• Caută

Metode de livrare pentru Rom – EU Priority Line – Banggood Express și Tariff Insurance

De ceva timp avem disponibilă opțiunea de livrare „via Banggood Express”, pentru produsele prezente în depozitele din China (CN), metodă care funcționează precum „Priority Line”, doar că de cele mai multe ori este gratuită sau nu costă mai mult de $2-3. Pentru cei mai noi pe blog, menționez că livrarea folosind serviciul „Banggood Express” se face prin curier, fără să mai plătiți alte taxe suplimentare. Prețul plătit pe site este și cel final iar produsul comandat este livrat la ușă, fără să mai faceți alte drumuri la poștă.

Pentru produsele cu livrare din Europa (depozite CZ-PL-ES), metoda de livrare EU Priority Mail vă va aduce pachetul acasă, tot prin curier, fără să mai plătiți alte taxe, doar că într-un timp mult mai scurt, 3-5 zile lucrătoare.

Pentru că recent am început să prezint tot mai multe produse din oferta celor de la Banggood.com, cred că era nevoie de un articol de acest gen, în care să explic care sunt metodele de livrare pe care eu le recomand, dar și cum puteți recupera banii plătiți pe taxe, asta în cazul în care se întâmplă ca pachetul să ajungă să fie taxat. Ca și GearBest, cei de la Banggood au pus la dispoziție metoda de livrare via EU Priority Line, asta inseamnand că produsul ajunge prin curier, fără alte taxe suplimentare, indiferent de valoare. Eu am câteva comenzi făcute cu EU Priority Line și pot să vă spun că timpul de livrare variază destul de mult.

Metode de transport Banggood

De cele mai multe ori pachetul a ajuns în 2-3 săptămâni, însă s-a întâmplat să ajungă și mai greu. De obicei, Priority Line este “rentabil” atunci când valoarea produsului depășește $50, asta pentru că acest gen de transport nu este gratuit, costul variază undeva între $3-10, în funcție de greutatea sau prețul bunului cumpărat. Spre exemplu, dacă alegeți să cumpărați un produs care costă $20, nu este avantajos să plătiți încă $7 pentru transport via Priority Line.

De aceea, pentru comenzile sub $50, recomand să optați pentru “Tariff Insurance“, asta pentru că Banggood, spre deosebire de GearBest, nu permite să alegem metoda de livrare atunci când pachetul este trimis prin poștă (Air Parcel Register), iar sistemul lor alege random poșta (Sweden Post, Swiss Post, Belgium Post, Netherland Post, Singapore Post, China Post, etc) prin care va fi trimis.

Tariff Insurance costă destul de puțin (pentru produsule până în $50) și așa cum ne sugerează și numele lui, este o asigurare cu ajutorul căreia ne putem recupera banii plătiți pe taxe vamale și TVA, în cazul în care pachetul nostru va ajunge la posta vamală. După ce veți plăti taxele vamale, păstrați chitanța, faceți o copie iar apoi o trimiteți pe mail. Magazinul va returna banii plătiți pe taxe.

Iar dacă alegeți să cumpărați produse super ieftine (sub $10), precum acesta, pentru care nu rentează să plătiți tracking number, alegeți măcar “Shipping Insurance”, costă de obicei maxim $0.09, dar în cazul în care posta va pierde pachetul, magazinul se oferă să vă trimită din nou produsele comandate, fără alte costuri suplimentare.

Acestea sunt metodele pe care eu le recomand atunci când cumpărați de pe site-ul celor de la Banggood, sper că am reușit să mă fac înțeles. Dacă mai aveți întrebări sau nelămuriri, vă aștept în zona de comentarii, dacă nu, folosiți acest link pentru a vă cumpăra tot ce vă trece prin cap. 😀

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

693 comentarii
  • Buna dimineata. Pachetul meu a inceput sa se miste in sfarsit! Se pare ca acum este in Polonia!

