• Caută

Trotinetă electrică Kugoo ES2 – review

Kugoo ES2 poate fi cumpărată de pe site-ul celor de la GeekBuying.com cu prețul de $351 folosind cuponul de reducere . Este disponibilă în depozitul din Europa, asta înseamnă că livrarea se va face prin curier rapid în 2-3 zile lucrătoare, fără alte taxe suplimentare.

Kugoo ES2 este una dintre cele mai noi trotinete electrice din portofoliul producătorului chinez, un model care împrumută elemente atât de la super cunoscuta trotinetă Xiaomi, cât și de la trotinetele Ninebot, iar aici nu mă refer doar la nume. Este un upgrade major pentru Kugoo S1, probabil cel mai de succes model din portofoliul acestora.

Despre Kugoo am mai scris de-a lungul timpului pe blog, este un producător chinez specializat în trotinete electrice, majoritatea modelelor având raport calitate/preț excelent. Cei de la Geekbuying.com sunt distribuitori autorizați în Europa, având service dedicat dar și depozit pentru livrare din Polonia. Livrarea se face în câteva zile, prin curier rapid (DPD sau GLS), iar toate trotinetele Kugoo cumpărate de la ei au cel puțin 1 an garanție.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - din lateral

La fel ca și majoritatea trotinetelor electrice, Kugoo ES2 vine în proporție de 90% asamblată. Nu trebuie decât să îi prinzi șuruburile de la frâna de mână, să îi instalezi mânerele și este gata de utilizare. În cutie vei găsi și un claxon pe care îl poți monta pe ghidon. Spre deosebire de alte modele din acest segment de preț, mânerele de la Kugoo ES2 sunt complet detașabile – astfel rezolvând multe din problemele legate de transport sau depozitare, pentru situațiile în care mânerele nu permit depozitarea trotinetei în spații mai înguste, cum ar fi portbagajul unei mașini.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - maner

CONSTRUCȚIE

Trotineta electrica Kugoo ES2 - pliata

Imediat ce o scoți din cutie realizezi că este destul de grea, iar asta pentru că trotineta cântărește 16 kilograme, adică cu aproape 2 kilograme mai mult decât M365 Pro. Nu este la nivelul lui Langfeite L8, însă nici nu este o trotinetă cu care să iți dorești să urci zilnic câteva etaje.

La capitolul construcție nu ai ce să-i reproșezi. Poate că finisajele nu sunt la nivelul Xiaomi, însă materialele folosite par a fi de calitate și per total trotineta îți oferă un sentiment de încredere. Este un model robust cu care am mers chiar și pe drumuri fără asfalt, fără să-mi fie frică că s-ar putea întâmpla ceva.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - stop spate

Ce pot spune că nu mi-a plăcut la ea este aripa de pe spate, care indiferent dacă mergi pe asfalt sau nu, scoate un zgomot enervant. Vibrează ușor în mers și cred că de acolo vine și zgomotul. Tind să cred că problema aceasta se poate rezolva cu ajutorul unui suport printat 3D pentru a fixa apărătoarea, însă nu m-a deranjat atât de tare încât să caut soluții de acest gen.

O altă chestie care nu mi-a plăcut o reprezintă capacul care acoperă mufa pentru încărcare. Acesta este sub forma unui “dop” care intră în mufa de încărcare și care nu este prins de trotinetă în niciun fel, astfel că îl poți pierde cu ușurință. Roata de pe spate este din aliaj, identică cu cea de la trotineta Xiaomi.

FUNCȚII ȘI DOTĂRI

Trotineta electrica Kugoo ES2 - led-uri laterale

Kugoo ES2 este prima trotinetă pe care eu am testat-o cu frână electronică pe roata din față dar și frână pe disc pe roata din spate. Cu toate că nu strică să ai o frână de rezervă, de cele mai multe ori frâna pe disc este de ajuns. În toată perioada în care am utilizat trotineta, frâna electronică am folosit-o de prea puține ori. Motivul cred că îl intuiți. Pur și simplu, frâna pe disc este mai eficientă dar și mai plăcută atunci când este utilizată, pentru că odată acționată trotineta se oprește mai lin. Cred că ar fi fost mai utilă o frână regenerativă în roata din față.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - far

