample acelasi lucru in curand.


      My two cents. Eu cred ca le-au fost refuzate cateva containere care au intrat in Europa, au fost trimise din nou in China iar ei au incercat sa traga cumva de timp pana reusesc sa retrimita comenzile afectate. Sunt persoane care au comandat in aceeasi perioada si au primit pachetele, tot cu Royal, de aceea nu cred ca este vina curierului. Clar vina este a magazinului ca nu iese cu o declaratie oficiala si ne lasa pe noi sa ne intrebam ce se intampla.

  • mai stau cateva zile si fac disputa la paypall… nu cred ca mai vine pachetul.. bine ca am platit Shipping insurance… :((

  • BG modifică datele de expediere ale pachetelor mai vechi: cele 2 comenzi ale mele din 13.06 au acum la “shipped” data de 26.07, tracking number neschimbat, expected delivery 18.08.
    Cine vrea să afle ce spun şi alții – introduceți în translatorul google adresele următoare:
    itcafe.hu/tema/banggood/friss.html
    https://www.wykop.pl/wpis/42351279/pytanie-do-osob-ktore-zamawialy-z-banggood-przed-1/
    Pe scurt – polonezii spun că statusurile cu Nysa sunt fake, răspunsurile RoyalShitments sunt că BG ar fi introdus acele statusuri, iar pachetele nu sunt de fapt la Nysa.
    Ungurii sunt în aceeaşi barcă.
    Royal Clusterfuck

  • salut, la urmatorul awb 483190609663526 am statusul asta:

    2019-07-19 08:31:50 In Transit (Nysa)
    2019-07-01 18:06:36 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-06-09 01:12:51 System has accepted the order
    2019-06-09 01:12:47 System is processing the order
    2019-06-09 01:12:47 Request for shipping label

    ce ziceti mai astept mult? comanda am dat-o pe 6 iunie..

  • Am folosit tracking numberul din 8 cifre dat de Banggood si dhl packet raspunde cu mesajul asta:
    We expect your shipment data shortly. Please note, however, that we can only provide information when the consignor has sent the consignment or consignment data to us.

    Daca pun tracking numberul primit de la DHL asta e ultimul update:
    Thu, 11.07.2019 16:33 Obertshausen, Germany
    The shipment is prepared for onward transport.

    Teoretic data estimata de livrare era 30.07. Ciudat e ca sta in Germania de 2 saptamani.

    Asta a fost raspunsul celor de la DHL cand am trimis mailul pentru status pe colet:
    “Thank you for contacting DHL Parcel and DHL eCommerce regarding the delivery of your shipment.
    According to our information your shipment was received on 11 July 2019. Once the shipment is handed over to DHL we would process and dispatch the shipment accordingly within 48 hours.
    Since more than 48 hours have been passed and your shipment has still not been dispatched, we request you to contact your online merchant/sender. Your online merchant/sender will advise you on the next available options.
    Please note that an official investigation can only be raised by our contract partners, in this case your online merchant/sender.”

  • Apropo, am incercat sa introduc tracking numberul de 8 cifre pe trackyourparcel.eu insa nu mi-a gasit pachetul, comanda din 30.06.

  • Am si eu tot asa un colet cu tracking de 8 cifre. Am primit mai de la dhl cu un tracking CDxx..xxDE pe 11 si m-am gandit sa le dau mail dupa cateva zile celor de la DHL sa vad care e starea coletului, pe dpdhk aparea ca deja era in RO pe 11, insa cei de la dhl mi-au raspuns ca doar au creat acel tracking number dar coletul n-a ajuns inca la ei.

  • Interesant… nu ştiu daca BG mai trimite ceva prin RoyalShitments, dar la ultimele 2 comenzi plasate prin EU Priority Line – una n-are tracking deloc (11.07), iar una a primit număr de DPD (HK) (12.07), de 8 cifre, care rămăsese pe loc la “waiting to fly away” de pe 19.07. Citesc ceva pe un forum unguresc cu translatorul şi surpriză – comenzile astea vin prin B2C Europe, ca şi cele făcute din depozit UK – cu numărul de 8 cifre şi codul poştal la trackyourparcel.eu obții un alt număr de tracking – în cazul meu e un nr de DHL de tipul CD123456789DE, iar la expeditor figurează Intel Valley – companie logistică din Shenzen. Primisem mail de la DHL că voi avea un colet – dar credeam că e cel la care chinezul nu s-a mai obosit să-mi dea nr de urmărire. Probabil va ajunge înaintea comenzilor care zac şi-acu la Nysa (comanda din 13.06) şi LongDong (28.06). Apropos de chestia asta – noi şi ungurii ce mai aşteptăm pachetele astea, polonezii şi le-au primit de ceva timp.
    Am testat şi noua opțiune “EU Standard” pentru depozit UK – fără tracking, 12 zile, aproape gratis, ridicare de la poşta de cartier. Mai rapid decât aşa zisul “France Express” care e de fapt B2C Europe – 14 zile prin “curierat rapid”, minim $9.

    • Da, asa am aflat si eu, au renuntat la Royal si acum trimit cu DPD, sper! Pachetul meu nu s-a mai miscat de pe 1 Iulie din Anglia. Sunt mai multe tari afectate de livrarile cu Royal nu doar noi si ungurii, stiu sigur. Nu inteleg de ce nu folosesc aceeasi metoda ca si Gearbest (DHL Paket). Cu B2C Europe ce curier folosesc?

    • Cu “B2C Europe registered” am primit colete cu DPD, iar acum au trimis prin DHL. Cu “B2C Europe unregistered”, ceea ce BG denumesc “EU standard shipping” la opțiuni livrare pentru EU warehouse – poşta normală.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.