    2019-07-20 21:06:41 In Transit (Nysa)
    2019-07-01 17:09:22 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-05-28 06:55:10 System has accepted the order
    2019-05-28 06:55:07 System is processing the order
    2019-05-28 06:55:07 Request for shipping labe

    • Deci in cazul meu am comandat prima oara de la banggood mai multe produse in valoare totala de 139.65$ am ales Eu Priority Line totul ok doar ca ei mi-au impartit comanda in doua colete , ei au zis ca nu erau toate in același depozit. In 03.07.19 am platit si in 04.07.19 a fost trucata la shiping si a fost trimisa asa arata trakingul cu CRONOPOST cica apartine de DPD ca , cu DPD mi-a ajuns.
      Number: HT615024918JF
      Package status: Delivered
      Country: France -> Unknown
      Destination:
      Origin:
      2019-07-17 10:18, CHRONOPOST NETWORKS, Livraison effectuée, Lieu: Ghiroda – RO (depot 1734), Nom du réceptionnaire: DANIEL
      2019-07-17 09:45, CHRONOPOST NETWORKS, Prestation réalisée – Bordereau de livraison disponible, Lieu: Ghiroda – RO (depot 1734)
      2019-07-17 08:46, CHRONOPOST NETWORKS, Colis entré dans le pays de destination, Lieu: Ghiroda – RO (depot 1734)
      2019-07-16 20:58, CHRONOPOST NETWORKS, Colis en cours d’acheminement, Lieu: Sibiu – RO (depot 1720)
      2019-07-12 14:14, CORBAS CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-12 04:50, CORBAS CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement, Raison: Colis en attente dans la plateforme de transit
      2019-07-12 04:50, CORBAS CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-11 17:57, LYON NORD CHRONOPOST, Tri effectué dans l’agence de départ
      2019-07-11 07:23, LYON NORD CHRONOPOST, Livraison reportée de 24h
      2019-07-11 00:30, JONAGE CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-10 13:54, HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-10 13:13, HUB CHILLY MAZARIN CHRONOPOST, Colis prêt pour acheminement
      2019-07-09 19:18, ROISSY AEROPORT CHRONOPOST, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-09 19:17, ROISSY AEROPORT CHRONOPOST, Tri effectué dans l’agence de départ
      2019-07-09 14:50, Chronopost France, Colis en transit, Lieu: Roissy – Paris – FR
      2019-07-09 10:35, Chronopost France, Colis entré dans le pays de destination, Lieu: Roissy – Paris – FR
      2019-07-09 10:32, Chronopost France, Colis en transit, Lieu: Roissy – Paris – FR
      2019-07-08 07:45, Chronopost France, Colis entré dans le pays de destination, Lieu: Chronopost networks
      2019-07-07 16:59, Chronopost networks – Shanghai – CN, Colis en cours d’acheminement
      2019-07-07 16:59, Colis prêt chez l’expéditeur, Rang: 1/1, Numéro partenaire: GEO/04561150249180B
      ======================================
      Powered by http://www.17track.net
      rima comanda
      Treaba misto a fost ca coletul mi-a venit cu catevs gauri in el practic baietii au am balat produsele într-un simplu plic fara bule de protectie si mi-au ajuns 5 produse din 6 care trebuia sa fie un incarcator fast charge. Ok imediat dupa ce am verificat coletul si am vazut ca lipseste acel produs am facut poza ls colet si produsele cr mi-au ajuns. Am intrat imediat si pe chat cu ei si le-am prezentat problema am trimis pozele pe care le-am facut etc. Au zis ca in max 24 ore o sa primesc un mail de la ei si sa stiti ca in cazul meu nu au mintit am primit mailul in care mi -au cerut poze mai detaliate cu codul de bare al produselor pe care le-am primit si poza cu awb de pe colet. Ok dupa adta am mai asteptat inca o zi si mi venit mail ca isi cer scuze si ca ar dori sa imi dea o suma ( produsul costa 20,58 $) ei vreau sa imi dea doar 18.53$. Am mai vb cu ei pe chat si le-am zis ca am platit si expre pentru transport asigurat. Am primit mail ca tot 18,53$ vor sa imi deconteze. Am facut o comanda care deocamdata este in procesare si am zis ca am făcut-o expre sa imi trimite produsul lipsa in acelasi colet. Dupa am primit alt mail de la ei că au verificat mai bine si ca daca vreau o sa imi trimita produsul din nou. Am scris alt mail că pot aștepta pana vine toata marfa comandata si sa puna in acelasi colet. Acum astept sa vad ce zic. Apropo al doilea colet a ramas in stadiul acesta:
      Number: 18782371
      Package status: In transit
      Country: Hong Kong [CN] -> Romania
      Destination:
      Origin:
      2019-07-12 12:00, Arrived In Hongkong, Waiting To Fly Away.
      2019-07-11 21:30, Leaving The Shenzhen Operations Center.
      2019-07-11 13:33, Shenzhen Operations Center Processing Package Information.
      ======================================
      Powered by http://www.17track.net
      Sper ca am putut sa fiu si eu de folos revin cu informatii. Ce este interesant este ca am vb cu ei pe chat si am intrebat dsca trebuie ss platesc taxe suplimentare si vams ls scest telefon si ei au zis (in cazul meu vreau sa iau un Mi9T ala cu 6gb si 128 gb ) ca nu garanteza acest lucru doar ca o sa faca tot posibilul sa ms ajute cumva. Ce un sfat ce ziceti este ok o sa platesc taxe suplimentare sau nu cu Eu Priority Line?