Tot pe ghidon este prezent și un display LED de foarte bună calitate, similar cu cel de la M365 Pro. Este vizibil chiar și în lumina puternică a soarelui. Pe ecran sunt afișate informații cu privire la modul de utilizare, viteză și capacitatea bateriei. Unitatea de măsură pentru viteză poate fi afișată în kilometri sau mile.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - ecran

În cazul meu, pe ecran, viteza maximă pe care o atingeam nu depășea 22 Km/h. Inițial am crezut că are o problemă, însă după ce am mers în paralel cu o trotinetă Xiaomi, mi-am dat seama de faptul că trotineta atingea viteza maximă de 25-26 Km/h, însă afișajul nu indica decât până la maximum 22 Km/h. Nu știu dacă acest lucru este universal valabil pentru toate trotinetele Kugoo ES sau pur și simplu modelul meu are acest “bug”.

Sub far este prezent și un port USB cu ajutorul căruia îți poți încărca telefonul. Personal, eu nu l-am găsit foarte util, mai ales că pentru a încărca telefonul este necesar un suport. Farul este suficient de puternic pentru a fi văzut în trafic, la fel și stopul de pe spate.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - display

Kugoo ES2 are suspensie în partea din față, însă aceasta cred că absoarbe doar șocurile foarte puternice, la micile denivelări din asfalt n-am observat să aibă un aport considerabil. Suportul pentru picioare este suficient de lat iar suprafața acestuia este acoperită de un strat din cauciuc care poate fi șters foarte ușor cu o cârpă umedă după fiecare utilizare. Nu lipsește de pe lista dotărilor sale nici cricul.

Pe lateralul suportului pentru picioare este prevăzută cu lumini ambientale de tip LED care se aprind albastre odată cu pornirea trotinetei. Culoarea luminilor nu poate fi schimbată și nici nu pot fi închise în vreun fel.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - cric

Trotineta are 3 moduri de funcționare care se pot schimba printr-o scurtă apăsare pe butonul on/off. În primul mod accelerația este mai lentă, viteza este limitată la 15 KM/h iar consumul redus cu până la 30% (din specificațiile tehnice ale producătorului). În cel de-al doilea mod trotineta atinge o viteză de maximum 20 KM/h și accelerația crește ușor, iar cel de-al treilea mod eu l-am denumit “Sport”, acesta atingând viteză maximă de 25-26Km/h cu o accelerație ceva mai puternică. Folosită pe modul “Sport” accelerația nu este la fel de agresivă precum la Kugoo S1, însă este ceva mai rapidă decât cea de la Xiaomi M365.

Trotineta dispune și de aplicație (Kirin & Kugoo), prin intermediul căreia poți afla dacă totul este în regulă cu bateria, poți activa/dezactiva pilotul automat sau poți seta ca pornirea să se facă printr-un impuls sau direct din butonul de accelerație.

EXPERIENȚA ÎN UTILIZARE

Trotineta electrica Kugoo ES2 - in mers

Vine echipată cu un set de cauciucuri ce conțin mici orificii hexagonale, acestea având rolul de a absorbi mai bine șocurile în timpul deplasării. Chiar și așa, eu nu am observat îmbunătățiri la acest capitol, comparativ cu roțile de la Kugoo S1, spre exemplu.

În schimb, având roți mai mari (8.5 inci) dar și mai late, am observat o îmbunătățire la capitolul stabilitate. Trotineta stă mai bine pe șosea iar curbele le poți lua cu o viteză mai ridicată fără să iți fie frică. Totuși, dacă pui pe primul loc confortul, cu anvelope pline clar nu poți avea cea mai bună experiență, iar acest lucru este valabil pentru orice trotinetă care are cauciucuri pline, nu doar pentru acest model. Aș putea spune că fiecare tip de anvelope vine cu avantaje și dezavantaje. Cele pline pot fi folosite fără a avea grija penelor iar cele cu cameră oferă un plus de confort, absorbind cu ușurință toate denivelările din asfalt.

Trotineta electrica Kugoo ES2 - frana pe disc

De apreciat faptul că jantele de la Kugoo ES2 au decupaj special și pentru vintil, ceea ce înseamnă că se pot instala cu ușurință anvelope cu cameră, în cazul în care îți dorești o experiență mai confortabilă. Un mare plus din punctul meu de vedere.

Sistemul de pliere este similar cu cel de la Ninebot, nu trebuie decât să împingi ușor ghidonul în fată și în același timp să apeși butonul pentru pliere. Funcționează foarte bine de fiecare dată.

