• Caută

Retur TEMU prin FANbox: cum să te plimbi prin oraș degeaba

După cum bine știți, dacă faceți comenzi pe Temu, returul nu se mai poate face prin easybox-urile SameDay. Acum trebuie să alegi între Poșta Română, Cargus sau FANbox. Pentru că voiam să returnez coletul într-un interval orar convenabil pentru mine, am ales Fanbox. Mare greșeală.

Având experiențe foarte bune cu EasyBox-urile, am presupus că și Fanbox-urile sunt similare, până la urmă, tot o cutie metalică este, unde lași pachetul și pleci liniștit. Greșit. Am subestimat capacitatea Fan Courier de a lansa un serviciu nou care pur și simplu nu funcționează.

Am fost nu la unul, ci la cinci (5!) Fanbox-uri din Brăila și niciunul nu funcționa. La unele, după scanarea codului QR apăreau „offline”. Altele nu recunoșteau deloc codul, cred că nu funcționa cititorul. Altele rămâneau blocate la „verificare în curs de desfășurare”. Mai pățisem ceva asemănător cu câteva săptămâni în urmă, dar atunci am dat vina pe o furtună. Acum însă, doar bătaie de joc.

Trebuia să-mi dau seama după experiențele din ultimul an cu Fan Courier:

  • colet „pierdut” în depozit pentru că nu am fost „găsit” acasă (adică un singur apel telefonic fără să sune sau să bată la ușă),
  • un alt colet era cât pe ce să fie returnat fără vreo tentativă reală de livrare (noroc că am urmărit tracking-ul și m-am dus personal să-l ridic),
  • suport telefonic practic inexistent în Brăila (minim 1h așteptare de fiecare dată),
  • acea „glumă” de chatbot numită Ștefan de pe site este probabil cea mai penibilă implementare de suport tehnic pe care am văzut-o vreodată.

După ce am bătut orașul în lung și-n lat la 5 Fanbox-uri, am renunțat. Plin de nervi, am anulat cererea de retur și am făcut alta prin Cargus. Am zis că o să evit de câte ori pot această opțiune de livrare sau retur.

Dacă, printr-un miracol, „liderul serviciilor de curierat din România” citește acest articol, îi recomand următorul pas: concediați echipa de IT. Toată. Oricine a dezvoltat aplicațiile, sistemele și infrastructura digitală, ori este plătit sub salariul minim, ori a ajuns pe această funcție după un curs de reconversie profesională pentru curieri deveniți programatori. Altfel nu-mi explic cum poate funcționa atât de prost tot ce ține de online la Fan Courier.

DISTRIBUIE
Adaugă un comentariu

2 comentarii
  • Aceeași situație am pățit-o și eu de curând. Colet care trebuia să fie livrat conform sms pe data de 01.08.2025.Azi este în 6.08.2025 apare la status “returnat”, fără ca în aceste zile să fiu sunata. Am făcut sesizare prin e mail la FanCourier am sunat și la call center, la depozitul local dar nu s-a putut lua legătura deoarece nu răspunde nimeni, niciodată, de Ștefan nu mai pomenesc, o glumă sinistră! Și uite așa am rămas fără colet (plătit online) nelivrat, acum aștept să – l primească vânzătorul ca să-mi ramburseze banii. FanCourier a ajuns de toată jena, le doresc sincer FALIMENT!!

Despre blog

Cumpărături din China, oferte și recenzii. Acestea sunt de obicei subiectele pe care le veți găsi pe blogul meu. Scriu des despre aspiratoare robot și verticale, gadgeturi pe care le consider interesante precum și vehicule electrice (în general trotinete și biciclete electrice).

Newsletter

Make sure to subscribe to our newsletter and be the first to know the news.