    • Ti-am mai scris intr-un comentariu, nu platesti taxe suplimentare daca alegi pentru transport EU Priority Line. Daca tu crezi mai mult ce iti spun chinezii de la suport, de ce mai intrebi pe blog? 🙂

  • Grrr!!! Asta imi spun si mie de o luna. Am deschis mai devreme si disputa pe Paypal. Niste mincinosi. Adunat mi-au spus de 2 ori sa mai astept cate 7 zile si ultima oara 10 zile = 24 total.

  • O sa astept pentru ca oricum nu am alta solutie, partea nasoala e ca am platit pentru un serviciu mai rapid si ajung in acelasi timp ca livrarea standard…

  • La mine a inceput sa sa miste.
    2019-07-19 13:03:47 In Transit (Nysa)
    Ce mi se pare curios e ca pachetul comandat cantareste 0.1Kg conform tracking insa ar trebui sa aiba cateva kg. E un aspiratoras minune dintr-asta ce-si face treaba singur

    Package Weight 0.1 kg
    Parcel dimensions 10 x 10 x 10 cm

  • Order Number : 66699416
    BlitzWolf® BW-SDB2 60W Smart Soundbar 2.1 Audio Channel, 6 Speakers & 2 Low-Frequency Radiators for TV PC with Coaxial/Optical/AUX/USB – 100-240V

    Mersi Madalin! 😉

  • Daca vreti, lasati numarul comenzii cu probleme, am vorbit cu cei de la Bangoood si mi-au cerut numarul comenzilor pentru verificare. 🙂

    LE. Revin cu raspuns pe masura ce primesc de la Banggood.

  • O mica actualizare la mine:
    2019-07-18 15:23
    Outgoing manifest generated

    2019-07-18 13:23
    Nysa, In Transit

    2019-07-12 21:37
    Arriving at the UK warehouse, In Transit

    • Este in Polonia acum. Probabil ca saptamana viitoare o sa-ti ajunga prin Fan Courier. 🙂

    • Sigur, actualizez articolul dupa ce rezolva problema.

      Ei mi-au spus ca saptamana asta ar fi trebuit sa se rezolve. O sa mai trimit un email sa vad ce mai zic. 🙂

  • Salut,
    Trei colete 1.06. ;4.06 ; 14.06 ajunse in Anglia 1.07 (la toti aceiasi data si ora?)
    Primit azi cel din 4.06
    Madalin ne poti anunta cand schimba acest melc de livrare?

  • problema identica, comandat pe 8 iunie, nu stiu nimic de pachet, 40 zile de la comanda !

    2019-07-01 18:06:36 In Transit (HUB UK – LONGDON)
    2019-06-09 01:12:51 System has accepted the order
    2019-06-09 01:12:47 System is processing the order
    2019-06-09 01:12:47 Request for shipping label

  • Cam in aceeasi situatie si eu:

    2019-07-12 21:37
    Arriving at the UK warehouse, In Transit

    2019-07-12 21:30
    Arriving at the UK warehouse, In Transit

    2019-07-12 21:14
    Complete customs clearance, In Transit

    2019-07-12 21:10
    Complete customs clearance, In Transit

    2019-07-11 09:30
    Arrived in the UK, waiting for customs clearance, In Transit

    2019-07-09 20:05
    Leaving Hong Kong, In Transit

    2019-07-09 11:49
    Arriving at the Hong Kong warehouse, In Transit

    2019-06-29 20:56
    System has accepted the order

    2019-06-29 20:56
    System is processing the order

    2019-06-29 20:56
    Request for shipping label

    • Package status: In transit
      Country: Unknown -> Unknown
      Destination:
      Origin:
      2019-07-12 21:30, Arriving at the UK warehouse, In Transit
      2019-07-12 21:14, Complete customs clearance, In Transit
      2019-07-09 11:42, Arrived in the UK, waiting for customs clearance, In Transit
      2019-07-09 11:38, Arrived in the UK, waiting for customs clearance, In Transit
      2019-07-04 17:20, Arriving in Hong Kong, In Transit
      2019-07-03 03:56, Arriving at the Hong Kong warehouse, In Transit
      2019-06-29 04:11, System has accepted the order
      2019-06-29 04:11, System is processing the order
      2019-06-29 04:11, Request for shipping label

  • Ti-a ajuns pachetul de la dpd? Am un pachet la ei de pe 11.07 tot prin priority line si nu au dat niciun semn pana acum.