Kugoo ES2 integrează un motor în roata din față, cu putere de 350 wați, fiind capabilă să atingă o viteză maximă de până la 26 km/h. Accelerația este una foarte plăcută, chiar și în modul “Sport”, nu simți că smucește ci doar că atinge viteza maximă mult mai rapid. Per total, experiența a fost una plăcută, trotineta este stabilă pe șosea excepție făcând anvelopele pline care nu amortizează micile denivelări la fel de bine precum cele cu cameră.

AUTONOMIE

Trotineta electrica Kugoo ES2 - in utilizare

Producătorul menționează faptul că trotineta integrează un acumulator de 7.5Ah ce ar trebui să asigure o autonomie de până la 28 de kilometri. Eu am folosit-o în mare parte în oraș iar autonomia maximă obținută a fost de aproximativ 19 kilometri.

Trebuie menționat faptul că trotineta a fost folosită la o temperatură cuprinsă între 5-7 grade, doar pe modul “Sport”, fără să urc pante, iar eu cântăresc 81 de kilograme. Dacă ar fi fost folosită în modul ECO iar temperatura de afară ar fi fost optimă (cel puțin 20 de grade), probabil autonomia ar fi putut crește până pe la 25 de kilometri. Chiar și așa, autonomia cred că nu este deloc rea. Dacă rămâne fără baterie o poți folosi precum o trotinetă clasică, însă nu pe distanțe foarte mari.

În paralel am mers cu Xiaomi M365, în aceleași condiții, iar spre dezamăgirea mea, aceasta a reușit să obțină numai 14 kilometri autonomie. Dubios. Oare să își fi pierdut bateria din capacitate după numai 2 ani de utilizare?

CONCLUZIE

Trotineta electrica Kugoo ES2 - greutate

Kugoo ES2 cred că este o trotinetă cu autonomie decentă, solidă, pe care te poți baza chiar și atunci când drumul rămâne fără asfalt. Faptul că anvelopele sunt pline îți oferă libertatea de a putea merge cu ea pe unde vrei, fără a fi cu ochii după sticle sau alte obiecte care pot intra în cauciuc. Iar dacă îți dorești un plus de confort, le poți schimba oricând cu unele care au cameră.

Viteza pe care o atinge este suficientă pentru majoritatea utilizatorilor obișnuiți, iar cele 3 moduri disponibile o fac potrivită chiar și pentru cei mai puțin experimentați. LED-urile disponibile pe lateral oferă un plus de vizibilitate pe timpul nopții și fac ca trotineta să arate mai bine.

Faptul că are atât frână electronică, cât și pe disc, nu poate decât să fie un avantaj pentru utilizatorul de rând, astfel că poți folosi ce frână dorești, în funcție de situație sau nevoie. Experiența mea cu Kugoo ES2 a fost una bună, așa că pot să recomand acest model celor care își doresc o trotinetă nouă, cu aspect modern, aplicație pentru mobil și construcție robustă.

Pentru cei interesați, Kugoo ES2 este disponibilă în oferta celor de la Geekbuying.com cu prețul de $317.99 (aproximativ 1370 lei), cu livrare prin curier rapid, din depozitul din Polonia. Livrarea se face în 2-3 zile lucrătoare.

Kugoo ES2

MAGAZINE DE UNDE POTI CUMPARA

PRO ȘI CONTRA

✔️ autonomie bună, display de calitate;
✔️ materiale de calitate;
✔️ pilot automat, far puternic;
✔️ suspensie față, roți pline.

❌ destul de grea.

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

39 comentarii
  • Salut,
    imi puteti recomanda un service unde sa rezove/investigheze o problema aparuta la trotineta electrica KUGOO ES2.
    Practic trotineta nu poate sa treaca peste viteza de 15 km/h in modul S (sport), iar in celelalte maxim fiind 6 si 9 km/h.
    Multumesc

  • Buna. Pt faptul ca le-ai folosit pe amandoua, dar pe care ai alege-o daca ar fi sa iti iei una?
    Kugoo Kirin ES2 sau Xiaomi M365?

  • sal….ma poti ajuta cu un sfat si anume de unde pot sa imi cumpar un set de manere pt Kugoo ES2 ?(am avut un mic incident si unul dintre ele s-a spart julit )As putea comanda si pe site-ul Geekbuyng.com ???Merci frumos

    • Salut,

      Da, ți-am scris in ultimul comentariu.

