Am cumpărat zilele trecute un telefon de la Altex, online. Și pentru că a venit cu camera defectă, am completat o cerere pentru returnare, în care solicitam înlocuirea produsului cu altul nou. M-am gândit să soluționez mai rapid problema și i-am întrebat dacă pot returna produsul la magazinul Altex din orașul meu. Așa cum mă așteptam, răspunsul a fost unul negativ: “Nu este posibil acest lucru”.
Mi-au spus că nu se poate, deoarece l-am cumpărat online, iar angajații din magazine nu au treabă cu mediul online, ei ocupându-se strict de vânzările din showroom-uri. Cea mai mare prostie, parcă nu vorbim despre același magazin. Cei de la Altex parcă sunt blocați în anii 2000, nu vor să evolueze deloc, la ei totul este complicat.
Cred că este singurul magazin care parcă ar fi de stat, nu există nicio logică în ceea ce fac, preferă să plătească curierul iar clientul să mai aștepte cel puțin 3 zile până primește produsul, când problema se putea rezolva în câteva ore. De ce să fie simplu când poate să fie complicat? Cam așa funcționează acest magazin, în anul 2016!
Această întâmplare îmi aduce aminte de altă experiență pe care am avut-o cu magazinul offline Altex din orașul meu. În urmă cu un an de zile, am fost cu un aspirator cumpărat online, în magazinul fizic, pentru garanție. Atunci angajata din magazin a fost ușor revoltată pentru că am ales să cumpăr produsul online și nu din magazinul lor. Probabil avea de îndeplinit mai multe formalități sau poate că nu știa cum se procedează, pentru că vorbim despre două entități diferite, Altex Online și Altex Offline. 🙂
Când alții construiesc depozite ca să livreze mai rapid și ușurează procesul de returnare a produselor, cei de la Altex au infrastructura necesară, însă nu o folosesc. Produsele care sunt disponibile în magazinul fizic din orașul meu, sunt livrate online tocmai din Iași sau București. Numai ei știu de ce fac acest lucru. Sunt convins că pentru multe produse ar putea introduce Same Day Delivery, acestea fiind livrate de un curier local direct din showroom. Nu-i nimic, în timp ce ei dorm în pantofi, alții vin puternic din urmă.
PS. Ați observat cum “Cel mai mic preț din România” s-a transformat în “Cel mai bun raport preț-calitate din România!” “Dacă găsești în altă parte mai ieftin, primești 2x diferența”? De ce oare?
Buna,
Eu cred ca pe langa ca e prost organizat, nu da doi bani pe clienti.Eu am comandat un produs in valoare de 255 ron, iar dupa 4 zile cand am primit coletul si l-am desfacut, surpriza…in colet era cu totul alt produs….De 4 zile ii tot sun si imi spun tot felul de minciuni, iar eu am ramas cu banii dati si un produs inutil. Voi apela la protectia consumatorului pentru a solutiona problema…Aici nu mai vorbim de lipsa de profesionalism ci de inselatorie…
Am cumpărat acum 2 ani o tableta Asus de pe site-ul Altex. În urma cu câteva luni i s-au ars placa de baza așa că am mers la magazinul Altex din Piatra Neamț cu garanția.Cei de acolo au zis ca trebuie sa sun la site-ul Altex. Am sunat si cei de la site au zis să merg cu garanția la magazinul din orașul meu.Am lasat-o balta cu acest magazin fiindcă am știut că n-o scot la capăt .Intr-un final am sunat la sediul Asus din Romania si nu doar că mi-au schimbat placa de baza, dar mi-au pus una mai buna. In concluzie Altex este un magazin prost organizat.
Eu deja m-am obisnuit cu ei. Au niste momente de mori de ras de cat de idioti sunt. I-am tot pocit si eu pe aici, dar… degeaba.
Probabil nu se vrea mai mult, merge treaba destul de bine și de ce să schimbăm ceva când sistemul funcționează?
p.s. L-ai cumpărat cumva de Black Friday? 😉