    • Încă nu a ajuns pachetul de la DPD Hong Kong (bănuiesc că asta înseamnă DPD HK). Dar, in schimb am un nou tracking number de la DHL. Aștept 2 colete, unul este la DPD HK iar celălalt este cu Royal shipment trimis, cel cu royal este in UK de ceva timp, bănuiesc că unul din cele 2 trebuie sa ajungă cu DHL…. Voi vedea….

  • Salut.
    Eu am o comanda facuta de pe 29 mai 2019 in valoare de 92$ cca 30 zile nu am stiut nimic de colet, dupa care pe 1 iul. 2019 a aparut pe Royalshipments 2019-07-01
    18:05:07
    In Transit (HUB UK – LONGDON),
    de aici incolo nu mai stiu nimic. Ceva sfaturi? ce sa fac ?
    Multumesc, Mihaly

    • Salut,

      Mai asteapta, o sa ajunga, au probleme cu transportul si cred ca au ramas in urma cu livrarea. Si eu sunt in aceeasi situatie. 🙂

  • Salut. Din comentariile de mai sus am înțeles că dacă aș vrea să cumpăr un produs de pe banggood care e in valoare de 180$ și selectez EU priority line nu mai plătesc taxe vamale sau alte taxe?

    Și ai putea cumva sa mă ajuți cu ceva cupon pt tableta asta? 😀
    XIAOMI Mi Pad 4 3G+32G WiFi Global ROM Original Box Snapdragon 660 8″ MIUI 9 OS Tablet PC – Black

    • Salut,

      Da, asa este. Pentru acel model nu exista cupon, in aceasta perioada are cel mai mic pret aici. Daca vrei cupon exista pentru Mi Pad Plus sau Xiaomi Mi Pad 4 4/64GB.

  • Salut, am comandat un Oneplus 6T de la reseller-ul banggood.com în data de 31 Mai, am optat pentru EU Priority Line ca și metodă de shipping plus asigurarea coletului. În data de 6 Iunie, m-au notificat că coletul este expediat. Deci în maxim 15 zile lucrătoare trebuia să primesc coletul. În 26 Iunie era ultima zi în care trebuia să primesc coletul. În data de 27 Iunie, am primit un email de la banggood.com să mă informeze că o să fie un delay de 7 zile în livrarea coletului. Ajungem și în data de 3 Iulie și pachetul tot nu a venit. În acest timp am tot cerut returnarea baniilor și am realizat și un caz la PayPal. Am mai așteptat până astăzi, 9 Iulie, când cei de la banggood mi-au spus să mai aștept încă 34 de zile. Tot astăzi am actualizat cazul la PayPal și am escalat tichetul. După ce v-am povestit pățania mea, mai este cineva care este în acceași situație? Și mai ales, ce ați făcut? Cum ați rezolvat? Merci!

    • Salut,

      Am fost in aceeasi situatie de curand, insa cu un pachet mai mic, valoare de $6 cu livrare prin posta care s-a ratacit si nu a mai ajuns. Comenzile mai scumpe, facute cu EU Priority Line au ajuns toate, nu am avut probleme pana acum. Din cate stiu au avut ceva probleme cu aceasta metoda de livrare, deci este posibil sa iti ajunga si tie, insa cu intarziere. 🙂

      In cazul meu am deschis ticket la PayPal si ieri am primit toti banii inapoi in cont. S-a rezolvat destul de usor, posibil si la tine sa se intample la fel.