      Scuze, acum am văzut că am comentat la articolul cu Kugoo S1. 😀

      Kugoo ES2 are 154 din platforma pana in ghidon iar M365 masoara 155.

  • Salut din nou 🙁

    Cred ca S1 e prea mica ptr mine si, intrand aici:
    https://kugoo.eu/pages/product-comparison
    Am vazut ca ES2 pare a fii mai inalta. Da, castiga ceva si din cauza rotii dar 0.5 inch inseamna 1.28 cm…deci nimic. Spuneai ca ai testat-o si pe asta. Iti aduci aminte cumva daca avea ghidonul mai inalt decat s1?

    La S1 ar putea fi inaltat ghidonul (cred) dar problema e ca se va pierde garantia. Cel mai probabil si firele vor trebui prelungite.

    Oare ce altceva as putea sa mai gasesc la un pret apropiat dar cu ghidonul mai inalt…?
    Eu nu inteleg de ce nu se dau acesti parametrii in specificatii..

  • Mersi mult Madalin. Am facut comanda, si am folosit si codul, mai ales ca a iesit mai ieftin asigurarea de transport si serviciul de garantie. O intrebare: ai utilizat serviciul lor de garantie vreodata ? Sau stii cum functioneaza?
    Mersi inca odata!!!

    • Cu placere! Eu nu am avut nevoie pana acum dar alti cititiori au folosit acest serviciu pentru alte produse luate de la ei (Tronsmart) si nu s-au plans, sunt deschisi spre rezolvarea problemelor si chiar destul de rapid. Garantia functioneaza ca si in Romania, doar ca va trebui sa o trimiti in Polonia in caz de ai probleme cu ea. Oricum cred că sunt șanse minime să ajungi cu ea la garanție, sunt destul de rezistente trotinetele de la Kugoo.

  • Mersi mult de raspuns. Am sa merg pe Kugoo ES2. 🙂
    Si fata de pretul afisat pe geekbuying , crezi ca mai se poate aplica ceva reducere? Sa mai astept sau ai idee daca sunt cupoane?

    Multumesc

    • Pretul actual este cel mai mic pe care l-a avut pana acum, mai jos de atat nu stiu daca va scadea in viitorul apropiat. Incearca cu cuponul din articol (este inca activ), poate mai scade putin. Cu placere!

  • Si inca o intrebare: crezi ca se comporta diferit Es2 de S1 pro legat de greutatea suportata? vad ca ambele au aceleasi motoare si baterii, insa una e rated la 100 si una la 120 de kilograme. Mersi 🙂

  • Salut Madalin. Intre un Kugoo ES2 & Kugoo S1 Pro & Kirin S1, care model l-ai recomanda, si de ce? Stau sa aleg intre cele 3 si nu prea sunt inca decis. Mersi

    • Salut,

      Ti-as recomanda Kugoo ES2. In primul rand pentru rotile mai mari (ambele din aluminiu), pe 8.5 inci care iti ofera un plus de stabilitate dar si pentru ca le poti schimba oricand cu unele pneumatice – pentru un plus de confort. Apoi mai ai si frana pe disc – foarte utila in unele situatii, plus cea electronica. Mai ai si alte avantaje, cum ar fi: spatiul pentru picioare este cauciucat, deci poate fi curatat mai usor, display-ul este unul de calitate, similar cu cel de la trotinetele Ninebot, portul USB cu care poti incarca telefonul la nevoie iar sistemul de pliere este ceva mai usor de folosit decat cel de la Kugoo S1.

      Legat de greutate, nu cred ca vei sesiza diferente intre cele 3 modele.

  • Chiar sunt curios de confort, eu am m365 si e 10 clase peste ninebos es2, chiar nu stiu ce as putea cumpara daca voi vrea sa fac upgrade in viitor.

    • Pai zi niste variante te rog, vreau ceva cel putin la fel de confortabila ca m365, cu autonomie preferabil dubla si cauciucuri pline/gaurite ca sa nu stau cu frica de a face pana. In rest sunt multumit de m365. Bugetul nu conteaza, vreau doar sa stiu optiunile.
      La m365 am pus sub 2 bar presiune in roti pt a spori confortul, am 65 de kile si chiar e fain, absoarbe bine denivelarile.

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.