De duminică, aplicația celor de la Netflix (pentru Android TV) nu funcționează, cel puțin de atunci am descoperit eu problema, nu urmăresc chiar zilnic. I-am contactat, iar răspunsul lor a fost acela că știu despre problema semnalată de mine și încearcă să o rezolve în cel mai scurt timp posibil, sugerându-mi să mai încerc din când în când. Astăzi când am încercat iar aplicația, aceeași eroare. I-am contactat din nou.
Acum se pare că nu știau despre ce este vorba și m-au pus să urmez pașii necesari în cazul erorii semnalate. Le-am spus că am urmat tot ce scria acolo însă fără rezultat. A trebuit să stau pe chat până când consultantul a primit răspuns de la echipa tehnică. După aproape o oră, răspunsul a fost următorul: “există o problemă cu aplicația pentru Android TV și o să o rezolve în cel mai scurt timp”.
Mi-au recomandat să folosesc Netflix din browser cu un cablu HDMI conectat la TV. Mi s-a părut că își cam bat joc de mine. Prima oară mi-au spus că știu de problemă, iar acum mi-au sugerat să folosesc un cablu. Păi eu plătesc tocmai pentru că folosesc doar aplicația pentru TV, iar aceste zile eu practic nu m-am folosit de serviciul vostru! Acum să ne mai plângem de suportul pe care îl primim de la firmele din România, dacă o firmă precum Netflix “rezolvă” problema în felul acesta!
Mi-ar fi plăcut să recunoască că nu știu de problemă și că habar nu au când se va rezolva. Cablu HDMI sau mirroring pot face și din aplicația celor de la HBO. Foloseam mai mult Netflix tocmai pentru aplicația integrată din Android TV, era mult mai comod așa. Să mai prelungesc abonamentul luna asta după felul cum s-au comportat? Oare așa se comportă cu toți clienții sau doar cu cei din țările mai puțin importante?
Bine ai facut.am fost in aceiasi situatie si nu am mai avut rabdare cu ei si le-am zis pa !Om fi noi din est…dar banii nu au culoare si noi chiar muncim pt. ei…
Pai cata rabdare sa am? Azi e joi si am aceeasi problema. Abonamentul imi expira pe 20 si o saptamana nu a functionat iar ei nici macar nu s-au deranjat sa imi dea banii pe zilele astea sau macar sa imi prelungeasca abonamentul cu zilele in care nu m-am putut folosi de serviciul lor.
Eu aș renunța la ei, lasă că are balta pește 😉
Mi-am inchis abonamentul acum.