    • salut..si eu sant in aceiasi situatie..comanda plasata pe 03.06.2019 nici in ziua de azi ajunsa..
      dar uite raspuns primit azi:
      Ashley 23:06
      Logistics has been processed
      Cargo delay
      After flying to the Czech Republic, the Czech customs clearance could not keep up, and they were all at the customs here, and they were transferred to the UK for customs clearance. The goods are currently in the UK warehouse of the channel, this week will be transferred to Poland for the end of the process, it is expected to be updated this week.
      marian 23:07

      Deci asta se intampla cu EU PRIORITY LINE

  • Salut,
    Eu sunt tare curios cat oare mai trebuie sa astept un colet de peste 200 de dolari, care a fost expediat in 25.05 si inca nu a ajuns aparent pe nicaieri, vezi http://parcelsapp.com/en/tracking/483190525517900, pe cand alt colet, facut la o zi dupa primul, a ajuns la mine, via Fan, pe 24.06, vezi http://parcelsapp.com/en/tracking/483190524497721. Ambele sunt facute cu EU Priority Line. Suportul banggood de pe chat nu a reusit sa imi spuna decat sa am rabdare, ceea ce nu prea mai am, sincer, avand in vedere ca intarzierea este destul de mare.
    Cum as putea proceda in continuare?
    Multumesc,
    Alex

    • Salut,

      Chiar daca pare greu de crezut sunt sanse sa mai ajunga. In cazul meu un pachet mi-a ajuns dupa 3 luni de zile, tot cu EU Priority Line. 🙂 E drept, in 90% din cazuri ajung in 3-4 saptamani. Daca nu vrei sa mai astepti deschide ticket la Banggood (pe chat nu rezolvi mare lucru) si cere returnarea banilor. Daca ai platit cu PayPal deschide disputa si acolo.

  • confirm ca vine cu fan curier, chiar am primit un sms ca primesc azi pachetul. au schimbat codul awb , si scrie ca e un pachet de la fan curier arad, eva de genul… si de asta nu il gaseam in sistem..

  • se pare ca pachetele cu 483xxxx vor veni cu fan curier, cel putin asa imi arata mie ca pachetul meu a fost lasat la ei acum vreo 2 zile.. totusi nu e intrat in sistemul Fan sa poata fi scanat !

  • Se pot urmari si pe: https://royalshipments.com numerele cu 483xxxxx si chiar si pe 17track.net daca selectati royal shipments la curier.

    La al meu e ciudatenia pamantului: acum pe 10000post au disparut toate detallile, la “the last record” apare “/” (adica nimic?!?) in timp ce pe royal inca il arata intrat in sistem de pe 09.06.

  • Salut,
    Am un colet la care ultimul status este din 10.06.
    Nimic până azi, in 18.06. ultimul status este “have finished transit clearance” dar din ce știu are legătură cu faptul că acel colet trece din China in Hong Kong sau invers, nu are treabă cu vama de la noi.
    In concluzie, avem de așteptat mult și bine.

    • Salut,

      Pe tracking nu se actualizeaza foarte des, insa, de obicei, pachetele ajung cam in 3 – 4 saptamani in Romania. Au fost si surprize cand au ajuns in 2 saptamani, ce-i drept, mai rar. 🙂

    • Multumesc Nicu,
      Site-ul chiar functioneaza, imi arata numele meu la destinatar, insa ma ingrijoreaza statusul “Parcel arrived at destination countries began to customs clearance”
      Oare trece prin vama? O fi la BSI unde mai sta o luna?
      Tu ai vre-un colet cu track din asta cu 4xxxx urmarit pe 10000post si stii cam care e traseul?
      Mersi inca o data

  • mi-au trimis comanda ! din pacate nu e cu GLS .. tracking number -ul de tipul celui de mai sus, adica 4831906096635xx ( probabil Fedex, sa vedem)..

  • salut ! stiti cumva s-a rezolvat cu curierul GLS sau ramane fedex ? vreau sa fac o comanda insa as merge tot cu varianta veche.. cu fedex nu am nici un update si comanda mea ultima cu ei a plecat pe 24 mai…

  • am inteles,, eu credeam ca s-a intamplat doar la mine, ambele produse fiind fragile, ma gandeam ca au alternativa la GLS in acest caz… acum am priceput ! Multumesc pentru noutati !

