Kugoo G-Max este cea mai nouă dar și una dintre cele mai scumpe trotinete electrice din portofoliul producătorului chinez. Cu un design inspirat parcă de la Boosted Rev, G-Max se adresează celor care își doresc o trotinetă confortabilă pentru oraș, dar care să poate fi utilizată fără griji și în zonele în care asfaltul nu este chiar în cea mai bună condiție.
Trotineta cântărește 20 de kilograme și poate susține o greutate de până la 100 kilograme. Nu are suspensie dar roțile pe 10 inci, umplute cu aer, sunt sigur că reușesc să absoarbă toate denivelările din asfalt. Sistemul de pliere este puțin diferit față de ce am întâlnit la alte modele Kugoo. Pare a fi foarte bine gândit, capabil să ofere un plus de siguranță utilizatorului. Practic, o bucată de metal cilindrică acoperă zona în care trotineta se pliază. La prima vedere pare a fi cel mai sigur sistem de pliere pe care l-am văzut până acum.
Pe ghidon, Kugoo G-Max integrează un display destul de generos, ce pare a fi de bună calitate, dovadă că cei de la Kugoo au investit mai mult cu acest model. Pe display sunt afișate informații cu privire la viteza curentă, modul de utilizare sau capacitatea bateriei.
În plus, trotineta dispune și de aplicație pentru mobil, prin intermediul căreia se pot seta sau activa funcții extra, precum pilotul automat sau pornirea luminilor. De asemenea, tot prin intermediul aplicației se primesc update-uri firmware. Din dotările acesteia nu lipsesc farul cu LED, stopul pe spate tot tip LED și nici claxonul clasic.
Motorul este integrat în roata din față, are o putere de 500 wați și face ca trotineta să atingă o viteză maximă de 35 km/h. Kugoo G-Max are atât frână electrică, cat și frână pe disc care acționează pe roata din spate. La capitolul autonomie, producătorul promite până la 32 de kilometri cu o singură încărcare, însă aceasta variază în funcție de greutatea utilizatorului sau de condițiile de drum. Bateria este de 10.4 Ah iar o încărcare completă durează 5-6 ore.
Am banit eu ca Xiaomi e peste Kugoo, si, stiind ca ai testat tot felul de trotinete, iar toate sfaturile tale de pana acum au fost pertinente, nu pot decat sa-ti multumesc mult inca o data!
Cu plăcere!
Madalin, poti sa detaliezi un pic alegerea? Ma sufoca fii-mea sa-i iau o trotineta, eu as merge pe Kugoo, ea trage spre Xiaomi. O voi folosi si eu desigur 🙂
Kugoo este sub Xiaomi ca si calitate, finisaje, materiale, etc., iti zice o persoana care a avut destule modele de la Kugoo. In primul rand ai acumulatori de calitate (am una de vreo 6 ani si inca mai are autonomie buna), aplicatie cu update-uri de firmware si nu in ultimul rand materiale si imbinari care iti dau incredere sa o folosesti. Este totusi un “gadget” cu care iesi pe sosea, printre masini. Nu ai vrea sa cumperi o trotineta care a iesit din fabrica fara prea multe verificari.
In zona de “trotinete legale”, adica cele cu viteza maxima 25km/h, fara suspensie si roti pana in 10inch, Xiaomi este cea mai buna alegere. Nu recomand nimic altceva. Ia Xiaomi si o sa imi multumesti mai tarziu. Sau mai bine ia Kugoo, da-te cu ea o perioada si apoi ia Xiaomi, abia atunci vei observa diferentele. Daca iei Xiaomi sa ii faci presiunea cat mai des posibil, altfel vei sta sa ii faci pana toata ziua. Nu ii pune cauciucuri pline ca te zdruncina de nu o sa iti mai vina sa te dai cu ea.
Intre aceasta si Xiaomi Scooter 4 Pro care ai alege-o?
Xiaomi Scooter 4 Pro
Este misto, n-am ce zice, se vede ca e din alta liga fata de S1 sau ES2, insa mi se pare ca au cam sarit calul cu pretul. E chiar mai scumpa decat Ninebot G30 care nu atinge aceeasi viteza dar are autonomie mai mare. Daca costa undeva la $600 o luam. Imi place sistemul de pliere si suportul pentru picioare pare ceva mai mare decat la M365, trotineta pe care o am acum. Caut ceva cu roti mai mari, cu care sa pot merge si pe drumuri mai proaste, Xiaomi parca nu e facuta pentru asa ceva, plus ca imi e frica sa nu se rupa carligul acela de prindere. 🙂
Mai asteptam, poate apare Langfeite L8 in stoc, desi voiam ceva putin mai compact.