Sunt acele magazine care vând un singur produs, sub forma de teleshopping pe internet. De obicei, aceste magazine folosesc un template clasic, format dintr-o singură pagină, prezent pe mai multe domeniii (site-uri satelit), sub diverse denumiri (oferta-pantofi, adidasi-originali, pantofi-fitza, etc.). Acolo este prezentat produsul revoluționar pe care trebuie neapărat să îl ai. Acesta face ravagii în afara țării, iar tu ai rămas singurul fraier care nu îl are.
De aceea, doar pentru tine, ai o reducere substanțială de aproape 70% discount din prețul de catalog, iar dacă alegi să cumperi 2 produse, prețul scade și mai mult! Totuși, trebuie să te grăbești dacă vrei să beneficiezi de promoție, stocul este unul limitat iar timpul se scurge! Cam ăsta este tiparul clasic pentru magazinul de sezon.
De obicei, astfel de magazine vând doar fake-uri ale unor produse care sunt în trend. Mai sunt și care vând produse gen teleshopping, adică chinezării inutile la supra-preț. Nu știu ce se întâmplă cu aceste “magazine de sezon” atunci când interesul pentru produsele vândute dispare, probabil se reprofilează și promovează un alt produs “revoluționar”.
Vara această, “magazinul de sezon” este fără doar și poate cel care vinde adidașii Breeze London. În fiecare an apare câte unul care încearcă să-ți vândă: adidași model unicat, cuțite premium sau pastile pentru slăbit pe bază de cafea din Madagascar.
Chiar acum dau comanda!! Vreau sa prind mega promotia cu sacul de gunoi in care sa ii pun dupa o saptamana de purtat 🙂
Hihi, so funny! 😀 Numai chinezarii la super-pret la magazinele astea. Ma intreb, oare se mai uita cineva la TeleShopping??
Pai nu se mai uita, TeleShopping-ul s-a mutat acum pe internet! 😀