  • salut din nou, am chat-uit cu bangood si am avut urmatoarele raspunsuri (din care am inteles ca il voi primi la oficiul postal) dar nu sunt sigur.. ei zic ca e un curier rapid… Daca aveti completari, chiar va rog… de exemplu la o cautare pe 17 track , imi apar 2 curieri posibili.. Fedex si DPD (HK) , fara insa a putea scana pachetul…
    *Hello, I am Terri. What can I do for you today?
    hi ! I ordered a product but the information about tracking number is not good! order number 66701836 the tracking number is 483190524113954 . My choice was Eu Priority Line , and normally it was sent to Curier GLS.. The tracking number in incorect?
    Let me check, very sorry for your waiting.
    its ok, i wait
    For your order , it was shipped on 2019.05.27 ,the tracking number is 483190524113954 ,and the tracking information will be displayed on website in 3-7 days since it was shipped. Please do not worry.
    EU Priority Line it is correct
    GLS update the information very very very slowly
    has many problems
    so changed the courier
    no worries
    do not worry, it will not influence your order shipping .
    I have often bought andthe tracking looks different , You are sure you have sent with GLS courier?
    the courier of your order is your local post office
    the GLS courier can not be used now , can not ship the order with them .
    Is there anything else I can assist you with?
    I do not agree to be sent to the Post Office, I paid to send with a fast courier,
    The estimated delivery time is 7–15 business days.
    it is fast courier
    Post Office is just your local courier
    Please tell me where I can Track this number !
    https://www.trackingmore.com/swiss-post-tracking.html?number
    the tracking information will be displayed on website in 3-7 days since it was shipped. Please do not worry.
    Is there anything else I can assist you with?
    I hope I will not pay any extra charges, You did not have to change your way of sending, the GLS courier is fast and safe
    We support free tax to ship via the EU Priority line to your country, please enjoy the shipping.
    for the moment, thanks, for answer,best regards, Andy!
    It’ s my pleasure to help you. Thank you for your kind understanding.
    #If you have any additional questions, please feel free to contact us again. Goodbye and have a nice day!
    have a nice day !

    • Salut,

      Am raspuns mai tarziu pentru ca am asteptat si eu raspuns de la ei. Se pare ca momentan au ceva probleme cu cei de la GLS si pana isi rezolva problemele pachetele livrate cu EU Priority Line vor fi trimise cu FedEX. O sa se updateze pe tracking dupa aproximativ 12 zile. Nu vei plati taxe suplimentare, este la fel ca si cu GLS.

  • completare: cand caut awb-ul pe GLS spune ca sunt prea multe cifre, in mod normal scria ca a fost inregistrata electronic comanda!

  • Salut ! am mai comandat de pe banggood cu Eu Priority Line si aveam de obicei un tracking number de genul 611xxxxxxx pe care il verificam pe gls . Ultima comanda, in care am luat un ecran de telefon si un player audio auto cu touchscreen are tracking number 483190524113954 total diferit de ce au GLS-ul. O mica intrebare , ar putea veni cu altceva sau as plati taxe extra in acest caz? Bineanteles am ales , ca de fiecare data EU Priority Line. Multumesc pentru raspunsuri !

    • Salut,

      Daca ai ales EU Priority Line cu siguranta nu vei plati taxe. Probabil au trimis cu un alt curier de aceasta data, insa eu zic ca nu sunt motive sa-ti faci griji.

  • ..multumesc pentru lamurire…eu comanda am facut.o pe 12.05.2019 si ce ti.am spus eu mai sus este timpul ce l.au estimat ei ca va ajunge 05.07.2019….ma gandeam ca poate aia e perioada maxima si ca ar putea ajunge si mai devreme dar dupa cum spui si tu nu prea am sanse.zi buna!

  • ..salut Madalin…am ales sa fac si eu o comanda de pe si am ales air parcel registrer….chiar asa de mult sa dureze?05.07.2019?
    nu am mai facut comanda si imi pare rau ca nu am ales alta metoda de livrare…ms!

    • Salut,

      Daca a fost trimis pe 07.05 trebuie sa mai astepti, acum cu posta romana poate sa dureze si 2 luni pana ajunge sa fie scanat. Trebuia sa alegi Priority Line pentru livrare, dar acum este prea tarziu. 🙂

  • Salut Madalin,

    Te felicit pentru initiativa si disponibilitate. Sunt din ce mai multi cei care comanda din China si ajutorul tau este binevenit.
    Ti-am citit in mare postarile si mi-am facut o parere. Am facut chiar cateva mici comenzi de pe BG. Acum as dori sa incerc sa imi imbunatatesc tehnica si sa folosesc cupoane .
    Explica-ne si noua, incepatorii, cum sa afla aceste cupoane.
    Comanda pe care doresc sa o lansez
    Rear Brake Light Reversing Car Camera for Fiat Ducato Relay Car Electronics from Automobiles

    http://www.banggood.com/Rear-Brake-Light-Reversing-Car-Camera-for-Fiat-Ducato-Relay-p-1298645.html

    Multumesc, Bogdan

    • Salut,

      Multumesc pentru apreciere!

      Cupoanele se aplica inainte de a plati comanda, mai exact inainte de apasa butonul “Proceed to Checkout”. Exista cuponul si pentru produsul pe care doresti sa il cumperi, daca vrei sa faci comanda acum ti-l pot lasa.

  • Salut din nou, Mădălin. Fiindcă de impresii neplăcute e plin internetul, eu vin cu una plăcută: astăzi mi-a ajuns coletul comandat pe 13.04. Las şi eu un tracking complet pentru un colet plecat din depozitul CN_HZ, poate este interesant pentru cei care nu au mai comandat cu EU Priority line. Banggood marchează coletul ca “shipped” pe data de 17.04. Urmărirea cu Parcelsapp mi-a arătat şi numărul de tracking FlytExpress (un număr de forma A000…….), dar nici acesta nu furniza date în plus față de numărul GLS despre mersul coletului prin China. Când GLSul a ajuns în posesia coletului, mi-au trimis mail de înştiințare + link către coletulmeu.ro unde poți modifica datele de livrare. Mi s-a părut o chestie super.

    2019-05-03 12:47:00 Iasi,Romania The parcel has been delivered.
    2019-05-03 09:54:00 Iasi,Romania The parcel is expected to be delivered during the day.
    2019-05-03 08:29:00 Iasi,Romania The parcel has reached the parcel center.
    2019-05-02 21:47:00 Selimbar,Romania The parcel has reached the parcel center.
    2019-04-30 20:06:17 Neuenstein,Germany The parcel has reached the parcel center.
    2019-04-29 20:47:11 Puurs,Belgium The parcel has reached the parcel center.
    2019-04-29 20:47:11 Puurs,Belgium The parcel was handed over to GLS.
    2019-04-13 14:54:02 Puurs,Belgium The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.

    Având în vedere că pachetul a prins pe drum şi Paştele Catolic, şi pe cel Ortodox, şi muncitorescul 1 Mai, cred că s-au mişcat onorabil – un “best case scenario”.
    Spor la cumpărături tuturor!

  • Mulțumesc mult, voi aștepta până la sfârșitul lunii și dacă nu te voi contacta pentru niste detalii legate de deschidere ticketului. Mulțumesc încă odată

  • Am o intrebare, am comandat de pe banggood un telefon cu un cupon sugerat de tine in data de 2 aprilie si aparent si de atunci nu mai am nici o informatie( doar:The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS 10:30 din 2.aprilie), nu pot sa contactez sellerul si nu stiu cum sa procedez. ma poti ajuta te rog cu un sfat. multumesc

    • Salut,

      Daca a plecat pe 2 aprilie ar trebui sa ajunga pana la sfarsitul lunii. Tracking-ul se actualizeaza atunci cand pachetul ajunge in Belgia, pana atunci nu primesti alte informatii. Daca vrei poti deschide ticket, insa nu cred ca iti vor oferi prea multe informatii acum, asta pentru ca inca se afla in grafic.

  • Deci practic, daca voi alege EU Priority line imi va venii coletul cu curierul gls si direct la locatia pe care am trecut-o?

  • Buna ziua , as avea o intrebare daca comand un produs de pe banggoog care depaseste pretul de 200$ si aleg ca transport EU priority line , mai platesc tva si taxe vamale ? mi se livreaza la adresa prin curier , si platesc doar suma produsului comandat plus EU priority line?

    • Salut,

      Da, asa este. De asemenea, daca imi lasi link cu produsul pe care doresti sa il cumperi, te pot ajuta si cu un cupon de reducere, am o pagina dedicata aici.

  • Mădălin, mulțumesc de confirmare. Mă temeam că, la transport gratuit (aşa cum îmi rezultă dacă iau de vreo minim 80$, dar din acelaşi depozit din CN – important asta, altfel vor fi mai multe pachete şi nu mai e gratuit), vor ajunge la poşta de cartier. Deci timpii mari sunt pe relația CN – ieşirea din vama belgiană, fiindcă după aceea GLSului nu are cum să-i ia mai mult de 5 zile lucrătoare să livreze un colet în România. Chestia asta cu EU priority line nu poate decât să-i facă de ruşine pe retailerii europeni – am dat 6£ pe o rolă de sârmă de 100g în UK şi tot atât pe transport – dar nu cu curieratul – a venit la oficiul poştal. Banggood mi-a trimis prin curierat din UK un colet de 4 kg şi 20x20x80 cm cu shipping fee 15$ – dar la toată comanda am avut vreo 8$ discount. Oare chinezu’ cum de se descurcă să nu ia pielea de pe cumpărător când vine vorba de costuri de transport? Se pare că viitorul are ochi oblici şi nu poate să-l spună pe “R” 🙂
    /rant over
    S-auzim numai de bine

  • Multe informații aici. Mulțumiri lui Mădălin şi celor care au contribuit. Am să adaug şi eu câte ceva.
    Pentru cei care vor, din varii motive, să vadă doar produsele aflate în depozitul EU există eu.banggood.com . O parte sunt Out of stock. Comenzile mele au plecat din UK cu Hermes, ajung în Olanda la B2CEurope unde schimbă trackingul şi curierul devine DPD, care livrează apoi la uşă. Chiar dacă metoda selectată era France Express (Collissimo), tot prin B2CEurope trec – tracking la trackyourparcel.eu . Livrare cam în 12 zile, inclusiv 2 weekenduri. Destul de mulțumit – mai mulțumit decât de Amazon.de care livrează aceleaşi chinezării (dar mai scumpe) în acelaşi timp de transport, la acelaşi cost de transport, dar prin Posta Română. Unele chestii erau mai ieftine în depozit EU decât în China – set de 5 freze la 40$ în loc de 60$. Fără promoție, clearance sau altceva. Eu am fost interesat doar de fiare/scule/chestii moto – nu pot să zic de altele. La astea, Banggood îi bate pe restul, poate doar AliExpress să mai mişte – dar acolo coletele trec prin vamă şi eu lu’ statu’ român nu-i dau decât m**.
    Din China am luat un nimic de sub 10€, Air Parcel Register. Plecat pe 10.03 de la ei din depozit, apoi plimbat cu avionul din Hong Kong la Malmo, ajuns la Bucureşti pe 21, totul cu NordPost/DirectLink. Intrat la BSI pe 31 (o fi stat pe pistă 10 zile?), o să-l ridic începând cu 05.04 de la vama de la mine din sat. 11 zile din CN în RO, 15 zile din Bucale pân’ la mine-n târg – şi poştalionul l-ar fi adus mai repede.
    Acu’ mă pregătesc să fac o comandă mai mare în CN, cu livrare EU Direct Line. Am luat la puricat un pic internetu’, tot ce am găsit despre asta e că respectivele pachete ajung în Belgia, iar de acolo le livrează GLSu’. Asta pentru cei de prin Occident. Pentru România ar putea cineva să posteze un tracking orientativ, să am o idee la ce să mă aştept? Cam care e ruta lor… ce curieri folosesc, câte zile de acolo pân’ acolo…

    • Salut,

      Multumesc si eu pentru completari.

      La fel este si pentru Romania cu EU Priority Line. Pachetele ajung in Belgia, trec prin Germania si apoi ajung la destinatar, acesta este traseul pe care il urmeaza. Sunt livrate de GLS. Daca mai ai intrebari sau nelamuriri imi poti scrie. De asemenea, daca te pot ajuta cu cupoane de reducere, am o pagina dedicata aici.

    • Nici nu stii cat iti multumesc ca ai scris acest comentariu!
      Am primit si eu un tracking code de la Hermes si pur si simplu parea blocat. Ba chiar la un moment dat mi-a dat un mesaj de “Undeliverable” si m-am panicat. I-am contactat pe cei de la BangGood si mi-au spus sa astept, ca totul va fi bine.
      Toate aplicatiile obisnuite de tracking, 1Tracking, 17Track, ParcelsApp, toate imi spuneau acelasi mesaj ca pe Hermes: “Undeliverable” si “In transit”.
      Dupa ce am citit istorioara aceasta am intrat pe trackyourparcel.eu si, intr-adevar, i-au dat un nou tracking number pe GLS. Care chiar era blocat in depozitul din Bragadiru pentru ca Seller-ul nu mi-a scris adresa complet. Mi-a scris doar strada (fara numar), blocul si Bucuresti si codul postal, atat :))) Nu inteleg de ce, pe BangGood am scris adresa pana la ultimul detaliu, dar na, o fi sistemul si numarul de caractere pe care il pot incarca… In fine, i-am sunat repede pe cei de la GLS, am dat toate detaliile si maine voi primi coletul.
      Multumesc inca o data!

    • Salut,

      Nu platesti nimic extra daca alegi pentru livrare prin curier, EU Priority Line. Da, exista. Foloseste , scade pretul acestuia la $73.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.